Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

care imi da idee cum sa leg alimentarea gps ? m`am gandit direct de pe baterie, da nu-i ok, pentru ca ar incarca incontinuu ... m`am gandit pe firele de la stop, ca oricum arde stopu` intr`una :) imi da si mie cineva o idee?

Eu am montat un releu care ia curent de la baterie si da curent atata timp cat e contactul pus.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa. Poti folosi plus de la frana, dar verifica intai ce siguranta ai pe el. Ca stii cat curent permiti sa furi de acolo.

Daca oricum dai GPS jos cand ai terminat plimabarea, e bun si o priza de bricheta pe baterie cu o siguranta pe fir. Siguranta e o protectie de scurt / consumator prea mare pe fir (curent prea mare). Nu are legatura cu tensiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa.

nu la toate motocicletele

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU va complicati cu relee si stopuri frana! Munciti degeaba.

1. Releul are rolul de a proteja circuitul de comanda cand are de gestionat curenti de intensitate mare. Si pentru ca acesti curenti sa nu treaca prin circuitul de comanda, sunt directionati printr-un releu.

2. Pune direct la baterie (printr-o siguranta de 5 amperi, ca mai mica nu este) incarcatorul pentru GPS. Acesta consuma cativa miliamperi (mA), nici nu se pune problema sa "pape bateria", mai ales cand motorul este pornit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia lui GeorgeM este cea mai buna. Cu mentiunea ca siguranta de 5A sa fie cat mai aproape de baterie (cablu de la baterie la siguranta sa fie foarte scurt). Motivul e logic: daca un scurt se petrece inainte de siguranta, atunci siguranta e pusa degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din octombrie de cand am bagat-o la iernat i-am vopsit cadru,furca si etrierii, jantele impreuna cu scaritele (electrostatic), carenele, am retapitat saua ,schimbat ulei si semeringuri furca,schimbat ulei si filtru ulei+curatat cel de aer,rimstripes,semnale fata,crashpaduri,schimbat cauciucuri cu unele sh in stare foarte buna,schimbat rulmentii+semeringuri roata fata ,schimbat mansoane si capete ghidon ,intrat in posesia unei tobe stock, si schimbat becurile la far cu unele ''mai bune'' osram si la ram-air pus o banda de leduri in fiecare ram-air legat la pozitie si cu un intrerupator separat in caz ca vreau sa le opresc Acum ma pregatesc sa imi confectionez 2 standere pentru fata si spate inca e in faza de proiect :peace: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce i-am facut mobrei in ultima perioada? sau mai bine ce ii tot fac mobrei de cand am luat-o :D si asta o spun in sensul pozitiv (mama lui de microb)
sa incerc s-o rezum la ce i-am facut in ultimii 2 ani...
e prea mult? nu-i stres, s-asa nu-i vreme de bobinat.
pai in urma unui incident cu o vita incaltata care mi-a impins mobra cu masina in timp ce parasea parcare, aceasta s-a culcat pe dreapta sprijinindu-se cu capacul ambreiaj pe bordura si cu rezervorul pe stalpul unui semn de circulatie.
apoi, gasit seile taiate cu cutterul.
intrat in intersectie pe prioritate,stimabil veteran din peugeot nu cedeaza, nu vede zmeul negru, patrunde in intersectie, si reusesc 1 fel de'franare de urgenta' cu punct ochit roata fata dreapta a peugeot-ului, suficient cat sa ma faca sa schimb mai tarziu ambele jambe
ceva mai incoace , prin septembrie, stimabil vecin de cartier, decide sa-si demareze scuterul in spatele meu, fara a ma mai ocoli, propulsandu-ma cu tot cu mobra intr-unul din cei 3 stalpi de pe marginea trotuarului(cei anti parcat pe trotuar).
eveniment soldat cu culcatul mobrei pe dreapta cu punct de sprijin in oglinda dreapta(abia le schimbasem),far,masca far dreapta, aripa roata fata(abia o schimbasem).
asadar,oglinda,far,masca,cadru far,aripa,capat ghidon sparte sau raschetate.
Cam astea ar fi evenimentele...
asa ca , incercand sa imi aduc aminte ce am schimbat/inlocuit, insirui urmatoarele
jambe furca noi oem
servisare totala fata mobra
schimbat toti rulmentii pe mobra oem
schimbat rezervor, nou original,gasit dupa mult stres in UK, din pacate nu pe negru
schimbat seile cu 1 set custom a la Top Sellerie Paris
schimbat capac carter nou oem
schimbat maneta ambreiaj nou oem
schimbat 'mestecator' cutie nou oem
set metzeler Z8 - o alegere pe care o recomand celor care inca au dubii !
oglinzi Magazi - race/show mega reglabile
extensii oglinzi
baterie noua, cea veche a sarbatorit 3 ani in dec 2013, decis s-o schimb
bujii CR9EIX (iridiu)
capeti ghidon negri noi oem
inca 1 set de capeti ghidon aftermarket silver(merg perfect cu rezervorul)
rim stripe alb reflectorizant
quick-lock tank ring Evo in tandem cu geanta rezervor quick-lock sport Evo, coduri Louis 10065063 respectiv 10065097. vreau sa va spun ca e 1 din cele mai bune investitii vis a vis de tank bag. mega practic, mega rapid.
la inceputul lui decembrie, schimbat ulei, litru aer, filtru ulei,antigel si binenteles filtrul de polen :P
pus manere incalzite Saito, setul 2, setul 1 fiind dupa 2 ani la capatul vietii.
schimbat bricheta.si aceasta dupa ap.3 ani avea tot suportul de plastic crapat,riscand sa raman cu ea doar in fire. cod produs louis 10032955
uitat de kitul de lant : DID VX2 Gold
suport gps cod Louis 10001505
gentuta gps cod louis 10032971 generatia 2.prima s-a prajit de la soare dupa 3 ani.
A, in urma incidentului cu vecinul scooterist, am carena far,cadru far si far de Z1000.
multumesc Disabled Cata
peste care am remontat windscreenul puig
ce sa mai fie,ce sa mai fie... a : toata carena codita noua oem
si binenteles stop fumuriu LED cu semnalizari incorporate.
bureti manete cod Louis 10019101-excelenti pe durata intregului an, insa iarna fac diferenta !
ma uitam peste facturile din 2013 si ma gandeam la postul de pe forum cu evolutia unui motociclist, si radeam: unii se dau, unii se dau tare, altii le fac pe ambele, unii se dau pe forum,altii se dau de pamant,unii fac ture doar in oras, altii bobineaza 15-20mii/an,unii baga bani la greu in mobra din dotare, altii le schimba la sezon. la final toti sunt nemultumiti si toti vor mai mult
facturi din 2013 de peste 3mii de iepuri.ce dracu!,imi zic mai luam o mobra..... dar cu mobra asta eu fac anual Franta-Romanica, nu-mi permit sa nu fie in regula, si nu-mi permit inca, 1 touring serios. pana mea...
pe ultima 100 de metri, mi-am adus aminte ca am profitat de faptul ca aveam demontata toata fata, asa ca mi-am pus in aplicare 1 plan care ma rodea din 2010 de cand am luat mobra: sa schimb ledurile alea gay, rosii din bord. zis si facut. demontat 12 bucati blackberry 9000, furat de acolo flash-ul de camera, si tada: acum am lumina alb-galbui in bord. am lasat doar 2 pe zona de red.
v-am plictisit destul, asa ca o sa incerc sa bag ceva poze



si nu, nu e de vanzare ! nu inca. :D

post-57794-0-78405800-1391720822_thumb.jpg

post-57794-0-87617300-1391720839_thumb.jpg

post-57794-0-83882300-1391720854_thumb.jpg

post-57794-0-99815100-1391720869_thumb.jpg

post-57794-0-09567900-1391720894_thumb.jpg

post-57794-0-78037300-1391720931_thumb.jpg

post-57794-0-75666100-1391720956_thumb.jpg

post-57794-0-84724400-1391720982_thumb.jpg

post-57794-0-49122100-1391721005_thumb.jpg

post-57794-0-78397300-1391721032_thumb.jpg

post-57794-0-29571500-1391721058_thumb.jpg

post-57794-0-16072200-1391721084_thumb.jpg

post-57794-0-09463600-1391721101_thumb.jpg

post-57794-0-74875200-1391721121_thumb.jpg

post-57794-0-58304800-1391721168_thumb.jpg

post-57794-0-35388500-1391721190_thumb.jpg

post-57794-0-44171800-1391721204_thumb.jpg

post-57794-0-85785700-1391721219_thumb.jpg

post-57794-0-67725000-1391721244_thumb.jpg

post-57794-0-37695700-1391721266_thumb.jpg

post-57794-0-54314300-1391721290_thumb.jpg

post-57794-0-63868800-1391721316_thumb.jpg

post-57794-0-88304600-1391721339_thumb.jpg

post-57794-0-20374600-1391721381_thumb.jpg

post-57794-0-29390500-1391721409_thumb.jpg

Editat de sarazin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pulsat ceva gologani bafta in continuare sa pui si ceva poze dupa ce termini

toate scrise pe foaie 2670 ron dar a meritat am uitat sa precizez ca am imbracat si ram-air-urile si oglinzile cu parbrizul in folie colant carbon :peace: si cu poze nu stiu cum sa atasez aici X-( iar cu standerele tot de pe aici de pe forum am sa le fac din teava rectangulara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa! :D Ti-am incalecat-o putin prin magazin acum vreo 2 luni. Avem acelasi motor, dar motocicletele sunt absolut diferite. Hai cu primavara!

Acum vreo doua luni nu era a mea, de aceea te-a lasat dealerul sa o incaleci. De cand am cumparat-o vanzatorul o pazeste ca un cerber, si nu lasa pe nimeni sa se urce pe ea ... Oricum nu ma deranjeaza daca cineva se "urca" pe ea, atata timp cat nu strica nimic.

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi a venit si randul chinezariilor sa intre la operat. Adica sa le pornesc. In prealabil pusesem bateriile la incarcat. Azi le-am facut urmatoarele:

First Bike Concorde:

-Schimbat furtune de benzina si vacuum (cele vechi s-au facut casante?!?);

-Schimbat filtru benzina;

-Curatat filtru aer;

Linhai Prince:

-Schimbat filtru benzina;

-Curatat filtru aer;

Dupa ce le-am facut astea jucariile pleaca la prima cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, ca tot a fost duminica si am avut ceva timp, am dat jos capacul de la ambreiaj ca sa curat gemuletul de vizitare, unde se vede nivelul de ulei (la mine nu se mai vedea nimic, era complet negru). A iesit f bine... si m-am apucat sa polishez tot capacul, pt ca avea vopseaua sarita si zgariata. Poze cu el polishat la final. Evident, va trebui sa-l desfac si pe cel de pe stanga ca sa-l polishez, dar dupa ce il termin pe asta.

post-69984-0-43853600-1393232334_thumb.jpg

post-69984-0-83235100-1393232347_thumb.jpg

post-69984-0-64439800-1393232351_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...