Phoenix78 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am rezolvat cu success treba cu suruburile de la rezervor. Mai exact, am gasit respectivul surub cu capul putin mai mare ca originalul. Astfel, intra putin mai greu pe sant, dar este mai stabil ... 2,5 lei de la Dedeman, 10 bucati la cutie ... dau 8 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Ahoi, astazi speram sa termin motor si n-am reusit . A aparut o promblema electrica, in momentul cand am pus rezervorul cu ''ceasul'' si cand am contactat mufa de moto si am pornit semnalizarea mergea pe avarie, dar eu n-am avarie si ma gandesc ca undeva face scurt. A-ti patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Va salut,am si eu o nelamurire la un dragstar de 1100 (an 2000)poate ma puteti ajuta cu un sfat,dupa ce pun contactul si pornesc la vreo 20-30 de secunde se aprinde becul la ulei,ulei este la nivel maxim motorul merge foarte bine,am deconectat senzorul si la fel se aprinde,chiar daca pun numai contactul fara sa pornesc motorul apare becul la ulei,ce ar putea fi in neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Sincer, nu am idee. Nu m-am confruntat cu problema in cauza. Imi pare rau ca nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) ...dupa ce pun contactul si pornesc la vreo 20-30 de secunde se aprinde becul la ulei,ulei este la nivel maxim motorul merge foarte bine... Posibil senzor presiune ulei decalibrat. Scula specializata pentru verificare - reductie cu manometru - montat in locul sondei. Editat Aprilie 26, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Din ceeace ma gandesc credca pe firele de la respectivul bec iti face contact undeva! @ Free Rider, ai verificat traseul la fir? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Din ceeace ma gandesc credca pe firele de la respectivul bec iti face contact undeva! @ Free Rider, ai verificat traseul la fir? Nu am verificat insa m-am gandit si eu la lucrul asta,dar becul ala mai poate semnaliza si alte probleme in afara de ulei, oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Nu am verificat insa m-am gandit si eu la lucrul asta,dar becul ala mai poate semnaliza si alte probleme in afara de ulei, oare? Nu, ala e doar exclusiv ca martor. Apropo am gasit solutia problemei mele cu semnalizarea, se pare ca semnalizarile pe led creaza un consum mai mic si CDI-ul il detecteaza, ca urmare Luni ma duc la un electricean auto si impreuna adaugam ceva rezistente si sper ca asta imi rezolva problema. Pana atunci sa va incant cu 2 poze facute astazi - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Pana atunci sa va incant cu 2 poze facute astazi - 13040058.jpg 13040059.jpg Arata super. Pune si tu o poza si din lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 @ice, arata tare bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Multumesc! Aseara am mai pus cate ceva pe ea si azi am facut primi 75 de km pe sezonul asta si eram cu zambatul pana la urechi in plus ape-ul asta e senzational pe curbe, nu ma pot satura de a merge pe ele..... Poze noi: 1. 2. 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 frate lordule e genial ... a meritat munca In alta ordine de idei l amine continua odiseaa busonului de la rezervor. Desi eu nu prea stiu sa tin nici macar o surubelnita in mana azi m-am incumetat sa dau rezervorul jos si sa scot piesele care cazusera in el (am constat ca era acolo jumatate de service). Ok, dupa ce le-am pus pe toate la loc... in momentul in care pun contactul se aude pomba de benzina care caraie ca si cum s-ar amorsa... in rezervor am bagat 5 litri de benzina. Problema este ca se opreste dupa vreo 10 sec ca s azic asa...neamorsata. Daca dau la demaror motorul pleaca dar in paralel pleaca si caraitul ala d ela pompa de benzina... aveti idee ce naiba poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Ahoi, multumesc de compliment. Cu siguranta ai varsat niste benzina cand ai scos rezervorul si in momentul in care l-ai conectat rezervorul inapoi pompa a simtit ca nu era benzina pe traseu si a inceput sa suga din rezervor. Dupa o astfel de procedura ea suge benzina pana umple acel gol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 frate lordule... nu am scos niste benzina ci am scos toata benzina din rezervor ca s apot scoate piesele cu pricina... insa dupa ce am remediat problema, inclusiv busonul, am baga 10 litri d ebenzina... asa ca putea sa se amorseze... numai ca cee observ eu este ca in momentul in care incerc sa o accelerez... moare motorul... asta inseamna ca nu ajunge suficienta benzina in pompa... zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 ridica putin rezervorul astfel incat sa poti scoate furtunul din filtrul de benzina si pune-i contactul. evident, furtunul scos il bagi intr-o sticla. daca dupa ce pui contactul nu curge benzina, inseamna ca sunt probleme pe traseul rezervor-pompa banzina-filtru. probabil mizerie. de asemenea, uita-te si la filtrul de benzina sa nu fie imbacsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Multumesc! Aseara am mai pus cate ceva pe ea si azi am facut primi 75 de km pe sezonul asta si eram cu zambatul pana la urechi in plus ape-ul asta e senzational pe curbe, nu ma pot satura de a merge pe ele..... Poze noi: 1.IMG_0463.jpg 2.IMG_0464.jpg 3.IMG_0461.jpg Aripa spate ai fixat-o de bascula sau de cadru? Daca ai prins-o de cadru nu-si mai are rost suportul ala pentru sa. Ii cam strica linia. Era misto cand o facusei in stil bobber, dar acum, cu aripile alea evazate.... Oricum, arata bestial. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Ahoi! @fast_joe nu mai are nevoie prietenul meu de toate cele ce am vorbit in legatura cu dragstarul de 400cc. @steliadis incearca solutia spusa de @alin_zbr. Poate ti-a curs mizerie din rezerov pe traseu. Filtru de benzina e sub sea in partea stanga cum stai calare pe motor (la xvs 1100 - al meu). Spor la treaba. @Dstar Aripa spate am fixat-o pe bascula in partea interioara a basculei, acolo unde e anvelopa. Suportul ala in timp o sa incerc sa-l ascund sau sa-l mai modific. Dar seaua a fost refacuta de @Darian si e prea confortabila ca sa o mai scutrez sau sa fac altfel de modificari la ea. Apoi m-am saturat sa merg la calatorii lungi si sa plind cate o ploaie si sa mai trec pintr-un balegar proaspat si sa ma trezesc ca tot sunt plin de balegar, inclusiv vizor. Pur si simplu mo dezgustat faza aia si in plus imi place stilul classic mai mult ca cel de bobber. Multumesc de complimente, urmeaza un sisbar mai diferit ca sa pot duce si eu cate un bagaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Vand Sissy Bar original Yamaha Dragstar 650 nou in cutie! L-am cumparat pentru un V-Star Custom, dar nu se potriveste. Pretul de catalog este 380euro PRETUL MEU: 180 EURO VALABIL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 am rezolvat-o... am chemat mecanicul... vine azi pe la 3... o sa va spun care a fost baiul... sper sa-l gaseasca :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Steliadis, ai pornit robinetul de benzina? Eu exact la fel am patit. Mi-a schimbat un prieten stutzurile de admisie si dupa ce a montat totul inapoi nu a mai dat drumu la robinet. So... check it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaborotevici Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Salut!Cumpar sa solo ptr Dragstar 1100.Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 update la topicul closetului meu /index.php?/topic/693476-sunet-yamaha-dragstar-xvs650/?p=3410754 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ? Multumesc. Eu am manualul din 99. Cred ca se potriveste pentru ca nu s-a schimbat nimic la motocicleta. Are vreo 7 mb si nu prea merge sa il pun aici. Daca imi dai o adresa de mail ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ? Multumesc. Ahoi! In paginile anterioare a postat cineva link catre manuale, acolo il gasesti. Daca nu il fac bucati si il trimit pe mail, ca e 110 mb cel de service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.