Jump to content

Recommended Posts

Eu "din auzite" am inteles ca e cel mai reliable Harley. O sa umblu cu o curea de schimb dupa mine.
Intre timp ce m-ar interesa ar fi pareri de la cineva care chiar are / a avut unul: tinuta de drum, consum, manevrabilitate, viteza optima pe drumuri intinse/autostrazi?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, sunt putini posesori.

In al doilea rand, din auzite, asta este motocicleta cu care pleci pe roti dar o aduci acasa pe platforma. :D

 

S-au vazut si suficiente BMW-uri aduse pe platforma, hai sa nu generalizam asa, doar ca ''am auzit''...........

Link to comment
Share on other sites

 

S-au vazut si suficiente BMW-uri aduse pe platforma, hai sa nu generalizam asa, doar ca ''am auzit''...........

 

fara discutie! Dar ca sa fim obiectivi, conteaza foarte mult din cate pleaca, cate o patesc.

Acum ma simt nevoit sa spun si de ce am facut acea afirmatie: in prima Tura in Alpi cu Vlad, in 2009, printre cele 26 motociclete participante, a fost si un 12x Ulysses care s-a intors in tara pe platforma. Intr-adevar, de vina a fost cureaua de transmisie, motocicleta avea insa numai cca. 14.000km daca imi aduc bine aminte. Stiu ca am tot sunat prin tarile din jur (Germania, Italia, Austria) si nimeni nu putea aduce o amarata de curea mai repede de doua saptamani. Anul urmator acelasi proprietar a plecat iar in Alpi, cu inca unul sau doi proprietari de Ulysses. Si, din cate imi aduc aminte, din nou el si inca unul dintre ei au avut probleme tehnice serioase cert este ca iar s-a stricat o vacanta. Daca gresesc, sa povesteasca ei.

Daca tot ai mentionat de BMW... majoritatea celor care participa la turele mele sunt posesori de BMW si nu-mi aduc aminte ca vreunul sa fi ramas in drum. Si chiar daca, la BMW (valabil si la japoneze cred) este usor de gasit un service si in genearl piesele pot fi livrate foarte repede, daca nu sunt chiar pe stoc.

» Post actualizat in 10 Oct 2014 11:58

@ elfdepadure, o ultima parere: nu stiu cat pret pui tu pe asta dar, din cate stiu, nu au existat cu ABS. Din acest motiv, pt. mine ar fi o motocicleta exclusa din start.

Link to comment
Share on other sites

Cum s-a mai zis, sunt extreme de putine si probabil proprietarii nu sunt forumisti.

 

Cea mai buna sursa de informare ramane tot internetul. Cauta forumuri din state si vezi acolo. Cauta si pe Adventure Rider.

 

Din ce am citit despre model este foarte manevrabil. Deasemenea motorul ar fi peste Harley ca si performante .Franele sunt foarte bune. Primele modele totusi aparent au avut ceva probleme defiabilitate.

 

Deasemenea este un model destul de inalt. Tre sa ai craci sa-il manevrezi de pe loc.

 

Din punctul meu de vedere, pentru un model ,,Adventure Touring'', fiind predispus la cazaturi, cadrul mi se pare extreme de expus. Sunt niste protectii care se pot aplica insa nu stiu cat de bine ar face fata unor bolovani.

 

E un model exclusivist si plin de caracter dar in cativa ani o sa fie o problema cu piesele si intretinerea.

 

Cand Harley vor opri productia de piese, nu cred ca vor fi multi care sa produca discurile alea periferice de frana.

 

Una peste alta, daca-l gasesti la bani buni si iti place go for it!

Edited by Nocturnus85
Link to comment
Share on other sites

@Nocturnus85 Eu am 2m deci nu inaltimea e problema. Am citit si eu foarte mult despre motor, opinii, reviews, road blogs, youtubs etc. Nu documentarea imi lipseste, ci efectiv un road test.
O curea si un disc de frana pot sa iau de pe acum si sa nu mai am probleme cu 'piesele' inca 10 ani.

@KHK: asa e, nu sunt cu ABS, dar eu cu motorul doar ma plimb, pana acum nu am simtit lipsa ABS.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

 

O curea si un disc de frana pot sa iau de pe acum si sa nu mai am probleme cu 'piesele' inca 10 ani.

 

 

si daca tot te-ai documentat, cam cat costa aceste obiecte ? discul in special :)

Link to comment
Share on other sites

Da, discul fata este mai ieftin decat un set de doua discuri (preturile pentru aftermarketuri variaza intre 250$-300$). Cureaua de transmisie este cam pe la acelas pret cu un kit de lant potrivit pentru o motocicleta cu cuplu asemanator.

Dezavantajul la curea este ca e musai sa ai la tine una de rezerva in turele mai lungi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...