Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimb de ulei si filtru, filtru de aer si bujii.

Saptamana viitoare urmeaza revizia furcii, cu schimb de ulei si simeringuri, revizia etrierelor, cu schimb de lichid si curatenie generala.

Pe la Pasti o guma noua pe spate.

 

Revizia furcii gata. Schimbat simeringuri si ulei. Urmeaza revizia franelor si schimbatul lichidului.

 

1898707_10203112057779978_472970491_o.jp

 

10001042_10203112057539972_649358579_o.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput sa ma ocup de noua jucarie.

ieri ceva rulmenti pe fata,

azi am schimbat galeriile ca suflau...

epopee..

 

http://s843.photobucket.com/user/jerry_mcrie/media/TDM/CAM00160_zpsrwqlplnm.jpg.html?sort=3&o=2

 

dar am reusit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput sa ma ocup de noua jucarie.

ieri ceva rulmenti pe fata,

azi am schimbat galeriile ca suflau...

epopee..

 

http://s843.photobucket.com/user/jerry_mcrie/media/TDM/CAM00160_zpsrwqlplnm.jpg.html?sort=3&o=2

 

dar am reusit...

 

Ce proiectoare ai?

Faza scurta sau lunga?

Cum lumineaza, multumit?

Linc?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce proiectoare ai?

Faza scurta sau lunga?

Cum lumineaza, multumit?

Linc?

:)

sunt ceva improvizat de fostul proprietar. as zice ca faza scurta, geniale pentru teren, in rest nu am nevoie de ele, am lumina suficient.

 

montat mansoane incalzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la inceputul primaverii i-am schimbat:

-lichid frana fata spate

-antigel

-simeringurile furca

-lichid furca

-schimbat tot carenajul

si mai am de schimbat uleiul de motor, filtru de ulei si cauciucurile, dar deocamdata nu mai am putere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salut. Vreau sa inlocuiesc si eu tampoanele amortizoare dintre janta si pinion, la fel ca si colegul de mai sus.

Unde le pot cumpara?

Pt 929 . Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat carburatoare de apa, reparat capac ambreiaj spart+capac stator spart,curatat filtru aer, schimb ulei&filtru,reparat/inlocuit cabluri electrice mancate, schimbat mufe electrice topite,schimbat scarite/refacut sudura la scarite, chit si vopsea soon.. Sfat: Nu cumparati motociclete atunci cand n-aveti habar de mecanica motociclete, s-ar putea sa ve treziti cu un "proiect de restaurare" :(

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incarcat bateria la 'a batrana si la 'a tanara i'am pus folie pe faruri si i'am schimbat becurile de xenon ca unu se fotose :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi as vrea sa polisez toba motocicletei mele( aluminiu si capat inox) si hand-guarduri-le plastic. ma indruma si pe mine cineva cum as putea duce la bun sfarsit aceasta operatiune? ce substante sa folosesc…flex nu detin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Am facut aceasta operatiune iar rezultatele au fost foarte bune. Mergi la un magazin de profil si ceri un "metal polish" . Fix asa se numeste. Eu l am luat la un magazin de piese auto. Dar am vazut ca este si pe la auchan, unde sunt tot felul de chestii, scule...

Am demontat toba, am curatat-o si am aplicat pasta pe ea. E ca si pasta de dinti, in acelasi gen de recipient. Cu o carpa curata am inceput sa execut miscari du-te/vin-o . Am aplicat de cate ori era nevoie. Tot cu o carpa curata am lustruit-o la urma. Rezultatul merita efortul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat anvelopa fata.

montat radiator alu pe releul de incarcare.

spalat / curatat lant.

 

facut plinu'... se pune?

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat carburatoare de apa, reparat capac ambreiaj spart+capac stator spart,curatat filtru aer, schimb ulei&filtru,reparat/inlocuit cabluri electrice mancate, schimbat mufe electrice topite,schimbat scarite/refacut sudura la scarite, chit si vopsea soon.. Sfat: Nu cumparati motociclete atunci cand n-aveti habar de mecanica motociclete, s-ar putea sa ve treziti cu un "proiect de restaurare" :(

Mai trebuie si un pic de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai trebuie si un pic de noroc.

Nu nu, sa fie clar am fost prost ca nu m-am uitat de 20 de ori si m-am repezit ca virgina la p.. , abia ce-mi luasem permisul si ma ardea. Norocul a avut un procentaj mult prea mic, e 99% vina mea. Dar na, imi place prea mult cum arata si e singura pe care m-am putut aseza comfortabil la 1.93 metri ai mei (din cate am vazut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa man , poate si pretul a fost bun sper.priveste partea buna a lucrurilor, acum le-ai facut ca la carte si pentru o perioada lunga de timp nu o sa mai ai batai de cap



Am facut aceasta operatiune iar rezultatele au fost foarte bune. Mergi la un magazin de profil si ceri un "metal polish" . Fix asa se numeste. Eu l am luat la un magazin de piese auto. Dar am vazut ca este si pe la auchan, unde sunt tot felul de chestii, scule...
Am demontat toba, am curatat-o si am aplicat pasta pe ea. E ca si pasta de dinti, in acelasi gen de recipient. Cu o carpa curata am inceput sa execut miscari du-te/vin-o . Am aplicat de cate ori era nevoie. Tot cu o carpa curata am lustruit-o la urma. Rezultatul merita efortul :P

multumesc mult , azi n-am reusit sa ajung sa cumpar, o voi face maine si voi pune ceva poze inainte/dupa:D sper sa iasa frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e singura pe care m-am putut aseza comfortabil la 1.93 metri ai mei (din cate am vazut).

Pe motocicleta din semnatura?

Totusim sansa sa aibe toate defectele enumerate de tine e cam mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu, sa fie clar am fost prost ca nu m-am uitat de 20 de ori si m-am repezit ca virgina la p.. , abia ce-mi luasem permisul si ma ardea. Norocul a avut un procentaj mult prea mic, e 99% vina mea. Dar na, imi place prea mult cum arata si e singura pe care m-am putut aseza comfortabil la 1.93 metri ai mei (din cate am vazut).

 

Sunt de acord cu tine si ma inscriu in aceeasi categorie... m-am repezit sa iau o mobra vazuta o singura data la betie :))

 

lasa man , poate si pretul a fost bun sper.priveste partea buna a lucrurilor, acum le-ai facut ca la carte si pentru o perioada lunga de timp nu o sa mai ai batai de cap

 

multumesc mult , azi n-am reusit sa ajung sa cumpar, o voi face maine si voi pune ceva poze inainte/dupa:D sper sa iasa frumos !

 

E adevarat, ce schimbi/repari e bine facut si tine cativa ani, ai baza in ce faci cu mana ta.

 

Pe motocicleta din semnatura?

Totusim sansa sa aibe toate defectele enumerate de tine e cam mica.

 

La mine au fost chiar mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista mobra dintr-un an indepartat la bani putini impecabila. Nu are cum. Garniturile imbatranesc deci la un moment dat o sa inceapa sa-ti zemuiasca prin diferite locuri, unele piese cedeza deci la un moment dat va trebui sa investesti in altele, unele reglaje/arcuri vor ceda si lista poate continua. Atunci cand iti cumperi o mobra mai veche trebuie sa fii pregatit sa mai investesti in ea atat timp si nervi cat si bani (cam cel putin un sfert din pretul ei, ATENTIE doar pentru probleme neprevazute). Eu personal cand am cumparat-o, stiind ca este veche, 2 lucruri am vrut sa fie impecabile la ea 1. Geometria (cadru drept nesudat, furca dreapta nerefacuta, amortizor spate ok) 2. Motorul (compresie buna, fara batai si alte probleme). In rest ma asteptam sa apara diferite probleme, care ghici ce ? Au aparut. Am schimbat toate piesele cu probleme cu altele noi si acum totul este ok.

 

On : Deoarece am fost liber astazi, i-am facut un mic "dus" + unsul lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motocicleta din semnatura?

Totusim sansa sa aibe toate defectele enumerate de tine e cam mica.

Da, pe ea. Stai linistit ca am descoperit si ca ea mergea in 2 pistoane, 1 si 3 nu au scanteie. Nu imi explic cum ,efectiv nu suna aiurea . Am pornit de la probleme ralanti, acum dupa curatare/sincronizare carburi a dracu' sta si la 500 de ture... IN 2 PISTOANE..cum..naiba....paranormal.Maine ma duc dupa bujii. God damn piece of shit X-(

 

edit: bun avatar mi-am ales, dumnezeule... :crack:

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa dai bani pe bujii, schimbele le intre ele si vezi daca problema se muta cu bujiile sau nu.

Daca nu, verifica fire de alimentare la bobine, ca ai zos ca ai lucrat la electrica. Apoi bobina. SI fisele. Mai am niste bobine de GPZ, nu stiu daca se potrivesc la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e de la bujii, nu dau scanteie. Am 2 bobine, fiecare merge cu o bujie buna si una arsa, am facut permutari "n" luate cate"k" destule intre fise bobine si bujii pana am ajuns la concluzia asta. Multumesc de intentie dar nu se potrivesc bobinele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...