etzmz Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 (editat) faina poveste! am citit cu atentie toata aventura? Bravo! Am si eu o nelamurire de ordin tehnic (chiar ma macina curiozitatea): "Impachetam grabiti, plecam dar dupa 2-3 kilometri ma opresc sa verific uleiul (pe malul raului arata OK). Acum e emulsie. Nu-i nimic, avem un schimb de ulei cu noi. 15 minute, totul schimbat, continuam." Ce treaba avea apa cu uleiul din motor? Editat Ianuarie 24, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Foarte faina tura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 25, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2015 Ziua 10 - Luni De la Tynda la Chita sunt 1100 de km din care primii 160 sunt macadam apoi Amurskaya Trassa - asfalt. Nici gand sa-i facem intr-o zi cu motoarele astea asa ca tinta zilei este Bolshoy Never (sau Big Never, cum ii zice MAx de anul trecut) care e punctul unde Lena Highway (venind de la Yakutsk si trecand prin Tynda) se inteapa in Amurskaya Trassa (sau Transsiberianul rutier). Intre timp trebuie insa sa ne schimbam pinioanele, de pe 15 pe 16, in anticiparea celor 2 mii si ceva de kilometrii de asfalt. Il sunam pe Evgeniy, un biker local pe care il intalnisem anul trecut. Evgeny (sau pe scurt Zhenya/Jenya) apare in jumatate de ora cu inca doi bikeri locali . Mergem la garajul lui Jenya, ca avem nevoie de cheie de 32. Schimbam pinioanele apoi stam la o cafea cu baietii. [/url]">https:// E o senzatie ciudata cand te revezi cu cineva dupa exact un an, intr-un loc unde probabil nu vom trece niciodata din nou. Asa zicem acum dar Old Summer Road (prin Oymyakon, polul frigului) de pe Kolymskaya Trassa / Road of Bones a ramas nefacut. Asa ca... Cand alimentam constatam ca mai aveam jumatate de litru in rezervoare! Dupa ghinionul cu inecatul motorului am avut totusi si noroc ieri. Ne ducem incet in Bolshoy Never, la motelul de la intersectia celor doua mari drumuri, luam aceeasi camera ca anul trecut (ce mai, suntem romantici). [/url]">https:// La vulcanizarea de langa motel Max incearca fara mare succes sa aseze cum trebuie cauciucul fata. De la Irkutsk (si probabil de la Moscova unde il montasem eu), cauciucul Pirelli XC Mid-Hard nu se asezase cum trebuie pe janta si Max se plingea ca roata e ovala. Pe asfalt, ca pe off nu mai simtea nimic. Imi schimb si numarul motorului din varianta off-road in varianta strada :-) [/url]">https:// Sarbatorim iesirea la asfalt cu traditionalul ceai (vodca) si lapte (bere). Ziua 11 - Marti Azi e un drum pe care il uram. Il uram de anul trecut. Dar nu avem ce face, nu il putem evita. Nu exista aeroport in Tynda, motoarele le-am fi putut trimite acasa pe calea ferata. Dar noi nu avem inca o saptamana de omorat in tren. Asa ca trebuie sa ne chinuim pe asfalt. Scoatem si cozorocul de la casca, doar doar o fi mai comod. Nu e! Sunt 920 de km pustii, intrerupti la cite 2-300 de km de benzinarii. Asta e fostul Zylov Gap, bucata lipsa pina la jumatatea anilor 2000 din Transsiberianul rutier. Austin Vince si Mondo Enduro au consacrat denumirea de Zylov Gap (lor le-a luat vreo saptamana). Ewan si Charlie (Long Way Round) au facut bucata asta pe calea ferata. Acum e asfalt perfect. Perfect de plictisitor. Singurele emotii sunt cand aproape ramanem fara benzina si trebuie sa deviem printr-un orasel unde stam in coada la benzina. Pina la urma alimentam la timp ca sa ne prinda ploaia cu castile pe cap. [/url]">https:// Ploaie infernala, costumul Cayenne Pro inca rezista (doar cu membrana pusa pe interior). Seara, cu soarele de apus in ochi, ajungem la Chita. Tragem in acelasi loc ca anul trecut, nu ne mai obosim sa vizitam orasul ca stim ca nu e nimic de vazut aici. Ziua 12 Miercuri Anul trecut ne-a placut bucata Chita-Ulan Ude. Buryatia e un fel de Mongolia dar mai spre Nord. Asa ca rulam cu gura cascata la peisajul cu dealuri domoale si paduri care imi aduc aminte de Rupea-Targu Mures. Oprim in acelasi loc ca anul trecut pentru pranz, in acelasi loc pentru poze. [/url]">https:// [/url]">https:// Spre seara ajungem in Ulan-Ude. Anul trecut il ocolisem si fortasem nota, tragand pina la Baikal inca vreo 200 de km. Anul asta vrem sa vedem si noi mega-capul lui Lenin din Ulan-Ude. Gasim cu greu un hotel decent la pret si la conditii. Bodyguardul se recomanda ca budist practicant si ne sfatuie sa nu stam pe strada dupa inserare. "Cu fetze europene nu e bine pe aici noaptea!" Mai auzisem noi de ura (la bautura) pe care o au buryati si yakuti fata de etnicii rusi. Asa ca ne grabim pe jos in centru, facem pozele de rigoare cu capul lui Lenin (mare frate!) si apoi cautam un restaurant. [/url]">https:// [/url]">https:// Se apropie si un fel de furtuna de nisip, nu gasim nimic prin centrul "istoric" asa ca urmam indicatia unui taximetrist si nimerim in cel mai de fitze restaurant din Ulan-Ude. Pe terasa unui mall, stil lounge asiatic. Dar noi mai vazusem deastea prin Moscova, asa ca nu cadem pe spate. Ne mancam plovul cu berbec, radem berile si ne ducem la culcare. Azi avem camere separate, deja ma simt singur in camera :-) » Post actualizat in 26 Jan 2015 19:07Ziua 13 Joi Azi am putea ajunge in Irkutsk dar e prea devreme. Asa ca mergem sa vedem cum e malul estic al Baikalului. Anul trecut am vazut Sudul, anul asta Vestul , Nordul si ne-a ramas doar Estul. Vremea nu e prea prietenoasa, nu e frig dar ploua marunt. Inainte de a o tunde spre Baikal vizitam un sat cu un templu budist aflat la vreo 50 de km vest de Ulan-Ude. [/url]">https:// [/url]">https:// Interesant, nu atat de spectaculos ca templele din Tailanda, dar aici e mijlocul Siberiei. Se spune ca fondatorul templului, primul Lama, se retrasese in meditare si ramasese de aproape o suta de ani intr-o stare de mumificare intrerupta ocazional de semne de activitate cerebrala detectate de aparatele cu care mai era testat din cand in cand. Evident Lama nu era de vizitat asa ca plecam spre Baikal. Partea Estica a Baikalului, cel putin partea asta (ca Baikalul e lung), e plata, cu paduri si maluri nisipoase. Nu atat de dezvoltata turistic ca partea sudica (plina de baze turistice sovietice obosite), mai degraba un fel de 2 Mai. Mergem pina unde drumul de coasta se infunda intr-un satuc. Nu e loc de campat pe aici. Ne intoarcem, evitam niste locuri de campare cam pline si gasim un adevarat 2 Mai. Pensiuni, un drum de pamant, o fisie de iarba cu pini si apoi plaja. [/url]">https:// Nu-i rau, asa ca ne cazam, luam doza uzuala de bere (vezi poza), pestele afumat proaspat cumparat si ne aruncam in apa. [/url]">https:// Fara vodca la bord pare insa foarte rece asa ca ne retragem pe nisip. Apar si doua studente din Ulan-Ude. Una e buryata si ne povesteste tot felul de detalii interesante despre traditiile locale. Ea se pregateste sa faca a doua facultate in China si apoi sa profeseze ca avocat acolo. Pentru Orientul Indepartat rus China e atractia nu Europa. Lui Max ii sticlesc ochii dar se dezumfla cand observa ce cele doua au o alta orientare. Conversatia ramane interesanta si mai tarziu se alatura si un ciclist austriac care venea din Mongolia. Austriacul, clar mai plictisitor decat studentele. Ultima noapte inainte de Irkutsk. Ziua 14 - Vineri Ploua marunt si pina ajungem la drumul principal Ulan-Ude-Irkutsk e deja torentiala. Membrana impermeabila a costumului deja nu mai face fata. Stau intr-o balta de apa rece. Avem vreo 400 de km pina la Irkutsk. Drum greu, mult in constructie, peste munti. [/url]">https:// La un moment dat , pe o portiune de asfalt, ne depaseste o coloana de 10 motociclete BMW noi cu numere de Krasnoyarsk insotite de doua van-uri. Baietii sunt in haine de ploaie din cap pina in picioare (inclusiv peste cizme). Ii intalnim la o cafenea unde tragem sa bem un ceai. [/url]">https:// Toti barbosi, cu veste de club, arata fioros. Starostele se apropie si se prezinta ca seful clubului. Sunt plecati intr-un tur de promovare a datoriei paternale (!). Sau asa cred ca s-ar traduce. Adica fac reclama facutului (si pastratului) de cat mai multi copii in familiile ruse. Ne intreaba cati copii avem, Max e clar in demo-ul specific rus cu 3 copii din 2 casatorii :-) Plecam cam in acelasi timp dar curand dam de o portiune de macadam ud si deodata BMW-urile nu se mai vad. In urma. Ploaia nu conteneste si cand ne oprim pentru o supa lagman lasam in urma o balta imensa sub masa. Ultimii 150 de km pina la Irkutsk sunt pe munte. Serpentine dupa serpentine. Anul trecut, cu 950-ul, fusese o placere. Acum, pe ploaie, cu cauciucurile ajunse aproape slick, e un chin. La prima spalatorie auto in Irkutsk oprim sa dam jos noroiul de pe motoare si echipamente. De aici mergem direct la transportator. Suntem asteptati, chiar daca programul s-a cam terminat. Dezasamblam motoarele, re-asamblam cutiile, punem toate echipamentele ude inauntru. [/url]">https:// Eu stiu sigur ca deschid cutia in 7-10 zile dar a lui Max va fi re-transmisa din Moscova in Rostov-pe-Don unde o va deschide cand va gasi un garaj sa o pastreze. Deci prin Noiembrie cortul ud de ploaia de pe raul Kuanda in August va avea ocazia sa se usuce. In Irkutsk ne rasfatam. Avem doua nopti si o zi de omorat. Stam la un hotel-boutique, Marussia,(camere separate) chiar langa noua zona chic din Irkutsk , Kvartal 16 (nu sunt sigur de numar ca tot timpul il incurc). Cu ocazia asta cam dublam bugetul de cazare al excursiei :-) [/url]">https:// Ce-a urmat nu mai are legatura cu tura moto asa ca nu o intru in detalii [/url]">https:// Doar atat, Irkutsk e orasul meu favorit in Siberia. M-as muta acolo. Pentru cele doua luni de vara! Cam asta a fost tura BAM-Baikal 2014. Daca aveti drum prin Rusia, dati de stire, eu sunt la Moscova. Daca nu, ne citim pe forum :-) Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Multumim de impartasirea cu noi a trip-ului. Sper ca , candva, sa ajung si eu in zona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 ma apuc de strans banii de ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. faina poveste! am citit cu atentie toata aventura? Bravo! Am si eu o nelamurire de ordin tehnic (chiar ma macina curiozitatea): "Impachetam grabiti, plecam dar dupa 2-3 kilometri ma opresc sa verific uleiul (pe malul raului arata OK). Acum e emulsie. Nu-i nimic, avem un schimb de ulei cu noi. 15 minute, totul schimbat, continuam." Ce treaba avea apa cu uleiul din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 poate data aviatoare ma iei si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 frumos, foarte frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 @rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-) @cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin. Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690. O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie Overall SUPERB. Bravo @ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor Editat Ianuarie 27, 2015 de Rotila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 @rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-) @cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin. Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690. O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el. Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Felicitari pentru tura, V.! Maxima si poze f. misto! Adu-l pe Max o sesiune de tratament la Bucuresti, poate are si mai mult noroc decat in Rusia. P.s. - Daca le schimba orientarea fetelor alea, cred ca bifa highlightul turei . Pentru cei interesati de 690 - la unguri sunt mai multe si mai ieftine decat la noi (hasznaltauto.hu). Editat Ianuarie 27, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Super tura. Felicitari. @Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider. Editat Ianuarie 27, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 28, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) @xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol). @ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) @ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro). Editat Ianuarie 28, 2015 de Tigly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) Nu pot decat sa ma bucur pentru el . Editat Ianuarie 28, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Stai linistit ai super mobra. Daca as avea mobra ta nu m-as gandi la CCM. Vezi ca XT600 vorbea de Yamaga XT660Z care are 185 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Salut, Felicitari, tare faina tura. Multumim de poveste si poze. Cum a fost vremea in generala in perioada in care ai fost? Poate apucam sa bem o bere la vara, pe la inceput de august in Moscova. Vreau sa ma opresc la Moscova o seara in drum spre Arghangeslk si Murmansk. Stickerul meu inca rezista pe indicatorul de Yakutsk si Magadan Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. Gata m-ai lamurit! Asteptam povesti din tura urmatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. Poate gresesc... Admisia si cilindru,camera de ardere nu corespund,nu comunica...cu cutia, cu uleiul din cutie... Apa intra prin orificiul facut spre exteroir in motor, cutie, pe unde ies gazele formate de uleiul din cutie... Daca intra apa in filtru > admisie>cilndru e periculos pt ca apa nu e ca aerul si se poate indoi biela, supape si altele... Daca ai reusit sa opresti motorul la timp si nu ai patit cele spuse mai sus, trebuie sa scoti bujia sa scoti apa din cilindru si sa o pornesti din nou... .... Editat Ianuarie 30, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 30, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2015 @ cristache: Merci pentru explicatia mult mai competenta :-) Intradevar, asta e drumul apei spre uleiul din motor. Nu prin admisie si cilindru. Ma gandeam la scosul apei din cilindru cand am raspuns :-) @ adisilindean: Murmansk, super!! Cand vii in August? Pe 2 August ar trebui sa ma intorc din Mongolia. Stickerele tale le-am vazut si la Kyubume si la Bolshoy Never (la intersectia cu Trans-sib-ul, doi ani la rand) :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie Overall SUPERB. Bravo @ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm. Din experienta pot sa spun ca singurul plus este pretul. Din nefericire ca in toate cat dai atata face. Greutatea TNRului este de 206kg. Pina la 151kg cat cantareste 690ul (wet) sau 125.5kg ale CCMului (dry) e o distanta colosala. Super tura. Felicitari. @Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider. Interesant… dar intrebarea ramane: tine motoru gandit racing (service la ore) usor detunat la regim adventure? pina nu trec 2-3 ani sa apara povesti cu utilizare reala nu avem cum sa stim. Personal pe langa ca nu mi place cum arata (probabil ca e defect profesional ) daca as vrea ceva ultra light as vota un 500EXC adventurizat si ala chiar e ultra light sau pt in final 12-13 kg in plus as alege 690 (extra hp, extra cc, extra fiabilitate). Se delimiteaza clar 3 categorii de adventure si limitarile lor de design care si pun amprenta asupra greutatii: - ultra light (trail riding) 250 - 450cc <140kg - light ~600cc ~150-160kg - heavy >600 >170kg In functie de nevoi toate sunt ok, mai nasol e cand inspirat de clipuri de genu "Chris Birch gives KTM1190 Wings!" sau de politica agresiva de marketing a producatorilor moto incerci sa amesteci una cu alta. @xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol). @ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) @ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro). Foarte tare!!! Ma bucur ca ai avut timp sa povestesti in detaliu tripul, Brings back a lot of memories mai ales ca la mine pt ca am fost singur si cu cadrul impachetat am trecut BAMul cam in fuga. E ceva foarte special cu zona aia din lume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca Stii ca sunt om serios.....promit ca plec doar pe un 690 care merge pe vocta ...benzina e over-rated si din pacate berea e low octane "Why we are not funding this?" ... ca nu ma lasa mobrescu cu multe emoticoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.