Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km

comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock

Pret 4200 usor negociabil

Mihai 0721 116 963

Mai multe poze aici

Editat de scaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Multi Ani cu multa sanatate tuturor posesorilor de Star si nu numai !

 

Ahoi, un calendar cu motoare celor de la Star?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . am si eu o intrebare : dragstar 650 sau 1100 ?? diferente mari intre ele sau doar puterea? beer.gif

 

vreau sa fac bobber si vulcanul meu nu ma ajuta :))

 

Hai cã-ncerc sã te lãmuresc eu,ca outsider,nepãrtinitor.Normal cã-s diferentze mari...La o cilindree aproape dublã...Printre altele,1100-le are 2 discuri de frânã pe fatzã+unul pe spate,650-ul doar unul pe fatzã+ tambur pe spate.Cuplu mult mai mare,la ãsta de 1100....Am prieteni cu ambele variante si evident,m-am mai dat si eu,cu ele.Mã bucur c-ai ajuns la concluzia cà VN 750-ul nu prea merge fãcut bobber (ceva frumos).În schimb,cu seria Dragstar,poti face ceva superb.Eventual,poti sã ai posibilitatea sã-l convertesti când vrei,din bobber în cruiser, si invers..Asta o sã fac eu,în cazul în care iau Dragstarul de 250 cc,al unei prietene.Sau,nu-i exclus sã iau unul de 650.Vezi cã poti gãsi si Dragstar de 400 cc,identic cu 650, d.p.d.v. fizic.Dacã 650 -ul are 39 cp (stock)..." Do the math" cât are ãsta de 400...De-aia,poti sã gãsesti de cumpãrat asa unul,mult mai ieftin decât 650.Teoretic,e varianta de Japonia.Ar fi o micã problemã cu procuratul anumitor piese,specifice motorului cu cilindreea asta mai micã. Trebuiesc comandate special,de la niponi.Evident,si ceva mai scumpe, din cauza asta...În fine,pt. Dragstar-e,existã sumedenie de accesorii after-market.Inclusiv hyper-charger si mai multe modele de tobe - de-aici mai pot câstiga vreo 5-10 cãlutzi...Doar cã obrazul subtire cu cheltuialã se tzine...Am prieteni tobã de carte, în ce se poate schimba/modifica la ele....Cred cã-s printre cele mai maleabile la transformãri.Stai sã-nceapã bãietzii posesori de de-astea,sã-ti dea detalii...!

Sper cã n-am supãrat pe niciun Dragstar-ist... beer.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . am si eu o intrebare : dragstar 650 sau 1100 ?? diferente mari intre ele sau doar puterea? beer.gif

 

vreau sa fac bobber si vulcanul meu nu ma ajuta :))

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xvs_1100_dragstar_2004.php

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xvs_drag_star_650_2000.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Darian : mersi frumos de raspuns... am zis ca nu are rost sa stric vulcanul , pentru ca e frumoasa si asa , doar ca eu acum am alte tampenii in cap. si s-ar putea sa muncesc la vulcan mult si bine si sa nu iasa ce vreau si sa si il stric , asa ca mai bine imi iau ce e usor de facut ( mai pentru incepatori cu buget mai mic) si aia e.

acum imi e teama sa iau dragstarul de 650 pentru ca o sa mi se pare ca un scuter la putere fatza de vn750, care e ca un naked asa :)). dar poate nu e un lucru rau , ca ma cam mananca palma si sunt totusi incepator headscratch.gif. dar tot imi e sa nu ma plictisesc pana accelereaza :) , s-ar putea sa nu se simta asa rau din cauza cuplului la turatii mai mici ca la vulcan , nu stiu ?!! voi ?

 

 

@IceLord: intre timp m-am mai documentat si eu , ms de linkuri. era interesant o parerea de la cineva care a avut si 650 si 1100. ma interesaza mai mult daca stai pe ele aproape la fel sau e diferenta mare de conform si poate daca se merita mai mult 650 pentru ca este mai ieftin , mai usor si merge mai bine prin oras decat 1100.

 

m-am cam axat pe asta 650 , pentru ca de la el e luat si vulcanul si tipul de acolo , de treaba a zis ca ar face si schimb cu vulcanul meu ( sau in caz ca o sa il vrea cineva mai rpd cu banii jos sa il vand ) .acum sa mai vorbesc cu el , poate imi poate aduce ceva mai bun

Editat de burb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Darian : mersi frumos de raspuns... am zis ca nu are rost sa stric vulcanul , pentru ca e frumoasa si asa , doar ca eu acum am alte tampenii in cap. si s-ar putea sa muncesc la vulcan mult si bine si sa nu iasa ce vreau si sa si il stric , asa ca mai bine imi iau ce e usor de facut ( mai pentru incepatori cu buget mai mic) si aia e.

acum imi e teama sa iau dragstarul de 650 pentru ca o sa mi se pare ca un scuter la putere fatza de vn750, care e ca un naked asa :)). dar poate nu e un lucru rau , ca ma cam mananca palma si sunt totusi incepator headscratch.gif. dar tot imi e sa nu ma plictisesc pana accelereaza :) , s-ar putea sa nu se simta asa rau din cauza cuplului la turatii mai mici ca la vulcan , nu stiu ?!! voi ?

 

 

@IceLord: intre timp m-am mai documentat si eu , ms de linkuri. era interesant o parerea de la cineva care a avut si 650 si 1100. ma interesaza mai mult daca stai pe ele aproape la fel sau e diferenta mare de conform si poate daca se merita mai mult 650 pentru ca este mai ieftin , mai usor si merge mai bine prin oras decat 1100.

 

m-am cam axat pe asta 650 , pentru ca de la el e luat si vulcanul si tipul de acolo , de treaba a zis ca ar face si schimb cu vulcanul meu ( sau in caz ca o sa il vrea cineva mai rpd cu banii jos sa il vand ) .acum sa mai vorbesc cu el , poate imi poate aduce ceva mai bun

Apoi diferente de confort nu-s prea mari, dar cand vine vorba de sensatie e diferenta intre 650 si 1100 (e aproape dublu la cilindree) deci clar e diferenta. In orase mari (Bucuresti, Cluj, Constanta...etc) sau sa folosesti motorul pentru trafic urban nu e bun nici 650 nici 1100 (sunt cu racire pe aer) si asta inseamna o uzura mai rapida si consumabile schimbate mai repede (ele sunt facute pentru drumuri lungi, nu pentru oras, de aia si plusul de confort fata de alte motoare).

In final depinde ce vrei sa faci, si la ce vrei sa-l folosesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pun anuntul si aici . in caz ca cineva vrea sa faca schimb cu vulcanul meu pe dragstar. dau si diferenta daca este cazul. pt detalii cat mai mult , aproape mereu pe mess la mihaidespan

 

Kawasaki vn750 unsure.gif

 

pun anuntul si aici . in caz ca cineva vrea sa faca schimb cu vulcanul meu pe dragstar. dau si diferenta daca este cazul. pt detalii cat mai mult , aproape mereu pe mess la mihaidespan

 

Kawasaki vn750 unsure.gif

 

 

Doar se vinde nu se mai schimba , mersi rolleyes.gif

Editat de burb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km

comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock

Pret 4200 usor negociabil

Mihai 0721 116 963

 

 

valabil poze aici

Editat de scaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e montat pe un dragstar dar nu e de dragstar, intrebarea e de la ce provine. are cineva idee?

Cred-ca e pentru filtre de aer KN, sau ceva filtru mai special (care creste air-flow-ul), daca gresesc sa ma corecteze cineva!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E S&S.

Sper ca poza ajuta cu restul detaliilor.

 

post-65068-0-91104500-1329594502_thumb.jpg

 

numai bine,

razvan

ajuta, chapeau! minutu si scoru pentru filtru avem? daca nu e voie aici -@admini: intreb, nu cumpar(inca), nu fac reclama, nu dau cu paru, fac doar abuz de cunostintele @metricmotion- te as ruga pe pm... sau daca e cineva interesat de un schimb: dau carapacea respectiva, care se prezinta un pic mai rau decat n poze si la supra-pret, pe una de fabrica de dragstar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca a venit primavara

 

Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km

comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock

Pret 4200 usor negociabil

Mihai 0721 116 963

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Dragstar de 650 cu hypercharger, si toate accesoriile pe el...coburi, crashbar, parbriz, sissy bar, gume noi, baterie noua....2 randuri de tobe dintre care unele goale.Merge, arata, si suna f f bine. Vreau sa-l vand cu 3000 de euro asa ca cine e interesat sa dea un semn. 0723511837

hai ca vine primavara....anuntul valabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca a venit primavara

 

Yamaha Drag Star XVS 1100 din 1999 36000 km

comenzi avansate falcon furtune frana fata racing sa mustang + seile originale sissybar portbagaj suporti si coburi 27 litri cauciucuri metzeler 2011 baterie varta gel 2011 filtru aer K&N tobe finale goale + stock ghidon inalt 30 cm + stock

Pret 4200 usor negociabil

Mihai 0721 116 963

 

 

foarte frumoasa motocicleta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai sa ne amintim cum e pe dragstar-uri

, deja ma vad din nou pe curbele astea.Ca si asa imediat incepe sezonul!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te apleci cam cu frica IceL :) ... asta daca erai tu in filmulet . Insista ca motorul ala poate sa se incline mult mai mult .

Apoi pot sa ma aplec mai mult dar am sub motor o placa de metal de 8mm (scut care protejeaza motorul de lovituri,eu l-am confectionat) si ating cu ala prima oara si imi e frica sa nu lunece motorul pe ala si sa nu il mai pot redresa! :cheers:

 

 

Mai da lumea cu dragstar-uri nu se mai da? Doar le vand, WTF!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Daca are cineva de vanzare un stop sau chiar si numai partea de plastic rosu (pt ca restul stopului a ramas ok) mi-ar fi de mare ajutor!

 

Thanks. Astept si alte oferte de piese pt Yamaha XVS650. Poate mai iau o scarita, niste coburi... Dar stopul este o nevoie urgenta!

 

Paul - 0720070070

 

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428692_10150679940058684_744138683_9329418_1636143859_n.jpg

 

Iata poza cu motorul, pt a nu fi confundat cu cel clasic. - se vede si stopul putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...