Sari la conținut

Postări Recomandate

Nenea Johney, te-ai vazut cu bucsa la evacuare si ai prins curaj? Dar la parc vinerea de ce nu mai apari? App ce-i aia Dragstar???? :ok:

Mesaj completat

 

 

Ceva ce tu nu o sa ai niciodata :blbl: Poate doar sa-i schimbi uleiul :)

Alte prioritati. Azi nu a fost nimeni in afara de mine si marius.

 

P.s. nu am pus nici azi bucsa, cred ca nici nu o mai am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau sa schimb filtrul cu tot cu carcasa , ca sa fie mai mic , ca nu am loc de el sa pun frana de picior. Stiti ce s-ar potrivi in locul celui rotund?

 

 

Adica ai loc sa bagi in viteza dar nu ai loc sa retrogradezi?

Mesaj completat

P.s. nu am pus nici azi bucsa, cred ca nici nu o mai am.

 

 

Atunci am una cadou pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km.

Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!!

Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!!

Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes).post-37568-1276872158_thumb.jpgpost-37568-1276872168_thumb.jpgpost-37568-1276872181_thumb.jpgpost-37568-1276872199_thumb.jpgpost-37568-1276872215_thumb.jpgpost-37568-1276872229_thumb.jpgpost-37568-1276872240_thumb.jpgpost-37568-1276872260_thumb.jpgpost-37568-1276872272_thumb.jpgpost-37568-1276872284_thumb.jpgpost-37568-1276872293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare caut si eu potcoava care prinde rezervorul de lichid de frana de ghidon, daca are cineva ca a mea sa spart

Editat de scaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb filtrul cu tot cu carcasa , ca sa fie mai mic , ca nu am loc de el sa pun frana de picior. Stiti ce s-ar potrivi in locul celui rotund?

 

Pai poti sa pui ceva de genul asta si nu trebuie decat sa adaptezi ceva de la filtru la plasticul ce ramane dupa demontarea carcasei filtrului.

Sigur mai trebuie sa umbli la carburatoare ca ori nu are aer ori are prea mult si se simte la mers.

post-12913-1276977459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!

sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :P:)

Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!!

Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc.

Confirmati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!

sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :P:)

Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!!

Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc.

Confirmati...

Confirm

Noul Dragstar-ist

;))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!

sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :P:)

Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!!

Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc.

Confirmati...

 

eu vin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnire mare intalnire marti (maine) la ora 19.00!!!!!!!!!!!

sa vina toata lumea, nu mai vreau scuze! :P:)

Toata lumea la 19.00 la Academie!!!!!!

Hai sa fim mai multi,poate facem dupa aia o tura prin oras sau mergem la un suc.

Confirmati...

 

 

Gata , astazi las totul balta si vin. Bogdaneeee ma iei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km.

Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!!

Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!!

Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes).post-37568-1276872158_thumb.jpgpost-37568-1276872168_thumb.jpgpost-37568-1276872181_thumb.jpgpost-37568-1276872199_thumb.jpgpost-37568-1276872215_thumb.jpgpost-37568-1276872229_thumb.jpgpost-37568-1276872240_thumb.jpgpost-37568-1276872260_thumb.jpgpost-37568-1276872272_thumb.jpgpost-37568-1276872284_thumb.jpgpost-37568-1276872293_thumb.jpg

NEGOCIABIL!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand yamaha xvs 1100 dragstar an 1999 , km 33470, coburi + suporti , tobe stoc +tobe custom, sa stoc + sa custom ,sissy bar + porbagaj, apehanger, 2 chei, consumabile schimbate .stare foarte buna . pret 4100 euro

tel :0724843344

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstar 1100 Custom 99'' 33000km.

Saua(spate-fata),oglinzi,semnale(leduri),stop(leduri),bugspoiler,ghidon,filtru aer,far,bord,aripa,tobe,suport numar,rezervor.TOATE CUSTOM!!!

Ulei(motul),filtru,simeringuri(original Japan),ulei telescop,bujii(iridium),placute(compozitie ceramica),baterie,cauciucuri,lichid frana,ulei cardan.TOATE SCHIMBATE!!!

Pret:4200 euroi. Tel:0753461067 (Nixes).post-37568-1276872158_thumb.jpgpost-37568-1276872168_thumb.jpgpost-37568-1276872181_thumb.jpgpost-37568-1276872199_thumb.jpgpost-37568-1276872215_thumb.jpgpost-37568-1276872229_thumb.jpgpost-37568-1276872240_thumb.jpgpost-37568-1276872260_thumb.jpgpost-37568-1276872272_thumb.jpgpost-37568-1276872284_thumb.jpgpost-37568-1276872293_thumb.jpg

up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine v-am gasit dragstar-istilor :laugh:

ca de ieri m-am alaturat grupului de fericiti posesori de yamaha xvs ( 650 al meu )

si pt ca o poza face cat o mie de cuvinte v-o prezint pe VETA ...... cea care mi-a furat inima ;)

 

post-37467-1278522742_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti (si fete), as asprecia tare mult cateva pareri. Cat de curand o sa-mi schimb actuala mobra si am in cumpana doua modele total diferite - Suzuki VStrom sau Yamaha Dragstar 1100. VStrom-ul l-as lua pt polivalenta lui, fiind ok pt mai toate conditiile, iar dragstarul l-as lua pt sufletel.

Ce ma intereseaza - drumuri lungi la sfarsit de saptamana, iar in rest oras, mers la munca and stuff. Sunt constient ca VStrom-ul e mai ok pt ambele dpdv practic, dar inimioara tot chopper isi doreste :laugh:

 

Raspundeti-mi va rog la nebuloasele astea:

- cum va descurcaati cu ele in oras ? E chiar un chin strecuratul pe la semafoare ?

- la drum lung e comod sau e adevarat mitul cu ruptul la coloana ?

- consum urban/extraurban decent in conditii de mers moderat ?

- o sa ma injure pasagera dupa 500 de km ?

- daca vreau sa fac o depasire mai din scurt la 110-120 kmph o sa-mi tataie curu ca vine tiru pe contrasens ?

- aveti probleme cu racirea pe aer vara in oras ?

- ceva probleme tehnice/mecanice despre care ar trebui sa stiu si dupa care sa ma uit la achizitie ?

- manevrabilitate, valente de dat pe un drum mai virajat and stuff ?

- intretinere costisitoare ?

 

Multam anticipat pt suport ;)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca-ti raspund eu,la o parte din intrebari.

Avind in vedere ca ma ocup 90% din timp,cu reparat/modificat sei,cred ca-s cel mai indreptatit sa-ti raspund la intrebarile legate de "scandal cu nevasta,la 500 km" :D si "mitul" coloanei...N-AI PROBLEME ! Din cate sute de sei am reparat/modificat, doar vreo 2 de pasager,mi-au fost aduse,pt. latzit.Ca risti sa te doara spatele,e-n functie de pozitia pe mobra,care depinde de cativa factori:inaltimea ta,forma si elasticitatea seii, forma ghidonului,pozitia comenzilor pt. picioare (cu/fara comenzi avansate),etc...

Cu intretinerea,iarasi,n-ai probleme diferite,fatza de majoritatea motocicletelor. :laugh: Probleme o sa ai, dac-o sa consideri la capitolul "intretinere" si diverse chestii after-market,gen c-o sa vrei sissy-bar cu portbagaj,coburi,parbriz,proiectoare,comenzi avansate,capace personalizate,etc,etc.. ;) Astea,costa...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu la alta parte, ca am o mobra apropiata:

- strecuratul la semafoare e un chin, dar unul placut si util: faci muschi. Ce-i drept, nu intri pe unde intra scuterul.

- daca ai temeri cu spatele, la un chopper poti sa pui spatar atat pentru rider, cat si pentru pasager. Iar daca prinzi de crashbar footpeguri, in conditiile in care ai floorboard (talpica), poti schimba pozitia picioarelor de la intinse in fata, pana la una apropiata de un naked. La drum lung, e mare lucru.

- In caz de depasiri, pe la 100-110 km/h se schimba a cincea si imediat intri in zona de cuplu maxim, numai buna pentru depasiri. E mai greu cu depasirile la viteze de peste 140 km/h, acolo cuplul scade si ia mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...