Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

» Post actualizat in 11 Oct 2014 21:05

 

Nici nu cred ca incap pe el, nici nu ma intereseaza si nici nu este relevant in discutia asta. Am pus doar sub semnul intrebarii niste afirmatii, care nu se pupa cu realitatea din unele competitii. Nu contest cat este de revolutionara.

da-ti 2 palme si trezeste-te, topicul este despre s1000rr... cum sa fie irelevant daca ai mers sau nu cu unul?

 

suntem pe forum de surprize turbo?

 

ne intrebam care vedeta porno e mai stramta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da-ti 2 palme si trezeste-te, topicul este despre s1000rr... cum sa fie irelevant daca ai mers sau nu cu unul?

 

suntem pe forum de surprize turbo?

 

ne intrebam care vedeta porno e mai stramta?

S-a discutat pe topicul asta despre aspecte tehnice legate de comportamentul lui S1000RR si m-am bagat in discutie??? Sau despre chestiuni de set up, care presupun sa fi mers pe motoreta asta, ca sa pot vorbi in cunostiinta de cauza? NU! Si atunci de ce bati campii???? Nu ai inteles nimic din ceea ce am scris, dar te trezesti vorbind. Singurul care a inteles ce vreau sa spun si a venit cu contraargumente de bun simt, a fost @Jorge Lorenzo. Eu am spus ce aveam de spus, daca ai suficient IQ sa intelegi, e bine, daca nu, asta este..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treziti-va odata, exemplele care le dati sint doar la TV, nu o sa ajungeti in vecii vecilor ca macar sa le atingeti, nicidecum sa le pilotati macar in parcare.

ete ca eu am avut ocazia cu Desmosedici. de atins nu s-a pus problema. de analizat, la fel. de mers inca n-am reusit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai idee cam cat de mult trebuie sa tragi de motocicleta aia ca sa intre electronica ?

 

Dar tu ai idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, eu doar am citit pe o guma turbo

:crack:

Vorbesti cu atata superioritate, incat aproape ca te cred :) Dar ca sa nu ducem discutia asta in zona, eu o am mai mare, explica si de ce.

» Post actualizat in 12 Oct 2014 07:27

Eu am mers si cu S1000RR si cu S1000R si la amandoua a intrat anti-wheelie-ul, n-am reusit sa franez destul de tare cat sa intre ABS-ul.

Uite un raspuns plauzibil.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Vorbesti cu atata superioritate, incat aproape ca te cred :) Dar ca sa nu ducem discutia asta in zona, eu o am mai mare, explica si de ce.

» Post actualizat in 12 Oct 2014 07:27

Uite un raspuns plauzibil.

sa inteleg ca-i apreciezi pe aia care-si dau cu parerea din ce au vazut la TV?

 

eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri

 

m-am dus la test hotarat sa cumpar s1000r si daca tot eram acolo am incercat si RR-ul

 

poate cateodata mananc rahat dar incerc sa nu-mi fac o obisnuinta din asta.

post-36094-0-87393300-1413099527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am tangente cu TV-ul dar de ceva timp m-a prins febra curselor, am mers din ce in ce mai des pe la circuite, am mai stat de vorba cu oameni avizati si mi-am format o parere despre cum stau unele chestii. Cand te-ai referit la tras de moto, banuiesc ca faceai referire la TC, ca ala e mai greu sa-l faci sa intre. Si nici ala, ca depinde cum e setat. Pe strada nu e o idee buna sa-l testezi iar circuitele la noi abia apar. :peace:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri

 

Mie afirmatia asta mi se pare contrara legilor fizicii si ma face sa cred ca tu vorbesti din gume turbo.

Cu BMW S 1000 RR nu m-am dat, dar fizica am invatat la scoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar explica si cu ce a gresit, in opinia ta, ca sa nu lungim topicul inutil. Daca tot discutam, hai sa o facem constructiv si sa invatam ceva din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am tangente cu TV-ul dar de ceva timp m-a prins febra curselor, am mers din ce in ce mai des pe la circuite, am mai stat de vorba cu oameni avizati si mi-am format o parere despre cum stau unele chestii. Cand te-ai referit la tras de moto, banuiesc ca faceai referire la TC, ca ala e mai greu sa-l faci sa intre. Si nici ala, ca depinde cum e setat. Pe strada nu e o idee buna sa-l testezi iar circuitele la noi abia apar. :peace:

ma refeream la toate sistemele ajutatoare, TC nu mi-a intrat, cred ca trebuie sa faci greseli grave de pilotaj sau viteze porno ca sa-ti intre

 

oricum eu as prefera sa am toate sistemele astea ajutatoare, pentru momentele de prostie sau neprevazut

 

RR-ul nu-i pentru mine dar ma deranjeaza cand vad blocktext scris de unul care nici macar nu l-a incercat , vehement impotriva unor lucruri total necunoscute pentru el.

 

Mie afirmatia asta mi se pare contrara legilor fizicii si ma face sa cred ca tu vorbesti din gume turbo.

Cu BMW S 1000 RR nu m-am dat, dar fizica am invatat la scoala.

suna-l repede pe ponta sa te bage pe lista de nominalizari la oscar... a, sau nobel...sau darwin???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar explica si cu ce a gresit, in opinia ta, ca sa nu lungim topicul inutil. Daca tot discutam, hai sa o facem constructiv si sa invatam ceva din asta.

 

Pai e vorba de forte de frecare.

- frecare intre placutele de frana si discuri

- frecare intre cauciuc si asfalt

 

Prima forta tinde sa blocheze roata, a doua sa o invarta.

ABSul intra cand roata se bloceaza, nu? Ca doar de aia ii zice Anti Blocking System.

 

Cea mai mare sansa sa intre in functiune ABSul ar fi sa ai cauciucuri pingea si asfalt ud.

Din contra, cand ai cauciucuri sport sansa sa intre ABSul e foarte mica.

 

De unde rezulta ca musiu se uita la ce spun altii si pluseaza si el ca sa para mai destept.

Daca Niko ar fi zis ca a mers cu BMWul cu 340km./h probabil superbecul ar fi spus ca a mers cu 360km/h.

 

Chestia e ca Niko e credibil. Nu l-am vazut niciodata facand afirmatii hazardate. superbec tocmai a calcat pe bec

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e vorba de forte de frecare.

- frecare intre placutele de frana si discuri

- frecare intre cauciuc si asfalt

 

Prima forta tinde sa blocheze roata, a doua sa o invarta.

ABSul intra cand roata se bloceaza, nu? Ca doar de aia ii zice Anti Blocking System.

 

Cea mai mare sansa sa intre in functiune ABSul ar fi sa ai cauciucuri pingea si asfalt ud.

Din contra, cand ai cauciucuri sport sansa sa intre ABSul e foarte mica.

 

De unde rezulta ca musiu se uita la ce spun altii si pluseaza si el ca sa para mai destept.

Daca Niko ar fi zis ca a mers cu BMWul cu 340km./h probabil superbecul ar fi spus ca a mers cu 360km/h.

 

Chestia e ca Niko e credibil. Nu l-am vazut niciodata facand afirmatii hazardate. superbec tocmai a calcat pe bec

post-36094-0-35453800-1413102839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum eu as prefera sa am toate sistemele astea ajutatoare, pentru momentele de prostie sau neprevazut

 

RR-ul nu-i pentru mine dar ma deranjeaza cand vad blocktext scris de unul care nici macar nu l-a incercat , vehement impotriva unor lucruri total necunoscute pentru el.

Iar tu esti un mare expert, de vreme ce ai nevoie de toate sistemele alea electronice. Si esti tare in masura sa analizezi performantele unei motociclete.. ;) Iar faza cu intrarea ABS-ului pe ultimul metru, cu gume sport, aderente, m-a cam convins cu cine stau de vorba. Bafta la track day

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar tu esti un mare expert, de vreme ce ai nevoie de toate sistemele alea electronice. Si esti tare in masura sa analizezi performantele unei motociclete.. ;) Iar faza cu intrarea ABS-ului pe ultimul metru, cu gume sport, aderente, m-a cam convins cu cine stau de vorba. Bafta la track day

gata sunt sigur ca am intrat pe forumul bucatarese.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adidas, probabilitatea ca sa intre ABS-ul in conditii de pista normala si cu cauciucuri superaderente este foarte mica. Ar trebui ca franarea sa fie foarte violenta si nu stiu de ce, dar tipul asta nu imi face impresia ca ar fi in stare de asemenea franari.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sustii ca daca ai gume sport nu intra ABS sau ca nu ar trebui sa intre?

 

Ah, nu. Mai tine si de cine piloteaza motocicleta.

Daca te panichezi si strangi levierul de frana ca disperatul...

 

Nu stiu daca tu ai ABS sau nu pe motor, dar sunt sigur ca ai suficienta experienta incat sa controlezi cum trebuie frana.

 

 

Dar hai sa fim seriosi, nu era vorba de niciun ABS

 

the mentalist - Eu am mers si cu S1000RR si cu S1000R si la amandoua a intrat anti-wheelie-ul, n-am reusit sa franez destul de tare cat sa intre ABS-ul.

superbec - eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri

 

Adica nah, eu (adica superbec) sunt mai tare ca toti ca eu am reusit sa activez si ABSul.. Pe urma probabil ca i s-a parut prea gogonat si a incercat sa o indulceasca - adica deh, am avut cauciucuri sport nene ca altfel nu reuseam nici eu.

Nasol cu bacul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol cu bacul asta.

 

naspar rau, mai ales cand invarti la cratita si crezi ca-i ghidon.

 

ca sa vezi am facut imposibilul, am testat abs-ul pe o motocicleta, o sa-mi fac o cupa mica de aur, argintu e pentru aia care blocheaza spatele si bronzul pentru aplaudacii motoGP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine da-ti singur ocazia sa iesi din situatia penibila in care te-ai bagat singur.

Nu mai arunca cu rahat in ventilator sau macar da-te din fata lui.

 

Tu vrei sa zici ca te-ai dus la reprezentanta BMW hotarat sa cumperi un S 1000 R, dar daca tot erai acolo ai testat si RRul

Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada. Ce isi pune fiecare dupa aia si cum utilizeaza motocicleta nu mai e treaba dealerului

 

Ah, probabil ca n-ai mai cumparat nici BMW S 1000 R ca nu ti-a placut culoarea, nu? Pfff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine da-ti singur ocazia sa iesi din situatia penibila in care te-ai bagat singur.

Nu mai arunca cu rahat in ventilator sau macar da-te din fata lui.

 

Tu vrei sa zici ca te-ai dus la reprezentanta BMW hotarat sa cumperi un S 1000 R, dar daca tot erai acolo ai testat si RRul

Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. muhahahhahahah...Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada. Ce isi pune fiecare dupa aia si cum utilizeaza motocicleta nu mai e treaba dealerului

 

Ah, probabil ca n-ai mai cumparat nici BMW S 1000 R ca nu ti-a placut culoarea, nu? Pfff

esti penibil , ce ti se pare asa deplasat?

 

cauciucurile sport sunt cauciucuri de strada, "DOT" sunt cauciucuri de track-days/ competitii de amatori omologate pt strada, habarnistule

 

toate reprezentantele bmw din lumea asta organizeaza ride days unde poti testa orice model doresti, la capitolul asta bat orice alta firma,

in plus de asta ofera preturi foarte bune la buy-back si formalitatile de leasing-rate sunt foarte simple si permisive, practic oricine poate sa-si ia o motocicleta de la ei.

 

am scris pe o pagina anterioara dece nu mi-am luat s1000r dar e irelevant la fel ca toate aberatiile pe care le scoti din tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada.

gresesti enorm cu afirmatia asta. spre ex cei de la Ducati le echipeaza cu Pirelli Diablo Supercorsa. tin minte ca am fost sa vad de un 848 si cu asta eta venea echipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...