BikerXX Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 De regula e soda caustica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 nu cred ca s-a facut asa de la spuma activa..oricum, o singura data mi-am spalat o motocicleta la spalatorie si mi-a ajuns..raman niste pete, dar ies la polishat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Da intr-adevar, o problema tragica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Daca ala e lantul cu care ai cumparat fieru si intinzatoarele-s la jumate din cursa iti recomand sa verifici si cate zale are lantul. Asa ca chestie, sa nu fi scos "Varu" una sau doua zale ca sa-i intinereasca un pic kit-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 nu mai zgandariti cu periute o-ringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 kawazaki, in caz ca ai citit bine pe lant si e 520, cine te-a mintit ca motocicleta ta are 30 mii km? Vad ca tot zici ca lantul e cel original, poate zic o prostie, insa mi-e foarte greu sa cred ca zx9r vine din fabrica cu lant 520... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 kawazaki, in caz ca ai citit bine pe lant si e 520, cine te-a mintit ca motocicleta ta are 30 mii km? Vad ca tot zici ca lantul e cel original, poate zic o prostie, insa mi-e foarte greu sa cred ca zx9r vine din fabrica cu lant 520... Am gresit eu este 525, motocicleta a fost luata de la un prieten si km sunt reali, dar nu despre asta era vorba.S-a curatat mai bine cu kerosen decat cu motorina.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 De unde ai facut rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Curatat cu motorina si cu periuta de dinti, degresat apoi cu un spray de carburatoare (costa 10 lei, fata de sprayul de "curatat" de la producatori care costa 25 si defapt este EXACT acelasi lucru) si apoi uns cu ulei de transmisie (ulei de lant de drujba). Si eu m-am gandit la sprayu de carburatoare dar nu am incercat, daca zici ca e ok voi folosii. » Post actualizat in 20 Oct 2014 16:18 De unde ai facut rost? Kerosen? banuiesc, am un prieten ce a lucrat la aeroport, in dacia veche din ala mai bagam si mai am vreo 3l ramasi pring garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am gresit eu este 525, motocicleta a fost luata de la un prieten si km sunt reali, dar nu despre asta era vorba.S-a curatat mai bine cu kerosen decat cu motorina.Multumesc. Wow! Da-l jos, ambaleaza-l frumos si vinde-l ca nou Ce frumos arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Daca periuta de dinti folosita zilnic nu iti afecteaza gingiile ma indoiesc ca va afecta o-ringurile unui lant. pe aceeasi logica: daca pielea ta nu se decoloreaza de la soare ma indoiesc ca vopseaua sau plasticul s-ar decolora Editat Octombrie 20, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Continuarea maine mai trebuie curatat putin, sincer nu m-am gandit ca: motorina,kerosenul sa curete mai bine decat un spray.Daca pentru unii postarea mea a fost ceva absurd si prostesc tin sa precizez ca sunt maniac in privinta spalarii,curatirii si intretinerii moto si nu am avut nici una noua.Iar in 15ani nu am mai intalnit problema respectiva la nici care model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Stai tu mai mult la soare si vezi daca patesti ceva sau nu. Periuta de dinti nu face nimic nici unui oring. depinde cat de responsabil freci cu ea... daca freci ca sa scoti rugina din lant... iaca ce zice DID: http://www.didchain.com/chain-inst_100-4.jpg iaca ce zice Regina: http://www.reginachain.it/eng/use_and_maintenance/how_to03.shtml LE - am vazut si eu ca toti astia care stau la soare mult si bine is albinosi Editat Octombrie 20, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Eu fac asta de 4 ani fara probleme pana acum iar 99% din motoristii pe care ii cunosc au adoptat aceeasi tehnica. Motorina + periuta de dinti, degresat, uscat, uns (aici cade la latitudinea fiecaruia cu ce). Eu m-am convins ca uleiul de transmisie este cel mai bun. Sprayurile de uns sunt mai comode insa cand se intareste acea vaselina va trebui sa freci sanatos la lant pentru a o da jos. Uleiul de transmisie este perfect, poti tine un recipient mic cu pipeta sub sa (in cazul in care nu vrei sa te complici cu loobman sau scottoiler si la 100-150 km dai cateva picaturi pe lant. Dureaza sub 1 minut toata operatiunea, nu strange mizeria, lantul se curata mai usor, insa nu este la fel de comod. Avantaje si dezavantaje. Intradevar se curata foarte greu teflonul ala lipicios, mai exact cum ii spune la uleiul ce il folosesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Pisica, stii cum se numeste ce facem acum, nu? Teoria chibritului lantului Lantul de transmisie e bun, totusi nu tine prea mult (intradevar si la mine tot cam pe la 150km incepe sa se usuce) dar daca pleci cu bagajele, chestiute, nu prea iti arde de uns lantul. Eu ma apuc sa fac un ungator simplu, gen loobman, fara sa dau 100 ron ci doar vreo 15 ron (maxim!) Bandit: T90 folosesc eu sau si 80w90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Eu folosesc spray de uns de la repsol...si zic ca sunt multumit.nu lasa urme )) si nu strange mizeria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Eu folosesc spray de uns de la repsol...si zic ca sunt multumit.nu lasa urme )) si nu strange mizeria. Nu e vorba de urme daca are teflon se curata foarte greu. si eu am cacatu asta http://www.ulei-motul.ro/produs/184/motul-c2-chain-lube-road-plus.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am avut cu teflon de la motorex....ai de capu meu cat am injurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Am folosit si eu tot felul de sprayuri si uleiuri pt uns dar tot la cel cu teflon am ajuns,Motul,ideea e ca acel lubrifiant sa ramana acolo pe lant nu sa-ti zboare la 100 km/h de pe lant pana pe casca,ce e asa greu de curatat chestia aia lipicioasa de pe lant si mai ales c-o faci o data la 4/500 km parcursi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Am avut cu teflon de la motorex....ai de capu meu cat am injurat. Si eu am avut stoc de 2 bucati luate din Austria, e mai lipicios ca motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Cine ti-a l-a recomandat?520 are durata mai scurta decat 525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Decimentat era cuvantul dat de mecanic. "Prietene e nasol, s-a decimentat lantu trebe schimbat.va fu e si pinioanele e nasol rau.ai mers cu el neuns. Eu : mai omule daca eu nu curat si ung lantu... Editat Octombrie 20, 2014 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Un film subtire de oxid format la suprafata otelului in timpul incalzirii,asta ai curatat tu de pe acel lant,cred. Editat Octombrie 20, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Asta m am gandit si eu dar toti imi spuneau ca sunt nebun ca nu are cum sa se incalzeasca lantu asa tare. » Post actualizat in 20 Oct 2014 19:24 In fine.multumesc pentru sugestii.sanatate maxima la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Orice problema legata de lant se transforma in comparatie intre produse de intretinere. Orice problema la motor ajunge la comparatia intre diversi producatori de uleiuri. Cheia, peria, sublerul si manualul de intretinere se transforma in tastatura si mouse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.