ZIDU' Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 te chinui mai mult decat face .... merita sa incerci doar daca esti pasionat de realizarea manuala. Magnetii nu sunt toti la fe. chiar si in cazul in care iti iese echilibrarea - poti avea probleme de la regimul termic, de la socuri, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 28, 2014 Autor Share Postat Septembrie 28, 2014 Qm vazut ca au si dintr-o bucata,un cerc de magneti si rezista pana la 250 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Qm vazut ca au si dintr-o bucata,un cerc de magneti si rezista pana la 250 de grade daca is dintr-o bucata, cerc de magneti, tre sa reziste la 360 de grade alfel nu is buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 daca is dintr-o bucata, cerc de magneti, tre sa reziste la 360 de grade alfel nu is buni sau 400 daca is centezimale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 orice strungar istet e capabil sa iti echilibreze rotorul despre restul ingineriei nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 2, 2014 Autor Share Postat Octombrie 2, 2014 Am gasit volanta noua aftermarket la 250 de euro cu transport inclus,in.conditiile in care cei de la dementeor mi-au cerut 380de euro fara tva pe una originala care ajungea in 4 Sapatamani.Problema e ca cea originala venea tot cu 4magenti pe cand cea aftermarket vine cu un magnet dintr-o singura bucata si am facut comanda pe 1 si pe 9 e in tara. » Post actualizat in 07 Oct 2014 13:56 Am primit dimineata volanta si maine se va monta,e la fel ca in pozele de pe site.Are un singur magnet,asa nu mai are ce sa se strice.Pe site la DPD scria ca se livreaza jou,dar a ajuns azi cu 2 zile mai devreme.Maine sper sa fiu multumit de ea » Post actualizat in 10 Oct 2014 18:58 Gataaaaaaaaaaaa,merge,motorul,problema era de la volanta si aprindere,am luat volanta noua din uk cu magnet dintr-o bucata si un stator de pe o cagiva canyon de 600 ,merge la fix.Deci Fabio a facut motoreta sa zburde din nou,problema mobrei nu e era de la ambreiaj cum a pus Cezar ,,acum urmeaza sa o mai bibilesc estetic si o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 Am din npu probleme cu motorul,azi cand mergeam cu el s-a oprit si nu a mai vrit sa porneasca,I-am dat curent de la masina si a pornit,far nu se aude bine si scoate un fum sau abur alb,parca inclin sa cred ca e abur,nu persista ca si fumul,si nici inecacios nu este.Acum se aude urat si cand i-am scos uleiul,avea apa in el,nu mult,cca 20-30 ml.Am mers cu el dupa ce a pornit si trage ok,dar la fel la relanti merge ce merge si iar moare,am inbunit cu motorul asta.E ciudata apa in ulei,acum porneste,dar acelasifum/abur,si nu pare sa porneasca ok,parca trage electromotorul mqi greuO.sasa incerc sa pun si filmuletul.cu pornirea.Multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Cât de veche e maşina de tuns gazon? Pare problemă de garnitură de chiulasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Asa se pare, apa patrunde in cilindrii se evapora si rezulta acel "fum" alb, practic este apa transformata in abur...= MECANIC MOTO /SERVICE MOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Daca e sigur apa in ulei atunci: STOP si desfa motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 Cred ca asa voi face, sa nu ma mai chinui,cred ca a intrqt pe la pompa de apa,voi vedea cand se va desface » Post actualizat in 19 Oct 2014 16:23 Drujba e din 98 cu tip de qprindere kokusan » Post actualizat in 19 Oct 2014 16:57 M-ai pot recupera ceva din ulei dava a fost contaminat cu antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Nu cred că pompa de apă ar putea fi vinovată, în afara garniturii mai poate intra apă prin fisuri în chiulasă sau cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 Maine dau motorul jos de pe mobra si ma apuc de surubarit,verific tot,vine iarna si am ce sa fac,bine ca mai am zx9r cu care sa ma dau,wi va dau raspunsul dupa ce desfac dihania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 estimativ sa sti ca te duce cam 1000 euro o reparatie cu simt de raspundere, sub 500euro e doar o carpeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Nu e 1000 euro, ca nu e KTM . Daca e doar garnitura de chiuloasa, cu 100 lei plus schimbat uleiul o rezolva. Daca e chiuloasa sau cilindrul, cu 2-300 euro ia alt motor cu totul. Nu mai speriati copii pe aici cu preturi din astea imense . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 de unde sa iau alt motor?ca nu gasesc .ca as lua,ca nu dezmembreaza nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Ai cautat? Un motor de TE410.. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=223723&selpic=10&zoom=1#foto sau userul motoextreme, care se ocupa de dezmembrari /index.php?/topic/702519-piese-husqvarna-te-610-1997te-250450510-2004-2010/ sau userul adyfikus, care "are el ceva de TE 610" /index.php?/topic/415579-detinatori-husqvarna/page-8&do=findComment&comment=3858978 sau chiar un motor din italia, cam 450 euro (un pic cam mult pentru gustul meu, dar merita urmarit ebay-ul). http://www.ebay.com/itm/Motore-HUSQVARNA-610-TE-98-04-Engine-Motor-/251679298447?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3a9941538f Dar desfa tu intai motorul, vezi care e buba si gaseste-ti doar piesa cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 nu stiu daca se pupa chiuloasa pe 610,la roger extreme am incercat nu are motor,o sa il mai sun poate cine stie.Multumesc frumos,maine ma pun pe desfacut.ii dau eu de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Nu te apuca sa desfaci motorul daca nu il montezi tot tu la loc. O sa ingreunezi munca mecanicului la care o sa apelezi in eventualitatea in care nu te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 nu pot pune filmuletul cu pornirea,stiti cum sa procedez?am incercat sa il urc dar nu am permisiunea,e un mp4 de 47 de mb » Post actualizat in 19 Oct 2014 20:07 are 5,44 mb,si nu ma lasa sa il incarc pe site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Pune-l pe youtube si da linkul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 asta este filmuletul cu pornirea si sunetul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 1. Schimba si tu bujia, ca porneste cam greu motorul ala. 2. Nu se aude ceva deosebit de alarmant in sunetul motorului, poate o fi ceva ce vibreaza pe langa motor. Si uite inca unul de dezmembra un TE610, eu vad din poze ca are si mai tot in afara de cilindru. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=577467&selpic=9&zoom=1#foto Si mare atentie cand cauti ceva, ca vad ca tu ai varianta cu electromotor (cele mai multe inainte de 2000 sunt doar cu pedala). Iti cauti codul piesei pe microfisele de pe http://www.husqvarnaoutlet.com/parts_fiche si apoi il intrebi pe vanzator ce an e ceea ce dezmembreaza el. Ca sa poti verifica, de exemplu, pe acest site, ca ceea ce cumperi tu de pe un motor din 97 se potriveste si pe motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 21, 2014 Autor Share Postat Octombrie 21, 2014 Bujia e schimbata ,e iridiium,am dat 70 de ron pe ea,faza e ca motorul s-a intors la Fabio,si l-am pornit,parca nu se mai auzea asa rau,si nici nu a mai scos abur,uleiul e emulsie alba,semn de apa in ulei,joi imi vine garnitura de chiuloasa,si o voi schimba la Fabio,sper sa fie doar garnitura.Multumesc de sfaturi.Motorul e din 98 si e varianta E cu electromotor si aprindere de kokusan,cele mai vechi au aprindere DUcatI SEM si are lantul pe partea dreapta,a mea are pe partea stanga,si e cu pompa de ulei. » Post actualizat in 24 Oct 2014 18:27A dat Fabio chiuloasa jos,garnitura ovala(arata ca un ou alungita intr-o parte,si ma refer la partea metalica a graniturii) si cam varza(e putin spus), si urpriza ,lipseau 2 prezoane,sunt cele care intra de jos in sus(cel de la care am luat mobra a spus ca ele nu conteaza prea mult,ca ele tin doar chiuloasa de cilindru cand umblii in motor sa nu strici garnitura,dar ma gandesc ca daca era doar asta erau niste surubele de 6 dar ele sunt de 8 si destul de lungi,am gasit la rocast suruburi)Saptamana viitoare imi duce chiuloasa saptamana viitoare sa ii verifice planeitatea,si o sa vina si garnitura dintre cilindru si bloc(era veche si refolosita,data cu mastic).Cel de la care am luat motorul,mi-a spus ca in afara de aprindere motorul este boboc,dar cred ca era bobocul cel mai urat al unei rate,segmentii erau pusi toti cu locul unde se imbina ,in aceiasi pozitie,,ce este ciudat ca de cate ori am mers cu ea nu a pornit niciodata ventilatorul,o sa verifice Favio si acest lucru,pentru a elimina necazurile.Ma ia cu capul cand ma gandesc cati bani am bagat in ea pana acum,Ciudat este ca cel de la care am luat mobra este mecanic auto.E o vorba, DUMNEZEU e sus si nu da cu batul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2014 Salut,asa cum spune si titlul de unde pot cumpara o pana de volanta?Imi trebuie maine dimineata.are cineva pe soc?din Bucuresti sa fie.Multumesc,pana e pentru husqvarna te 610 si de semicerc.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.