Sari la conținut

BAM - Baikal 2014


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa.

 

faina poveste! am citit cu atentie toata aventura? Bravo!

 

Am si eu o nelamurire de ordin tehnic (chiar ma macina curiozitatea):

"Impachetam grabiti, plecam dar dupa 2-3 kilometri ma opresc sa verific uleiul (pe malul raului arata OK). Acum e emulsie. Nu-i nimic, avem un schimb de ulei cu noi. 15 minute, totul schimbat, continuam."

 

Ce treaba avea apa cu uleiul din motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-)

 

@cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin.

Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690.

O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie :alcy:

Overall SUPERB. Bravo :mexicanwave:

@ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor

Editat de Rotila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-)

 

@cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin.

Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690.

O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata pregatit pentru adventure. Dar inca nu exista feedback-uri despre el.

Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Felicitari pentru tura, V.! Maxima si poze f. misto!

Adu-l pe Max o sesiune de tratament la Bucuresti, poate are si mai mult noroc decat in Rusia.

P.s. - Daca le schimba orientarea fetelor alea, cred ca bifa highlightul turei :crack: .

 

Pentru cei interesati de 690 - la unguri sunt mai multe si mai ieftine decat la noi (hasznaltauto.hu).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tura. Felicitari.

 

@Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol).

 

@ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-)

 

@ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro).

Editat de Tigly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-)

Nu pot decat sa ma bucur pentru el :crack: :funny: .

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ai super mobra. Daca as avea mobra ta nu m-as gandi la CCM.

 

Vezi ca XT600 vorbea de Yamaga XT660Z care are 185 de kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari, tare faina tura. Multumim de poveste si poze. Cum a fost vremea in generala in perioada in care ai fost?

 

Poate apucam sa bem o bere la vara, pe la inceput de august in Moscova. Vreau sa ma opresc la Moscova o seara in drum spre Arghangeslk si Murmansk.

 

Stickerul meu inca rezista pe indicatorul de Yakutsk si Magadan :)

 

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa.

 

 

Gata m-ai lamurit!

 

Asteptam povesti din tura urmatoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa.

 

 

Poate gresesc...

 

Admisia si cilindru,camera de ardere nu corespund,nu comunica...cu cutia, cu uleiul din cutie...

 

Apa intra prin orificiul facut spre exteroir in motor, cutie, pe unde ies gazele formate de uleiul din cutie...

 

 

 

 

Daca intra apa in filtru > admisie>cilndru e periculos pt ca apa nu e ca aerul si se poate indoi biela, supape si altele...

 

Daca ai reusit sa opresti motorul la timp si nu ai patit cele spuse mai sus, trebuie sa scoti bujia sa scoti apa din cilindru si sa o pornesti din nou...

 

 

 

 

 

....

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristache: Merci pentru explicatia mult mai competenta :-) Intradevar, asta e drumul apei spre uleiul din motor. Nu prin admisie si cilindru. Ma gandeam la scosul apei din cilindru cand am raspuns :-)

 

@ adisilindean: Murmansk, super!! Cand vii in August? Pe 2 August ar trebui sa ma intorc din Mongolia. Stickerele tale le-am vazut si la Kyubume si la Bolshoy Never (la intersectia cu Trans-sib-ul, doi ani la rand) :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din povesti am inteles ca au fost actiuni pe care nu le-ati indeplinit cu brio (votcile, alcoolu cu apa din rau ,etc) si ma gandeam ca nu pot sa las de izbeliste un prieten la nevoie Overall SUPERB. Bravo @ Pacasac ...ca tot citesti....poti sa vi si tu sa dam o mana de ajutor baietilor

 

Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca :P

 

 

Ai uitat XT660Z Tenere, care este un adventure din fabricatie, ca sa zic asa. Exista chiar o optiune de echipare Travel kit, iar pentru pilotii mai scunzi exista kit-ul Easy Ride, care coboara motoreta cu 30 mm.

 

Din experienta pot sa spun ca singurul plus este pretul. Din nefericire ca in toate cat dai atata face. Greutatea TNRului este de 206kg. Pina la 151kg cat cantareste 690ul (wet) sau 125.5kg ale CCMului (dry) e o distanta colosala.

 

Super tura. Felicitari.

 

@Tigly E destul de interesant CCM-ul si au inceput sa apara si feedback-uri. Tocmai m-am apucat sa reiau topicul de pe ADVRider.

 

Interesant… dar intrebarea ramane: tine motoru gandit racing (service la ore) usor detunat la regim adventure? pina nu trec 2-3 ani sa apara povesti cu utilizare reala nu avem cum sa stim.

Personal pe langa ca nu mi place cum arata (probabil ca e defect profesional :P) daca as vrea ceva ultra light as vota un 500EXC adventurizat si ala chiar e ultra light sau pt in final 12-13 kg in plus as alege 690 (extra hp, extra cc, extra fiabilitate).

Se delimiteaza clar 3 categorii de adventure si limitarile lor de design care si pun amprenta asupra greutatii:

- ultra light (trail riding) 250 - 450cc <140kg

- light ~600cc ~150-160kg

- heavy >600 >170kg

In functie de nevoi toate sunt ok, mai nasol e cand inspirat de clipuri de genu "Chris Birch gives KTM1190 Wings!" sau de politica agresiva de marketing a producatorilor moto incerci sa amesteci una cu alta.

 

 

@xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol).

 

@ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-)

 

@ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-am inteles daca e stoc pe toate variantele). La 8000 lire (adica 10700 Euro) e oricum mai ieftin decat un 690 preparat (aproape 15000 Euro).

 

Foarte tare!!! Ma bucur ca ai avut timp sa povestesti in detaliu tripul, Brings back a lot of memories :) mai ales ca la mine pt ca am fost singur si cu cadrul impachetat am trecut BAMul cam in fuga. E ceva foarte special cu zona aia din lume!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beeei ce sa cauti tu acolo ma… daca ajungi sigur nu mai pleci la ce apetit ai si la cat de darnici sunt rusii la vodca

 

Stii ca sunt om serios.....promit ca plec doar pe un 690 care merge pe vocta ;) ...benzina e over-rated si din pacate berea e low octane :alcy:

"Why we are not funding this?" :lol:... ca nu ma lasa mobrescu cu multe emoticoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...