Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Ai zis ca la 20-30 metri dupa ce ai facut dreapta l-ai vazut pe respectivul si ai semnalizat depasirea, restul e ambiguu, astfel incit noi sa credem ca mergeai foarte incet. Nu ai cum sa rupi fierul ala nici la 100 la ora, daramite la ce povestesti tu. Nu o sa intru mai intru in alte detalii.Nici acum nu ai inteles.Am fost destul de clar, drept urmare,in mare parte a inteles lumea despre ce e vorba. Nu stiu ce urmaresti.Poate nu i-am rupt fuzeta, dar eu asa am inteles.Ma repet, nici nu ma intereseaza ce avea rupt sau nu la masina.La cat am tras eu si voi trage, nu te gandesti? Doar la nenorocitul ala de fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Mi se pare ca roata calca bine pe carosabil, doar e bracat. Probabil e ceva rupt la directie. Nu stiu cum e sistemul la volzvagan dar cel mai probabil vreo bieleta de directie. Cu fuzeta rupta, cam asa iti sta masina : Ceea ce nu prea seamana cu situatia data, unde roata sta perpendicular pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 In poza nu se vede, dar daca e cum zici impact in aripa fata stanga e in avantajul tau. Certificat medico-legal cred ca ti-ai scos tu deja, tre sa vezi cu tot cu prelungiri cate zile ies pana la urma... In rest fiind localnic soferul, depinde cum au fost facute hartiile la momentul respectiv... Ai proces verbal de la accident? e important ce scrie in el. Oricum, daca nu te-a cautat pana acum, scad sansele de intelegere; o sa fie o poveste lunga... si ar fi bine sa nu "te culci pe o ureche". Nu neaparat un avocat, dar un politist, prieten mai versat in situatii, ti-ar fi de ajutor in faza de cercetare la politie, inainte de parchet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu stiu cum e sistemul la volzvagan dar cel mai probabil vreo bieleta de directie. La ce magarii se fac, "putea" fi si fuzeta rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu o sa intru mai intru in alte detalii.Nici acum nu ai inteles.Am fost destul de clar, drept urmare,in mare parte a inteles lumea despre ce e vorba. Nu stiu ce urmaresti.Poate nu i-am rupt fuzeta, dar eu asa am inteles.Ma repet, nici nu ma intereseaza ce avea rupt sau nu la masina.La cat am tras eu si voi trage, nu te gandesti? Doar la nenorocitul ala de fier. Pai, ca sa pot sa ma gindesc la ce tragi tu, ar trebui intii sa te cred. Repet, povestea ta este ambigua si incearca sa ne convinga de un singur lucru - ca tu nu ai facut nimic, ci un nenorocit a dat peste tine. Poate e asa, nu am fost acolo, nu am vazut, dar povestea ta nu e nici clara, nici completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borcanel Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Nu stiu cum e sistemul la volzvagan dar cel mai probabil vreo bieleta de directie. Cu fuzeta rupta, cam asa iti sta masina : Ceea ce nu prea seamana cu situatia data, unde roata sta perpendicular pe asfalt. Daca privesti masina de pe partea cealalta de la 10 metri,nici nu iti dai seama ca e rupta fuzeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Mah, tipic pentru motociclism.ro ... Cel mai important in discutie e fuzeta Era imposibil sa nu intervina un inginer care sa inceapa sa despice firul in 4 legandu-se de orice amanunt. Si bineinteles toata lumea se apuca de dat cu parerea total pe langa subiect. De fapt Cam ce importanta are daca s-a rupt sau nu fuzeta? Poate nici nu s-a rupt. Poate era fisurata dinainte si de-aia s-a rupt. E mai importanta fuzeta aia sau motociclistul? Omul a avut un accident. A relatat si el cum s-a priceput. Sunt putini riderii care au taria sa povesteasca ce au patit astfel incat sa invete si altii din experienta lor neplacuta. Voi ce vreti de fapt? In loc sa-l incurajam, hai sa dam cu pietre ca a pomenit de fuzeta aia nenorocita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Sebic, inca nu am primit certificatul medico-legal.De ce? Pentru niste lipsuri pe hartii.O sa fac tot posibilul sa se rezolve asta. asdglasfk, fiecare are dreptu la o opinie personala.Nu trebuie sa dovedesc nimanui nimic, eu vreau dreptate sa pot dormi linistit si implinit. » Post actualizat in 30 Oct 2014 11:07 Mah, tipic pentru motociclism.ro ... Cel mai important in discutie e fuzeta Era imposibil sa nu intervina un inginer care sa inceapa sa despice firul in 4 legandu-se de orice amanunt. Si bineinteles toata lumea se apuca de dat cu parerea total pe langa subiect. De fapt Cam ce importanta are daca s-a rupt sau nu fuzeta? Poate nici nu s-a rupt. Poate era fisurata dinainte si de-aia s-a rupt. E mai importanta fuzeta aia sau motociclistul? Omul a avut un accident. A relatat si el cum s-a priceput. Sunt putini riderii care au taria sa povesteasca ce au patit astfel incat sa invete si altii din experienta lor neplacuta. Voi ce vreti de fapt? In loc sa-l incurajam, hai sa dam cu pietre ca a pomenit de fuzeta aia nenorocita. Multumesc, DStar! E totusi trist, cand unii se leaga de asta, uitand esentialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 "lipsuri pe hirtii", inca un detaliu care poate face pe oricine sa creada ca aveai actele in neregula, de exemplu. Intelegi ? Majoritatea povestilor de la accidente sint asa, pline de omisiuni (sic!) si ambiguitati. Unul mergea regulamentar dar el era beat si nu avea permis, altul mergea regulamentar dar avea 200 la ora pe o roata etc. Cind prezinti ceva ambiguu, e normal sa nu ai credibilitate. Imi pare rau pentru ce ai patit si sper sa te refaci cit mai repede si cit mai complet. Poarta mereu echipament si fii mult mai defensiv. Eu, unul, cred ca l-ai vazut pe ala ca iese dar te-ai infipt in gaz in ideea ca apuci sa treci sau il sperii. Poate gresesc, poate nu, eu asta inteleg din ce ai povestit tu. La 20-30 metri de la o curba de 90 grade, frinai si ingheta motoreta pe loc, nu zburai in garduri. Neinteresant, oricum, ce cred eu sau ce cred altii de pe forumuri. Important e sa tragi tu concluziile corecte si data viitoare sa nu o mai patesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borcanel Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Eu personal nu ma legam de faza cu fuzeta doar vroiam sa arat ca e posibil sa ai dreptate dar din poza nu se vede.Insanatosire grabnica si scuze daca am facut sa se inteleaga altceva. Si daca aveai 300/h tot neacordare de prioritate e si nu il scuza cu nimic faptul ca nu s-a asigurat inainte de a vira la stanga. Civilizatia (respectul) in trafic in Romania lasa de dorit si eu vad ca pincipal viniovat statul roman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 "lipsuri pe hirtii", inca un detaliu care poate face pe oricine sa creada ca aveai actele in neregula, de exemplu. Intelegi ? Majoritatea povestilor de la accidente sint asa, pline de omisiuni (sic!) si ambiguitati. Unul mergea regulamentar dar el era beat si nu avea permis, altul mergea regulamentar dar avea 200 la ora pe o roata etc. Cind prezinti ceva ambiguu, e normal sa nu ai credibilitate. Imi pare rau pentru ce ai patit si sper sa te refaci cit mai repede si cit mai complet. Poarta mereu echipament si fii mult mai defensiv. Eu, unul, cred ca l-ai vazut pe ala ca iese dar te-ai infipt in gaz in ideea ca apuci sa treci sau il sperii. Poate gresesc, poate nu, eu asta inteleg din ce ai povestit tu. La 20-30 metri de la o curba de 90 grade, frinai si ingheta motoreta pe loc, nu zburai in garduri. Neinteresant, oricum, ce cred eu sau ce cred altii de pe forumuri. Important e sa tragi tu concluziile corecte si data viitoare sa nu o mai patesti. Nu. Completare incompleta a fisei de externare.Asta e, doar ca nu am vrut sa scriu din simplu fapt ca totusi apreciez medicul care a avut grija de mine.Am fost internat in alt judet, iar la medicul legist asta a fost o problema. Nu. Nu l-am vazut iesind, l-am vazut stand.De asta am intrat si in depasire.E evident si nu mai explic de alte 100 de ori. Nu. Nu am nimic de ascuns, totul e pe fata.Am zis ce viteza aveam, cum am procedat, tot.Imi cer scuze, daca nu m-am facut suficient de inteles.Ideea e ca toate lasa de dorit(spital,politie,), in linii mari toata ROMANIA. Multumesc de urari.Asfalt uscat. » Post actualizat in 30 Oct 2014 11:25 Eu personal nu ma legam de faza cu fuzeta doar vroiam sa arat ca e posibil sa ai dreptate dar din poza nu se vede.Insanatosire grabnica si scuze daca am facut sa se inteleaga altceva. Si daca aveai 300/h tot neacordare de prioritate e si nu il scuza cu nimic faptul ca nu s-a asigurat inainte de a vira la stanga. Civilizatia (respectul) in trafic in Romania lasa de dorit si eu vad ca pincipal viniovat statul roman. Bine punctat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Daca ai solicitat e ok, in rest multa umblatura o sa ai, mai ales fiind din orase diferite; ramane valabil ce am zis. Nu merita efortul si sa iti irosesti talentul sau lipsa lui ca sa intri intentionat in ala si sa iti faci praf piciorul si motorul. Glumeam si mentionez asta pentru nivelul de "desteptaciune" ce zace pe forumul asta. Parerea mea: inca nu am vazut unu care sa faca accident, indiferent de culpa, si apoi sa moara sinucis de mustrarile de constiinta ca poate au fost deficiente sau a fost prea ambiguu. Deci prea multi isi dau cu parerea in plus, daca tot ii pe gratis. Nu ai avut accident, nu stii cum ii, fii bucuros de asta si. Ai avut, esti bucuros ca ai scapat, ai descoperit ca nu esti mai nemuritor sau mai destept; poti sa ajuti pe cineva... fa-o. Nu. Completare incompleta a fisei de externare.Asta e, doar ca nu am vrut sa scriu din simplu fapt ca totusi apreciez medicul care a avut grija de mine.Am fost internat in alt judet, iar la medicul legist asta a fost o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Alex, ai avut mare curaj sa te expui junglei forumului. Vezi si tu unde se ajunge, daca s-a rupt sau nu "fuzeta" !!! Ideea ta, meritorie de altfel, de a ne impartasi din nefericita experienta se pierde. Si ca sa fiu in nota caracteristica, adica "off", "fuzeta" este chestia care se invarte si de care se prind discul de frana si roata. Fierul ala de sta fix se cheama "port fuzeta". Nu ca ar avea vreo importanta. In ambele cazuri, accidentul tau sau poza cu Nissanul, cel mai probabil au cedat pivotii. Fierotania aia, cel mult se indoaie un pic. "On". Important este sa te refaci rapid si fara urmari. Asta iti doresc si ai mari sanse pentru ca esti tanar. Se pare ca stii sa tragi invatamintele de rigoare, chiar daca nu le spui public. Sper sa nu ma insel. Si mai sper sa nu te sperii de toata tarasenia incat sa renunti la moto dar sa tragi invataminte pe chestia asta. Conducerea preventiva nu este vorba in vant. Din pacate se capata odata cu trecerea anilor. Atunci nu strica un pic de cumpatare. Vrem sa mergem mai tare, circuit sau, macar un traseu gen Cheia. Regula generala, este locul stramt, fara posibilitate/spatiu de evitare, trebuie mers incet. In definitv vrem sa ajungem intregi acasa, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Alex, ai avut mare curaj sa te expui junglei forumului. Vezi si tu unde se ajunge, daca s-a rupt sau nu "fuzeta" !!! Ideea ta, meritorie de altfel, de a ne impartasi din nefericita experienta se pierde. Si ca sa fiu in nota caracteristica, adica "off", "fuzeta" este chestia care se invarte si de care se prind discul de frana si roata. Fierul ala de sta fix se cheama "port fuzeta". Nu ca ar avea vreo importanta. In ambele cazuri, accidentul tau sau poza cu Nissanul, cel mai probabil au cedat pivotii. Fierotania aia, cel mult se indoaie un pic. "On". Important este sa te refaci rapid si fara urmari. Asta iti doresc si ai mari sanse pentru ca esti tanar. Se pare ca stii sa tragi invatamintele de rigoare, chiar daca nu le spui public. Sper sa nu ma insel. Si mai sper sa nu te sperii de toata tarasenia incat sa renunti la moto dar sa tragi invataminte pe chestia asta. Conducerea preventiva nu este vorba in vant. Din pacate se capata odata cu trecerea anilor. Atunci nu strica un pic de cumpatare. Vrem sa mergem mai tare, circuit sau, macar un traseu gen Cheia. Regula generala, este locul stramt, fara posibilitate/spatiu de evitare, trebuie mers incet. In definitv vrem sa ajungem intregi acasa, nu ? Multumesc de incurajare si pentru urari! Eu am invatat din acest eveniment neplacut multe.Sper ca si cei care citesc sa invete ceva din asta.Asta a fost scopul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Cititi, fratilor, pentru ca lucrurile astea nu se invata la nici o scoala moto din Romania! Respect, DStar! Imi permit cateva sfaturi valabile pentru toti cei care vor citi topicul: In zone din astea unde lumea nu se asteapta sa treaca masini (cu atat mai putin motociclete) - gen zone rezidentiale sau cum a fost cazul aici o strada secundara intr-un sat, cel mai bine e sa o lasati mai moale cu viteza In strainatate deobicei exista restrictii de viteza de 30km/h pentru astfel de zone. Tocmai pentru ca localnicii nu prea sunt atenti la trafic obisnuiti fiind sa nu treaca cu zilele nicio masina pe strada lor. In aceste zone trebuie sa aveti atentie sporita. O idee foarte buna este sa stati cu 2 degete mereu pe levierul de frana (asta ar trebui sa fie un obicei pentru ca scurteaza timpul de reactie cu aproape 1 sec) astfel ca daca e nevoie sa franati sa o puteti face din timp. Eu m-am obisnuit sa monitorizez cu privirea masinile parcate. Daca vad ca intr-o masina misca ceva (insemnand ca soferul e inauntru), daca vad ca scoate fum pe toba de esapament (insemnand ca motorul e pornit), daca vad ca i se aprinde semnalizatorul (insemnand ca se pregateste sa plece), daca vad ca i se misca roata din fata (insemnand tot ca va pleca, dar fara sa semnalizeze) reduc instantaneu viteza si sunt pregatit sa franez, in acelasi timp uitandu-ma si dupa o varianta de ocolire. Poate ca in 90% din cazuri e paranoia din capul meu, dar in restul de 10%... am patit de multe ori ca soferul sa plece brusc si sa ma trezesc cu masina aproape perpendicular pe drum (unii soferi se si sperie, isi dau seama ca au facut o prostie si prima lor reactie e sa puna frana brusca - adica sa se opreasca fix perpendicular pe drum si sa-l blocheze de tot) Mie chestiile astea mi-au intrat in reflex. Mi-a luat muuult mai mult timp sa scriu paragraful de mai sus decat imi ia in trafic sa depistez o masina care se pregateste sa imi taie calea. Nici nu ma gandesc constient la masini, dar daca apare vre-unul din semnele pe care le-am spus mai sus mi se aprinde instaneu un beculet in cap si reactionez imediat. Alex_xBog, iti urez insanatosire grabnica si nervi de otel ca sa inchei cu bine acest episod nefericit. Din ce ai scris, am dedus ca esti un om rational si cu bun-simt. Te sfatuiesc sa bagi in buzunar bunul-simt, macar atata timp cat vei pleda pentru dreptatea ta. In astfel de cazuri, cei cu bun-simt sunt "simtiti" nu doar de cei vinovati pentru producerea accidentului, ci, adeseori, chiar de politisti, care tind sa dea castig de cauza celor cu gura mare, in detrimentul celor cu probe la vedere. Si, ca o paranteza, ma gandesc si eu in gandul meu care e doispe noaptea si nu am somn: ai avut ghinionul sa fii implicat intr-un accident cu o masina condusa de un bou nesimtit, caruia as vrea sa-i adresez cateva cugetari: se poate intampla oricui sa aiba un moment de neatentie la volan, din cauze diverse. Dar cand provoci un accident si tot tu ai gura mare... atunci esti un bou nesimtit. Pentru ca, pe langa regulile elementare de circulatie care cer sa te asiguri temeinic si sa semnalizezi din timp intentia de a pleca de pe loc, mai exista si regula elementara a educatiei, care iti cere sa te asiguri tocmai ca sa nu nenorocesti pe cineva, (cuvant jignitor) nesimtit de sofer. Faptul ca ai facut scandal desi esti vinovat denota clar ca esti obisnuit sa pleci cu masina de pe loc oricand ti se scoala, fara sa-ti pese ca mai exista si alti participanti la trafic. Ti-am intalnit rudele bovine de nenumarate ori pe drumurile patriei si iti jur ca toti sunteti trasi la xerox: aceeasi privire absolut bovina, aceeasi atitudine agresiva, acelasi nivel zero de bun-simt. Am renuntat de mult sa-ti mai injur clonele sau sa le arat degetul mijlociu, pur si simplu e prea obositor, fiindca sunteti multi ai dreaq. Eu nu vreau sa sfarsiti in chinuri pe sub camioane sau lipiti de stalpi, eu vreau doar sa fiti prinsi pe picior gresit de cei platiti pentru asta si sa ramaneti pietoni pana invatati sa spuneti macar "buna ziua". Ups, am uitat ca aici e Romania si ca lucrurile astea nu se vor intampla niciodata... Asta e. O sa fiu vigilent in continuare in raidurile mele printre (cuvant jignitor) nesimtiti... Editat Octombrie 30, 2014 de pasquinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Respect, pasquinel si multumesc frumos pentru urari!Ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda.Nu cred ca multi si-au dat seama, dar nu e un sentiment foarte placut fiind intins pe beton, sa ti se vorbeasca urat in loc de acordarea primului ajutor, etc. pentru mesajul transmis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Acum ai mai invatat ceva, oamenii reactioneaza ca animalele, sa tii cont de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Vremea rea de afara , scoate ce este mai rau din forum . Pe topicul asta , din pacate , nu au pace nici mortii . Atata timp cat ai trait sa impartasesti patania ta , poti sa consideri ca ai invatat inca un lucru pe pielea ta . Sanatate si recuperare usoara . Cu stima si toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Octombrie 31, 2014 Autor Share Postat Octombrie 31, 2014 Acum ai mai invatat ceva, oamenii reactioneaza ca animalele, sa tii cont de asta. Cu parere de rau, da.. asa este. Vremea rea de afara , scoate ce este mai rau din forum . Pe topicul asta , din pacate , nu au pace nici mortii . Atata timp cat ai trait sa impartasesti patania ta , poti sa consideri ca ai invatat inca un lucru pe pielea ta . Sanatate si recuperare usoara . Cu stima si toate cele bune . Ma simt norocos si invatat.Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Semnalizarea nu iti da dreptul la nimic, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_xBog Postat Martie 17, 2015 Autor Share Postat Martie 17, 2015 Va scriu din nou, dragi colegi.Starea mea de sanatate este una satisfacatoare.V-as ruga sa-mi recomandati un service auto-moto din Sibiu de unde mi-as putea obtine un deviz(imi este necesar la despagubire) sau o persoana de contact care ma poate ajuta in privinta asta..Am incercat la doua service-uri, insa nu m-au putut ajuta.Accidentul s-a produs in luna octombrie a anului trecut, si cu parere de rau va spun ca doar acum incep sa se miste lucrurile.Cand o sa-mi permita timpul o sa va spun o adevarata poveste si sper ca niciunul dintre voi sa nu treaca prin asa ceva. Asfalt uscat. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Adevarata poveste? Pai si pana acum ce ai prezentat in paginile anterioare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Spoiler alert: asigurarile nu vor sa plateasca. Editat Martie 18, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.