Falkenberg Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Felicitari pentru munca depusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Multumesc. Am "scapat" cu genunchiul /cotul/mana "polizate" bine si umarul si soldul burdusite . Astept primavara sa o repar si sa ma urc pe ea, experienta moto am spus-o mai sus, sub 50 km ( nu mii...nu sute..50, atat) ,cred ca as putea lua premiu' prostului la categoria cea mai rapida cazatura dupa permis . Tu sa fii sanatos, fierul se repara !!! Cumpara-ti echipament si nu te da batut... Nu conteaza de cate ori cazi , important este sa te ridici de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 @9470m Hahaha, naspa de tine. Eu macar am facut aproape 100 de km pana s-o intind pe jos ). Stai linistit, toti o patim. Eu am servisat-o deja si astept sezonul. Cum zicea si Banditbiker82, cumpara-ti echipament, sau daca ai, POARTA-L. In rest, hai cu primavara si asfalt uscat. Eu o sa povestesc ce am facut la mobra mea abia cand termin tot, poate vin si cu o poza, doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Astazi i-am facut partie imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Ce i-am facut eu motocicletei mele astazi? Astazi am scos-o la vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Pe care din ele? Japoneza, sau rusoaica?LE: acum am vazut semnatura. Editat Februarie 2, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) dupa ce i-am pus niste rimstripes... azi am zis sa-mi fac un suport pentru gps pentru concediu de la vara...cine stie cand o fi bun .. care imi da idee cum sa leg alimentarea gps ? m`am gandit direct de pe baterie, da nu-i ok, pentru ca ar incarca incontinuu ... m`am gandit pe firele de la stop, ca oricum arde stopu` intr`una imi da si mie cineva o idee? Editat Februarie 3, 2014 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 De ce sa nu fie ok? Eu la masina tin GPS-ul mereu in bricheta, si nu are nici pe naiba. Ia o mufa de bricheta, o alimentezi la baterie printr-o siguranta ... si gata. Intrebare: cum si unde ai facut supotul? As vrea si eu unul la fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop. Ca ala se aprinde doar cand e in functiune motoru' Suportul ala e de la un banal suport de telefon, si prinderea am facut'o dintr-un bloc de aluminiu, de la munca.. l`am gaurit, gaura 23, ca ghidonu e 22, si am zis ca-i pun un manson subtirel de cauciuc, l-am taiat in 2, pe mijlocul cercului, astfel a rezultat o distanta de 4 mm (cat e panza la masina), si dupa aia gauri, filete.. si gata poti sa-ti mai faci si din ceva platband de aluminiu.. si de facut l`am facut azi... fiind mai lejer la munca.. si am zis ca ar fi util Editat Februarie 3, 2014 de SkyWay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop. Cum o sa fac eu: pus pe contact si releu+siguranta. Siguranta e buna daca o pui cum zice robert, ca te poti pomeni ca baga vreun nebun un fier si iti mai ia foc si mobra (sau daca face vreun scurt din senin). E bine ca ai facut gaura mai mare sa pui si niste cauciuc, mai reduce din vibratii. PS: Misto FeZeu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop. Ca ala se aprinde doar cand e in functiune motoru' Suportul ala e de la un banal suport de telefon, si prinderea am facut'o dintr-un bloc de aluminiu, de la munca.. l`am gaurit, gaura 23, ca ghidonu e 22, si am zis ca-i pun un manson subtirel de cauciuc, l-am taiat in 2, pe mijlocul cercului, astfel a rezultat o distanta de 4 mm (cat e panza la masina), si dupa aia gauri, filete.. si gata poti sa-ti mai faci si din ceva platband de aluminiu.. si de facut l`am facut azi... fiind mai lejer la munca.. si am zis ca ar fi util Siguranta? Pai i-a gandeste-te un pic: de la baterie pleaca doua fire, din care unul e plusul. Daca la acel cablu i se roade izolatia, si atinge la cadru (care e minus) ce crezi ca se intampla daca nu ai siguranta? Risti sa bubui bateria, sau chiar un mic incendiu ... Editat Februarie 3, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Ms Am pus si cauciuc, si daca te uiti, placa de prindere a suportului gps, nu am prins`o direct pe aluminiu, i-am lasat si acolo cat de cat sa aibe spatiu de trepidat. Bine ca nu vibreaza in exces..da totusi.. si cauciucul mai protejeaza si ghidonul atunci cand dau jos suportul, ca aluminiul simplu ar fi zgariat ghidonul.. Siguranta? Pai i-a gandeste-te un pic: de la baterie pleaca doua fire, din care unul e plusul. Daca la acel cablu i se roade izolatia, si atinge la cadru (care e minus) ce crezi ca se intampla daca nu ai siguranta? Risti sa bubui bateria, sau chiar un mic incendiu ... Siguranta sa fie atunci! si banda izoliera peste tot pe fire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) care imi da idee cum sa leg alimentarea gps ? m`am gandit direct de pe baterie, da nu-i ok, pentru ca ar incarca incontinuu ... m`am gandit pe firele de la stop, ca oricum arde stopu` intr`una imi da si mie cineva o idee? Eu am montat un releu care ia curent de la baterie si da curent atata timp cat e contactul pus. Editat Februarie 3, 2014 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa. Poti folosi plus de la frana, dar verifica intai ce siguranta ai pe el. Ca stii cat curent permiti sa furi de acolo. Daca oricum dai GPS jos cand ai terminat plimabarea, e bun si o priza de bricheta pe baterie cu o siguranta pe fir. Siguranta e o protectie de scurt / consumator prea mare pe fir (curent prea mare). Nu are legatura cu tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa. nu la toate motocicletele Editat Februarie 4, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 NU va complicati cu relee si stopuri frana! Munciti degeaba. 1. Releul are rolul de a proteja circuitul de comanda cand are de gestionat curenti de intensitate mare. Si pentru ca acesti curenti sa nu treaca prin circuitul de comanda, sunt directionati printr-un releu. 2. Pune direct la baterie (printr-o siguranta de 5 amperi, ca mai mica nu este) incarcatorul pentru GPS. Acesta consuma cativa miliamperi (mA), nici nu se pune problema sa "pape bateria", mai ales cand motorul este pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Solutia lui GeorgeM este cea mai buna. Cu mentiunea ca siguranta de 5A sa fie cat mai aproape de baterie (cablu de la baterie la siguranta sa fie foarte scurt). Motivul e logic: daca un scurt se petrece inainte de siguranta, atunci siguranta e pusa degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Mai eficient si mai simplu de atat nu se poate . http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Scule-Electrice-1902/Priza-dubla-USB-SAITO-10032977-33000067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 nu la toate motocicletele Probabil nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu din octombrie de cand am bagat-o la iernat i-am vopsit cadru,furca si etrierii, jantele impreuna cu scaritele (electrostatic), carenele, am retapitat saua ,schimbat ulei si semeringuri furca,schimbat ulei si filtru ulei+curatat cel de aer,rimstripes,semnale fata,crashpaduri,schimbat cauciucuri cu unele sh in stare foarte buna,schimbat rulmentii+semeringuri roata fata ,schimbat mansoane si capete ghidon ,intrat in posesia unei tobe stock, si schimbat becurile la far cu unele ''mai bune'' osram si la ram-air pus o banda de leduri in fiecare ram-air legat la pozitie si cu un intrerupator separat in caz ca vreau sa le opresc Acum ma pregatesc sa imi confectionez 2 standere pentru fata si spate inca e in faza de proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 @jhonny i`ai dat cu banu grozav... precis o sa merite .. cu standerele am zis ca o sa fac si eu, ca tot dispun de scule.. asteptam poze dupa finalizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) ce i-am facut mobrei in ultima perioada? sau mai bine ce ii tot fac mobrei de cand am luat-o si asta o spun in sensul pozitiv (mama lui de microb)sa incerc s-o rezum la ce i-am facut in ultimii 2 ani...e prea mult? nu-i stres, s-asa nu-i vreme de bobinat.pai in urma unui incident cu o vita incaltata care mi-a impins mobra cu masina in timp ce parasea parcare, aceasta s-a culcat pe dreapta sprijinindu-se cu capacul ambreiaj pe bordura si cu rezervorul pe stalpul unui semn de circulatie.apoi, gasit seile taiate cu cutterul.intrat in intersectie pe prioritate,stimabil veteran din peugeot nu cedeaza, nu vede zmeul negru, patrunde in intersectie, si reusesc 1 fel de'franare de urgenta' cu punct ochit roata fata dreapta a peugeot-ului, suficient cat sa ma faca sa schimb mai tarziu ambele jambeceva mai incoace , prin septembrie, stimabil vecin de cartier, decide sa-si demareze scuterul in spatele meu, fara a ma mai ocoli, propulsandu-ma cu tot cu mobra intr-unul din cei 3 stalpi de pe marginea trotuarului(cei anti parcat pe trotuar).eveniment soldat cu culcatul mobrei pe dreapta cu punct de sprijin in oglinda dreapta(abia le schimbasem),far,masca far dreapta, aripa roata fata(abia o schimbasem).asadar,oglinda,far,masca,cadru far,aripa,capat ghidon sparte sau raschetate. Cam astea ar fi evenimentele...asa ca , incercand sa imi aduc aminte ce am schimbat/inlocuit, insirui urmatoarelejambe furca noi oemservisare totala fata mobraschimbat toti rulmentii pe mobra oemschimbat rezervor, nou original,gasit dupa mult stres in UK, din pacate nu pe negruschimbat seile cu 1 set custom a la Top Sellerie Parisschimbat capac carter nou oemschimbat maneta ambreiaj nou oemschimbat 'mestecator' cutie nou oemset metzeler Z8 - o alegere pe care o recomand celor care inca au dubii !oglinzi Magazi - race/show mega reglabileextensii oglinzibaterie noua, cea veche a sarbatorit 3 ani in dec 2013, decis s-o schimbbujii CR9EIX (iridiu)capeti ghidon negri noi oeminca 1 set de capeti ghidon aftermarket silver(merg perfect cu rezervorul)rim stripe alb reflectorizantquick-lock tank ring Evo in tandem cu geanta rezervor quick-lock sport Evo, coduri Louis 10065063 respectiv 10065097. vreau sa va spun ca e 1 din cele mai bune investitii vis a vis de tank bag. mega practic, mega rapid.la inceputul lui decembrie, schimbat ulei, litru aer, filtru ulei,antigel si binenteles filtrul de polen pus manere incalzite Saito, setul 2, setul 1 fiind dupa 2 ani la capatul vietii.schimbat bricheta.si aceasta dupa ap.3 ani avea tot suportul de plastic crapat,riscand sa raman cu ea doar in fire. cod produs louis 10032955uitat de kitul de lant : DID VX2 Goldsuport gps cod Louis 10001505gentuta gps cod louis 10032971 generatia 2.prima s-a prajit de la soare dupa 3 ani.A, in urma incidentului cu vecinul scooterist, am carena far,cadru far si far de Z1000.multumesc Disabled Catapeste care am remontat windscreenul puigce sa mai fie,ce sa mai fie... a : toata carena codita noua oemsi binenteles stop fumuriu LED cu semnalizari incorporate.bureti manete cod Louis 10019101-excelenti pe durata intregului an, insa iarna fac diferenta !ma uitam peste facturile din 2013 si ma gandeam la postul de pe forum cu evolutia unui motociclist, si radeam: unii se dau, unii se dau tare, altii le fac pe ambele, unii se dau pe forum,altii se dau de pamant,unii fac ture doar in oras, altii bobineaza 15-20mii/an,unii baga bani la greu in mobra din dotare, altii le schimba la sezon. la final toti sunt nemultumiti si toti vor mai multfacturi din 2013 de peste 3mii de iepuri.ce dracu!,imi zic mai luam o mobra..... dar cu mobra asta eu fac anual Franta-Romanica, nu-mi permit sa nu fie in regula, si nu-mi permit inca, 1 touring serios. pana mea...pe ultima 100 de metri, mi-am adus aminte ca am profitat de faptul ca aveam demontata toata fata, asa ca mi-am pus in aplicare 1 plan care ma rodea din 2010 de cand am luat mobra: sa schimb ledurile alea gay, rosii din bord. zis si facut. demontat 12 bucati blackberry 9000, furat de acolo flash-ul de camera, si tada: acum am lumina alb-galbui in bord. am lasat doar 2 pe zona de red.v-am plictisit destul, asa ca o sa incerc sa bag ceva poze si nu, nu e de vanzare ! nu inca. Editat Februarie 6, 2014 de sarazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 tu si kawa ati trecut prin multe! frumos z! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Ai lucrat ceva la ea... bravo! Cat te-au costat piesele si consumabilele cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ai pulsat ceva gologani bafta in continuare sa pui si ceva poze dupa ce termini toate scrise pe foaie 2670 ron dar a meritat am uitat sa precizez ca am imbracat si ram-air-urile si oglinzile cu parbrizul in folie colant carbon si cu poze nu stiu cum sa atasez aici iar cu standerele tot de pe aici de pe forum am sa le fac din teava rectangulara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.