johnyebravo Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Nenea Johney, te-ai vazut cu bucsa la evacuare si ai prins curaj? Dar la parc vinerea de ce nu mai apari? App ce-i aia Dragstar???? Mesaj completat Ceva ce tu nu o sa ai niciodata Poate doar sa-i schimbi uleiul Alte prioritati. Azi nu a fost nimeni in afara de mine si marius. P.s. nu am pus nici azi bucsa, cred ca nici nu o mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsaptefrati Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Vreau sa schimb filtrul cu tot cu carcasa , ca sa fie mai mic , ca nu am loc de el sa pun frana de picior. Stiti ce s-ar potrivi in locul celui rotund? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Vreau sa schimb filtrul cu tot cu carcasa , ca sa fie mai mic , ca nu am loc de el sa pun frana de picior. Stiti ce s-ar potrivi in locul celui rotund? Adica ai loc sa bagi in viteza dar nu ai loc sa retrogradezi? Mesaj completat P.s. nu am pus nici azi bucsa, cred ca nici nu o mai am. Atunci am una cadou pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km. Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!! Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!! Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Adica ai loc sa bagi in viteza dar nu ai loc sa retrogradezi? Mesaj completat Filtrul de aer la Dragstar este pe partea dreapta, deci nu poate sa puna frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) salutare caut si eu potcoava care prinde rezervorul de lichid de frana de ghidon, daca are cineva ca a mea sa spart Editat Iunie 19, 2010 de scaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Vreau sa schimb filtrul cu tot cu carcasa , ca sa fie mai mic , ca nu am loc de el sa pun frana de picior. Stiti ce s-ar potrivi in locul celui rotund? Pai poti sa pui ceva de genul asta si nu trebuie decat sa adaptezi ceva de la filtru la plasticul ce ramane dupa demontarea carcasei filtrului. Sigur mai trebuie sa umbli la carburatoare ca ori nu are aer ori are prea mult si se simte la mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anatoi Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!! sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :) Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!! Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc. Confirmati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cHELLaru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :) Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!! Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc. Confirmati... Confirm Noul Dragstar-ist ))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrescu_alex Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :) Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!! Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc. Confirmati... eu vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anatoi Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Bun, s-au adunat 2. Hai....cine mai vine? Bagati, bagati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :) Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!! Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc. Confirmati... Gata , astazi las totul balta si vin. Bogdaneeee ma iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa moara, sa faca....e belita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km.Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!! Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!! Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes). NEGOCIABIL!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darcusor Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Vand yamaha xvs 1100 dragstar an 1999 , km 33470, coburi + suporti , tobe stoc +tobe custom, sa stoc + sa custom ,sissy bar + porbagaj, apehanger, 2 chei, consumabile schimbate .stare foarte buna . pret 4100 euro tel :0724843344 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anatoi Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Superb motorul.... Bogdane....te bagi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
star girl Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salutare! Se vinde o Yamaha Dragstar 650 foarte frumoasa..merge impecabil..anul 2000...28.000 km Accept si schimburi cu BMW seria 3 dupa 1998 sau Alfa 147.... pret 3800 negociabil! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-306352.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Nu servesc decat Classic, ai uitat? Superb motorul....Bogdane....te bagi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km.Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!! Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!! Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes). up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ICE3ERG Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Nu servesc decat Classic, ai uitat? Yamaha Dragstar 1100 Classic 2002 - anuntul pe bikeshop - 0724-680-515 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autosos Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 bine v-am gasit dragstar-istilor ca de ieri m-am alaturat grupului de fericiti posesori de yamaha xvs ( 650 al meu ) si pt ca o poza face cat o mie de cuvinte v-o prezint pe VETA ...... cea care mi-a furat inima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Bine ai aparut. Sa o conduci sanatos si fara evenimente neplacute. Inca un "Classic"...hihihi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Mai baieti (si fete), as asprecia tare mult cateva pareri. Cat de curand o sa-mi schimb actuala mobra si am in cumpana doua modele total diferite - Suzuki VStrom sau Yamaha Dragstar 1100. VStrom-ul l-as lua pt polivalenta lui, fiind ok pt mai toate conditiile, iar dragstarul l-as lua pt sufletel. Ce ma intereseaza - drumuri lungi la sfarsit de saptamana, iar in rest oras, mers la munca and stuff. Sunt constient ca VStrom-ul e mai ok pt ambele dpdv practic, dar inimioara tot chopper isi doreste Raspundeti-mi va rog la nebuloasele astea: - cum va descurcaati cu ele in oras ? E chiar un chin strecuratul pe la semafoare ? - la drum lung e comod sau e adevarat mitul cu ruptul la coloana ? - consum urban/extraurban decent in conditii de mers moderat ? - o sa ma injure pasagera dupa 500 de km ? - daca vreau sa fac o depasire mai din scurt la 110-120 kmph o sa-mi tataie curu ca vine tiru pe contrasens ? - aveti probleme cu racirea pe aer vara in oras ? - ceva probleme tehnice/mecanice despre care ar trebui sa stiu si dupa care sa ma uit la achizitie ? - manevrabilitate, valente de dat pe un drum mai virajat and stuff ? - intretinere costisitoare ? Multam anticipat pt suport Editat Iulie 8, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Hai ca-ti raspund eu,la o parte din intrebari. Avind in vedere ca ma ocup 90% din timp,cu reparat/modificat sei,cred ca-s cel mai indreptatit sa-ti raspund la intrebarile legate de "scandal cu nevasta,la 500 km" si "mitul" coloanei...N-AI PROBLEME ! Din cate sute de sei am reparat/modificat, doar vreo 2 de pasager,mi-au fost aduse,pt. latzit.Ca risti sa te doara spatele,e-n functie de pozitia pe mobra,care depinde de cativa factori:inaltimea ta,forma si elasticitatea seii, forma ghidonului,pozitia comenzilor pt. picioare (cu/fara comenzi avansate),etc... Cu intretinerea,iarasi,n-ai probleme diferite,fatza de majoritatea motocicletelor. Probleme o sa ai, dac-o sa consideri la capitolul "intretinere" si diverse chestii after-market,gen c-o sa vrei sissy-bar cu portbagaj,coburi,parbriz,proiectoare,comenzi avansate,capace personalizate,etc,etc.. Astea,costa...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Si eu la alta parte, ca am o mobra apropiata: - strecuratul la semafoare e un chin, dar unul placut si util: faci muschi. Ce-i drept, nu intri pe unde intra scuterul. - daca ai temeri cu spatele, la un chopper poti sa pui spatar atat pentru rider, cat si pentru pasager. Iar daca prinzi de crashbar footpeguri, in conditiile in care ai floorboard (talpica), poti schimba pozitia picioarelor de la intinse in fata, pana la una apropiata de un naked. La drum lung, e mare lucru. - In caz de depasiri, pe la 100-110 km/h se schimba a cincea si imediat intri in zona de cuplu maxim, numai buna pentru depasiri. E mai greu cu depasirile la viteze de peste 140 km/h, acolo cuplul scade si ia mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.