Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Jagi, eu sunt fan choppere. (... ...)

BMW S1000 RR nu o sa imi iau ca m-ar strange portofelul si nici skilluri de mare pilot nu cred ca am. Daca senzatia e asemanatoare si cu un "amarat" de R6 ca si cu BMWul e super, ma doare undeva pe mine de cati metri in spate as ramane eu in urma pe fiecare tura.

Am subliniat ca sa-ti dai seama ca in cazul tau nu ai cum sa simti nicio diferenta.

Si asta doar pentru ca efectiv nu stii sa mergi pe asa ceva. Poti la fel de bine incaleca si un 929 si sa te simti ca pe un HP4. Si nu o spun ca sa te simti prost, ci pentru ca efectiv in aceeasi situatie sunt si eu si probabil 90% dintre motociclisti, indiferent ca mergem pe choppere sau vitezane.

Insa pentru restul de 10% care chiar stiu sa simta si sa aprecieze ce inseamna un motor capabil si un circuit (sau citi or fi, procentele sunt date din burta) se pare ca BMW S1000RR este intr-adevar taticul lor.

Asta am si cautat sa ma lamuresc, chiar daca nu sunt fan ss auzisem de citiva ani ca nemtii au scos un miar care rupe, dar eram curios cum mai sta treaba acum, in 2014..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Discutia ar trebui purtata pe doua planuri, BMW vs Japonezi vs Italieni pe strada si BMW vs Japonezi vs Italieni pe circuit.

Unde pierde una, castiga aialalta, niciuna nu e mai prejos. Una e glont in linie dreapta, alta recupereaza pe curbe. Dar depinde foarte mult si in mana cui e motocicleta. In Alpe Adria, un ZX10 sta cel mai bine, in mainile lui Ian Halbich.

BMW-ul e blana si plina de hi-tech, dar are si un pret pe masura si un minus la fiabilitate (discutand cu aceiasi oameni ca si Denis sau Jagi). Eu personal prefer o Honda si cu restul de bani, pana la pretul unui HP4, sa-i investesc in suspensii si electronica.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura senzatie similara intre r6 si s1000rr e carcelul la sold pe care mi-l provoaca amandoua :))

 

/////

 

obsesia asta cu fiabilitatea cred ca este cauzata de cultura Dacia, fac pariu ca exista un procent foarte mic de prim-propietari de orice SS nemultumiti.

 

omiteti cu desavarsire faptul ca toate motocicletele sunt construite pentru primul propietar , nu pentru pauperul care o cumpara SH, ala are garantie, are postgarantie si cel mai important lucru isi permita sa o intretina si repara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Superbec, ai dreptate, dar totodata sa stii ca este luata in calcul si valoarea reziduala(sper sa nu gresesc, parca asa se numeste), cu cat se devalorizeaza in timp.

Nimeni nu vrea sa construiasca/vanda un "ceva" care sa coste azi 20000 si peste 2 ani sa coste 2000(din cauza unor elemente slabe, oricare ar fi ele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind propulsoarele cintareau cu 15kg mai mult, raportul de compresie nu depasea valoarea 12, turatia era maxim 12 000ture, mergeau si 100 000km. Normal ca daca ridici turatia cu inca 2000tr, mai iei din material ca sale usurezi, se intra intr-o spirala a mortii premature. Se stie ca turatie mai mare inseamna frecare mai mare, automat incalzire in plus, cum avem mai putin material , cel ramas se va incalzi mai repede si deaici uzura. Si rap de compresie e deja la 13.5, inca un motiv de incalzire suplimentara. La motoarele modificate race, raportul de compresie trece cu mult in sus fata de stoc, cum ar putea tine 10 000km?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Superbec, ai dreptate, dar totodata sa stii ca este luata in calcul si valoarea reziduala(sper sa nu gresesc, parca asa se numeste), cu cat se devalorizeaza in timp.

Nimeni nu vrea sa construiasca/vanda un "ceva" care sa coste azi 20000 si peste 2 ani sa coste 2000(din cauza unor elemente slabe, oricare ar fi ele).

da man, dar valoarea SH are mica legatura cu fiabilitatea obiectelor si mare legatura cu dorintele cumparatorilor, vezi si tu cat costa un choperica de 10-15 ani de 650 sa zicem, abia daca pierde jumate din valoare si asta nu are legatura cu fiabilitatea ca-s foarte comparabile cu motoarele sport, poate chiar mai praf.

 

chiar la bmw se observa foarte bine psihologia cumparatorului si strategia firmei, se strica in draci se fac recalluri o gramada si chiar daca te deranjeaza pe moment , cand te urci pe dansa si-i dai bice uiti de toate

 

si in plus de asta, motocicletele nu-s nici pe departe asa fiabile cum vrea nubletele sa creada, au nevoie de mentenanta constanta si chiar daca o faci cu rigurozitate cate ceva tot se mai strica/uzeaza, in schimb lumea vrea honda ca a vazut pe youtube pe unul cu un f4i cum a facut 300k km ... da i-a facut pe autostrada la un sfert din rpm max si a vazut wot de 3 ori intr-o depasire dificila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man, dar valoarea SH are mica legatura cu fiabilitatea obiectelor si mare legatura cu dorintele cumparatorilor, vezi si tu cat costa un choperica de 10-15 ani de 650 sa zicem, abia daca pierde jumate din valoare si asta nu are legatura cu fiabilitatea ca-s foarte comparabile cu motoarele sport, poate chiar mai praf.

 

Aici nu-s de acord cu tine. Chopperele sunt foarte fiabile nu fiabile. Pot sa iti dau foarte multe exemple de motoare cu peste 300.000 km facuti si asta fara sa se umble in vre-un fel la motor. Am vazut Harley (care nah, sunt motoare de legenda, dar sunt legendare si pentru lipsa de fiabilitate) cu peste 550.000 km la bord. E si logic asa - un motor care merge la 3-4000 ture ar trebui sa aiba viata de aproximativ 2 ori mai mare decat unul care merge in 7-8000, nu? Unde pui ca majoritatea cruiserelor sunt ori pe cardan ori pe curea - costuri de intretinere minime, bataie de cap zero.

 

Chopperele mai au un atu - arata la fel ca acum 60 de ani (sau aproximativ la fel). De ce e un atu? Pai daca iti iei o motocicleta veche de 15 ani va arata exact ca una noua :) Spre exemplu, Dragstar a fost conceput in 1997 si se fabrica si acum (in US se vinde cu succes ca altfel nu l-ar fabrica). Designul e la fel de frumos si azi ca si acum 20 de ani, partea mecanica este superfiabila, n-are electronica multa pe ea, iar performante... who f cares.

Ca sa zic asa, singurul cruiser pe lumea asta la care lumea vorbeste de performante e Star VMax (care oricum cu greu il incadrezi in categoria cruiser). In rest sunt motoare mari si lenese. Daca vezi hyperchargere, tobe custom si alte briz-brizuri sunt mai mult de design (nah, poate mai castigi 2-3 caluti, mai degraba martoage, dar cat conteaza fata de puterea unui miar?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu-s de acord cu tine. Chopperele sunt foarte fiabile nu fiabile. Pot sa iti dau foarte multe exemple de motoare cu peste 300.000 km facuti si asta fara sa se umble in vre-un fel la motor. Am vazut Harley (care nah, sunt motoare de legenda, dar sunt legendare si pentru lipsa de fiabilitate) cu peste 550.000 km la bord. E si logic asa - un motor care merge la 3-4000 ture ar trebui sa aiba viata de aproximativ 2 ori mai mare decat unul care merge in 7-8000, nu? Unde pui ca majoritatea cruiserelor sunt ori pe cardan ori pe curea - costuri de intretinere minime, bataie de cap zero.

eu fac pariu ca nu poti sa-mi dai nici macar un singur exemplu documentat despre povestile astea si in plus, un procent infim de motociclisti fac numarul asta de km intr-o viata. (exceptie fac motopolitistii )

 

550k km sunt km de TIR, sau de taxiu E classe diesel

 

eu vad saptamanal motociclete praf la 30-50k km si voi credeti in basme cu 550k km

 

rk la harli 883 cu 12k km, mers mai blana, dar oricum 12k.

 

ia si tu compresia la dragstar si posteaz-o aici, fa asta la fiecare schimb de ulei cu acelasi compresmetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Oricum superbec, nu poti nega uzura excesiva la care-s supuse motoarele de pe vitezane, avand in vedere plaja de turatii la care opereaza in general,fata de o martoaga din asta care deja la 2000 are 70% din cuplu...si care-s petrece toata viata sub 4-5000 RPM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum superbec, nu poti nega uzura excesiva la care-s supuse motoarele de pe vitezane, avand in vedere plaja de turatii la care opereaza in general,fata de o martoaga din asta care deja la 2000 are 70% din cuplu...si care-s petrece toata viata sub 4-5000 RPM

n-am zis ca nu-i asa, dar daca folosesti un choperica in acelasi regim de turatii (procentual vorbind ) o sa ai marea surpriza sa pice mai repede

 

daca mergi touring cu un s1000rr faci 100k cu stricaciuni minime

 

asta oricum o sa vedem in cativa ani, trebuie sa apara s1000xr acum (l-am asteptat la intermot)

 

in primavara aveam asteptari mari de la s1000R(naked) dar pozitia nu e de mine, motocicleta insa e fantastica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

pozitia de ce? nu e suficient de upright? doar e naked... (ma uitam la poze din acelasi unghi,pare doar vag mai aplecata decat pe FZ1)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozitia de ce? nu e suficient de upright? doar e naked... (ma uitam la poze din acelasi unghi,pare doar vag mai aplecata decat pe FZ1)

distanta intre sha si scaritze e foarte mica, gen SS mai vechi, pozitia ghidonului se modifica usor-ieftin, cu picioarele e mai gre-u complicat

 

si in plus am nevoie de ceva protectie la vant ca pe la mine oricat ai evita tot o tai pe autostrada la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu fac pariu ca nu poti sa-mi dai nici macar un singur exemplu documentat despre povestile astea si in plus, un procent infim de motociclisti fac numarul asta de km intr-o viata. (exceptie fac motopolitistii )

 

550k km sunt km de TIR, sau de taxiu E classe diesel

 

Nu face pariu ca pierzi. Eu mai intram pe forumul STAR si am vazut acolo o gramada de astfel de exemple.

Daca tii neaparat pot sa le caut, dar nu vad sensul - daca nu vrei sa crezi tot nu crezi. Si in plus ne-am indeparta prea mult de subiectul topicului.

 

Hai totusi sa vezi ca nu sunt povesti cu TIRuri sau taxiuri. Uita-te pe site-ul asta:

Peter & Kay Forwood - 540,080km facuti cu Harley... si asta cu 2 oameni, bagaje, nu intotdeauna cu benzina de calitate sau pe drumuri de calitate

 

Stiu ca era si un globetrotter - R1-Sjaak cu o Yamaha R1 pe care a dus-o peste tot, din desert pana la Polul Nord, dar nu cred ca a rezistat R1ul atat de mult fara reparatii capitale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ba ce exemple mai dai si tu......


Da, la 10000 de R1 carora le crapa motorul pt ca niste retarzi merg in limitare si nu schimba uleiul, exista si unu caruia nu-i crapa si care s-a dus la Polu' Nord cu ea...

mi se par INFANTILE exemplele si comparatiile tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu face pariu ca pierzi. Eu mai intram pe forumul STAR si am vazut acolo o gramada de astfel de exemple.

Daca tii neaparat pot sa le caut, dar nu vad sensul - daca nu vrei sa crezi tot nu crezi. Si in plus ne-am indeparta prea mult de subiectul topicului.

 

Hai totusi sa vezi ca nu sunt povesti cu TIRuri sau taxiuri. Uita-te pe site-ul asta:

Peter & Kay Forwood - 540,080km facuti cu Harley... si asta cu 2 oameni, bagaje, nu intotdeauna cu benzina de calitate sau pe drumuri de calitate

 

Stiu ca era si un globetrotter - R1-Sjaak cu o Yamaha R1 pe care a dus-o peste tot, din desert pana la Polul Nord, dar nu cred ca a rezistat R1ul atat de mult fara reparatii capitale.

know your shit !

 

am dat la plezneala un click pe linkul tau... cam cate motoare a schimbat? cate rk-uri? cam ce procent din motocicleta initiala a terminat calatoria?

 

1/12/09 With little news from the US on the new engine's expected arrival in the UK we booked flights to Tromso,

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplele fiabilitatii sunt foarte diferite, si sunt atat de multe ca si numarul de motociclisti. Fiabilitatea e foarte mult influentata de felul in care este exploatata si intretinuta motocicleta respectiva. Doua motociclete identice fabricate in aceeasi zi, nu vor fi la fel de fiabile... una poate e intretinuta exemplar, se merge cu ea in limite legale, fara cazaturi si fara wheelie, cealalta poate e bagata la liniute dupa o saptamana, si ii schimba uleiul ala din ea cand isi aduce aminte proprietarul. Iar in anul urmator se apuca de stunt-riding cu ea. Atata timp cat nu exista un defect de fabricatie, automat cea din primul exemplu o sa tina muuuult mai mult decat cea din al doilea.

 

Nu exista motocicleta indestructibila, pe care sa o cumperi si sa stii sigur ca te tine zeci de mii de km fara probleme, indiferent de cum a fost exploatata anterior. Mai ales la o motocicleta de viteza. Daca iti iei motocicleta noua, depinde de tine daca te tine pana te plictisesti de ea, sau se strica prematur. Daca iti iei motocicleta SH, e loterie, si depinde foarte mult de trecutul ei, si mai putin de felul in care mergi si o intretii tu in prezent.

 

Daca nimeresti una ca astea de mai jos, te-a facut la buzunar :D :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

offtopic: daca exista ceva ce ma enerveaza teribil la sleahta asta de pseudomotociclisti, este TURATUl DE-AN PU.LEA al motorului....


N-am sa inteleg niciodata ce placere simt ei cand aud cum zbiara motorul ala sub ei,in limitare,si dau pacanele....Efectiv ma termina psihic zgomotul ala de turat in gol, mi se pare expresia imbecilitatii in forma cea mai pura, pe 2 roti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

know your shit !

 

am dat la plezneala un click pe linkul tau... cam cate motoare a schimbat? cate rk-uri? cam ce procent din motocicleta initiala a terminat calatoria?

 

1/12/09 With little news from the US on the new engine's expected arrival in the UK we booked flights to Tromso,

 

pai daca faci lucrurile la plesneala m-am lamurit. A schimbat un motor. Cu primul a facut 540,080km, exact cum ti-am zis mai sus, cu cel de-l 2lea restul pana la 610.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

pai daca faci lucrurile la plesneala m-am lamurit. A schimbat un motor. Cu primul a facut 540,080km, exact cum ti-am zis mai sus, cu cel de-l 2lea restul pana la 610.000km.

 

 

are we even fucking debating this ?:))) Deci voi doi va certati daca a facut ala sau nu 500.000 km... de parca ce dracu relevanta are frate ?:)))))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta superfiabila,Mz 125 RT,an 1960.A parcurs cu Ilie zis Porcul ,peste 290.000 km.Mers ca mortu,ulei mult in benzina,fara bruscari,fara excese.Doar defecte electrice la incarcare si poate o segmentare sau doua.A cumparat un set nou ,ambielaj,cilindru biela ,piston ,segmenti si a vandut motocicleta cu ele la tzipla.Deci depinde si cum te porti motocicleta.Eu m-as incumeta sa fac ocolul gliei cu o motocicleta ,sa zicem IJ 56,an 1960 si cu atas,fara probleme.Desi se zice ca n-ar fi fiabila.E o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca faci lucrurile la plesneala m-am lamurit. A schimbat un motor. Cu primul a facut 540,080km, exact cum ti-am zis mai sus, cu cel de-l 2lea restul pana la 610.000km.

sigur n-am altceva mai bun de facut decat sa caut cate motoare a schimbat un mos bogatan ca sa se plimbe prin lume pe un vapor....

 

nu mai bine iei tu compresia la dragstar? hai incepe cu cilindrul din spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai n-are

 

Jorge a detaliat destul de pertinent mai sus,de ce are sau n-are :)

 

La nicio intalnire moto nu scapi de partzaitorii aia care tureaza in gol.

 

Trist e ca pe majoritatea motocicletelor abuzate vezi si afise cu "de vanzare". Nah, nemu' prost tot neam prost. Daca tot s-a hotarat sa-si vanda troscaleta macar sa o faca praf inainte. Si daca da peste un incepator care viseaza si el la prima motocicleta ii baga texte din alea ... a stat tot timpul in garaj, a fost a unei babutze care folosea motocicleta doar ca sa se duca duminica dimineata la biserica etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...