Falkenberg Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Nu imi plac alea din 3 bucati nici sa ma pici cu ceara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 la 998 sunt din 3. @falkenberg: de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Imi tremuri chiloti la montaj. Odata ce stau acolo introdus in cilindru o fi bine, dar asa doar puse pe piston imi da senzatie ca poate sa sare de acolo arcul, sa se suprapune. Par fragili. Cel putin ce am montat eu de la goetze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 nue problema asa mare. cu putina grija ii montezi si in cilindru evident ca n-au unde sa sara. in plus poti folosi cu succes o presa pentru segmenti. sunt "ieftine ca braga: si se gasesc peste tot la magazinele de profil. asta daca nu ti-e lene sa faci una. eu personal folosesc prese facute din tevi pvc taiate pe jumatate si doua coliere. nu ca sa fac economie, ci ca sa scutesc timp. presele "normale" se folosesc cu pistonul scos de pe biela. cu una care se desface la jumate poti sa lasi pistonul direct pe biela, foarte util cand ai rulmenti pe ace fara colivie si/sau cote de presare la pistoane care necesita o presa (sau romanescul ciocan, depinde de mecanic) si atunci cand pistoanele sunt scurte ai sanse mari sa scoti pistonul (ma rog, segmentii de ungere) din cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cum este posibil sa te amuze asa tare faptul ca segmentul de radere in interior are un arc care il oblica sa stea lipit de cilindru? Rolul lui este sa curete cilindrul de ulei si este logica sa aiba un arc care sa l forteze sa faca asta. Cum nu inteleg faptul ca ma faci prost pt facotul ca iti spun ce se afla acolo!? Fereasca Dumnezeu! eu nu am vazut segmenti de radere cu arc, s-ar putea sa existe . crazy ia-ti noul papagale ca are doar 2 segmenti pe piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Am inteles! Arcul este folosit ca distantier! Sincer nu inteleg de ce ar folosi cineva un arc ca distantier? Lumineaza ma te rog, la un segment care trebuie sa curete un cilindru de ulei. Adica sa stea lipit pe cilindru pt al curata cand coboara din PMS in PMI. » Post actualizat in 05 Nov 2014 10:36 Ce nu » Post actualizat in 05 Nov 2014 10:41 Ce nu vreti sa intelegeti voi este ca cei 3 segmenti de pe pistom au rol si de curatare a cilindrului de ulei. Insa doar un pote unge cilindrul. De aici poti trage concluzia ca si fara segmentul de ungere uleiul tot nu ajunge in camera de ardere, deoarece ceilalti 2 segmenti se vor ocupa de curatarea cilindrului. Nu asa bine ca cel de radere, dar o vor face daca sunt in cote. » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:04 Un motor cu uzura cilindru, piston, segmenti va avea compresie mare deoarece uleiul va ajunge in zona cu probleme si va forma o pelicula, va trage mai tare dar va consuma mult ulei. Noi astia nepriceputi facem motoare care merg la curse in limitare si merg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Tipuri de secmenti de ungere U Flex H Flex » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:21 Asa cum ii stim noi cei mai "batrani"dar ei sunt de multe tipuri si forme in functie de material,acoperire,sectiune,forma de imbinare..etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 eu nu am vazut segmenti de radere cu arc, s-ar putea sa existe . crazy ia-ti noul papagale ca are doar 2 segmenti pe piston o fi vrut sa zica de curatare sau raclor. ma bate mama daca aude ca dau +25.000 coco pe o bucata de 'fer, ma muta in in cotet cu gainile. » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:29 Ce nu vreti sa intelegeti voi este ca cei 3 segmenti de pe pistom au rol si de curatare a cilindrului de ulei. Insa doar un pote unge cilindrul. De aici poti trage concluzia ca si fara segmentul de ungere uleiul tot nu ajunge in camera de ardere, deoarece ceilalti 2 segmenti se vor ocupa de curatarea cilindrului. Nu asa bine ca cel de radere, dar o vor face daca sunt in cote. eu din ce tin minte, cei 3 segmenti erau: de ardere, compresie si curatare. acum nu stiu, poate s-u schimbat regulile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Segmentul de ungere are multe denumiri. Crazy in cazul tau motorul de 998 este foarte uzat pe zona cilindru, piston, segmenti. Este pozibil sa fie o piesa stricata, daua, sau toate. De obicei se uzeaza impreuna. Cilindrul se zgatie, pistonul se ovalizeaza si segmentii se consuma. Nu poti fi sigur de asta decat dupa ce masori toate piesele mai sus mentionate. Costurile vor fi foarte mari iar mecanici se vor feri sa ti intre in circul asta. Vor prefera sa se faca ca nu stiu de la ce este. Sansele ca dupa ce schimbi piesele alea sa se strice altceva sunt mari. Iar tu vei da vina pe el ca a umblat acolo. Chiar daca el nu are ni ci treaba cu ce s a stricat. Majoritatea nu inteleg ce se intampla intr un motor si ei cred ca daca au schimbat uleiul nu mai are voie sa se strice nimic. Replica "abia am cumparat o" eu am intalnito foarte des, in ciuda faptului ca el cumparase o mobra sh cu foate multi km si ani, considera ca daca el abia a cumparato nu are voie sa se strice. Te doare capul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Sârma aia are rol de reţinere a uleiului, e pe post de burete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) nue problema asa mare. cu putina grija ii montezi si in cilindru evident ca n-au unde sa sara. in plus poti folosi cu succes o presa pentru segmenti. sunt "ieftine ca braga: si se gasesc peste tot la magazinele de profil. asta daca nu ti-e lene sa faci una. eu personal folosesc prese facute din tevi pvc taiate pe jumatate si doua coliere. nu ca sa fac economie, ci ca sa scutesc timp. presele "normale" se folosesc cu pistonul scos de pe biela. cu una care se desface la jumate poti sa lasi pistonul direct pe biela, foarte util cand ai rulmenti pe ace fara colivie si/sau cote de presare la pistoane care necesita o presa (sau romanescul ciocan, depinde de mecanic) si atunci cand pistoanele sunt scurte ai sanse mari sa scoti pistonul (ma rog, segmentii de ungere) din cilindru. Am presa desfacut la juma. Au vreun avantaj, segmenti de ungere din 3 bucati? Editat Noiembrie 5, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 o fi vrut sa zica de curatare sau raclor. nu,"de radere" e segmentul din mijloc » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:29 eu din ce tin minte, cei 3 segmenti erau: de ardere, compresie si curatare. acum nu stiu, poate s-u schimbat regulile. nope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Arcul ala lamelar dintre segmentii de ungere sau raclare are rol de distantier, cu scopul de a creea un canal de scurgere a uleiului prin fanta si orificiile din piston. Dupa consumul urias reclamat si eu tind sa cred ca segmentii s-au blocat in canale datorita reziduurilor insa nu se poate sti cu siguranta decat daca se desface motorul. Odata desfacut, se pot verifica si masura si uzurile interne, ovalizarea clinidrilor, inaltimea fantelor din pistoane, etc., si bineinteles, uzura segmentilor. Tine cont insa ca inainte de te apuca de treaba e bine sa spargi pusculita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Atatia oameni, atatea obiceiuri. Copilul cu mai multe moase ramane cu buricul netaiat. Intr un cuvant te ai ars cu mobra asta. Are buba la motor! Si tu o sa ai buba in buzunar. Acum cum se numeste segmentul si cine este mai destept este alta poveste. Noi asa nepriceputi avem 3 motoare care alearga la curse si care nu sunt asa stricacioase, dar proprietarii au inteles importanta pieselor noi si inlocuirea celor uzate ( chiar daca mai merg) » Post actualizat in 05 Nov 2014 15:37 Arcul ala ca sa fie toata lumea fericita are mai multe roluri - distantier - scurgator de ulei - presator de segmnent etc. Acum toata lumea este fericita. Mai este cineva de acord cu mine ca si fara segmemtul de ungere si restul pieselor din zona aia bune, el tot nu trebuia sa pape atat ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Pai ia lumineaza-te tu, ce cantitate de ulei ar fi "normala" pentru 2 sau mai multe pistoane cu segmentii blocati in canale?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Dafway tu incerci sa iti faci reclama? nu de alta dar esti pe langa subiect.... Am priceput ca reparati motoare de curse care rezista, e chiar ca in reclama aia cu coafura rezista.... Editat Noiembrie 5, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Eu nu am boala contrazisului, am desfacut cateva motoare tipul asta, inclusiv eu alerg la curse cu unul asemanator. Nu zic ca, nu este posibil, dar eu nu cred! Am vazut motoare tipul asta, state mult mai mult timp, care nu au avut asemena problema. Eu nu am vazut Ducati cu segmentii blocati, asta nu inseamna ca nu este posibil. Nu exista o cantitate normala de ulei! Eu am vazut segmenti sudati de cilindru dar blocati in piston nu. Dar nu va contrazic, orice este posibil, doar ca nu am intalnit eu. Eu ma pot lauda cu ceva experienta in domeniu. www.dafway.ro » Post actualizat in 05 Nov 2014 16:48 Da imi fac si ceva reclama, este ceva rau? Cand vine vorba de Ducati este cam indraznet sa spui ca suntem pe langa. Dar parerile sunt impartite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Sincer iti zic ca esti pe langa mecanica in general doar citind postarile.....experienta eu zic sa o lasam deoparte! toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Sincer iti zic ca nu doresc sa intru in polemica cu tine. Cum zici tu, este parerea ta. Dar frumos este cand nu ai suficiente date despre un om sa nu l jignesti inutil. Cine esti si ce te recomanda..eu ti am aratat. Tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Oameni buni nu va mai certati,nu are nici un rost ! Cu toti invatam,de la unul de la altul,important este sa ajutam pe cei care au probleme si nu stiu sa si le rezolve. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 nu,"de radere" e segmentul din mijloc nope. my bad. nu stiu ce de aveam impresia ca exista si de cel de ardere. tin minte ca citisem undeva. Intr un cuvant te ai ars cu mobra asta. Are buba la motor! Si tu o sa ai buba in buzunar. Acum cum se numeste segmentul si cine este mai destept este alta poveste. faptul ca s-a intamplat sa consume, e o simpla intamplare. daca imi crapa altceva, mai ziceam. dar atata timp cat toti care stiau motoreta aia au garantat intr-un fel pt ea, nu sunt deacord cu ideea ta. o voi desface si voi vedea ce este defect. dar, dupa cum ti-am mai zis, motoreta m-am impacat super misto cu ea. inafara de ulei, nu a papat altceva decat benzina. trage, merge ok, si nu sunt singurul care a mers cu ea incat sa fiu indus in eroare. Mai este cineva de acord cu mine ca si fara segmemtul de ungere si restul pieselor din zona aia bune, el tot nu trebuia sa pape atat ulei? adica tu vrei sa zici ca, chiar si fara segmentul de ungere, motoreta nu ar trebui sa manance atata ulei? atunci, iti recomand sa-ti dai jos segmentii de ungere de pe motocicletele cu care te dai la curse. ca oricum nu vor manca ulei daca uleiul nu scapa pe la segmenti, atunci pe unde ajunge in camera de ardere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 5 pagini ca sa explici ca arcul e distantier... http://www.hotrod.com/how-to/engine/hrdp-0910-piston-ring-tech/ Din ce stiam eu etansarea segmentilor pe cilindru nu e data de elasticitatea lor ci de presiunea din cilindru care-i "umfla". Ba chiar exista niste pasaje de trecere a presiunii in piston care corespund in spatele segmentilor. Cred ca se numesc "piston port" sau "gas port" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 Oameni buni nu va mai certati,nu are nici un rost ! Cu toti invatam,de la unul de la altul,important este sa ajutam pe cei care au probleme si nu stiu sa si le rezolve. Cu respect TNG! nu toti pot gandi la fel. in Romania, unii is mai destepti fata de altii. iar daca te exprimi liber sau iti expui punctul de vedere, comiti o infractiune. totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul. desfa tu motorul mai intai, de curatat se curata, trebuie vazut daca mai ai ce sa cureti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul. Sunt riscuri de curatat o cureti cu ceva plastic (dar nu gen plexi ceva moale) sau lemn, inceraca in momentul cand ai scos cilindrul din piston sa marchezi cu ceva pozitia segmentilor pentru ca daca le schimbi pozitia o sa inceapa sa-ti pape si mai abitir ulei, sau resegmenteaz-o ca sa fii mai sigur. Editat Noiembrie 5, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.