laurentiuciocan1973 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Laurentiu - cred ca asta cauti. http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-XVS-Dragstar-...=item45f8db15fa E de pe ebay din UK ca pret e super ok. Trebuie vazut transportul. merci dar as vrea sa fie in romania . Si apoi aia e licitatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 merci dar as vrea sa fie in romania . Si apoi aia e licitatie E si licitatie si nu trimite cu posta nici macar in UK, d'apoi in RO... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 merci dar as vrea sa fie in romania . Si apoi aia e licitatie Acum crezi ca alea din UK au alta forma? Da e licitatie mai are 24 ore pana se termina si nu a licitat nimeni deci posibil sa se termine fara castigator nefiind nimeni interesat. Dar cum am scris pacat ca nu trimite prin posta nicaieri. Mesaj completat E si licitatie si nu trimite cu posta nici macar in UK, d'apoi in RO... Da nu trimite, eu chiar i-am trimis un mesaj dar a spus ca nu stie nici pretul postei pentru UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 UP Hai nene...nica nica???? Hai oameni buni...FAC REDUCERI.... De vanzare...pentru XVS 1100 1. Rezervor original- 100 euro 2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro 3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro 4. Comenzile originale complete-60 euro 5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro 6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii.... Pt foto aici... /index.php?...t&p=2195698 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 UPHai nene...nica nica???? Hai oameni buni...FAC REDUCERI.... De vanzare...pentru XVS 1100 1. Rezervor original- 100 euro 2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro 3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro 4. Comenzile originale complete-60 euro 5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro 6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii.... Pt foto aici... /index.php?...t&p=2195698 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir. Kid Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Cumpar tobe finale pentru dragstar 650 goale sau aftermarket! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Poate reusesti sa le adaptezi pe cele de 1100. Editat Martie 9, 2011 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 VAND TOBE ORIGINALE YAMAHA DRAGSTAR 650 - impecabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 VAND SUPORT NUMAR LATERAL /index.php?...60#entry2778340 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir. Kid Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Cumpar tobe finale pentru dragstar 650 goale sau aftermarket! Cumpar finale goale, aftermarket sau stock pentru dragstar 650! Doar finalele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Poze cu URSU... Editat Martie 16, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 frumoasa lucrare, scuze intru cam rar pe la chopere desi detin unu stau mai des pe la comuniste si clasice ,ce vruiam sa iti spun i-mi place lucrarea dar fierul ala care sustine saua nu are ce cauta acolo se vede clar ca e ceva improvizat si paleste toata munca de areografie pacat ,nu este de cit parerea mea acum tu sti mai bine ce iti place, orcum la viraga totul a fost OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 frumoasa lucrare, scuze intru cam rar pe la chopere desi detin unu stau mai des pe la comuniste si clasice ,ce vruiam sa iti spun i-mi place lucrarea dar fierul ala care sustine saua nu are ce cauta acolo se vede clar ca e ceva improvizat si paleste toata munca de areografie pacat ,nu este de cit parerea mea acum tu sti mai bine ce iti place, orcum la viraga totul a fost OK. Apoi crede-ma ca ma deranjeaza rau de tot si pe mine, ma tot gandesc ce si cum sa fac si am mare pana de idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Apoi crede-ma ca ma deranjeaza rau de tot si pe mine, ma tot gandesc ce si cum sa fac si am mare pana de idei! din ce mi-am dat eu seama din poze, tu ai schimbat sistemul de prindere al aripii spate. la dragstarul standard aripa este prinsa de partea fixa a cadrului si mai are 2 ornamemente cromate pe lateralele aripii ca sa ii confere rezistenta. la tine aripa e prinsa de bascula si atunci nu mai poti prinde saua de aripa (pentru ca punctul de prindere din fata ar fi fix pe cand cel din spate s-ar misca. e corect ce am zis? daca e asa atunci ai nevoie de suportul ala de fier ca altfel ramai cu saua in aer. uite ce as face eu - as gasi o bucata de tabla suficient de groasa cat sa sustina saua; as decupa tabla aia in forma seii ca sa arate elegant vazuta din spate; as modela un pic tabla aia (as curba-o) sa urmeze curbura aripii; pe urma as mai suda o bucata de tabla de prima, astfel incat ce-a de-a doua tabla sa stea chiar pe cadrul de sub sa; ce-a de-a doua tabla s-ar putea prinde foarte usor de cadru (cred ca doua gauri filetate e suficient si nu cred ca s-ar afecta rezistenta cadrului de la treaba asta) iar acolo unde se imbina cu prima placa i-as pune ceva intaritura ca sa nu se rupa sudura din cauza solicitarilor (de exemplu din platbanda aia se pot taia 2 bucati care ar fi indoite la unghiul necesar si pe urma prinse cu sudura sau suruburi de cele 2 placi). varianta a 2a - fa rost de ornamentele originale si prinde aripa spate asa cum au gandit-o astia din fabrica. pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa. daca nu se aseaza bine saua pe aripa poti sa mai faci un ornament in spate, ceva cu care sa maschezi un suport un pic inaltat. eventual pui o gentuta din aia mica de piele cum sunt alea care se pun legate de furca fata sau poti sa bagi stopul chiar sub sa si sa ii faci acolo un suport. acum varianta asta merge doar daca nu a fost taiat din lateralele aripii si mai e suficient loc pentru ornamentele alea. sper sa iti fie de folos ideile mele. daca nu am reusit sa explic destul de clar ce am vrut sa spun, o sa incerc sa fac niste desene. din pacate, cateva zile nu voi avea net asa ca desenele le voi pune mai tarziu daca e cazul. Mesaj completat Ceva poza cu LUPU.....dupa ce @Darian a refacut seaua! din poza asta din lateral s-ar parea ca varianta 1, cea cu tabla s-ar putea simplifica si mai mult. - adica o bucata de tabla mai grosuta care sa urmeze exact conturul seii pe dedesubt. cum ziceam, aceasta bucata de tabla s-ar putea prinde de cadrul de sub sa. cred ca ar fi destul de solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) din ce mi-am dat eu seama din poze, tu ai schimbat sistemul de prindere al aripii spate. la dragstarul standard aripa este prinsa de partea fixa a cadrului si mai are 2 ornamemente cromate pe lateralele aripii ca sa ii confere rezistenta. la tine aripa e prinsa de bascula si atunci nu mai poti prinde saua de aripa (pentru ca punctul de prindere din fata ar fi fix pe cand cel din spate s-ar misca. e corect ce am zis? daca e asa atunci ai nevoie de suportul ala de fier ca altfel ramai cu saua in aer. uite ce as face eu - as gasi o bucata de tabla suficient de groasa cat sa sustina saua; as decupa tabla aia in forma seii ca sa arate elegant vazuta din spate; as modela un pic tabla aia (as curba-o) sa urmeze curbura aripii; pe urma as mai suda o bucata de tabla de prima, astfel incat ce-a de-a doua tabla sa stea chiar pe cadrul de sub sa; ce-a de-a doua tabla s-ar putea prinde foarte usor de cadru (cred ca doua gauri filetate e suficient si nu cred ca s-ar afecta rezistenta cadrului de la treaba asta) iar acolo unde se imbina cu prima placa i-as pune ceva intaritura ca sa nu se rupa sudura din cauza solicitarilor (de exemplu din platbanda aia se pot taia 2 bucati care ar fi indoite la unghiul necesar si pe urma prinse cu sudura sau suruburi de cele 2 placi). varianta a 2a - fa rost de ornamentele originale si prinde aripa spate asa cum au gandit-o astia din fabrica. pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa. daca nu se aseaza bine saua pe aripa poti sa mai faci un ornament in spate, ceva cu care sa maschezi un suport un pic inaltat. eventual pui o gentuta din aia mica de piele cum sunt alea care se pun legate de furca fata sau poti sa bagi stopul chiar sub sa si sa ii faci acolo un suport. acum varianta asta merge doar daca nu a fost taiat din lateralele aripii si mai e suficient loc pentru ornamentele alea. sper sa iti fie de folos ideile mele. daca nu am reusit sa explic destul de clar ce am vrut sa spun, o sa incerc sa fac niste desene. din pacate, cateva zile nu voi avea net asa ca desenele le voi pune mai tarziu daca e cazul. Mesaj completat din poza asta din lateral s-ar parea ca varianta 1, cea cu tabla s-ar putea simplifica si mai mult. - adica o bucata de tabla mai grosuta care sa urmeze exact conturul seii pe dedesubt. cum ziceam, aceasta bucata de tabla s-ar putea prinde de cadrul de sub sa. cred ca ar fi destul de solid. E exect cum zici tu, aripa e prinsa de basculta si daca prind seaua de aripa rup tot pe acolo la prima plimbare ! In plus nu prea pot sa pun ceva dedesup de sea pentru ca imi e frica ca loveste aripa. Deja a lovit inainte de a vopsi motorul si atunci ca sa nu mai loveasca am ridicat la maxim suspensia pe spate si ieri am facut o plimbare sa vad daca eventual loveste si se pare ca nu inca. Am luat si o gentuta ca sa ascund bara trebuie sa o montez si sa vad rezultatul, si daca nu merge nici asta am sa fac ceva ca sa dispara bara ca e chiar urata! Multumesc de sfaturi si sunt un bun punct de vedere! Editat Martie 17, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Multumesc @papa32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Ionel Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 VAND TOBE ORIGINALE YAMAHA DRAGSTAR 650 - impecabile. Pret...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 salutare, cu multa pasiune si munca poti transforma dragstarul intr-o motocicleta unica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 hehehe,ai nevoie de mai mult decat pasiune si munca, la ce utilaje foloseste omul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 hehehe,ai nevoie de mai mult decat pasiune si munca, la ce utilaje foloseste omul.... utilajele mari si foarte scumpe precum matrita pentru juguri si aparatul de taiat cu apa (pentru janta) nu sunt ale lui, plateste sa le foloseasca dar intradevar are un atelier cu scule profi (strung, aparat de sudura etc). Abia astept sa vad forma finala a lucrarii mai ales ca vorbim de modificarea substantiala a jantei pe spate la o motocicleta cu cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salutare, caut o pompa de frana fata pt dragstar 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 VAND SUPORT NUMAR LATERAL /index.php?...60#entry2778340 valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Pret...? Tobele intregi - 150 de euro. Editat Martie 24, 2011 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Salut, De cateva luni m-am alaturat si eu fericitilor posesori de Yamaha DragStar ( de prin toamna lui 2010). Am un DragStar XVS 650 Classic din 2000. Am atasat si o poza de anul asta de prin ianuarie insa din pacate m-am grabit asa de tare sa ies incat nu am mai avut grija sa curat si eu dupa iarna care inca nu trecuse. Sper sa ne intalnim si noi intr-un cadru organizat la o drumetie si nu numai. Toate cele bune, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Buna @cip789 sa fiti sanatosi impreuna si sa faceti cat mai multi km impreuna fara evenimente! Ne gasesti si pe www.star.forumers.ro Editat Martie 27, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.