nemeti_huni Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Cu cine ma intalnesc la Cluj in acest sfarsit de saptamana? Mana sus va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salut, Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea... Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare. Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu... Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model... Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog? Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge... Multumesc! Te a-si ajuta eu dar din pacate sunt la 360 de km de Bucuresti. Dar cum se manifesta motorul? A-ti masurat incarcarea? Te rog da mai multe detalii in felul cum se comporta motorul. Daca e dusa incarcare de obicei sar sigurantele si sper sa nu patesti ca mine sa iti iasa fum din vitezometru (atunci mi s-a dus releul de incarcare in mers). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Salut, Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea... Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare. Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu... Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model... Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog? Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge... Multumesc! Salut! Te pot ajuta eu,am un dragstar 1100 classic,0762876442 Pe unde e cdi-ul,sub sa? Editat Mai 27, 2013 de six_6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 nop.. asta e motorul meu Inteleg, ma bucur sa aud ca totul e in regula. Salut! Te pot ajuta eu,am un dragstar 1100 classic,0762876442 Pe unde e cdi-ul,sub sa? Da e sub seaua de la conducator. Cu cine ma intalnesc la Cluj in acest sfarsit de saptamana? Mana sus va rog Cu mine te intalnesti, dar am sa fiu in trecere doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salut! Te pot ajuta eu,am un dragstar 1100 classic,0762876442 Pe unde e cdi-ul,sub sa? Din ce an e moto ? NU cred ca toate se potrivesc ... Problema asemanatoare am si eu .... daca se rezolva dati-mi si mie un semnal, ok? Salut, Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea... Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare. Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu... Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model... Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog? Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge... Multumesc! Eu cu aprinderea pe un cilindru am bube .. pare sa fie cdi sau piesa care e montata pe Capac delcou si da impulsurile .... nu e clar inca. Daca rezolvi, da-mi un semn te rog. Spor si sper sa nu fie cdi - ul ca-i cam scump ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Din ce an e moto ? NU cred ca toate se potrivesc ... 2002 v-star model american Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salve Am pus mana pe un VStar de 1100 si am o nedumerire. Kilometrajul indica viteza atat in mile cat si in km, dar distanta parcursa (pe acel mic afisaj digital) apare in mile. De unde se poate seta/schimba pe km? (daca nu s-ar putea schimba intr-un fel sau altul atunci nici pe cadran n-ar aparea 2 unitati de masura) danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu cred ca se schimba. VStar e facut pentru americani. Ei au mile nu kilometri. Cadranul e mai usor de inscriptionat si in kilometri pentru ca e analogic. La display-ul cu cristale lichide nu cred ca s-au obosit sa ii puna si un chip care sa faca inmultirea cu 1,6, asa ca poti sa o faci tu in minte cand vrei sa vezi cati kilometri ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Salve Am pus mana pe un VStar de 1100 si am o nedumerire. Kilometrajul indica viteza atat in mile cat si in km, dar distanta parcursa (pe acel mic afisaj digital) apare in mile. De unde se poate seta/schimba pe km? (daca nu s-ar putea schimba intr-un fel sau altul atunci nici pe cadran n-ar aparea 2 unitati de masura) danke Sa il stapanesti sanatos. Nu se poate schimba decat prin citirea eprom de catre un electronist si reprogramarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Ahoi! @Avent bun venit in randur posesorilor de staruri. Alta solutie ar fii sa iti cumperi un vitezometru cu km si credema ca sunt scumpe, in locul tau a-si ramane la cel care il ai. Unu nou e aproape 500€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Cu cine ma intalnesc la Cluj in acest sfarsit de saptamana? Mana sus va rog Cu mine bisztos! Ne auzim la telefon. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Cu mine bisztos! Ne auzim la telefon. Hai norock! Ahoi! Vineri dau de tine prin Cluj, o sa am drum spre Zalau poate vii cu mine pana acolo !? Ora inca nu o stiu, dar asa macar la o zama de boabe !?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzicu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare, am tot cautat pe net insa nu am gasit ceea ce ma intereseaza (nici pe acest forum) asa ca postez aici - poate stiti voi si ma lamuriti. Mi-am schimbat uleiul la un v-star 650 din 2005. Filtrul KN-145 nu a venit la pachet cu o-ring asa ca n-am schimbat o-ringul. Dupa ce am strans toate suruburile cu dinamometrica pe 10Nm am in continuare o foarte mica scapare de ulei de sub capacul de la filtru. Stiti careva part-number sau dimensiuni sau si mai bine un link la un magazin online de unde pot cumpara acel O-ring buclucas? Multam in avans, tzicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salut! Abia astept sa ne cunoastem (tot din Cluj), bine ai venit printre noi. M-am uitat aici: http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650ararc-2003_model11211/partslist/B-07.html#results dar n-am gasit motorul tau... O-ring-ul este la pozitia nr 40. Poti incerca la Motoland pe str. Bucuresti, dealer Yamaha pe Cluj. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzicu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Merci mult de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 @tzicu Pentru o-ring part number ;93210-64297 dimensiuni :70mm x 3.5mm link eu am cumparat snur la metru si adeziv din care mi-am facut o-ringul la capacul de la tacheti la cilindrul din spate si merge foate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Stie cineva cate ture trebuie deschise acele surubele la carburatoare (surubul de amestec aer/carburant)?? La DS 650?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 un manual zice 2 , altul 2 1/2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 un manual zice 2 , altul 2 1/2 deci intre 2 si 2 jumate... Spun asta ptr ca initial cand am luat moto mergea f bine si consuma 4L%. Anul trecut am umblat putin la acele surubele, deschizandu-le si marind aamestecul iar consumul actual este de 5L%. De sincronizat nu se pune problema ptr ca am aparat special si le fac frecvent! Azi am desfacut pe la moto doar de curios sa vad cum sta treaba cu acel surub de amestec. Am inchis ambele suruburi (rotind spre dreapta) la maxim. Pana am ajuns la maxim am dat 4ture jumate chair 5. Acum nu inteleg, cum e corect sa le deschid invartind spre stanga 2 ture?! Pana la urma acel surub ce reprezinta?? Daca dau spre dreapta inchid aerul sau ce?! Cu doua ture 2 ture jumate mie unul imi parea ca mergea neuniform. Mentionez ca am ceasuri ptr sincronizare carb si acestea sunt exact cum scrie la carte, 029Bari. Cine are idee si poate dezvolta mai mult, sunt f curios! In prezent am deschis cele doua suruburi 3 ture jumate si imi pare ok. Am mai ajutat si din relanti ca sa fie un mers cat mai lin. Va rog "loviti-ma" cu pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) deci intre 2 si 2 jumate... Spun asta ptr ca initial cand am luat moto mergea f bine si consuma 4L%. Anul trecut am umblat putin la acele surubele, deschizandu-le si marind aamestecul iar consumul actual este de 5L%. De sincronizat nu se pune problema ptr ca am aparat special si le fac frecvent! Azi am desfacut pe la moto doar de curios sa vad cum sta treaba cu acel surub de amestec. Am inchis ambele suruburi (rotind spre dreapta) la maxim. Pana am ajuns la maxim am dat 4ture jumate chair 5. Acum nu inteleg, cum e corect sa le deschid invartind spre stanga 2 ture?! Pana la urma acel surub ce reprezinta?? Daca dau spre dreapta inchid aerul sau ce?! Cu doua ture 2 ture jumate mie unul imi parea ca mergea neuniform. Mentionez ca am ceasuri ptr sincronizare carb si acestea sunt exact cum scrie la carte, 029Bari. Cine are idee si poate dezvolta mai mult, sunt f curios! In prezent am deschis cele doua suruburi 3 ture jumate si imi pare ok. Am mai ajutat si din relanti ca sa fie un mers cat mai lin. Va rog "loviti-ma" cu pareri! Pot face reglaju si pt xvs 1100 din 2004?are 2 carburatoare si face ceva probleme .... Editat Iunie 3, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Da merge usor de facut si la tine cu conditia sa ai 2 sincronizatoare! aparatu ala special. Eu l-am comandat de pe Louis si merge perfect. Am mers cu ea acum dupa ce am gadilat la ea putin si merge f bine. Ramane sa vedem cum sta la cappitolul consum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Imi pare bine ca m-am intalnit cu o parte din baieti la Gilau, pacat ca nu am avut curajul sa stam la un pahar de vorba. Doar cu @Nemet_huni am beut ca porcul pana la 5 dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 http://motorcycle-accessories.cruisercustomizing.com/search? model=&username=&makeid=4&model_id=36&w=handlebars&search2.x=15&search2.y=16 Va salut! Un nou posesor de dragstar 1100 classic,as vrea sa aduc ghidonul mai aproape,cam ce risere credeti ca s-ar potrivi?(ghidonul este cel stock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Multumesc,am gasit ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Super,sunt si raisere inalte curbate inspre raider. Un amic din club are asa ceva exact pe Dragstarul lui de 1100. E mai scund decat tine si e foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.