Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Nu nu, sa fie clar am fost prost ca nu m-am uitat de 20 de ori si m-am repezit ca virgina la p.. , abia ce-mi luasem permisul si ma ardea. Norocul a avut un procentaj mult prea mic, e 99% vina mea. Dar na, imi place prea mult cum arata si e singura pe care m-am putut aseza comfortabil la 1.93 metri ai mei (din cate am vazut).

 

Sunt de acord cu tine si ma inscriu in aceeasi categorie... m-am repezit sa iau o mobra vazuta o singura data la betie :))

 

lasa man , poate si pretul a fost bun sper.priveste partea buna a lucrurilor, acum le-ai facut ca la carte si pentru o perioada lunga de timp nu o sa mai ai batai de cap

 

multumesc mult , azi n-am reusit sa ajung sa cumpar, o voi face maine si voi pune ceva poze inainte/dupa:D sper sa iasa frumos !

 

E adevarat, ce schimbi/repari e bine facut si tine cativa ani, ai baza in ce faci cu mana ta.

 

Pe motocicleta din semnatura?

Totusim sansa sa aibe toate defectele enumerate de tine e cam mica.

 

La mine au fost chiar mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu exista mobra dintr-un an indepartat la bani putini impecabila. Nu are cum. Garniturile imbatranesc deci la un moment dat o sa inceapa sa-ti zemuiasca prin diferite locuri, unele piese cedeza deci la un moment dat va trebui sa investesti in altele, unele reglaje/arcuri vor ceda si lista poate continua. Atunci cand iti cumperi o mobra mai veche trebuie sa fii pregatit sa mai investesti in ea atat timp si nervi cat si bani (cam cel putin un sfert din pretul ei, ATENTIE doar pentru probleme neprevazute). Eu personal cand am cumparat-o, stiind ca este veche, 2 lucruri am vrut sa fie impecabile la ea 1. Geometria (cadru drept nesudat, furca dreapta nerefacuta, amortizor spate ok) 2. Motorul (compresie buna, fara batai si alte probleme). In rest ma asteptam sa apara diferite probleme, care ghici ce ? Au aparut. Am schimbat toate piesele cu probleme cu altele noi si acum totul este ok.

 

On : Deoarece am fost liber astazi, i-am facut un mic "dus" + unsul lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe motocicleta din semnatura?

Totusim sansa sa aibe toate defectele enumerate de tine e cam mica.

Da, pe ea. Stai linistit ca am descoperit si ca ea mergea in 2 pistoane, 1 si 3 nu au scanteie. Nu imi explic cum ,efectiv nu suna aiurea . Am pornit de la probleme ralanti, acum dupa curatare/sincronizare carburi a dracu' sta si la 500 de ture... IN 2 PISTOANE..cum..naiba....paranormal.Maine ma duc dupa bujii. God damn piece of shit X-(

 

edit: bun avatar mi-am ales, dumnezeule... :crack:

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa dai bani pe bujii, schimbele le intre ele si vezi daca problema se muta cu bujiile sau nu.

Daca nu, verifica fire de alimentare la bobine, ca ai zos ca ai lucrat la electrica. Apoi bobina. SI fisele. Mai am niste bobine de GPZ, nu stiu daca se potrivesc la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e de la bujii, nu dau scanteie. Am 2 bobine, fiecare merge cu o bujie buna si una arsa, am facut permutari "n" luate cate"k" destule intre fise bobine si bujii pana am ajuns la concluzia asta. Multumesc de intentie dar nu se potrivesc bobinele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sprey ul de frane o albeste mai rau....am incercat o gramada de detergenti

 

Ai rezolvat ceva? Cred ca am aceeasi problema. Jante albicioase. La mine banuiesc o spalare neinspirata cu benzina. Am incercat sa dau spray-ul de lant jos de pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca a fost frumos afara si nu am mai scapat de prieteni sa facem ce mai am de facut la mobra astazi ca maine sa mergem la pescuit ne-am apucat sa "tricotam" o protectie pt radiatorul de apa si cel de ulei pentru pietricelele de pe circuit ,dat jos scarita stanga pasager si peg`ul de pe dreapta(am lasat suportul de scarita dreapta pe post de exhaust hanger bracket) costa ceva unul aftermarket si nu am vrut sa dau $ pe el .

Sper sa va placa si sa fie "ce trebe" ,daca credeti ca e ceva gresit va rog sa-mi spuneti ,mai am de eliminat partea de jos din protectie in zilele urmatoare daca ma incurca cumva cand montez noile carene CRC ,luni sper sa ajunga si sa apuc le montez pe motocicleta + sa vin cu un review,in zilele urmatoare vreau sa ma decid daca sa le vopsesc sau sa le las asa .

Am folosit o tabla perforata (plasa de boxe) ,soricei ,sficul (sau cum se numeste),putin si flexu :),carioca(era mai bun un corector ...) + mare mare rabdare

post-33534-0-61676100-1396116274_thumb.jpgpost-33534-0-50617000-1396116278_thumb.jpg

post-33534-0-07247400-1396116383_thumb.jpgpost-33534-0-89875300-1396116407_thumb.jpgpost-33534-0-11798100-1396116433_thumb.jpg

post-33534-0-46457600-1396116456_thumb.jpgpost-33534-0-19676400-1396116482_thumb.jpgpost-33534-0-03203600-1396116508_thumb.jpgpost-33534-0-25349600-1396116531_thumb.jpgpost-33534-0-92900400-1396116565_thumb.jpgpost-33534-0-37829000-1396116595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e de la bujii, nu dau scanteie. Am 2 bobine, fiecare merge cu o bujie buna si una arsa, am facut permutari "n" luate cate"k" destule intre fise bobine si bujii pana am ajuns la concluzia asta. Multumesc de intentie dar nu se potrivesc bobinele.

Atunci e usor, niste bujii noi si gata.

Bobinele in poze par la fel :) dar cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca a fost frumos afara si nu am mai scapat de prieteni sa facem ce mai am de facut la mobra astazi ca maine sa mergem la pescuit ne-am apucat sa "tricotam" o protectie pt radiatorul de apa si cel de ulei pentru pietricelele de pe circuit ,dat jos scarita stanga pasager si peg`ul de pe dreapta(am lasat suportul de scarita dreapta pe post de exhaust hanger bracket) costa ceva unul aftermarket si nu am vrut sa dau $ pe el .

Sper sa va placa si sa fie "ce trebe" ,daca credeti ca e ceva gresit va rog sa-mi spuneti ,mai am de eliminat partea de jos din protectie in zilele urmatoare daca ma incurca cumva cand montez noile carene CRC ,luni sper sa ajunga si sa apuc le montez pe motocicleta + sa vin cu un review,in zilele urmatoare vreau sa ma decid daca sa le vopsesc sau sa le las asa .

Am folosit o tabla perforata (plasa de boxe) ,soricei ,sficul (sau cum se numeste),putin si flexu :),carioca(era mai bun un corector ...) + mare mare rabdare

 

Renunta la soriceii aia. Pe langa ca arata oribil, o sa se topeasca sau, in cel mai bun caz, o sa se incinga-raceasca si o sa se rupa. Gandeste alt sistem de prindere... si, din punctul meu de vedere, pune alta plasa mai mare pe latime, sa nu se mai vada marginile. Asta daca iti pasa de aspect...

 

Eu am mai montat si amortizoarele, frana spate cu tot cu reglaj (vechiul reglaj = frana 0), scaritele pasager si lantul. Am pus pe aripa spate stopul si semnalele... si maine sa o montez, ca e tarziu acum. Tot maine pun si rezervorul si alte cateva maruntisuri si... afara si cheie, dupa 3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu mai bine ne povestesti cum e cu epilatul pe piept..

zaire..ia zii tu mhai tata ca esti cascador la cazaturi pe bune oase rupte shuruburi etc..cum e meei sa nu stii sa conduci o amarata de motocicleta! ca nu e mig 29 e doar bicicleta cu motor..parerea mea! nici macar atat nu poti mesheriashule?? in mentalul colectiv ramai un lache flaushat din pacate..hai pe litoral la vara..ce zici? fa-o pana la capat..fii ciumete..te astept!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e usor, niste bujii noi si gata.

Bobinele in poze par la fel :) dar cine stie.

Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea :( , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quot

 

 

 

 

 

 

 

post=3709427" timestamp="1396124504]

Renunta la soriceii aia. Pe langa ca arata oribil, o sa se topeasca sau, in cel mai bun caz, o sa se incinga-raceasca si o sa se rupa. Gandeste alt sistem de prindere... si, din punctul meu de vedere, pune alta plasa mai mare pe latime, sa nu se mai vada marginile. Asta daca iti pasa de aspect...

 

Eu am mai montat si amortizoarele, frana spate cu tot cu reglaj (vechiul reglaj = frana 0), scaritele pasager si lantul. Am pus pe aripa spate stopul si semnalele... si maine sa o montez, ca e tarziu acum. Tot maine pun si rezervorul si alte cateva maruntisuri si... afara si cheie, dupa 3 ani.

asta nu e naked,o sa pun si carene crc si nu o sa se

mai vada nimic,mersi oricum,scz postez. de pe tel ,o seara buna

 

o sa ma gandesc si @ soricei,cu carenele astea o sa pot verifica imediat ce se intampla,mersi prietene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afara si cheie, dupa 3 ani.

 

Hai cu filmuletu'!

Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea :( , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite.

nu ai scanteie la bujiile 1 si 3? sau nu pornesc cilindrii 1 si 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu filmuletu'!

nu ai scanteie la bujiile 1 si 3? sau nu pornesc cilindrii 1 si 3?

Scanteie am dar nu pornesc cilindrii. Bujia scoasa din motor are scanteie dar no boom in cilindru :) , ii tragi 1 apoi 2 fise si nu se schimba mersul motorului.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intr-o zi.. dar in 2 saptamani :-)

 

  • Eliminat catalizator
  • Scurtat tobe + revopsit electrostatic
  • Schimbat ulei + placute
  • Schimbat mansoane si capete de ghidon + eliminat oglinzi
  • Curatare generala, bibilita din aproape in aproape,lant, basculta, jante + curatare filtru de aer

Mai sunt de facut, timp sa am..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea :( , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite.

Poate e o intrebare stupida, dar fisele le ai pus in ordine corecta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mentalul colectiv ramai un lache flaushat din pacate..hai pe litoral la vara..ce zici? fa-o pana la capat..fii ciumete..te astept!

hahahah.. cred ca mentalul colectiv a fost cel mai inteligent cumul de cuvinte folosit pe acest forum. REcunoaste ca ti e frica de brownies si te intelegem.

 

io nu vin mah 'pe litoral'.. incearca cu altu, mie-mi plac femeile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...