Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi face impresia ca anuntul apartine Alfa Motors, sunt pe undeva prin Colentina/Doamna Ghica. Acum parerile sunt impartite, cel mai bine da-i un search si vezi... Cu toate astea pretul mi se pare cam mare, cei de la Motolouis aveau cateva dragstar -uri la preturi decente cu tot cu garantia de un am la cutie si motor.

Editat de fast_joe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare intrebatoare: fara sa fac nicio modificare suplimentara, care este dimensiunea maxima pe care o pot avea la roata din spate? Ma refer bineinteles la latime.

Vreau sa am 2 variante de "spate" - cea originala de acum, cu aripa stock, sa spate si sissybar, si inca una de mers solo, doar cu saua mea, aripa spate taiata doar cat sa nu stropeasca si numarul pe lateral.

Multumesc anticipat dragi colegi.

 

padre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

in prezent sunt posesor de virago 535, insa ma gandesc sa trec la o clasa ceva mai mare. Dragostea mea ramane yamaha, cu precadere xvs 950 midnight star, dar din pacate momentan nu am bani pentru asa ceva. Prin urmare m-am oprit la urmatorul anunt. - http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=444114&selpic=0&zoom=1#foto . Asa indrazni sa va intreb daca-l cunoasteti cumva pe vanzator, intreba asta fiindca am vazut ca are mai multe anunturi... si ma gandeam ca este din "gasca". Daca nu... ce parere aveti despre motor? eu oricum ar trebui sa-mi vand viroaga si sa pun diferenta

 

 

va multumesc pentru posibilele sfaturi

Ahoi!

Din poze motorul arata bine si pare ingrijit, daca te-ai hotarat sa-l cumperi eu zic sa negociezi la pret mai ales daca ai banii jos. In plus am observat ca la accesorii mai trebuie sa plusezi cu euro deci trebuie neaparat negociat mult si la sange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi face impresia ca anuntul apartine Alfa Motors, sunt pe undeva prin Colentina/Doamna Ghica. Acum parerile sunt impartite, cel mai bine da-i un search si vezi... Cu toate astea pretul mi se pare cam mare, cei de la Motolouis aveau cateva dragstar -uri la preturi decente cu tot cu garantia de un am la cutie si motor.

 

 

am cautat pe net si intradevar de lei ei sunt motoarele... numai ca pe siteul lor sunt ceva mai scumpe. Si daca nu ma insel au mai fost niste discutii despre firma asta... o sa ma mai uit un pic in pag anterioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost eu anul trecut intr-o vizila pe la ei si nu mi-au oferit incredere absolut deloc.

 

1. patronul sau mai bine zis ''bossul'' era total antipatic si genul mai smecheros. Au mai multe tipuri de motoare, iar unele erau modificate ,dar el sustinea ca nu-i asa, era vb de un CBR 600 iar prietenul cu care am fost are acest motor si il cunostea foarte bine.

 

2. faptul ca la adresa respectiva nu era absolut nici o placuta cu firma alfa motors nu mi-a oferit incredere.

 

3. toate motoarele erau tinute intr-un garaj care nu era cel mai curat, destul de dezordonat si cu lumina obscura

 

4. in spatele garajului avea un fel de service rapid :D si nu cred ca pt oricine , doar pt motoarele de acolo.

 

5. are preturi mai mari decat piata

 

6. cum dreaq toate motoarele din 1997-2002 de la alfa motors si de la motolouis au pana in 25000 km ???????? oare ii crede cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe net si intradevar de lei ei sunt motoarele... numai ca pe siteul lor sunt ceva mai scumpe. Si daca nu ma insel au mai fost niste discutii despre firma asta... o sa ma mai uit un pic in pag anterioare

Te duci probezi motorul, il pornesti si te plimbi 10 km cu el. Verifici daca are scurgeri de ulei dupa ce faci plimbarea si daca voltajul e ok la baterie.

Si daca totul e in regula atunci poti sa te bagi la negociat mai ales daca ai banii in mana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca patronul de acolo va da motorul la drive test, iar de 10 km nici nu se pune problema. Ideea e ca motoarele stau in garajul ala precum stau gainile in baterii :)) nu scoate el motorul afara pt oricine.

 

@steliadis daca ai de cand sa le faci vreo vizita sa nu cumva sa suni inainte si sa iti anunti prezenta,nu de alta dar sa nu te astepte cu motorul cald :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand Alfa si-a pierdut credibilitatea de tot, se pare ca au recurs la o alta strategie, nume private.

 

Daca tot aveti de dat 3500 de euro si vreti musai Drag Star, de ce nu cautati un 1100? Intre 650 si 1100 este o diferenta de la cer la pamant. Ma bag in seama pt ca, de ceva timp ma bantuie ideea de a-mi lua un cruiser de fun, pe care sa-l modific si am apucat sa plimb cateva motoare. 650 devine plictisitor dupa 5 minute, putere n-are de nici un fel iar motorul suna, chiar si cu tobe custom, foarte sec.

 

Cei X cm cubi de la Dstar 1100 se simt destul de tare. De frane si aspect nu mai spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfatuti.

Cica mobra pe care am postat-o eu aici nu mai este, dar mai poate aduce la comanda. O sa ma mai uit in piata si va anunt cand devin "DRAGSTAR-ist" :-)

 

sau auzim numai de bine

 

asfalt uscat...desi pe vremea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce ai casunat pe firma asta...mai are si un renume prost.Ferestete de samsari,mai ales de cei cu firma.Faptul ca are un mic atelier de reparatii numai pt el ar trebui sa-ti dea de gandit....ia un motor de la un motorist . Un Dragstar se cunoaste de la prima vedere daca a fost intretinut sau nu,apoi verifici cele cateva locuri unde pot aparea probleme la modelul asta.

 

p.s.- a fost doar un sfat,cumpara de unde vrei dar deschide bine ochii deoarece piesele pt o reparatie ulterioara costa f.mult.....bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce ai casunat pe firma asta...mai are si un renume prost.Ferestete de samsari,mai ales de cei cu firma.Faptul ca are un mic atelier de reparatii numai pt el ar trebui sa-ti dea de gandit....ia un motor de la un motorist . Un Dragstar se cunoaste de la prima vedere daca a fost intretinut sau nu,apoi verifici cele cateva locuri unde pot aparea probleme la modelul asta.

 

p.s.- a fost doar un sfat,cumpara de unde vrei dar deschide bine ochii deoarece piesele pt o reparatie ulterioara costa f.mult.....bafta !

 

 

salutare,

 

multumesc pentru sfaturi. cat despre firma asta nu nu se pune problema ca as fi casunat pe ea. Eu am cautat pe bikeshop un motor, de fapt un dragstar, am gasit unul care parea bine intretinut si l-am bagat aici in discutii... si bine am facut ca asa am aflat ca de fapt motorul era de la firma X... asa afrland de fapt toate problemele care au aparut in relatie cu firma asta. Cu cerzitudine as vrea sa iau motorul de la un motorist si sa stiu ca a avut grija macar jumatate cum am eu de voroaga mea pe care o curat saptamanal desi o am parcata in garaj complet acoperit. Inca odata multumiri... si daca auziti printre cunostintele voastre de un dragstar bun de vanzare poate postati si aici,

 

sa aveti un we fain cu asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cu riscul de a ma repeta, incearca totusi si la Motolouis, garantia aceea de un an pentru motor si cutie spune multe. Asta pe langa ca il stiu pe cel care le trimite din afara, DragStar-ul meu fiind achizitionat de la el anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cu riscul de a ma repeta, incearca totusi si la Motolouis, garantia aceea de un an pentru motor si cutie spune multe. Asta pe langa ca il stiu pe cel care le trimite din afara, DragStar-ul meu fiind achizitionat de la el anul trecut.

 

 

acum vad ca nu mai au nimic pe site,

 

dar incerc sa iau legatura cu ei

 

multam pentru sugestie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu el ai incercat sa iei legatura?

 

/index.php?/topic/677725-yamaha-dragstar/

Arata bine jucaria....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu el ai incercat sa iei legatura?

 

http://www.motocicli...amaha-dragstar/

arata f bine in poze, problema mea este ca am mai avut niste experiente din astea in care pozele nu prea corespundeau cu realitatea, dar macar am vazut motoarele aici in Buc si unul in Ploiesti... dar parca nu as bate drumul pana la tm. oare e vreun timisorean pe aici sa ne spuna ceva de motorul asta daca-l cunoaste?

 

ps - mai ales ca intai ar trebui sa vand si viroaga

Editat de steliadis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, dragilor, am nevoie de help în legătură cu 2 subiecte:

 

1. AÂş cam vrea să îmi găuresc tobele. Problema este că ceea ce văd eu în capătul tobelor nu seamănă cu ceea ce am văzut pe net. În loc să fie conic, cu vârful spre interior, la mine este o țeavă subțire în mijloc. Deci cum mama naibii se face?

 

2. Vreau să dau jos Âşeaua spate, sissybarul, suporții de coburi Âşi să schimb aripa, adică să fie scurtă, cât să nu stropească.... Bineînțeles Âşi număr pe lateral. Pentru aripa nouă cum ar trebui să fac? Cumpăr una Âşi o tai sau fac una de la zero? (adică să vorbesc cu cineva să o facă - my experience in metal bending=0)...

 

No, mulțam fain Âşi vă doresc vreme cât mai bună că eu tot weekendul am stat la geam Âşi m-am uitat cum plouă.

 

Numa bine rău la nime.

 

padre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dat 4 gauri in tabla din jurul ,,tevii subtiri" cu spiral de 5 si apoi cu unul de 10.De preferat sa te ajute cineva cu o sticla cu apa ( cu dopul gaurit)pt racirea spiralului de 10.Daca vrei mai mult sau mai putin zgomot,maresti sau micsorezi numarul de gauri...eu am considerat ca 4 suna destul de bine,dar mai bine faci proba dupa fiecare gaura.Atentie,trebuie sa faci un numar egal de gauri la cele doua tobe. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am dat 4 gauri in tabla din jurul ,,tevii subtiri" cu spiral de 5 si apoi cu unul de 10.De preferat sa te ajute cineva cu o sticla cu apa ( cu dopul gaurit)pt racirea spiralului de 10.Daca vrei mai mult sau mai putin zgomot,maresti sau micsorezi numarul de gauri...eu am considerat ca 4 suna destul de bine,dar mai bine faci proba dupa fiecare gaura.Atentie,trebuie sa faci un numar egal de gauri la cele doua tobe. Bafta!

Ahoi!

De acord cu tine, pentru inceput trebuie sa faci 4 gauri pe fiecare esapament!

 

No, dragilor, am nevoie de help în legătură cu 2 subiecte:

 

1. AÂş cam vrea să îmi găuresc tobele. Problema este că ceea ce văd eu în capătul tobelor nu seamănă cu ceea ce am văzut pe net. În loc să fie conic, cu vârful spre interior, la mine este o țeavă subțire în mijloc. Deci cum mama naibii se face?

 

2. Vreau să dau jos Âşeaua spate, sissybarul, suporții de coburi Âşi să schimb aripa, adică să fie scurtă, cât să nu stropească.... Bineînțeles Âşi număr pe lateral. Pentru aripa nouă cum ar trebui să fac? Cumpăr una Âşi o tai sau fac una de la zero? (adică să vorbesc cu cineva să o facă - my experience in metal bending=0)...

 

No, mulțam fain Âşi vă doresc vreme cât mai bună că eu tot weekendul am stat la geam Âşi m-am uitat cum plouă.

 

Numa bine rău la nime.

 

padre

O aripa nou se poate face la Odorheiul Secuiesc (vorbesti cu @Zoliart sau @Phoenix27)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, multam fain de raspunsuri. Weekendu asta incarc si ceva foto cu bestia.

Inca ceva - daca gauresc tobele, la anu are cine sa ma ajute cu niste tobe stock? Pentru ca banuiesc ca ITP-ul nu se da asa usor cu tobe gaurite...

 

Seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, multam fain de raspunsuri. Weekendu asta incarc si ceva foto cu bestia.

Inca ceva - daca gauresc tobele, la anu are cine sa ma ajute cu niste tobe stock? Pentru ca banuiesc ca ITP-ul nu se da asa usor cu tobe gaurite...

 

Seara faina!

Daca nu poti rezolva in Mures vii la mine aici in Gheorgheni si se rezolva,cel putin cu esapamentul (restul sa fie in ordine: lumini si anvelope) :cheers:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata, se vede ca a venit vara ca nu prea mai intra lumea pe aici. Toti sunt pe afara pe 2 roti.

Am terminat cu gauritul - am ramas la o gaura de 8 si una de 10 in fiecare toba. Pentru mine e suficient. O aud dar nici nu e exagerat de deranjanta.

Am facut deja vreo 400 de kilometri si pe afara si prin oras, acum am bagat-o in service pentru o verificare de rutina (valve, reglat ambreiaj si acceleratie etc).

 

Si inca ceva, daca sunteti prin Tg Mures vineri, avem un mars pentru ridicarea restrictiei pe care o avem in centru - se va pleca de la ora 17 de la Real si vom ajunge pe malul Muresului, unde am inteles ca se va servi ceva papa bun si bere fara alcool.

 

Numa bine rau la nime.

 

padre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...