Banzay Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Aha, vechea disputa de pe forumuri: euro vs japan ... dar se pare ca nu cei de la ducati sau aprilia au avut curaj sa se intalneasca face2face si sa 'discute', ci moto-guzzi si nu cu vreo marca japoneza ci una coreeana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Asta nu e disputul meu, nu as fi vrut sa fac parte. Acuma stam dupa RCA-uri, declaratii, formulare, devize. Dar e bine ca a fost doar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Imi dau seama ca nu a fost ceva voit, nici un om intreg la minte nu ar face asa ceva. Iar legat de partea cu actele o stiu si pe aia... E frustrant faptul ca lucrezi la un fier (cum mi s-a intamplat cu o masina) si dupa ti-o trage unul, pe moto mai e riscul sa o mai si patesti... De asta tot incerc sa ma limitez in miscari si sa nu prea ma plimb prin oras pe 2 roti. Si nici in tara nu prea am tragere de inima, ca si asa imi fac nervi pana la granita si inapoi cand ies la vecinii bulgari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Inca o mana de vopsea si e gata. Nu a iesit ca din fabrica da pt uzul propriu e numa bun. Din pacate scarita stamga cu tot cu suportul care vine din cadru era cam stramg si m-a tras in jos cu tot suportul. Eh asa iese cand faci la mana, si mai e si prima incercare. Per total sunt destul de multumit. Haida spor !!! PS: toate detaliile de fabricatie o sa le dau cand oi ajunge la un net calumea ca sa pot pune si ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Am facut comanda la semeringuri ulei si praf originale Kawa. Now we wait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Am scos ragalia (TDM) prin oras, zisesem ca reglasem carburicii un pic, dar ii cam da cu rateuri pe evacuare, iar o evacuare e o idee mai rece ca aialalta. Misto e ca trage decent totusi, dar de la pocniturile de pe evacuare (a se citi vick-exhaust aka teava-goala) lumea se uita ca la urs (mi se pare nasol cand esti in mijlocul atentiei, trebuie sa fac rost de un silencer). Marfa cand am trecut pe langa politie, nema semnalizari, nema oglinzi, macar am tras ambreiajul sa nu se mai 'balbaie' Eram pe ultima banda, cred ca i-a fost lene sa treaca peste benzi sa ma 'agate', dar ce era in mintea lui "uite-l si pe nebunu' asta!". Cum sa nu iubesti fiarele vechi? Editat August 21, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 De la ce se poate uza cuzinetii la furca in 6000km? Au fost noi, acuma iar au zgriaturi si partial teflon luat. Tuburi cica ar fi bune. Ulei cam negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 De la ce se poate uza cuzinetii la furca in 6000km? Au fost noi, acuma iar au zgriaturi si partial teflon luat. Tuburi cica ar fi bune. Ulei cam negru. ti-am zis si prima data, slefuieste tuburile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Nu am facut eu lucrarea. O sa intreb care a fost procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Azi i-am montat capete de ghidon si manete de ambreiaj si frana noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Cumparat furca SH, mai vine cu alte piese, cum ar fi carene, o roata, codita.. Trebuia sa vine azi, dar din pacate curierul a fost trimis la adresa gresita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 cam asa arata produlul finit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Lasat si kawa la service pentru furca. Acuma am asa: Guzzi: la service, accidentat Simson: stricat motorul Kawa: la service, curge furca Am venit pe bicicleta la munca. Daca si asta sa strica, nu mai stiu ce sa mai fac. Ieri am ridicat Kawa de la service cu furca facuta (cuzineti, semeringuri ulei si praf noi, toate branduite Kastravachi). Au mai ramas 2 in pana. Nu prea mai am frane pe fata, cred ca a ajuns ulei din furca pe disc. Macar nu pot sa blochez roata fata din greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Ia un spray degresant (de curatat lantul chiar) si da-i pe disc + sters bine cu carpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 S-ar putea sa fie compromise placutele, dar o sa mai incerc una-alta. A fost facut o incercare cu degresant, fara efect mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Mi.am luat un voltmetru cu afisaj galben. Mai scump dar macar nu asa banal ca rosu si parca nici nu iti scoate ochii. Acum sa vedem cum il integrez in bord la kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 o poza ceva cu voltmetru, pret si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Mi-am montat "quick release" la coburi. Alta viata! Nu mai am cadrul ala urat pentru bagaje, coburile stau fix, iar cand le dau jos, pot sa folosesc si eu helmet-lockul de pe motor. QRFTW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Fericitilor. Eu doar i-am dat jos husa de pe ea si ma uit la ea , o trecut doar 2 saptamani de la operatia de genunchi , cred ca sezonul asta e cam gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Fericitilor. Eu doar i-am dat jos husa de pe ea si ma uit la ea , o trecut doar 2 saptamani de la operatia de genunchi , cred ca sezonul asta e cam gata . Daca esti baftos si tine vremea buna, pe la sfrasitul lui octombrie poti incerca sa te urci in sa. Eu dupa doua luni de la operatie am iesit pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Vreo 40 ron. Un magazin dubios din c.ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Mi.am luat un voltmetru cu afisaj galben. Mai scump dar macar nu asa banal ca rosu si parca nici nu iti scoate ochii. Acum sa vedem cum il integrez in bord la kawa Eu nu imi place sa tai in borduri. De ce ai o obsesie pentru voltmetre? Ia-ti un GPZ, are voltmetru stock integrat in bord: » Post actualizat in 05 Sep 2014 10:07 Vreo 40 ron. Un magazin dubios din c.ta. Aia nu sa poate integra, doar adauga Si pe guzzi am voltmetru din fabrica, by the way. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Aveam la chinez integrat. Oricum nu tai nimic, la tdm de ex, am adaugat o bucatica de plastic lipita. Nu am o obsesie fata de voltmetre, nu am avut pana acum problrme cu incarcarea, insa sunt obsedat de mersul corect al motorului si cu cat stiu mai devreme de aparitia unei probleme cu atat rezolv mai repede si corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Atunci pune si un ceas pentru temperatura si presiune de ulei. Probleme cu incarcarea nu apar asa des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 De temperatura ceva sa fie acolo cat de cat sunt alea de pe louis. De ulei se gasesc dar chiar ca nu mai am loc sa il bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.