Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Dintre japonezi, doar Kawasaki se apropie de performantele bmw-ului.

 

In opinia multora care merg sau au mers/avut ambele modele, dupa o analiza pragmatica si cit mai obiectiva, s-a ajuns la concluzia ca euro/performanta/satisfactie/mentenanta in regim de mers in pista, kawasaki este in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

offtopic: daca exista ceva ce ma enerveaza teribil la sleahta asta de pseudomotociclisti, este TURATUl DE-AN PU.LEA al motorului....

 

N-am sa inteleg niciodata ce placere simt ei cand aud cum zbiara motorul ala sub ei,in limitare,si dau pacanele....Efectiv ma termina psihic zgomotul ala de turat in gol, mi se pare expresia imbecilitatii in forma cea mai pura, pe 2 roti...

 

Me too...nu reusesc sa inteleg satisfactia, cred ca e un fel de labica facuta in public :))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva de genu:

 

Asta e cu subinteles... vrei sa spui ca asa face BMW-ul pe japonezele Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki :lol:

 

Alea sunt niste fake uri ordinare, debitate de mintile bolnave ale japonezilor, regizate si filmate astfel incat sa dea impresia ca sunt filmate undercover.

 

Nu vezi ca toate au servetelele pregatite :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Alea sunt niste fake uri ordinare, debitate de mintile bolnave ale japonezilor, regizate si filmate astfel incat sa dea impresia ca sunt filmate undercover.

 

Adica de ce ar fi fake-uri, ce dovada ai tu ca alea is fake-uri???? :) faceai si tu din astea cand erai mic ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca s-a indepartat prea mult discutia fata de tema initiala

 

Deci overall Kawasaki e cel mai bun miar

BMW e second best, dar ofera satisfactii doar celor cu portofele groase (nimic nou sub soare)

Yamaha e pe vine cu un nou model R1

Honda e Honda

Ducati e ca Ferrari - nu cei mai buni, dar au culoarea rosie si nasc pasiuni

De Suzuki am uitat daca s-a spus ceva

 

Mai sunt 2 italience in clasa asta Aprilia RSV4 si MV Agusta F4. Pe astea unde le incadrati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca era si un globetrotter - R1-Sjaak cu o Yamaha R1 pe care a dus-o peste tot, din desert pana la Polul Nord, dar nu cred ca a rezistat R1ul atat de mult fara reparatii capitale.

 

R1 Sjaak e de fapt R1 x cateva Sjaak.

 

PS - si dilau care nu stie ce motoreta se foloseste la ce.... pot sa detaliez mai plastic dar incercand fara riscul de a-mi atrage suspendari ce a facut si ce face ala e ca si cum ai strange suruburi cu patentul sau baga cuie cu manerul de la briceag.

» Post actualizat in 10 Oct 2014 22:21

pps - cati plm de-si dau cu parera la fiabilitati la 500k km au facut macar 50k cu un motor? nou? sau macar mai multe?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite de ce da clasa bavarezul (ma refer la modelul 2015):

 

- quickshifter (inclusiv pe schimbare in treapta inferioara)

cum lucreaza ala? ca nu reusesc sa fac legatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum lucreaza ala? ca nu reusesc sa fac legatura

 

Nu stiu exact, dar banuiesc ca e inversul la upshift. Adica daca la schimbare in sus e nevoie de o scurta intrerupere a puterii motorului ca sa se produca schimbarea de treapta, acum fiind cu acceleratia inchisa, cred ca e nevoie de o scurta accelerare/ambalare fix in momentul in care actionezi schimbatorul. Asta se aude si in clipul ala pe care l-am pus eu in topicul de mai jos despre BMW S1000RR...un blip scurt in momentul downshift-ului, dar in acel clip doar o data sau de doua ori se aude... nu prea au insistat cu cadrele pe retrogradare.

Acum, nu stiu sigur daca asa e... poate se intampla si altceva cand apesi pe schimbator... cine stie. Dar acea ambalare scurta a motorului sigur exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplele fiabilitatii sunt foarte diferite, si sunt atat de multe ca si numarul de motociclisti. Fiabilitatea e foarte mult influentata de felul in care este exploatata si intretinuta motocicleta respectiva. Doua motociclete identice fabricate in aceeasi zi, nu vor fi la fel de fiabile... una poate e intretinuta exemplar, se merge cu ea in limite legale, fara cazaturi si fara wheelie, cealalta poate e bagata la liniute dupa o saptamana, si ii schimba uleiul ala din ea cand isi aduce aminte proprietarul. Iar in anul urmator se apuca de stunt-riding cu ea. Atata timp cat nu exista un defect de fabricatie, automat cea din primul exemplu o sa tina muuuult mai mult decat cea din al doilea.

 

Nu exista motocicleta indestructibila, pe care sa o cumperi si sa stii sigur ca te tine zeci de mii de km fara probleme, indiferent de cum a fost exploatata anterior. Mai ales la o motocicleta de viteza. Daca iti iei motocicleta noua, depinde de tine daca te tine pana te plictisesti de ea, sau se strica prematur. Daca iti iei motocicleta SH, e loterie, si depinde foarte mult de trecutul ei, si mai putin de felul in care mergi si o intretii tu in prezent.

 

Daca nimeresti una ca astea de mai jos, te-a facut la buzunar :D :

 

iti dai seama ca toate motocicletele astea de sunt turate asa se super uzeaza nu ? toti ambalam motocicletele dar nici chiar asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt branduri care prin imagine, justificata sau nu, dar sustinuta prin campanii agresive, si-au format un nucleu dur de fani, care inghit orice bullshit venit dinspre multiubita marca. BMW, KTM , Ducati, Harley, etc.. sunt cateva asemenea branduri, in domeniul moto. Grav este, ca fanii infocati se dau de ceasul mortii, sa demonstreze superioritatea unui model, superioritate care se reflecta de multe ori doar in datele de pe hartie, nefiind sustinuta (uneori) nici de succesul de piata, nici de performantele in regim de competitie (care, in ultima instanta, reprezinta momentul adevarului, in materie de performanta). Am incercat si eu sa inteleg prin ce este superior acest S1000RR, japonezelor si aflu ca este burdusit de electronica la care japonezele nici nu viseaza :lol: Si vine intrebarea: superioritatea unei motociclete vine din gadgeturile electronice???? Daca aceasta perceptie ar veni din partea unor hipsteri, as zice, dar aici scriu motociclisti. Pai fratilor, BMW este un no name in productia de motociclete sbk si ss, care vrea si el o feliuta din piata asta. Cu ce sa concureze cu japonezii?? Sa ii concureze la sasiu, unde japonezii sunt la ani lumina in fata?? La ciclistica?? Hai sa fim seriosi! Fiabilitatea motoarelor? O gluma buna. In cazul asta, ce pot sa faca? Exact, burdusesc motocicleta cu tot felul de sisteme electronice si ofera o motocicleta premium, unei clientele exclusiviste, preocupata mai mult de brand, imagine si confort, decat de ceea ce poate face cu adevarat cu ea. Pai ce credeti, ca japonezii nu au electronica de superclasa (dezvoltata si testata in competitii majore), pe care ar putea sa o implementeze pe modelele lor? Pai aia au pana si bude in care te kaci si cand ai terminat, ai setul de analize printat. Peste 80% din tehnologia de varf din lumea asta, ei o produc. In orice domeniu. Cat de naiv trebuie sa fie cineva, ca sa creada ca samuraii nu sunt in stare sa-si doteze motoarele, cu toate gadgeturile posibile?? Mai degraba ar trebui sa va puneti intrebarea cati si-ar putea permite sa cumpere o motocicleta, dotata cu electronica pe care ar fi capabili japonezii sa o puna pe ea?

Nici la capitolul fiabilitate, sus mentionatul beembeu nu sta prea bine. Dar fanii au o scuza: este foarte performanta!!! Este "ready to race"!!! Ca unul care urmaresc competitiile moto majore, stiu ca RR este cam pe niciunde. In WSBK, au venit cu cel mai mare buget, au bagat bani in piloti de top, mecanici, ingineri si tot succesul lor s-a limitat la cateva curse castigate de Melandri. La STK au avut rezultate mai bune, dar in contextul in care ceilalti producatori erau prea putin implicati la aceasta clasa. In momentul de fata, cel mai bine situat pilot BMW la clasa SBK este pe locul 15, in clasamentul general. La STK, locul 11. In clasamentul producatorilor, ocupa locul 6, la ambele clase, din 8 producatori :laugh: . In campionatul mondial de anduranta prestatia acestei motorete este aproape nula. In clasamentul final pe echipe nu se gaseste nici un BMW in top 10, iar in clasamentul producatorilor ocupa locul 5. Adica ultimul! In conditiile astea, apare intrebarea firesca: unde bate bavarezul japoneze de nu-i adevarat (ca sa il citez pe colegul @l.u.v)???? In RoSBK?? In campionatul satesc??? La liniute??? In concluzie, cu ce este superioara S1000RR oricarei japoneze, de pe piata? Da la capitolul electronica este cea mai dotata, asa cum spuneam, este o motocicleta premium, destinata unei anumite nise de cumparatori. Puterea motorului, este, probabil, cea mai mare la clasa ei (pana acum). Designul... hmmm.. chestie de gust. Fiabilitate mediocra. Performante in racing, tocmai am demonstrat, modeste. Cu toate acestea S1000RR este tata lor, nec plus ultra, etc, etc.. :crack: Eu cred ca "expertii" care sustin superioritatea acestui. model confunda feelingul si "personalitatea" lui cu performanta, ori de cele mai multe ori, personalitatea unui motor si performanta, sunt incompatibile.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT600, vorbesti din carti, realitatea e alta. Mai mergi si tu pe la track-day-uri prin afara. Eu am fost vara asta la BRNO, am stat 5 zile. 240motorete prezente inscrise, majoritatea celor ce mergeau tare, sub 2.10, erau BMW-uri. La toate track-day-urile la care am fost, din 2010 incoace BMW e folosit de cei mai rapizi raceri amatori, dar care sint la ani lumina de noi muritorii amatori. Puterea e foarte importanta la asemenea competitii, pe o linie dreapta de la 700m in sus, nu ai nici o sansa cu o Honda, Yamaha in fata BMW-ului, degeaba mergi mai rapid pe tura cu 1 secunda ca cel cu BMW, pe liniile drepte te depaseste. Faptul ca mai toti racerii rapizi folosesc BMW inseamna ca-s chiar toti fraieri? De cind a aparut noul Kawa ZX10, BMW are un competitor serios la asemenea evenimente, insa BMW ramine in frunte. La SST, cum s-ar putea implica uzina? Ca deaia e SST, adica moto nemodificate.

Si in ROSBK s-au incercat japonezele la inceput, tin minte ca abia aparusera R1 2007, K7, ZX10 2008, erau si bani pe piata, multi si-au luat motorete noi noute pt pista. Cind a aparut S1000RR, in 2 ani, au disparut toate japonezele din top 6 ROSBK.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xt600, esti in eroare grava. La sbk, s1000rr e la clasa evo, un fel de crt in motogp. Dar chiar si cand erau "de uzina", nu avea nicio legatura motocicleta aia cu cea de pe strada. E ca si cum ai compara seatul leon de pe strada cu cel din wtcc. Nu trebuie sa te uiti la competitii inalte, pentru ca in primul rand, motocicleta aia e destinata publicului... ori daca tu ca amator esti mai rapid pe s1000rr decat pe o japoneza, e suficient sa iti lase impresia ca e mai performanta. Plus ca toata electronica aia asta face... te ajuta pe tine ca motociclist sa folosesti motocicleta cat mai mult... sa fie mai usor de pilotat.

Nu poti sa imi dai exemple de toalete electronice din Japonia... spune clar ce electronica iti ofera o motocicleta japoneza stock comparativ cu bmw-ul. E exact invers... motocicletele japoneze sunt la ani lumina in spate dpdv al electronicii. Ca japonezii au hartie igienica inteligenta, e irelevant ;) Si nu, s1000rr nu e chiar premium. Costa doar putin mai mult decat o japoneza noua. Dar nu costa dublu sau triplu, ca sa zici ca e exotica si e doar pt o anumita categorie de oameni. Oricine are bani de un zx10r nou, are bani si de s1000rr.

Fiabilitate mediocra? Unde ai auzit asa ceva? Ia cauta pe net cate probleme are Fireblade-ul spre exemplu. Bmw e la fel de fiabila ca orice alt superbike. Aaaa... ca o folosesti exlusiv pe circuit si necesita interventii mai dese asupra motorului, e altceva. Cum spunea si Jagi... daca vrei performanta, scade fiabilitatea. Daca tunezi un gsxr sa atinga puteri ca s1000rr o sa vezi adevarata fiabilitate.

 

Cum spuneam, doar kawasaki a facut o motocicleta comparabila. In rest, toate celelalte sunt inferioare dpdv al performantelor. Nu o spun eu, o spun majoritatea celor care le-au testat. Jurnalisti si piloti renumiti din toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai zic de CBR1000RR 2008, abia aparuta in 2008, se credea ca-s bombe, dar teapa, era codase la putere, bune pe curbe, dar pierdeau serios la power. Stiti ce si-au luat dupa ce s-au saturat de CBR-uri? Evident, BMW S1000RR.

Nu sint fan BMW, nici macar admirator, insa una e sa citesti din carti, alta e sa vezi la fata locului realitatea.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 18:34

Panigale poti sa zici ca e exotic, si e pt oameni bogati.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 18:36

Xt600, esti in eroare grava. La sbk, s1000rr e la clasa evo, un fel de crt in motogp. Dar chiar si cand erau "de uzina", nu avea nicio legatura motocicleta aia cu cea de pe strada. E ca si cum ai compara seatul leon de pe strada cu cel din wtcc. Nu trebuie sa te uiti la competitii inalte, pentru ca in primul rand, motocicleta aia e destinata publicului... ori daca tu ca amator esti mai rapid pe s1000rr decat pe o japoneza, e suficient sa iti lase impresia ca e mai performanta. Plus ca toata electronica aia asta face... te ajuta pe tine ca motociclist sa folosesti motocicleta cat mai mult... sa fie mai usor de pilotat.
Nu poti sa imi dai exemple de toalete electronice din Japonia... spune clar ce electronica iti ofera o motocicleta japoneza stock comparativ cu bmw-ul. E exact invers... motocicletele japoneze sunt la ani lumina in spate dpdv al electronicii. Ca japonezii au hartie igienica inteligenta, e irelevant ;) Si nu, s1000rr nu e chiar premium. Costa doar putin mai mult decat o japoneza noua. Dar nu costa dublu sau triplu, ca sa zici ca e exotica si e doar pt o anumita categorie de oameni. Oricine are bani de un zx10r nou, are bani si de s1000rr.
Fiabilitate mediocra? Unde ai auzit asa ceva? Ia cauta pe net cate probleme are Fireblade-ul spre exemplu. Bmw e la fel de fiabila ca orice alt superbike. Aaaa... ca o folosesti exlusiv pe circuit si necesita interventii mai dese asupra motorului, e altceva. Cum spunea si Jagi... daca vrei performanta, scade fiabilitatea. Daca tunezi un gsxr sa atinga puteri ca s1000rr o sa vezi adevarata fiabilitate.

Cum spuneam, doar kawasaki a facut o motocicleta comparabila. In rest, toate celelalte sunt inferioare dpdv al performantelor. Nu o spun eu, o spun majoritatea celor care le-au testat. Jurnalisti si piloti renumiti din toata lumea.

Daca tunezi , cresti puterea la orice japoneza la macar 180cai/roata, acel propulsor crapa cu muuuuuult mai repede ca un BMWS1000RR stoc, cu aceeasi putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

etc

 

Unele brand-uri (BMW,KTM, Ducati, etc) chiar ofera clientilor ceva ce ei asteapta si ceva ce le place (uneori performanta, vezi KTM in offroad, etc, alteori comfort si touring: BMW etc). Tu interpretezi asta drept ca o sleahta de idioti care idolatrizeaza un brand,legati la ochi, nestiind ca exista si alte branduri... Nu este adevarat..

 

La faza cu electronica iarasi nu ai dreptate.

 

Pe un pilot (fie el si amator,la un trackday),tu crezi ca-l intereseaza CE anume il face mai rapid? sau faptul ca va fi mai rapid? Si asta valabil in orice competitie.

 

Fac o paranteza, si eu ca fotograf ma uit cum unii oligofreni posteaza fotografii pe facebook,lipsite de orice mesaj,de compozitie,de orice,dar sunt procesate folosind niste efecte/filtre predefinite in photoshop, si iau ochii la fraieri,si apoi sunt mediatizate mai rapid decat alte fotografii care chiar transmit un mesaj,care respecta o regula, o compozitie,dar care nu-s procesate incat sa ''fure'' ochiul la fraier (cu culori vii si suprasaturatie etc).

 

Un aspect important pe care tu-l omiti este acela ca electronica aia,pe care o injuri tu, ea ajuta foarte mult riderul de rand, in utilizarea stradala a motocicletei (si nu numai). Cu electronica de top, o motocicleta de 180 de cai este mai controlabila si mai SAFE decat un R1 din 99 (care are mult mai putini cai) sau chiar decat un VTR SP/ Ducati 998 (care au 130 / 135 cai).

 

Iar ca tot vorbeai de sasiuri, cred ca japonezii ar mai putea invata de la Aprilia,una alta despre cum se face un sasiu ;) (si asta de pe vremea lui Mille)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai zic de CBR1000RR 2008, abia aparuta in 2008, se credea ca-s bombe, dar teapa, era codase la putere, bune pe curbe, dar pierdeau serios la power. Stiti ce si-au luat dupa ce s-au saturat de CBR-uri? Evident, BMW S1000RR.

 

In MotoGP Ducati e imbatabila la viteza de top - diferente chiar semnificative fata de Yamaha. Cu toate astea Ducati nu castiga pentru ca japonezele stau mult mai bine pe viraje.

 

Ce sa inteleg de aici?

Oare in cursele de amatori (sau nah, piloti mai putin experimentati) BMW e preferat pentru puterea in linie dreapta pentru ca pilotii nu stiu sa exploateze la maxim motocicletele pe viraje? Pentru ca asta e argumentul care s-a adus cel mai des in discutia asta - putere pe linia dreapta, dar nimeni n-a scos un cuvant despre tinuta pe viraje.

Da, am vazut si eu filmuletul cu Denis pe Adancata. Pe linie dreapta e intradevar frustant sa vezi ca motocicleta din fata ta se indeparteaza lejer si n-ai ce sa faci, dar tot in acelasi filmulet am vazut cum Denis compensa foarte mult pe viraje (nu pot sa-mi dau eu cu parerea daca datorita skilurilor sau motocicletei).

Se poate sa fie mai ieftin / profitabil o japoneza + un curs de pilotaj decat un BMW S 1000 RR?

 

Rezultatele din cursele moto nu stiu daca sunt neaparat relevante pentru calitatea sau performanta unei motociclete cumparate din magazin. In orice cursa e important si pilotul (sau mai ales pilotul) nu numai motocicleta. Orice motocicleta de curse are in spate si munca unei echipe de mecanici. Probabil ca si maestria mecanicilor conteaza foarte mult.

 

Discutiile astea legate de preturi si electronica sunt inutile, pe cuvant.

 

Nici nu poate fi vorba ca Honda sau Yamaha nu sunt capabile sa ofere mai multa electronica (sau mai de calitate?) Prototipurile de MotoGP sunt culmea motocicletelor de viteza si nah, atat Honda cat si Yamaha stau foarte bine la capitolul electronica pe acele prototipuri. Deci knowledge-ul il au. L-ar putea transfera oricand pe motocicletele de strada. De ce nu o fac? Nu pot sa spun cu certitudine, ca nu le fac eu strategiile de marketing.

 

Pretul unei motociclete se stabileste la piata. N-are legatura cu performanta motocicletei, cu gadgeturile, cu fiabilitatea, cu costurile de fabricatie. Fiecare companie isi stabileste preturile in functie de cerere si oferta si de obiectivele care si le propune (o companie poate vrea sa-si maximizeze profitul si atunci va incerca sa vanda cat poate de scump, alta companie vrea sa-si mareasca cota de piata si atunci ofera mai mult,cu mai putini bani, alta companie vrea sa-si creasca reputatia etc)

Din ce s-a postat aici inteleg ca BMW are o strategie similara cu producatorii de imprimante - imprimanta in sine e ieftina, dar cartusele sunt scumpe... la BMW motocicleta are pret rezonabil (fata de ce ofera), dar service-ul e scump. Overall si BMW incearca sa stoarca cat de multi bani poate ca si celelalte companii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jorge Lorenzo & JAGI, postul meu a pornit de la cel al colegului @l.u.v, care isi punea niste intrebari. Eu am spus in postul meu, ca da, BMW-ul asta este cam cel mai dotat in materie de putere pura, la ora actuala si cel mai dotat cu sisteme electronice. Aici nu va contrazic cu nimic... dar o motocicleta nu inseamna numai putere pura si electronica si nici nu este facuta doar pentru track day-uri. Pentru mine, asta nu inseamna nimic. Performantele unei motociclete se vad in competitiile puternice, unde concureaza piloti care le pot duce la limita. Acolo S1000RR nu a performat asa cum si-ar fi dorit fanii BMW. Eu asta am incercat sa demonstrez. Daca se specifica de la inceput ca bavareza bate japoneze fara numar la track day-uri si in curse de amatori/semiamatori, nu ma mai chinuiam sa scriu.

 

Nu sunt in eroare @Jorge Lorenzo, stiu ca BMW nu mai are implicare "de uzina" la clasa mare. Tocmai de aceea am dat si rezultatele de la STK1000, unde motocicletele au modificari minime fata de cele de serie. Si tu, ca unul care urmaresti cursele de WSBK, mai stii ca daca nu ai la baza o motocicleta de calitate, nu ai cum sa dezvolti o motocicleta de top. Exemple sunt atatea. De asememenea, am dat exemplele din campionatul mondial de anduranta, unde sunt doua clase: Formula EWC si Superstock. La EWC BMW-ul RS Speedbikes Racing (singurul BMW din clasa) a abandonat, iar la SSTK cel mai bine plasat a ocupat locul 7 la 35 de ture in spatele castigatorului. Asta ar insemna ca in momentul in care castigatorul trecea linia de sosire, BMW-ul ar mai fi avut de parcurs cca 147 km. Cam jenant. Este vorba de motociclete aproape in configuratia de strada. Datele astea iti spun ceva in termeni de performanta si mai ales de fiabilitate (asta ca sa raspund la afirmatia ta, referitoare la fiabilitatea comparabila)? Nu ai cum sa pui S1000RR pe plan de egalitate la acest capitol cu Suzuki, Yamaha si Kawasaki, care fac legea in campionatul amintit. Si da, nici Fireblade nu a fost mai presus, ceea ce confirma ceea ce spuneai tu despre fiabilitatea lor.

 

Da, este nerelevant ca japonezii au hartie igienica electronica, dar tot ca un spectator avizat al curselor MotoGp, ce esti, stii bine ce electronica au producatorii japonezi, implicati in competitie. Teoretic, acea electronica ar putea ajunge si pe strada, dar cine ar putea sa cumpere o asemenea motoreta... valabil si pentru propulsoarele alea de peste 250 cp si cutiile seamless... Japonezii nu vor da decat cu taraita, din bunatatile alea, cat si cand vor ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele brand-uri (BMW,KTM, Ducati, etc) chiar ofera clientilor ceva ce ei asteapta si ceva ce le place (uneori performanta, vezi KTM in offroad, etc, alteori comfort si touring: BMW etc). Tu interpretezi asta drept ca o sleahta de idioti care idolatrizeaza un brand,legati la ochi, nestiind ca exista si alte branduri... Nu este adevarat..

 

 

Fac o paranteza, si eu ca fotograf ma uit cum unii oligofreni posteaza fotografii pe facebook,lipsite de orice mesaj,de compozitie,de orice,dar sunt procesate folosind niste efecte/filtre predefinite in photoshop, si iau ochii la fraieri,si apoi sunt mediatizate mai rapid decat alte fotografii care chiar transmit un mesaj,care respecta o regula, o compozitie,dar care nu-s procesate incat sa ''fure'' ochiul la fraier (cu culori vii si suprasaturatie etc).

 

 

Iar ca tot vorbeai de sasiuri, cred ca japonezii ar mai putea invata de la Aprilia,una alta despre cum se face un sasiu ;) (si asta de pe vremea lui Mille)...

Nu. Spuneam doar ca inghit orice, venit de la brandul preferat. Fiecare producator are in portofoliu modele exceptionale, care au devenit adevarate legende, dar si modele mediocre sau chiar esecuri. Sunt producatori care sunt experti pe o anumita nisa, dar 0 barat pe altele. Eu la acele bullshit-uri ma refeream, nu la tot ceea ce este produs de un anumit brand.

 

Cu fotografia iti dau dreptate. Si as mai adauga ca multe mizerii sunt facute cu aparate de top, pentru ca in contra parte, sa vezi adevarate chef d'oeuvre, facute cu aparate modeste.

 

Sa asteptam Aprilia in MotoGP, unde este varful tehnologiei si apoi vom vorbi.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a pornit topicul cu BMW S1000RR -"Miezul", si se gasesc o multime de papagali care habarnuau care-i diferenta intre motoretele din MotoGP-WSBK si cele destinate publicului larg, care include si BMW-ul mai sus amintit, si-i tot dau cu exemple din cursele de top. Treziti-va odata, exemplele care le dati sint doar la TV, nu o sa ajungeti in vecii vecilor ca macar sa le atingeti, nicidecum sa le pilotati macar in parcare. BMW-ul e disponibil si la magazine si pe site-urile de anunturi de vinzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600: Am inteles... tu faci referire mai mult la curse, in timp ce eu ma refeream la ce iti ofera motocicleta aia tie, un motociclist care esti dispus sa o cumperi, sa o folosesti pe strada, si sa te duci cu ea la trackday cateodata.

 

Eu totusi nu prea m-as uita la competitii la nivel inalt pentru a stabili performanta unei motociclete de strada. Chiar daca sunt aproape stock motocicletele in unele competitii, sunt foarte multi factori ce pot influenta performantele... pilotul in primul rand. Dupa aia, mai sunt o gramada de alti factori pe care noi nu ii cunoastem. N-am urmarit Superstock 1000, nu stiu ce s-a intamplat in sezonul asta. Dar vad ca in 2013, 2012, 2010, campionul mondial a fost pe BMW. Dar cum spuneam, pentru mine nu prea e un reper o astfel de competitie, fiindca acolo nivelul pilotilor e destul de inalt, si competitia in sine e "de top" . Numai setarea motocicletei poate influenta enorm rezultatul unei curse. Acum cativa ani si eu spuneam acelasi lucru... mi se parea ca o motocicleta performanta e aia care castiga in wsbk, si credeam ca BMW-ul e supraestimat. Dar vazand atatia oameni care au testat intens mai multe motociclete, de la piloti renumiti si jurnalisti din strainatate si pana la oameni de aici de pe forum, majoritatea au confirmat faptul ca BMW-ul S1000RR e superior celorlalte japoneze. Repet, asta pentru tine, ca si cumparator.

 

Si apropo de motogp si electronica... stii furnizorul de ECU (Hardware), da? Magneti Marelli... firma italiana :) Japonezii sunt intr-adevar tari la electronice, nu am cum sa te contrazic. Dar nu se vede pe motociclete. Abia acum au implementat TC... ce sa mai zici de suspensie electronica semi-activa.

 

PS: sunt fan Yamaha. Dar sunt realist. Daca ar scoate un R1 care sa rupa tot, as fi cel mai fericit :D

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jorge Lorenzo & JAGI, postul meu a pornit de la cel al colegului @l.u.v, care isi punea niste intrebari. Eu am spus in postul meu, ca da, BMW-ul asta este cam cel mai dotat in materie de putere pura, la ora actuala si cel mai dotat cu sisteme electronice. Aici nu va contrazic cu nimic... dar o motocicleta nu inseamna numai putere pura si electronica si nici nu este facuta doar pentru track day-uri. Pentru mine, asta nu inseamna nimic. Performantele unei motociclete se vad in competitiile puternice, unde concureaza piloti care le pot duce la limita. Acolo S1000RR nu a performat asa cum si-ar fi dorit fanii BMW. Eu asta am incercat sa demonstrez. Daca se specifica de la inceput ca bavareza bate japoneze fara numar la track day-uri si in curse de amatori/semiamatori, nu ma mai chinuiam sa scriu.

 

Nu sunt in eroare @Jorge Lorenzo, stiu ca BMW nu mai are implicare "de uzina" la clasa mare. Tocmai de aceea am dat si rezultatele de la STK1000, unde motocicletele au modificari minime fata de cele de serie. Si tu, ca unul care urmaresti cursele de WSBK, mai stii ca daca nu ai la baza o motocicleta de calitate, nu ai cum sa dezvolti o motocicleta de top. Exemple sunt atatea. De asememenea, am dat exemplele din campionatul mondial de anduranta, unde sunt doua clase: Formula EWC si Superstock. La EWC BMW-ul RS Speedbikes Racing (singurul BMW din clasa) a abandonat, iar la SSTK cel mai bine plasat a ocupat locul 7 la 35 de ture in spatele castigatorului. Asta ar insemna ca in momentul in care castigatorul trecea linia de sosire, BMW-ul ar mai fi avut de parcurs cca 147 km. Cam jenant. Este vorba de motociclete aproape in configuratia de strada. Datele astea iti spun ceva in termeni de performanta si mai ales de fiabilitate (asta ca sa raspund la afirmatia ta, referitoare la fiabilitatea comparabila)? Nu ai cum sa pui S1000RR pe plan de egalitate la acest capitol cu Suzuki, Yamaha si Kawasaki, care fac legea in campionatul amintit. Si da, nici Fireblade nu a fost mai presus, ceea ce confirma ceea ce spuneai tu despre fiabilitatea lor.

 

Da, este nerelevant ca japonezii au hartie igienica electronica, dar tot ca un spectator avizat al curselor MotoGp, ce esti, stii bine ce electronica au producatorii japonezi, implicati in competitie. Teoretic, acea electronica ar putea ajunge si pe strada, dar cine ar putea sa cumpere o asemenea motoreta... valabil si pentru propulsoarele alea de peste 250 cp si cutiile seamless... Japonezii nu vor da decat cu taraita, din bunatatile alea, cat si cand vor ei...

esti dovada vie a fanboysmului japo, fac pariu ca nici macar nu te-ai urcat pe un s1000rr

 

motocicleta asta a fost revolutionara cand a aparut , la fel ca r1 98'

 

vorbesti de electronica de parca ar fi lucrul diavolului, ai idee cam cat de mult trebuie sa tragi de motocicleta aia ca sa intre electronica ?

 

poate zx10 e mai tare dar nu-mi vine sa cred ca e diferenta mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a pornit topicul cu BMW S1000RR -"Miezul", si se gasesc o multime de papagali care habarnuau care-i diferenta intre motoretele din MotoGP-WSBK si cele destinate publicului larg, care include si BMW-ul mai sus amintit, si-i tot dau cu exemple din cursele de top. Treziti-va odata, exemplele care le dati sint doar la TV, nu o sa ajungeti in vecii vecilor ca macar sa le atingeti, nicidecum sa le pilotati macar in parcare. BMW-ul e disponibil si la magazine si pe site-urile de anunturi de vinzare.

Fratioareeee, ceea ce am scris, a pornit de la afirmatia unora, care sustineau sus si tare, cat de performant este BMW-ul asta, la cati ani lumina este fata de japoneze si cat de ready to race este. Si daca este ready to race, am zis sa vorbim despre curse, nu??? Si am venit cu informatii concrete, in sprijinul a ceea ce sustin. Amu' ma iei, ca vezi doamne este mobra de strada, iar cand nu mai ai alte argumente, incepi sa jignesti. Ma intreb de ce dracu te mai deranjezi sa raspunzi unor papagali care nu au habar? Scuze, nu am stiut ca pentru tine, performanta se masoara doar la liniute si nici ca S1000RR este campion absolut la asa ceva. Ce ti-e si cu "expertii" astia...

» Post actualizat in 11 Oct 2014 21:05

fac pariu ca nici macar nu te-ai urcat pe un s1000rr

Nici nu cred ca incap pe el, nici nu ma intereseaza si nici nu este relevant in discutia asta. Am pus doar sub semnul intrebarii niste afirmatii, care nu se pupa cu realitatea din unele competitii. Nu contest cat este de revolutionara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...