gms245 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) care imi da idee cum sa leg alimentarea gps ? m`am gandit direct de pe baterie, da nu-i ok, pentru ca ar incarca incontinuu ... m`am gandit pe firele de la stop, ca oricum arde stopu` intr`una imi da si mie cineva o idee? Eu am montat un releu care ia curent de la baterie si da curent atata timp cat e contactul pus. Editat Februarie 3, 2014 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa. Poti folosi plus de la frana, dar verifica intai ce siguranta ai pe el. Ca stii cat curent permiti sa furi de acolo. Daca oricum dai GPS jos cand ai terminat plimabarea, e bun si o priza de bricheta pe baterie cu o siguranta pe fir. Siguranta e o protectie de scurt / consumator prea mare pe fir (curent prea mare). Nu are legatura cu tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Stopul de frana e alimentat tot timpul cand e pus contact. Cand calci frana, se inchide circuitul spre masa. nu la toate motocicletele Editat Februarie 4, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 NU va complicati cu relee si stopuri frana! Munciti degeaba. 1. Releul are rolul de a proteja circuitul de comanda cand are de gestionat curenti de intensitate mare. Si pentru ca acesti curenti sa nu treaca prin circuitul de comanda, sunt directionati printr-un releu. 2. Pune direct la baterie (printr-o siguranta de 5 amperi, ca mai mica nu este) incarcatorul pentru GPS. Acesta consuma cativa miliamperi (mA), nici nu se pune problema sa "pape bateria", mai ales cand motorul este pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Solutia lui GeorgeM este cea mai buna. Cu mentiunea ca siguranta de 5A sa fie cat mai aproape de baterie (cablu de la baterie la siguranta sa fie foarte scurt). Motivul e logic: daca un scurt se petrece inainte de siguranta, atunci siguranta e pusa degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Mai eficient si mai simplu de atat nu se poate . http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Scule-Electrice-1902/Priza-dubla-USB-SAITO-10032977-33000067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 nu la toate motocicletele Probabil nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu din octombrie de cand am bagat-o la iernat i-am vopsit cadru,furca si etrierii, jantele impreuna cu scaritele (electrostatic), carenele, am retapitat saua ,schimbat ulei si semeringuri furca,schimbat ulei si filtru ulei+curatat cel de aer,rimstripes,semnale fata,crashpaduri,schimbat cauciucuri cu unele sh in stare foarte buna,schimbat rulmentii+semeringuri roata fata ,schimbat mansoane si capete ghidon ,intrat in posesia unei tobe stock, si schimbat becurile la far cu unele ''mai bune'' osram si la ram-air pus o banda de leduri in fiecare ram-air legat la pozitie si cu un intrerupator separat in caz ca vreau sa le opresc Acum ma pregatesc sa imi confectionez 2 standere pentru fata si spate inca e in faza de proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 @jhonny i`ai dat cu banu grozav... precis o sa merite .. cu standerele am zis ca o sa fac si eu, ca tot dispun de scule.. asteptam poze dupa finalizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) ce i-am facut mobrei in ultima perioada? sau mai bine ce ii tot fac mobrei de cand am luat-o si asta o spun in sensul pozitiv (mama lui de microb)sa incerc s-o rezum la ce i-am facut in ultimii 2 ani...e prea mult? nu-i stres, s-asa nu-i vreme de bobinat.pai in urma unui incident cu o vita incaltata care mi-a impins mobra cu masina in timp ce parasea parcare, aceasta s-a culcat pe dreapta sprijinindu-se cu capacul ambreiaj pe bordura si cu rezervorul pe stalpul unui semn de circulatie.apoi, gasit seile taiate cu cutterul.intrat in intersectie pe prioritate,stimabil veteran din peugeot nu cedeaza, nu vede zmeul negru, patrunde in intersectie, si reusesc 1 fel de'franare de urgenta' cu punct ochit roata fata dreapta a peugeot-ului, suficient cat sa ma faca sa schimb mai tarziu ambele jambeceva mai incoace , prin septembrie, stimabil vecin de cartier, decide sa-si demareze scuterul in spatele meu, fara a ma mai ocoli, propulsandu-ma cu tot cu mobra intr-unul din cei 3 stalpi de pe marginea trotuarului(cei anti parcat pe trotuar).eveniment soldat cu culcatul mobrei pe dreapta cu punct de sprijin in oglinda dreapta(abia le schimbasem),far,masca far dreapta, aripa roata fata(abia o schimbasem).asadar,oglinda,far,masca,cadru far,aripa,capat ghidon sparte sau raschetate. Cam astea ar fi evenimentele...asa ca , incercand sa imi aduc aminte ce am schimbat/inlocuit, insirui urmatoarelejambe furca noi oemservisare totala fata mobraschimbat toti rulmentii pe mobra oemschimbat rezervor, nou original,gasit dupa mult stres in UK, din pacate nu pe negruschimbat seile cu 1 set custom a la Top Sellerie Parisschimbat capac carter nou oemschimbat maneta ambreiaj nou oemschimbat 'mestecator' cutie nou oemset metzeler Z8 - o alegere pe care o recomand celor care inca au dubii !oglinzi Magazi - race/show mega reglabileextensii oglinzibaterie noua, cea veche a sarbatorit 3 ani in dec 2013, decis s-o schimbbujii CR9EIX (iridiu)capeti ghidon negri noi oeminca 1 set de capeti ghidon aftermarket silver(merg perfect cu rezervorul)rim stripe alb reflectorizantquick-lock tank ring Evo in tandem cu geanta rezervor quick-lock sport Evo, coduri Louis 10065063 respectiv 10065097. vreau sa va spun ca e 1 din cele mai bune investitii vis a vis de tank bag. mega practic, mega rapid.la inceputul lui decembrie, schimbat ulei, litru aer, filtru ulei,antigel si binenteles filtrul de polen pus manere incalzite Saito, setul 2, setul 1 fiind dupa 2 ani la capatul vietii.schimbat bricheta.si aceasta dupa ap.3 ani avea tot suportul de plastic crapat,riscand sa raman cu ea doar in fire. cod produs louis 10032955uitat de kitul de lant : DID VX2 Goldsuport gps cod Louis 10001505gentuta gps cod louis 10032971 generatia 2.prima s-a prajit de la soare dupa 3 ani.A, in urma incidentului cu vecinul scooterist, am carena far,cadru far si far de Z1000.multumesc Disabled Catapeste care am remontat windscreenul puigce sa mai fie,ce sa mai fie... a : toata carena codita noua oemsi binenteles stop fumuriu LED cu semnalizari incorporate.bureti manete cod Louis 10019101-excelenti pe durata intregului an, insa iarna fac diferenta !ma uitam peste facturile din 2013 si ma gandeam la postul de pe forum cu evolutia unui motociclist, si radeam: unii se dau, unii se dau tare, altii le fac pe ambele, unii se dau pe forum,altii se dau de pamant,unii fac ture doar in oras, altii bobineaza 15-20mii/an,unii baga bani la greu in mobra din dotare, altii le schimba la sezon. la final toti sunt nemultumiti si toti vor mai multfacturi din 2013 de peste 3mii de iepuri.ce dracu!,imi zic mai luam o mobra..... dar cu mobra asta eu fac anual Franta-Romanica, nu-mi permit sa nu fie in regula, si nu-mi permit inca, 1 touring serios. pana mea...pe ultima 100 de metri, mi-am adus aminte ca am profitat de faptul ca aveam demontata toata fata, asa ca mi-am pus in aplicare 1 plan care ma rodea din 2010 de cand am luat mobra: sa schimb ledurile alea gay, rosii din bord. zis si facut. demontat 12 bucati blackberry 9000, furat de acolo flash-ul de camera, si tada: acum am lumina alb-galbui in bord. am lasat doar 2 pe zona de red.v-am plictisit destul, asa ca o sa incerc sa bag ceva poze si nu, nu e de vanzare ! nu inca. Editat Februarie 6, 2014 de sarazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 tu si kawa ati trecut prin multe! frumos z! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Ai lucrat ceva la ea... bravo! Cat te-au costat piesele si consumabilele cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ai pulsat ceva gologani bafta in continuare sa pui si ceva poze dupa ce termini toate scrise pe foaie 2670 ron dar a meritat am uitat sa precizez ca am imbracat si ram-air-urile si oglinzile cu parbrizul in folie colant carbon si cu poze nu stiu cum sa atasez aici iar cu standerele tot de pe aici de pe forum am sa le fac din teava rectangulara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 I-am pus genti si top case. Am muncit ceva la ea, dar arata fain. Sa vina varaaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 I-am pus genti si top case. Am muncit ceva la ea, dar arata fain. Sa vina varaaaaaaaaaaaaaa! DSCF0044.JPG Frumoasa! Ti-am incalecat-o putin prin magazin acum vreo 2 luni. Avem acelasi motor, dar motocicletele sunt absolut diferite. Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 tu si kawa ati trecut prin multe! frumos z! retrospectiv privind, da asa e.sper sa nu mai avem evenimente neplacute, si sper sa o aduc la 70.000 km anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Frumoasa! Ti-am incalecat-o putin prin magazin acum vreo 2 luni. Avem acelasi motor, dar motocicletele sunt absolut diferite. Hai cu primavara! Acum vreo doua luni nu era a mea, de aceea te-a lasat dealerul sa o incaleci. De cand am cumparat-o vanzatorul o pazeste ca un cerber, si nu lasa pe nimeni sa se urce pe ea ... Oricum nu ma deranjeaza daca cineva se "urca" pe ea, atata timp cat nu strica nimic. Editat Februarie 8, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ca sa nu creada ca o ignor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Azi a venit si randul chinezariilor sa intre la operat. Adica sa le pornesc. In prealabil pusesem bateriile la incarcat. Azi le-am facut urmatoarele: First Bike Concorde: -Schimbat furtune de benzina si vacuum (cele vechi s-au facut casante?!?); -Schimbat filtru benzina; -Curatat filtru aer; Linhai Prince: -Schimbat filtru benzina; -Curatat filtru aer; Dupa ce le-am facut astea jucariile pleaca la prima cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 astazi le-am spalat. pe amadoua. in plus, Viroaga a primit azi un lantz nou de la Esjot iar Sovietica are de azi o baterie noua, Bosch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ieri am pornit motoreta si luat-o la o tura. Greu a fost. Azi am cumparat o baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Ieri, ca tot a fost duminica si am avut ceva timp, am dat jos capacul de la ambreiaj ca sa curat gemuletul de vizitare, unde se vede nivelul de ulei (la mine nu se mai vedea nimic, era complet negru). A iesit f bine... si m-am apucat sa polishez tot capacul, pt ca avea vopseaua sarita si zgariata. Poze cu el polishat la final. Evident, va trebui sa-l desfac si pe cel de pe stanga ca sa-l polishez, dar dupa ce il termin pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Astazi i-am taiat lantul pentru ca abea am luat-o si trebuie schimbat (cel nou e pe drum). Carburatoarele sunt urmatoarele pe lista, de curatat bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Sa le tai si pe alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) HaHaHa, am mentionat ca sunt pe lista de curatat. Cand o sa moara atunci am sa le tai Editat Februarie 27, 2014 de Tesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.