isai@ Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Montat toba+undertail: WP_20150423_08_24_36_Pro.jpg WP_20150423_08_24_55_Pro.jpg Schimbat ulei+filtru ulei, curatat+gresat lant.....de saptamana viitoare il si intindem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Azi am fost la service. Motoreta e gata. Da cum ploua si eram cu masina si cum o sa ploua pana marti n-am luat-o , am schimbat oglinzile cu unele negre care inca no venit . Cum nu era gata motoru m-am dus la shopping. Geaca, 3 perechi de pantaloni , unii cu protectii la genuchi si spre tibie , si protectie sold. Si altii blugi cu buzunare pentru protectii. Si mi-am luat Schubert C3 PRO. 20% reducere o fost azi la polo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 (editat) Intreb si eu... la ce te ajuta sa inalti ceva deja destul de inalt, mai ales ca modificarea doar pe o axa strica geometria atent gandita de designer? Plus ca linkurile mai lungi nu schimba cursa amortizorului. Inteleg invers cand nu ai cum sa te bucuri de motor datorita staturii si cand nu ai buget sa faci coborarea corect din internele suspensiei (fata, spate) eu am pus limkuri mai scurte cu 12 mm, pentru simplul motiv ca imi place cum arata mai inalt si statura imi permite. Acum ma gandesc ce sa pun sub talpa cricului lateral... cam 20 mm PS- cum afecteaza o anvelopa spate mai grea cu 400 grame (6,3 kg in loc de 5,9) un motor de 50 cp? adica 140 in loc de 130 Editat Aprilie 25, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Ehhh ai inteles (normal ca mai scurta). Daca tie ti place e cel mai important. 130 sau 140... sunt convins ca nu simti diferenta decat la nivel de placebo. Eu am pus ce am gasit, adica ambele si gafaia cu amandoua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Azi am facut cablul de acceleratie,l-am cositorit (secretul e sa decapezi capetele cablului,e 3 lei o sticulta de acid in targ) dupa pilit un pic si gata merge perfect.Si m mai schimbat cablul de ambreiaj la un suzuku gsxr al unui coleg dupa forum(trebuie sa desfaci o grmada ca sa il schimbi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 (editat) nu am nici un motiv Misto! Am vazut-o ca prea sta la nivel si ma gandeam ca ai pus ceva de genul: PS: la cric, ca banuiesc ca nu tai din el si sa adaugi prin sudura, mai erau niste talpi inaltate. Gasesti pe google mai multe variante: https://www.google.com/search?q=side+stand+extender&espv=2&biw=1440&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ERo9VcLfMIW1Uc7cg4gB&ved=0CAYQ_AUoAQ Editat Aprilie 26, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Ieri i-am pus crash-bar, alarma si o mufa de bricheta: DSCF0080.JPGDSCF0082.JPG Da mufa cat face mufa ? E de ghidon sau incastrata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Mda, 98 lei cam scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 nu pot sa pun alea , deja are reglaj oem pt tensionarea arcurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 (editat) i-am mai taiat din lopata aia de zapada si am scos-o p-a mandrei de la hinerbat.... Bagata la iernat pe 14 septrmbrie, a pornit la a doua apasare de buton, cu 'benzina' aia statuta si cu bateria ei, neincarcata din sep, doar tinuta in casa. M-am plimbat cu micuta vreo 60 de km....e giugiuc de manvrabila in oras Editat Aprilie 26, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Ieri i-am pus crash-bar, alarma si o mufa de bricheta: DSCF0080.JPGDSCF0082.JPG Welcome back! nu pot sa pun alea , deja are reglaj oem pt tensionarea arcurilor Stiu. Era un model. Sunt si versiuni care au reglare. http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/sale-wanted/30825d1379145076-africa-twin-fork-extensions-slugs-group-buy-image.jpg Editat Aprilie 27, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e. Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e. Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc. masoara-i consumul, sa nu te trezesti peste 2-3 zile cu o baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) M-am gandit, dar in seara asta era tarziu si nu mai aveam rabdare. Intrebare prosteasca: masor pe mA? Sau scaderea voltajului la o anumita perioada de timp? Plus ca trebuie sa aflu cum se regleaza sensibilitatea senzorului de soc, parca e prea fin reglat. Si "manualul" nu zice nimic. Editat Aprilie 27, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 eu i am facut plinul.... si am spalat o ca merita saracuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 da, pe mA , in serie trebuie sa ai o rotita de plastic pe senzor pentru reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda. Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 mA. Trebuie sa ai in cartea tehnica la vaca si la alarma ,consumul in standby....le aduni si vezi unde te situezi...nu stiu ...i-mi dau doar cu presupusul dar trebuie sa ai sub 100mA cu mult...ceva de genul 10-20 max La 20mA bateria de 12Ah e pa in 25 de zile de stationare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 La 20mA bateria de 12Ah e pa in 25 de zile de stationare. in 25 de zile o omoara definitiv si irevocabil oricum nu cred sa aiba astea chinezesti un consum asa de mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 am servisat mobra. schimbat ulei, filtre, curatat si uns lant , remediat joc rulmenti jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 i-am mai taiat din lopata aia de zapada eu anul trecut i-am adaugat o bucata de cauciuc sub "lopata" ca-mi stropea pe ploaie cobul de spate... si nu e micuta "lopata" ... am renuntat la aspect pentru practicalitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 da man, tu ai mobra de touring/enduro-touring....si eu as tine lopata pe un TDM Pe sport-touring arata ca dracu', mereu am scurtat-o cat nr de inmatr...si la naked si la choppere...mi se parea hidoasa, si cred ca nici ai din fabrica n-o faceau asa de mare daca nu erau nr de italia/germania/anglia asa de mari.... Pe Bandit nu ajungea la mine....se oprea pe saua pasagerului sau pe....pasager ....sa vedem la prima ploaie unde ajunge la VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Frumos lucrat marfa. zici ca sunt noi. good job Multumesc Astazi am schimbat simeringurile si uleiul din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Pt ca am ajuns tarziu si pe ploaie acasa, am amanat masuratorile la mobra... mi-am facut de lucru in casa, am astupat, cu baton de plastic, gaurile date in topcase de cineva in trecut. Multe si date la intamplare. Nu avea cum sa iasa "ca nou", dar macar nu mai e ciur si nu mai intra apa in el. Editat Aprilie 28, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Am montat mai demult ungator de lant Loobman si am ceva probleme. Adica imi unge tot mai putin lantul. Janta spate si bascula sunt destul de pline de ulei. Intreb sau mai degraba as vrea sa vad cum aveti voi pozitionat(daca aveti careva loobman) acel cap de ungere. Poate reusesc sa inteleg asa de ce la mine improsca cu ulei. Motocicleta o folosesc in regim oras si exterior cu viteze de la maxim la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.