fast_joe Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Salutare, stie careva care e dimensiunea spitelor pt. roata spate la 1100 si eventual un furnizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock Pret 4200 usor negociabil Mihai 0721 116 963 Mai multe poze aici Editat Decembrie 29, 2011 de scaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 La Multi Ani cu multa sanatate tuturor posesorilor de Star si nu numai ! Ahoi, un calendar cu motoare celor de la Star? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Salutare . am si eu o intrebare : dragstar 650 sau 1100 ?? diferente mari intre ele sau doar puterea? vreau sa fac bobber si vulcanul meu nu ma ajuta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Salutare . am si eu o intrebare : dragstar 650 sau 1100 ?? diferente mari intre ele sau doar puterea? vreau sa fac bobber si vulcanul meu nu ma ajuta ) Hai cã-ncerc sã te lãmuresc eu,ca outsider,nepãrtinitor.Normal cã-s diferentze mari...La o cilindree aproape dublã...Printre altele,1100-le are 2 discuri de frânã pe fatzã+unul pe spate,650-ul doar unul pe fatzã+ tambur pe spate.Cuplu mult mai mare,la ãsta de 1100....Am prieteni cu ambele variante si evident,m-am mai dat si eu,cu ele.Mã bucur c-ai ajuns la concluzia cà VN 750-ul nu prea merge fãcut bobber (ceva frumos).În schimb,cu seria Dragstar,poti face ceva superb.Eventual,poti sã ai posibilitatea sã-l convertesti când vrei,din bobber în cruiser, si invers..Asta o sã fac eu,în cazul în care iau Dragstarul de 250 cc,al unei prietene.Sau,nu-i exclus sã iau unul de 650.Vezi cã poti gãsi si Dragstar de 400 cc,identic cu 650, d.p.d.v. fizic.Dacã 650 -ul are 39 cp (stock)..." Do the math" cât are ãsta de 400...De-aia,poti sã gãsesti de cumpãrat asa unul,mult mai ieftin decât 650.Teoretic,e varianta de Japonia.Ar fi o micã problemã cu procuratul anumitor piese,specifice motorului cu cilindreea asta mai micã. Trebuiesc comandate special,de la niponi.Evident,si ceva mai scumpe, din cauza asta...În fine,pt. Dragstar-e,existã sumedenie de accesorii after-market.Inclusiv hyper-charger si mai multe modele de tobe - de-aici mai pot câstiga vreo 5-10 cãlutzi...Doar cã obrazul subtire cu cheltuialã se tzine...Am prieteni tobã de carte, în ce se poate schimba/modifica la ele....Cred cã-s printre cele mai maleabile la transformãri.Stai sã-nceapã bãietzii posesori de de-astea,sã-ti dea detalii...! Sper cã n-am supãrat pe niciun Dragstar-ist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salutare . am si eu o intrebare : dragstar 650 sau 1100 ?? diferente mari intre ele sau doar puterea? vreau sa fac bobber si vulcanul meu nu ma ajuta ) http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xvs_1100_dragstar_2004.php http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xvs_drag_star_650_2000.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) @Darian : mersi frumos de raspuns... am zis ca nu are rost sa stric vulcanul , pentru ca e frumoasa si asa , doar ca eu acum am alte tampenii in cap. si s-ar putea sa muncesc la vulcan mult si bine si sa nu iasa ce vreau si sa si il stric , asa ca mai bine imi iau ce e usor de facut ( mai pentru incepatori cu buget mai mic) si aia e. acum imi e teama sa iau dragstarul de 650 pentru ca o sa mi se pare ca un scuter la putere fatza de vn750, care e ca un naked asa ). dar poate nu e un lucru rau , ca ma cam mananca palma si sunt totusi incepator . dar tot imi e sa nu ma plictisesc pana accelereaza , s-ar putea sa nu se simta asa rau din cauza cuplului la turatii mai mici ca la vulcan , nu stiu ?!! voi ? @IceLord: intre timp m-am mai documentat si eu , ms de linkuri. era interesant o parerea de la cineva care a avut si 650 si 1100. ma interesaza mai mult daca stai pe ele aproape la fel sau e diferenta mare de conform si poate daca se merita mai mult 650 pentru ca este mai ieftin , mai usor si merge mai bine prin oras decat 1100. m-am cam axat pe asta 650 , pentru ca de la el e luat si vulcanul si tipul de acolo , de treaba a zis ca ar face si schimb cu vulcanul meu ( sau in caz ca o sa il vrea cineva mai rpd cu banii jos sa il vand ) .acum sa mai vorbesc cu el , poate imi poate aduce ceva mai bun Editat Ianuarie 19, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 @Darian : mersi frumos de raspuns... am zis ca nu are rost sa stric vulcanul , pentru ca e frumoasa si asa , doar ca eu acum am alte tampenii in cap. si s-ar putea sa muncesc la vulcan mult si bine si sa nu iasa ce vreau si sa si il stric , asa ca mai bine imi iau ce e usor de facut ( mai pentru incepatori cu buget mai mic) si aia e. acum imi e teama sa iau dragstarul de 650 pentru ca o sa mi se pare ca un scuter la putere fatza de vn750, care e ca un naked asa ). dar poate nu e un lucru rau , ca ma cam mananca palma si sunt totusi incepator . dar tot imi e sa nu ma plictisesc pana accelereaza , s-ar putea sa nu se simta asa rau din cauza cuplului la turatii mai mici ca la vulcan , nu stiu ?!! voi ? @IceLord: intre timp m-am mai documentat si eu , ms de linkuri. era interesant o parerea de la cineva care a avut si 650 si 1100. ma interesaza mai mult daca stai pe ele aproape la fel sau e diferenta mare de conform si poate daca se merita mai mult 650 pentru ca este mai ieftin , mai usor si merge mai bine prin oras decat 1100. m-am cam axat pe asta 650 , pentru ca de la el e luat si vulcanul si tipul de acolo , de treaba a zis ca ar face si schimb cu vulcanul meu ( sau in caz ca o sa il vrea cineva mai rpd cu banii jos sa il vand ) .acum sa mai vorbesc cu el , poate imi poate aduce ceva mai bun Apoi diferente de confort nu-s prea mari, dar cand vine vorba de sensatie e diferenta intre 650 si 1100 (e aproape dublu la cilindree) deci clar e diferenta. In orase mari (Bucuresti, Cluj, Constanta...etc) sau sa folosesti motorul pentru trafic urban nu e bun nici 650 nici 1100 (sunt cu racire pe aer) si asta inseamna o uzura mai rapida si consumabile schimbate mai repede (ele sunt facute pentru drumuri lungi, nu pentru oras, de aia si plusul de confort fata de alte motoare). In final depinde ce vrei sa faci, si la ce vrei sa-l folosesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) pun anuntul si aici . in caz ca cineva vrea sa faca schimb cu vulcanul meu pe dragstar. dau si diferenta daca este cazul. pt detalii cat mai mult , aproape mereu pe mess la mihaidespan Kawasaki vn750 pun anuntul si aici . in caz ca cineva vrea sa faca schimb cu vulcanul meu pe dragstar. dau si diferenta daca este cazul. pt detalii cat mai mult , aproape mereu pe mess la mihaidespan Kawasaki vn750 Doar se vinde nu se mai schimba , mersi Editat Ianuarie 20, 2012 de burb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock Pret 4200 usor negociabil Mihai 0721 116 963 valabil poze aici Editat Februarie 6, 2012 de scaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 e montat pe un dragstar dar nu e de dragstar, intrebarea e de la ce provine. are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) e montat pe un dragstar dar nu e de dragstar, intrebarea e de la ce provine. are cineva idee? Cred-ca e pentru filtre de aer KN, sau ceva filtru mai special (care creste air-flow-ul), daca gresesc sa ma corecteze cineva! Editat Februarie 18, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 E S&S. Sper ca poza ajuta cu restul detaliilor. numai bine, razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 E S&S. Sper ca poza ajuta cu restul detaliilor. numai bine, razvan ajuta, chapeau! minutu si scoru pentru filtru avem? daca nu e voie aici -@admini: intreb, nu cumpar(inca), nu fac reclama, nu dau cu paru, fac doar abuz de cunostintele @metricmotion- te as ruga pe pm... sau daca e cineva interesat de un schimb: dau carapacea respectiva, care se prezinta un pic mai rau decat n poze si la supra-pret, pe una de fabrica de dragstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Hai ca a venit primavara Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock Pret 4200 usor negociabil Mihai 0721 116 963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Am si eu un Dragstar de 650 cu hypercharger, si toate accesoriile pe el...coburi, crashbar, parbriz, sissy bar, gume noi, baterie noua....2 randuri de tobe dintre care unele goale.Merge, arata, si suna f f bine. Vreau sa-l vand cu 3000 de euro asa ca cine e interesat sa dea un semn. 0723511837 hai ca vine primavara....anuntul valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Hai ca a venit primavara Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock Pret 4200 usor negociabil Mihai 0721 116 963 foarte frumoasa motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 foarte frumoasa motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Hai sa ne amintim cum e pe dragstar-uri , deja ma vad din nou pe curbele astea.Ca si asa imediat incepe sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 hai ca vine primavara....anuntul valabil Ieri i-am schimbat uleiul si filtrul. I-am pus motul 5100 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Te apleci cam cu frica IceL ... asta daca erai tu in filmulet . Insista ca motorul ala poate sa se incline mult mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Te apleci cam cu frica IceL ... asta daca erai tu in filmulet . Insista ca motorul ala poate sa se incline mult mai mult . Apoi pot sa ma aplec mai mult dar am sub motor o placa de metal de 8mm (scut care protejeaza motorul de lovituri,eu l-am confectionat) si ating cu ala prima oara si imi e frica sa nu lunece motorul pe ala si sa nu il mai pot redresa! Mai da lumea cu dragstar-uri nu se mai da? Doar le vand, WTF! Editat Martie 26, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadDog9 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Caut motor yamaha dragstar de 650 cc...va rog sa imi spuneti care stiti de unde pot face rost si cam cat ar costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Salut fratilor! Caut plasticul de stop de la Drag Star Classic 650A... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hansolo Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Salutare, Daca are cineva de vanzare un stop sau chiar si numai partea de plastic rosu (pt ca restul stopului a ramas ok) mi-ar fi de mare ajutor! Thanks. Astept si alte oferte de piese pt Yamaha XVS650. Poate mai iau o scarita, niste coburi... Dar stopul este o nevoie urgenta! Paul - 0720070070 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428692_10150679940058684_744138683_9329418_1636143859_n.jpg Iata poza cu motorul, pt a nu fi confundat cu cel clasic. - se vede si stopul putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.