cristi.dan79 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 am achizitionat de curand o aprilia etx de 80 cmc (asa zicea fostul proprietar) .cand am luat-o a pornit greu si nu mergea bine deloc motorul , iar cand am ajuns acasa nu mai dadea nici o explozie .platoul are mai multe fire care dintre care doar unul produce curent si chiar si la ala scanteia abia se vede . am verificat de mai multe ori sa nu dea la masa dar tot asa face iar bujia nu face nici ea scanteie .as vrea sa stiu daca trebuie sa inlocuiesc platoul sau este normal ca firul care iese din platou sa faca o scanteie mica foarte putin vizibila si problema sa fie este bobina de inductie .eu am mai reparat motorete si stiu ca la ele scanteia aceea era mare dar ma gandesc ca aprinderea electronica e diferita .nu are lumini asa ca unele fire ma gandesc ca erau de acolo dar nici la celelalte 2 fire care duc de la platou la bobina nu e curent , eu cred ca ar trebui inlocuit platoul dar as vrea sa stiu si pararea voastra ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Mai 9, 2014 Autor Share Postat Mai 9, 2014 am schimbat bobina de inductie cea veche si am pierdut foaia cu culorile de la fire . la mine nu se potrivesc culorile , bobina cea noua e la fel(nici inainte nu se potriveau) si nu stiu cum trebuie legate .v-as ruga daca puteti sa faceti vreo poza la magnetoul sau daca are cineva vreo idee cum ar veni firele legate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o aprilia etx cu set polini de 80 cc si nu are putere , moare motorul si cand plec de pe loc cu viteza 1 .compresie are deoarece i-am schimbat segmentii , cilindrul era bun si merge suficient de greu pedala de pornire .ea are un carburator cum am mai vazut la motorete , motorul se accelereaza bine dar cand ii pun filtrul de aer iar moare motorul .eu ma gandesc ca ar putea fi de vina avansul (mai da rateuri si mi se pare ca iese prea mult combustibil nears pe esapament ).ce credeti e posibil sa fie avansul de vina?cineva mi-a zis ca e prea mic carburatorul deoarece motorul era de 50 dar setul de il are acum de polini e de 80 si nu face fata debitul.ce credeti car ar fi mai probabil sa fie problema la carburator sau avans? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Amestec bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Lasa-ma sa consult oracolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) O marire a cilindrului aduce de la sine si un necesar de debit crescut, de amestec carburant. Amestec care este compus de de regula din 14,7 parti aer 1 parte benzina.asta in laborator. In viata "reala" un 13.0 13.5 ar fi ideal pentru functionare,mai putin fata de aceasta cifra inseamna bogat,mai mult fata de acesta cifra,amestec sarac.Ori cum ar fi motorul nu merge bine. Acum este destul de greu sa stii ce lipseste la tine ...este sarac sau bogat? Sa poti afla trebuie monitorizat AFR-ul in diferite turatii(varianta corecta stiintifica)...sau sa incerci diferite variate neortodoxe"sa schimbi jigloare,cuie,carburatoare...etc Avansul nu are treaba cu maritul cilindrului la acest motor.La altele cu puteri mai mari..da,poate influenta sau chiar distruge acel motor un avans incorect Ori care ar fi varianta eu iti doresc succes! Cu respect TNG! Editat Mai 25, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Mai 25, 2014 Autor Share Postat Mai 25, 2014 stiu ca nu are treaba maritul cpacitatii cu avansul dar am uitat sa mentionez ca am luat-o defecta(nu pornea) cu setul asta si fostul proprietar a spus ca are probleme cu aprinderea ,daca nu e pusa la punct atunci nu trage bine si la mine de cand a pornit prima data tot asa merge » Post actualizat in 17 Jun 2014 15:20nu stie nimeni de ce nu are forta motorul meu . el se tureaza dar nu are forta suficienta , e posibil sa fie din carburator problema sau e din avans ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 am si eu o aprilia etx de 80 si nu trage .i-am mai marit avansul si parca merge mai bine dar tot nu e suficient , motorul se tureaza bine dar nu are forta si daca incerc sa merg cu ea dupa cateva minute merge mai prost .ce credeti ca ar fi de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Posibil alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Un test de compresie n-ar strica inainte de toate. Verifica sa nu ai toba infundata - la 2T evacuarea e vitala. Verifica muzicuta si amestecul (vezi cum arata bujia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iunie 19, 2014 Autor Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) compresie are , iar muzicuta am pusa noua , o sa verific amestercul si bujia si evacuarea , mersi de sfaturi » Post actualizat in 19 Jun 2014 11:43bujia arata bine ca si noua Editat Iunie 19, 2014 de cristi.dan79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iunie 24, 2014 Autor Share Postat Iunie 24, 2014 am luat o aprilia etx de la cineva si nu trage, cred ca nu e aprinderea originala .are cititorul in afara volantei iar pe volanta este un mot care e decalat cu 45 de grade inaintea penei .platoul se vede ca a fost taiat pentru ca altfel nu avea loc .eu cred ca mi-ar trebuie o aprindere cu cititorul in interiorul volantei dar nu sunt sigur.ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Cred ca se potriveste cel de pe RS sau RX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iunie 24, 2014 Autor Share Postat Iunie 24, 2014 asa ma gandeam si eu dar acelea au 2 gauri iar la mine sunt trei .oare are vreo legatura faptul ca motul de la volanta e pe exterior ca si cititorul?ar trebui alta volanta daca iau o aprindere cu cititor in interior? » Post actualizat in 24 Jun 2014 14:44am gasit pe net , motorul e unul de pe o aprilia rs 50 rv 6 , stie cineva ce aprindere are (platou)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iulie 12, 2014 Autor Share Postat Iulie 12, 2014 are 3 viteze , in 1 merge bine dar trage bine abia dupa ce trece de 5-6000 de rotatii , la relanti nu prea are forta , in 2 se tureaza dar nu foarte mult iar in a 3 nu se tureaza deloc , merge cu aceeasi viteza cand schimb viteza dar nu se mai tureaza motorul .si cand plec de pe loc cu 1 , turez motorul la maxim si scade mult turatia cand plec dar apoi creste si pe la 5-6000 de rot are si o zvagnire si se simte puterea ei . asa e norml sa mearga , n-am mai mers cu un enduro si nu stiu daca la 80 de cc ar trebui sa traga mai bine , de urcat urca dar mi se pare ca nu trage in a 2 si a 3 , e motorul prea mic sau nu merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Nu merge bine. Verifica sa nu fie infundata evacuarea, apoi curata si regleaza carburatorul. Daca nici asa nu merge, probabil e prea uzat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iulie 13, 2014 Autor Share Postat Iulie 13, 2014 o sa verific evacuarea , toba finala e pentru motor de 50 , conteaza?, compresie are iar altceva nu stiu ce ar putea avea uzat in afara de setul motor » Post actualizat in 13 Jul 2014 19:44cum imi dau seama daca evacuarea e infundata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iulie 13, 2014 Autor Share Postat Iulie 13, 2014 daca trec de la 50 la 80 cc trebuie sa modific si toba ?,evacuarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Daca este in 2 timpi, da trebuie o evacuare mai buna(o alta toba).Daca e in 4 timpi lasa-o asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axori Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 indiferent daca e 2 sau 4 timpi nu trebuie sa schimbi toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Si eu stiu ca pentru motoarele in 2 timpi e recomandat sa schimbi esapamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 normal se schimba si ambielajul si carburatorul si toba deci tot ce e legat de motor ( am specificat ca si chiuloasa obligatoriu ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Ar trebui sa schimbi toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 ok , ms de sfaturi , cred ca o voi schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.dan79 Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 imi patineaza pedala de pornire si nu mai pot porni sa vad daca si amreiajul patineaza cand plec de pe loc , eu cred ca el e de vine deoarece am observat atunci cand mergea ca daca debraiam sa pornesc in viteza cu ambreiajul calcat patina pedala .stie cineva ce sa-i fac? » Post actualizat in 15 Jul 2014 09:27am uitat sa precizez ca avea foarte putin ulei in cutie , (am luat-o si nu stiu unde sa verific uleiul) , e posibil sa patineze din cauza asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.