Sari la conținut

Uleiul T90 previne rugina?


10maRIus20
 Share

Postări Recomandate

Salut. Vreau sa pun motocicleta la conservare (/index.php?/topic/713282-honda-cbr-929/) pentru o perioada de timp nedeterminata. Am inteles ideea sa bag putin ulei in capul pistoanelor, iar apoi sa invart motorul. Eu am nedumeriri in legatura cu rezervorul. Daca o sa las benzina in el, o sa miroasa (vreau sa il pun in casa, la caldura). Ma gandeam sa il ung bine pe interior cu ulei de transmisie, dupa ce il golesc de benzina. Oare rugineste in timp? Am intalnit cazuri in care fiarele au ruginit dupa ce au fost unse cu anumite uleiuri. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai tata ce complicatii! De ce sa dai jos rezervorul? Fa i un plin, pana in gura, eventual pentru linistea ta sufleteasca adauga un stabilizator si gata. Cat despre ulei in cilindri...ce rost are?

Eu in afara de a da jos bateria chiar ca nu ii fac nimic altceva,decat plinul de care vorbeam, oricum odata pe luna daca prind soare o dezmortesc juma de ora.


» Post actualizat in 28 Oct 2014 19:35

Scuze, am crezut ca pentru iernat, nu pentru muzeu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parintii mei sunt in camera cu motorul. Nu e o idee buna daca ii fac plinul, gaze o sa iasa intr-una. Tu il misti o data pe luna, eu nu stiu cand o sa ma intorc la el. Poate dureaza cativa ani sau poate cateva luni. O sa merg pe ideea cu t90, dar vreau sa stiu daca o sa rugineasca interiorul rezervorului sau nu. Poate stie cineva si imi spune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugina in interiorul rezervorului apare din cauza condensului, adica a temperaturii scazute. Daca locul in care tii motocicleta are constant o temperatura de peste 10-15 grade, riscul coroziunii scade mult.

 

De asemenea, umiditatea relativa din incaperile incalzite iarna este mica, deci sanse si mai mici pt rugina.

 

Uleiul nu are ce cauta in rezervorul de combustibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune orice produs care nu contine apa sau nu lasa apa sa treaca.

daca tii motoru in camera - orice ulei sau benzina o sa puta nasol, pe langa riscul de rigoare dat de prezenta combustibilului in spatiu inchis.

Poti cauta ceva granule din alea higroscopice (pe care le gasesti la haine si pantofi noi). cativa saculeti in rezervor si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

eu as umple rezervorul cu ulei. nu are ce sa pateasca dupa ce il golesti si il speli cu benzina,chiar si dupa multi ani. iar de rugina nu se pune problema :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goleste rezervorul total lasa-l sa se usuce,astupa toate gaurile,esapament,ramair,spala lantul bine si pinioanele,eventual si spatiul de la pinionul mic.

Astea toate pentru faptul ca o sa fie in zona locuibila,trebuie sa elimini toate posibilitatile de a emana miros/gaze etc.

Legat de condens si rigina nu trebuie sa-ti faci griji daca este in casa,nu se vor indeplini conditiile de formare a condensului.

Ar fi ideal daca ai reusi s-o invelesti in folie din aceea care se strange...nu (stiu acum cum ii spune) Se gaseste la sul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ar fi ideal daca ai reusi s-o invelesti in folie din aceea care se strange...nu (stiu acum cum ii spune) Se gaseste la sul.

stretch :)

 

O chestie (dar e mai mult de munca dupa), e sa incalzesti niste ulei cu vaselina si dupa agiti rezervorul. Dar scoti sitele din rezervor si pui o tablita ca ti le colmatezi. Cand se raceste, se face o pelicula ok. Am vazut personal, dar mobra (un ij) era pusa la pastrare de ceva ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos rezervorul goleste-l ia un sapun de casa curata-l cand termini nu il limpezesti, ii scoti doar apa il lasi sa se usuce si va ramane o pelicula de grasime care se va intarii.Cand il vei folosii din nou pui apa fiarta si il clatesti/cureti din nou.Asta a facut un prieten cu ceva de enduro care l-a lasat la sat 2ani.Sapunul a eliminat si rugina, varianta ieftina si cu efect rezervorul arata mai bine ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si asta o posibilitate - vanzi motorul, ai scapat de griji, nu ramai cu bani blocati in ea, si iti cumpari alceva daca / cand te intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramona, cam asta e motivul. Am vazut 929 la 2800 de euro aici in tara. Eu l-am pus la 1800 si nu l-a vrut nimeni. In cateva zile o tai de aici si alta varianta cu motorul nu am, nu pot sa il arunc si nici sa il donez.

Am cumparat folia de plastic si azi ma apuc de treaba.

Multumesc tuturor pentru informatii!

Editat de 10maRIus20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramona, cam asta e motivul. Am vazut 929 la 2800 de euro aici in tara. Eu l-am pus la 1800 si nu l-a vrut nimeni. In cateva zile o tai de aici si alta varianta cu motorul nu am, nu pot sa il arunc si nici sa il donez.

Am cumparat folia de plastic si azi ma apuc de treaba.

Multumesc tuturor pentru informatii!

:) 2800 nu face nici sa o bati , 1800 incepe sa fie pe apriape. Nu o dona dar daca nu o vinzi nu pune ulei , goleste rezervorul si dai folie...este de ajuns

Sau ia motoreta cu tine (cel mai simplu) te mai si plimbi , asta daca nu pleci pe la POL :alcy:

Editat de lexysexy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

2800 nu face in romania fiindca e o tara de rahat si potentialul cumparator o vrea moca ! in Serbia am multi, multi prieteni si nu o data, nu de 2 ori mi-i s-a oferit pe asa ceva 3000. da, 3000. acolo un 929 cat de cat ok, sub 2500 n-ai sanse sa gasesti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee ar fi sa il inchiriezi pentru circuit (Adancata), intr un an ar trebui sa scoti lejer banii pe care ii scoteai din vanzare, daca ceri numai un 50 de euro pe zi. Dar stiu ca nu e asa de simplu pe cat pare. Totusi, mie mi ar place sa merg acolo si sa ma dau cateva ture, chiar daca nu am motor sau am ceva dintr o categorie fara legatura cu viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2800 nu face in romania fiindca e o tara de rahat si potentialul cumparator o vrea moca ! in Serbia am multi, multi prieteni si nu o data, nu de 2 ori mi-i s-a oferit pe asa ceva 3000. da, 3000. acolo un 929 cat de cat ok, sub 2500 n-ai sanse sa gasesti !

Da , si eu eram la mare anul asta si cand ies din magazin vad o turma de bajeti ca se holbau la mobra...nu vorbeau romana. Hello hello ..va place? yessss ...e de vanzare.... CAT? 3500 mijto si au plecat :D ..acum ce sa inteleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Deci tu ai intrebat VA PLACE si ei au raspuns YES ?

Tu ai pus ca E DE VANZARE iar ei au intrebat CAT ?

Tu ai spus 3500 iar ei au spus MIJTO ?

Auzi, dar daca nu vorbeau limba romana, ce vorbeau ? :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul T90 miroase rau, este mirosul din metrou dimineata :); de ce sa-ti chinui parintii pt un fier care atunci cand o sa te intorci tu este posibil sa nu mai aiba vreo valoare materiala? Pune-o la conservat sub o prelata, afara, daca nu ai garaj, cu rezervorul gol, eventual spoit pe interior cu WD40, evacuarea infundata, da-i cu vaselina pe componentele cromate si asta-i tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...