mikail Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 schimbat ulei+filtru ulei+filtru aer+spalat/gresat lant+completat "lichide"...ce mai...pregatire de sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 I-am montat bascula si roata spate la loc, impreuna cu simeringuri noi si gresare rulment. Si am uns si filtrul de aer, ca uitasem de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pentru ca a fost frumos afara si nu am mai scapat de prieteni sa facem ce mai am de facut la mobra astazi ca maine sa mergem la pescuit ne-am apucat sa "tricotam" o protectie pt radiatorul de apa si cel de ulei pentru pietricelele de pe circuit ,dat jos scarita stanga pasager si peg`ul de pe dreapta(am lasat suportul de scarita dreapta pe post de exhaust hanger bracket) costa ceva unul aftermarket si nu am vrut sa dau $ pe el . Sper sa va placa si sa fie "ce trebe" ,daca credeti ca e ceva gresit va rog sa-mi spuneti ,mai am de eliminat partea de jos din protectie in zilele urmatoare daca ma incurca cumva cand montez noile carene CRC ,luni sper sa ajunga si sa apuc le montez pe motocicleta + sa vin cu un review,in zilele urmatoare vreau sa ma decid daca sa le vopsesc sau sa le las asa . Am folosit o tabla perforata (plasa de boxe) ,soricei ,sficul (sau cum se numeste),putin si flexu ,carioca(era mai bun un corector ...) + mare mare rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Problema e de la bujii, nu dau scanteie. Am 2 bobine, fiecare merge cu o bujie buna si una arsa, am facut permutari "n" luate cate"k" destule intre fise bobine si bujii pana am ajuns la concluzia asta. Multumesc de intentie dar nu se potrivesc bobinele. Atunci e usor, niste bujii noi si gata. Bobinele in poze par la fel dar cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pentru ca a fost frumos afara si nu am mai scapat de prieteni sa facem ce mai am de facut la mobra astazi ca maine sa mergem la pescuit ne-am apucat sa "tricotam" o protectie pt radiatorul de apa si cel de ulei pentru pietricelele de pe circuit ,dat jos scarita stanga pasager si peg`ul de pe dreapta(am lasat suportul de scarita dreapta pe post de exhaust hanger bracket) costa ceva unul aftermarket si nu am vrut sa dau $ pe el . Sper sa va placa si sa fie "ce trebe" ,daca credeti ca e ceva gresit va rog sa-mi spuneti ,mai am de eliminat partea de jos din protectie in zilele urmatoare daca ma incurca cumva cand montez noile carene CRC ,luni sper sa ajunga si sa apuc le montez pe motocicleta + sa vin cu un review,in zilele urmatoare vreau sa ma decid daca sa le vopsesc sau sa le las asa . Am folosit o tabla perforata (plasa de boxe) ,soricei ,sficul (sau cum se numeste),putin si flexu ,carioca(era mai bun un corector ...) + mare mare rabdare Renunta la soriceii aia. Pe langa ca arata oribil, o sa se topeasca sau, in cel mai bun caz, o sa se incinga-raceasca si o sa se rupa. Gandeste alt sistem de prindere... si, din punctul meu de vedere, pune alta plasa mai mare pe latime, sa nu se mai vada marginile. Asta daca iti pasa de aspect... Eu am mai montat si amortizoarele, frana spate cu tot cu reglaj (vechiul reglaj = frana 0), scaritele pasager si lantul. Am pus pe aripa spate stopul si semnalele... si maine sa o montez, ca e tarziu acum. Tot maine pun si rezervorul si alte cateva maruntisuri si... afara si cheie, dupa 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 tu mai bine ne povestesti cum e cu epilatul pe piept..zaire..ia zii tu mhai tata ca esti cascador la cazaturi pe bune oase rupte shuruburi etc..cum e meei sa nu stii sa conduci o amarata de motocicleta! ca nu e mig 29 e doar bicicleta cu motor..parerea mea! nici macar atat nu poti mesheriashule?? in mentalul colectiv ramai un lache flaushat din pacate..hai pe litoral la vara..ce zici? fa-o pana la capat..fii ciumete..te astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Atunci e usor, niste bujii noi si gata. Bobinele in poze par la fel dar cine stie. Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite. Editat Martie 29, 2014 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 [quot post=3709427" timestamp="1396124504] Renunta la soriceii aia. Pe langa ca arata oribil, o sa se topeasca sau, in cel mai bun caz, o sa se incinga-raceasca si o sa se rupa. Gandeste alt sistem de prindere... si, din punctul meu de vedere, pune alta plasa mai mare pe latime, sa nu se mai vada marginile. Asta daca iti pasa de aspect... Eu am mai montat si amortizoarele, frana spate cu tot cu reglaj (vechiul reglaj = frana 0), scaritele pasager si lantul. Am pus pe aripa spate stopul si semnalele... si maine sa o montez, ca e tarziu acum. Tot maine pun si rezervorul si alte cateva maruntisuri si... afara si cheie, dupa 3 ani. asta nu e naked,o sa pun si carene crc si nu o sa se mai vada nimic,mersi oricum,scz postez. de pe tel ,o seara buna o sa ma gandesc si @ soricei,cu carenele astea o sa pot verifica imediat ce se intampla,mersi prietene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 afara si cheie, dupa 3 ani. Hai cu filmuletu'! Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite. nu ai scanteie la bujiile 1 si 3? sau nu pornesc cilindrii 1 si 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Hai cu filmuletu'! nu ai scanteie la bujiile 1 si 3? sau nu pornesc cilindrii 1 si 3? Scanteie am dar nu pornesc cilindrii. Bujia scoasa din motor are scanteie dar no boom in cilindru , ii tragi 1 apoi 2 fise si nu se schimba mersul motorului. Editat Martie 30, 2014 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Nu intr-o zi.. dar in 2 saptamani :-) Eliminat catalizator Scurtat tobe + revopsit electrostatic Schimbat ulei + placute Schimbat mansoane si capete de ghidon + eliminat oglinzi Curatare generala, bibilita din aproape in aproape,lant, basculta, jante + curatare filtru de aer Mai sunt de facut, timp sa am.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Eh, azi dimineata credeam ca e usor dar se pare ca nu e. Pus 4 bujii noi, face la fel.. Scanteie e pe toate dar 2 cilindri nu aprind..scoti fisa motorul merge la fel. Scoate fum albastru cand o turez si nu se tureaza uniform, ii dau maxim sta si valureste 2-3 secunde intre 4500-5500 si apoi urca la 14mii and beyond brusc, coboara greu in ture. Pe respiratorul carterului iese putin fum si e presiune in baie, se simte cum sufla..mie mi-e cam clar. Am verificat cu multimetru bujii fise bobine..toate bune . luni verific compresia si CDI-ul+ruptor si semnal de senzor cu multimetrul ...daca imi iese compresia...asta e.. o "tai" . N-ar fii greu pt ca in afara de unele piese din motor e identica cu zzr600e. Halal inceput de motociclism ...cum sa-ti dezmembrezi ma prima motocicleta dupa nici 50 de km cu ea , De vandut nu o vand asa pt ca nu pot, nu pot sa las pe altcineva sa aiba dezamagirea pe care o am eu acum, mi se rupe sufletul stau si ma uit la poze cu ea ca femeile parasite. Poate e o intrebare stupida, dar fisele le ai pus in ordine corecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 GeoZGA daca ai o idee cum sa prind plasa mai bine/safe te rog sa-mi spui,mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 in mentalul colectiv ramai un lache flaushat din pacate..hai pe litoral la vara..ce zici? fa-o pana la capat..fii ciumete..te astept! hahahah.. cred ca mentalul colectiv a fost cel mai inteligent cumul de cuvinte folosit pe acest forum. REcunoaste ca ti e frica de brownies si te intelegem. io nu vin mah 'pe litoral'.. incearca cu altu, mie-mi plac femeile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Poate e o intrebare stupida, dar fisele le ai pus in ordine corecta? Nici o intrebare nu este stupida . Da, fisele sunt in ordine corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 azi... am pornit-oooo!!! dupa 3 ani, 3 ani jumatate, in sfarsit a pornit, cu emotii si probleme (benzina curgea pe la filtru, pe la sorb, carbul nereglat...) https://www.facebook.com/photo.php?v=663947996974238&set=vb.100000771325235&type=2&theater¬if_t=video_processed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 azi... am pornit-oooo!!! dupa 3 ani, 3 ani jumatate, in sfarsit a pornit, cu emotii si probleme (benzina curgea pe la filtru, pe la sorb, carbul nereglat...) https://www.facebook.com/photo.php?v=663947996974238&set=vb.100000771325235&type=2&theater¬if_t=video_processed Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Merci. O sa mai am de lucru la ea, ca deh, e fier vechi, dar ma bucur ca a pornit si ca merge... mai balbaie acceleratia, mai scapa putin ulei pe la o garnitura, mai cedeaza un furtun... dar merge si suna chiar bine motorul, fara batai sau zgomote suspecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Merci. O sa mai am de lucru la ea, ca deh, e fier vechi, dar ma bucur ca a pornit si ca merge... mai balbaie acceleratia, mai scapa putin ulei pe la o garnitura, mai cedeaza un furtun... dar merge si suna chiar bine motorul, fara batai sau zgomote suspecte Bai sa ai parte de bafta, eu cred ca o sa fac un drum pana in Germania sa-mi iau alta si s-o calaresc inapoi. E doar autostrada asa ca lipsa mea de experienta n-ar trebui sa conteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 ai inteles dc..zaire! lasa.o asa cum a cazut, incearca sa ma eviti..gura mare ce esti! invata sa conduci pe doua roate ca nu e asa de greu..si fetele merg pe moto chiar busalau si nu cad ca tine mototolule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Bai sa ai parte de bafta, eu cred ca o sa fac un drum pana in Germania sa-mi iau alta si s-o calaresc inapoi. E doar autostrada asa ca lipsa mea de experienta n-ar trebui sa conteze. Merci, bafta si tie. Se rezolva si problemele tale, stai linistit Stiu cum e, am demontat tot de pe ea, cu exceptia motorului, si am tot schimbat si reparat... mereu aparea altceva. Ca si azi... pus 5l de benzina, dat la automat... siroaie de benzina de sub rezervor. Rezolvata asta, iar benzina pusa, iar dat la automat... benzina pe la un furtun si pe la filtru. Rezolvat si astea... scapa ulei pe la o garnitura. Sper sa termin cu maruntisurile astea si sa o pot scoate pe strazi linistit. Macar tot ce schimbi e bun schimbat si ai baza in mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Merci, bafta si tie. Se rezolva si problemele tale, stai linistit Stiu cum e, am demontat tot de pe ea, cu exceptia motorului, si am tot schimbat si reparat... mereu aparea altceva. Ca si azi... pus 5l de benzina, dat la automat... siroaie de benzina de sub rezervor. Rezolvata asta, iar benzina pusa, iar dat la automat... benzina pe la un furtun si pe la filtru. Rezolvat si astea... scapa ulei pe la o garnitura. Sper sa termin cu maruntisurile astea si sa o pot scoate pe strazi linistit. Macar tot ce schimbi e bun schimbat si ai baza in mobra. Multumesc. sper sa se rezolve si s-o pastrez pt ca m-am atasat foarte tare de ea . Daca nu, o sa ma duc in Germania cu cineva care cunoaste si voi veni calare pana in Romania. Eu zic ca va fi frumos, o sa am sansa sa imi cresc experienta pe motor de la 50 de km la 1950 de km in cateva zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Daca pana acuma tu te ai ocupat singur de ea, ar fi bine sa-si da si alcineva cu parerea. Poate te scapa ceva. Completez si eu on-topic: Curatat mufe, sigurante, etc, acuma pot sa pornesc luminina fara sa se opreste motorul si fara sa raman fara curent Curatat discuri de frana, frana la mana deja a inceput sa tine cat de cat, poate scap fara sa desfac etrierul Spalat Trecut proiectoare prin contact ca nu da orice trecator drum la niste lumini Completat ceva suruburi lipsa Schimbat ceva becuri Imbogatit un pic amestec ralantiu. Toate asta nu la Kawa ci la achitizitia noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Ai rezolvat ceva? Cred ca am aceeasi problema. Jante albicioase. La mine banuiesc o spalare neinspirata cu benzina. Am incercat sa dau spray-ul de lant jos de pe ele. wd 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Daca pana acuma tu te ai ocupat singur de ea, ar fi bine sa-si da si alcineva cu parerea. Poate te scapa ceva. Completez si eu on-topic: Curatat mufe, sigurante, etc, acuma pot sa pornesc luminina fara sa se opreste motorul si fara sa raman fara curent Curatat discuri de frana, frana la mana deja a inceput sa tine cat de cat, poate scap fara sa desfac etrierul Spalat Trecut proiectoare prin contact ca nu da orice trecator drum la niste lumini Completat ceva suruburi lipsa Schimbat ceva becuri Imbogatit un pic amestec ralantiu. Toate asta nu la Kawa ci la achitizitia noua. Dar nici pana acum nu m-am ocupat singur de ea, am fost cot la cot cu un mecanic.Astept testul de compresie totusi . Editat Martie 31, 2014 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.