Phoenix79 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc de urale! Apoi numa de estetica nu mi-a pasat, ideea era sa fie stabile si sa nu ma deranjeze la mers, oricum mi-a salvat motorul la o lunecare intr-o rapa, sa va povestesc ce s-a intamplat. Intr-o curba mi-a venit pofta sa fac o poza si am oprit pe contra sens si am lasat motorul mergand si cand m-am uitat motorul o pornit la vale si am sarit si l-am culcat pe partea stanga si s-a agatat de pietre cu bagajul si un pic o piatra mi-a zgariat motorul. Rapa Zgarietura Mare noroc am avut cu bagajul ca altfel praf si pulbere se facea motorul daca mergea la vale in rapa respectiva. A fost nevoie de 6 oameni si o masina mare sa-l scoatem afara! Asta nu ai mai povestit hehe. Dar cum dracu a pornit motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc de urale! Apoi numa de estetica nu mi-a pasat, ideea era sa fie stabile si sa nu ma deranjeze la mers, oricum mi-a salvat motorul la o lunecare intr-o rapa, sa va povestesc ce s-a intamplat. Intr-o curba mi-a venit pofta sa fac o poza si am oprit pe contra sens si am lasat motorul mergand si cand m-am uitat motorul o pornit la vale si am sarit si l-am culcat pe partea stanga si s-a agatat de pietre cu bagajul si un pic o piatra mi-a zgariat motorul. Rapa Zgarietura Mare noroc am avut cu bagajul ca altfel praf si pulbere se facea motorul daca mergea la vale in rapa respectiva. A fost nevoie de 6 oameni si o masina mare sa-l scoatem afara! Ice-ule,fa-i CASCO,neaparat...! Si vezi daca n-or avea si cu optiunea 'stricat,in timp ce-a fost condus de-o fantoma " ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Ahoi, pai am povestit pe topicul dedicat calatoriei la intalniri, evenimente, excursii, aici /index.php?/topic/666952-1300-de-km-prin-carpati-transilvania-si-crisana/ . Apoi am eu noroc la fel si fel de inamplari, dar multumesc lui Dumnezeu fara evenimente deosebite, deci sunt si norocos sau am un inger pazitor care are mare grija de mine! Ice-ule,fa-i CASCO,neaparat...! Si vezi daca n-or avea si cu optiunea 'stricat,in timp ce-a fost condus de-o fantoma " ....... Sa-i frec eu cu casco, n-am sa-mi fac veci, eventual o asigurare de sanatate ca aia e mai valabila. Apoi aici fantoma a fost gravitatia si prostia mea Editat Septembrie 1, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Fratilor, vin si eu cu o intrebare. A avut cineva probleme sau a auzit pe cineva sa aiba cu amortizorul spate de la Dragstar? M-a mancat in poponeata sa merg la Padina-Pestera cu el, luandu-ma dupa niste unii cum ca drumarii au asfalt o mare bucata din drum. O pu_la! Ideea e ca m-am intors ca vai de mine pana in drumul national, dar din barcuta de Dragstar ce o aveam (pe spate) simt acum sub poponeata cu rigiditate orice gropita, hop sau denivelare. Intrebarea mea: se poate repara amortizorul, completa cu ulei sau altceva? Ori trebuie sa-mi cumpar alt amortizor nou?!?! Editat Septembrie 1, 2011 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Fratilor, vin si eu cu o intrebare. A avut cineva probleme sau a auzit pe cineva sa aiba cu amortizorul spate de la Dragstar? M-a mancat in poponeata sa merg la Padina-Pestera cu el, luandu-ma dupa niste unii cum ca au asfalt mare bucata din drum. O pu_la! Ideea e ca m-am intors ca vai de mine pana in drumul national, dar din barcuta de Dragstar ce o aveam (pe spate) simt acum sub poponeata cu rigiditate orice gropita, hop sau denivelare. Intrabrea mea: se poate repara amortizorul, completa cu ulei sau altceva? Ori trebuie sa-mi cumpar alt amrotizor nou?!?! Uita-te atent ce s-a dus acolo, se poate ca e dus amortizorul (si poate se poate completa cu ulei) sau poate s-a rupt o saiba care tine amortizorul. Uita-te atent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Uita-te atent ce s-a dus acolo, se poate ca e dus amortizorul (si poate se poate completa cu ulei) sau poate s-a rupt o saiba care tine amortizorul. Uita-te atent! Nu cred ca s-a rupt man, pt. ca o mica-mica suspensie mai are.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Nu cred ca s-a rupt man, pt. ca o mica-mica suspensie mai are.... Uita-te domnul meu, ca doar nu e mare lucru sa suspenzi motorul pe cadru si sa vezi ce face bascula ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemeti_huni Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Referitor la mica ta patanie Icelord, ai nevoie de o pasagera care sa faca poze in timp ce tu veghezi, doar nu esti asa multilateral dezvoltat sa conduci in timp ce faci poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Referitor la mica ta patanie Icelord, ai nevoie de o pasagera care sa faca poze in timp ce tu veghezi, doar nu esti asa multilateral dezvoltat sa conduci in timp ce faci poze. Eu nu prea am placerea de a duce pasager pentru ca am avut un accident urat si de atunci nu mai duc pe nimeni. Daca o sa am prietena care o sa ii placa motoarele trebuie sa-si ea si ea unu ca eu sigur n-am sa o duc cu moto, pur si simplu imi e frica sa mai am pasager dupa accidentul pe care l-am avut! Cu privire la greseli nu imi fac griji, fierul se indreapta numa oase rupte sa nu fie. Editat Septembrie 1, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Eu nu prea am placerea de a duce pasager pentru ca am avut un accident urat si de atunci nu mai duc pe nimeni. Daca o sa am prietena care o sa ii placa motoarele trebuie sa-si ea si ea unu ca eu sigur n-am sa o duc cu moto, pur si simplu imi e frica sa mai am pasager dupa accidentul pe care l-am avut! Cu privire la greseli nu imi fac griji, fierul se indreapta numa oase rupte sa nu fie. Salutare la toti! Apelez pe aceasta cale la toti cei amabili in a ma ajuta cu cateva sfaturi. Tocmai ce mi-am vandut motocicleta ViragoXV535 si evident vreau ceva mai mare. Imi place foarte mult Dragstarul Clasic. Intrebarile care apar sunt: Ce diferente sunt intre XVS650A si XVS1100A,in afara de greutate si pret? Varianta de 650 are doar 40 CP, iar cea de 1100 este mai grea. Nu sunt un tip super solid. De aceea nu stiu ce sa aleg. Consumul de combustibil, manevrabilitatea sunt cu mult diferite? Se pot adauga ceva cai la varianta de 650? Stiti ceva pareri de la utilizatorii de Suzuki Volusia de 800? este o alternativa? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salutare la toti! Apelez pe aceasta cale la toti cei amabili in a ma ajuta cu cateva sfaturi. Tocmai ce mi-am vandut motocicleta ViragoXV535 si evident vreau ceva mai mare. Imi place foarte mult Dragstarul Clasic. Intrebarile care apar sunt: Ce diferente sunt intre XVS650A si XVS1100A,in afara de greutate si pret? Varianta de 650 are doar 40 CP, iar cea de 1100 este mai grea. Nu sunt un tip super solid. De aceea nu stiu ce sa aleg. Consumul de combustibil, manevrabilitatea sunt cu mult diferite? Se pot adauga ceva cai la varianta de 650? Stiti ceva pareri de la utilizatorii de Suzuki Volusia de 800? este o alternativa? Va multumesc! Ahoi, la cel de 650cc poti pune hypercharger si un esapament custom si mai castigi ceva CP dar nu extraordinar de multi. In primul rand dragstar-ul classic nu e el de fel sportiv e mai lent ca multe motoare dar la confort le bate pe multe de categoria sa, in schimb cel de 1100cc e alta poveste are ceva putere si e destul de bun la alergare. 650cc are 45CP din cate stiu eu iar cel de 1100cc are 62CP, eu iti recomand cel de 1100cc daca iti permiti, apropo tu ce inaltime si greutate ai? Pentru ce ai vrea sa-l folosesti si unde (calatorii lungi sau prin oras)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salut, Icelord! Multumesc de raspuns. Eu am 1.74 m inaltime si 85 kg(in scadere vreau). Motocicleta o folosesc mai mult in afara. Nu pot merge la servici cu ea. In weekenduri use cu pretini chopperisti din Cluj. As vrea plimbari mai lungi de 100km. Am descoperit ca imi place si viteza. Pe la 140 ok. Nu am inteles de ce variantele de 650 sunt asa de scumpe. De la 3000 euro in sus. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Salut, Icelord! Multumesc de raspuns. Eu am 1.74 m inaltime si 85 kg(in scadere vreau). Motocicleta o folosesc mai mult in afara. Nu pot merge la servici cu ea. In weekenduri use cu pretini chopperisti din Cluj. As vrea plimbari mai lungi de 100km. Am descoperit ca imi place si viteza. Pe la 140 ok. Nu am inteles de ce variantele de 650 sunt asa de scumpe. De la 3000 euro in sus. Toate cele bune! E excelent pentru inaltimea ta dragstar-ul de 650cc, o sa te simti bine pe el, si e excelent daca vrei sa-l folosesti la drumuri mai lungi. Nu-i buna viteza pentru motoarele astea pentru ca creste tare de tot consumul in loc de 3-4 L ajungi la 5-6 L la 140km/h, viteza ideala de cruaziera e 90-100 km/h si iti zic ca nu multi chopperisti nu merg cu astfel de viteze doar asa ocazional sau la o depasire! Dragstar-urile sunt ele de fel mai scumpe, pentru ca merita din punctul meu de vedere (fiabile, usor de intretinut si arata si bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 E excelent pentru inaltimea ta dragstar-ul de 650cc, o sa te simti bine pe el, si e excelent daca vrei sa-l folosesti la drumuri mai lungi. Nu-i buna viteza pentru motoarele astea pentru ca creste tare de tot consumul in loc de 3-4 L ajungi la 5-6 L la 140km/h, viteza ideala de cruaziera e 90-100 km/h si iti zic ca nu multi chopperisti nu merg cu astfel de viteze doar asa ocazional sau la o depasire! Dragstar-urile sunt ele de fel mai scumpe, pentru ca merita din punctul meu de vedere (fiabile, usor de intretinut si arata si bine) Salutare! Ai dreptate! La Virago 90-100 ii placea. Cum ii dadeam in stilul meu.....sarea consumul peste 5l/100km. Trebuie sa ma mai gandesc. Nu imi place neaparat viteza mare tot timpul, dar no...mai imi vine sa o calc. Iar cu XVS650 nu cred ca voi avea succes. Am stat pe una si pe cat de voluminoasa si grea pare,pe atat de usurica e cand te sui pe ea. Macar 50 de cai de ii puneau. Ar fi fost ideala pentru mine. Multumesc, Icelord si poate ne vom vedea prin Cluj! POate la anu'. Topicul "Iesiri cu chopperul" e cel pe care ne mai anuntam plimbarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Salutare! Ai dreptate! La Virago 90-100 ii placea. Cum ii dadeam in stilul meu.....sarea consumul peste 5l/100km. Trebuie sa ma mai gandesc. Nu imi place neaparat viteza mare tot timpul, dar no...mai imi vine sa o calc. Iar cu XVS650 nu cred ca voi avea succes. Am stat pe una si pe cat de voluminoasa si grea pare,pe atat de usurica e cand te sui pe ea. Macar 50 de cai de ii puneau. Ar fi fost ideala pentru mine. Multumesc, Icelord si poate ne vom vedea prin Cluj! POate la anu'. Topicul "Iesiri cu chopperul" e cel pe care ne mai anuntam plimbarile. Stiu de topicul respectiv, chiar in luna august am fost prin Cluj si n-am avut cu cine sa ies, dar m-am dat de unu singur prin Cluj! Dupa 2 zile m-au contactat persoanele si m-am dat, a-si fii avut cu cine sa ma dau dar nu a fost in oras zilele alea! Editat Septembrie 19, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tabarlesh Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Salutare tuturor dragstar-istilor, si nu numai. Am cautat un forum de discutie special pentru acest model si din pacate nu am gasit. Daca exista totusi, sorry, dar puteti publica aici link-urile. M-am gandit deci sa ne spunem aici ofurile, problemele si impreuna sa gasim solutiile. Va multumesc pentru participare. piese de Yamaha XVS Dragstar 650 originale gasiti aici http://www.yamahascooterspares.co.uk/spares/epc2.asp?ModelID=9592&pageID=13&uid=0 manualul de reparatii Yamaha XVS 650 Dragstar aici http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-XVS-650-DRAG-STAR-1997-SERVICE.html Ar fi interesant de stiut, pentru fiecare oras sau zona geografica, service-uri sau baieti priceputi in ale dragstar-urilor. Asteptam link-uri, persoane de contact si numere de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Ahoi! Cineva nu are un vitezometru de Yamaha Dragstar din 1999 de 1100cc de vanzare? Al meu a murit si nu vad cu ce viteza merg ! @ Tabarlesh nu ai stipulat care e buba!? Editat Septembrie 29, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 salutare, se vinde una bucata dragstar clasic 1100, fabricatie 2005, 39000 km... foarte ingrijita Schimbat kitul de pornire din motor in septembrie 2009 Accesorii si etc: *cauciucuri cu banda alba *deluxe touring corbin seat *tobe cobra *parbriz *proiectoare ( becuri de 35w ) *handgrips Highway Hawk *crash bar Highway Hawk +footpeg sets Highway Hawk *sissybar Hepco&Beker *passenger footpeg Highway Hawk *coburi - complete with leather *tools bag leather *oglinzi custom *numar lateral *filtru K&N *bujii iridium se mai da un dragbar cu inaltatoarele aferente si shaua originala. Pret 5500 eur, tel 0722209783 de actualitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Salut Boriss_s, Pasiunea pentru HD e veche ce-i drept, dar nu este determinanta in aprecierile pozitive pentru harley-ul meu; pasiunea este ce care mi-a dat elan sa ma decid ca e timpul sa am un HD, dar numai sporsterul meu, facut cu acel ghidon pe care-l cunosti, m-a dus pana la Faak Am See in 2 zile ... si retur in doar 19 ore... fara sa simt nici cel mai mic discomfort! fapt pentru care, sincer iti spun sa nu faci greseala mea... nu amana sa ai propriul harley... ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Salut Boriss_s, Pasiunea pentru HD e veche ce-i drept, dar nu este determinanta in aprecierile pozitive pentru harley-ul meu; pasiunea este ce care mi-a dat elan sa ma decid ca e timpul sa am un HD, dar numai sporsterul meu, facut cu acel ghidon pe care-l cunosti, m-a dus pana la Faak Am See in 2 zile ... si retur in doar 19 ore... fara sa simt nici cel mai mic discomfort! fapt pentru care, sincer iti spun sa nu faci greseala mea... nu amana sa ai propriul harley... ! Numai bine ! ce e drept nu pot sa-i reprosez nimic Dragstarului indiferent de km pe care i-am bagat, drumurile pe care le-am parcurs sau situatiile prin care am trecut... este o motocicleta fenomenala dar a venit timpul sa incerc altceva iar in domeniul "chopper" pentru mine altceva inseamna HD. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 (editat) Ahoi, a pus careva pe spate guma de 180/80/15 ca normal e pe 170/80/15 ? Editat Octombrie 24, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am si eu un Dragstar de 650 cu hypercharger, si toate accesoriile pe el...coburi, crashbar, parbriz, sissy bar, gume noi, baterie noua....2 randuri de tobe dintre care unele goale.Merge, arata, si suna f f bine. Vreau sa-l vand cu 3000 de euro asa ca cine e interesat sa dea un semn. 0723511837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Am si eu un Dragstar de 650 cu hypercharger, si toate accesoriile pe el...coburi, crashbar, parbriz, sissy bar, gume noi, baterie noua....2 randuri de tobe dintre care unele goale.Merge, arata, si suna f f bine. Vreau sa-l vand cu 3000 de euro asa ca cine e interesat sa dea un semn. 0723511837 Salut, m-ar interesa hypercharger-ul, daca esti dispus sa-l dai pot sa-ti ofer (pe langa pretul solicitat) un capac de filtru de aer identic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 UP Hai nene...nica nica???? Hai oameni buni...FAC REDUCERI.... De vanzare...pentru XVS 1100 1. Rezervor original- 100 euro 2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro 3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro 4. Comenzile originale complete-60 euro 5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro 6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii.... Pt foto aici... /index.php?...t&p=2195698 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Ahoi @xvs650 mi-a zis @Darian ca tu ti-ai pus la dragstar-ul de 1100 alta anvelopa decat cea originala de 170-80-15 , care-i dimensiuna pe care ai pus-o? Ahoi @xvs650 mi-a zis @Darian ca tu ti-ai pus la dragstar-ul de 1100 alta anvelopa decat cea originala de 170-80-15 , care-i dimensiuna pe care ai pus-o? Tutorial pentru cei care vor hypercharger pe dragstar de 1100 Sync Carburatoare: http://www.youtube.com/watch?v=YhomLFebOVc Editat Decembrie 16, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.