cnairda Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 ma apuc de strans banii de ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. faina poveste! am citit cu atentie toata aventura? Bravo! Am si eu o nelamurire de ordin tehnic (chiar ma macina curiozitatea): "Impachetam grabiti, plecam dar dupa 2-3 kilometri ma opresc sa verific uleiul (pe malul raului arata OK). Acum e emulsie. Nu-i nimic, avem un schimb de ulei cu noi. 15 minute, totul schimbat, continuam." Ce treaba avea apa cu uleiul din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 poate data aviatoare ma iei si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mav Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 frumos, foarte frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 @rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-) @cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin. Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690. O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie Overall SUPERB. Bravo @ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor Editat Ianuarie 27, 2015 de Rotila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 @rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-) @cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin. Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690. O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el. Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Felicitari pentru tura, V.! Maxima si poze f. misto! Adu-l pe Max o sesiune de tratament la Bucuresti, poate are si mai mult noroc decat in Rusia. P.s. - Daca le schimba orientarea fetelor alea, cred ca bifa highlightul turei . Pentru cei interesati de 690 - la unguri sunt mai multe si mai ieftine decat la noi (hasznaltauto.hu). Editat Ianuarie 27, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Super tura. Felicitari. @Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider. Editat Ianuarie 27, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 28, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) @xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol). @ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) @ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro). Editat Ianuarie 28, 2015 de Tigly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) Nu pot decat sa ma bucur pentru el . Editat Ianuarie 28, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Stai linistit ai super mobra. Daca as avea mobra ta nu m-as gandi la CCM. Vezi ca XT600 vorbea de Yamaga XT660Z care are 185 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Salut, Felicitari, tare faina tura. Multumim de poveste si poze. Cum a fost vremea in generala in perioada in care ai fost? Poate apucam sa bem o bere la vara, pe la inceput de august in Moscova. Vreau sa ma opresc la Moscova o seara in drum spre Arghangeslk si Murmansk. Stickerul meu inca rezista pe indicatorul de Yakutsk si Magadan Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. Gata m-ai lamurit! Asteptam povesti din tura urmatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa. Poate gresesc... Admisia si cilindru,camera de ardere nu corespund,nu comunica...cu cutia, cu uleiul din cutie... Apa intra prin orificiul facut spre exteroir in motor, cutie, pe unde ies gazele formate de uleiul din cutie... Daca intra apa in filtru > admisie>cilndru e periculos pt ca apa nu e ca aerul si se poate indoi biela, supape si altele... Daca ai reusit sa opresti motorul la timp si nu ai patit cele spuse mai sus, trebuie sa scoti bujia sa scoti apa din cilindru si sa o pornesti din nou... .... Editat Ianuarie 30, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Ianuarie 30, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2015 @ cristache: Merci pentru explicatia mult mai competenta :-) Intradevar, asta e drumul apei spre uleiul din motor. Nu prin admisie si cilindru. Ma gandeam la scosul apei din cilindru cand am raspuns :-) @ adisilindean: Murmansk, super!! Cand vii in August? Pe 2 August ar trebui sa ma intorc din Mongolia. Stickerele tale le-am vazut si la Kyubume si la Bolshoy Never (la intersectia cu Trans-sib-ul, doi ani la rand) :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie Overall SUPERB. Bravo @ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm. Din experienta pot sa spun ca singurul plus este pretul. Din nefericire ca in toate cat dai atata face. Greutatea TNRului este de 206kg. Pina la 151kg cat cantareste 690ul (wet) sau 125.5kg ale CCMului (dry) e o distanta colosala. Super tura. Felicitari. @Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider. Interesant… dar intrebarea ramane: tine motoru gandit racing (service la ore) usor detunat la regim adventure? pina nu trec 2-3 ani sa apara povesti cu utilizare reala nu avem cum sa stim. Personal pe langa ca nu mi place cum arata (probabil ca e defect profesional ) daca as vrea ceva ultra light as vota un 500EXC adventurizat si ala chiar e ultra light sau pt in final 12-13 kg in plus as alege 690 (extra hp, extra cc, extra fiabilitate). Se delimiteaza clar 3 categorii de adventure si limitarile lor de design care si pun amprenta asupra greutatii: - ultra light (trail riding) 250 - 450cc <140kg - light ~600cc ~150-160kg - heavy >600 >170kg In functie de nevoi toate sunt ok, mai nasol e cand inspirat de clipuri de genu "Chris Birch gives KTM1190 Wings!" sau de politica agresiva de marketing a producatorilor moto incerci sa amesteci una cu alta. @xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol). @ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) @ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro). Foarte tare!!! Ma bucur ca ai avut timp sa povestesti in detaliu tripul, Brings back a lot of memories mai ales ca la mine pt ca am fost singur si cu cadrul impachetat am trecut BAMul cam in fuga. E ceva foarte special cu zona aia din lume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca Stii ca sunt om serios.....promit ca plec doar pe un 690 care merge pe vocta ...benzina e over-rated si din pacate berea e low octane "Why we are not funding this?" ... ca nu ma lasa mobrescu cu multe emoticoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.