Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs!


» Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56

????????????????????????????????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs!

» Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56

????????????????????????????????????????????????

Banuiesc ca ai robinet de benzina.

Pe ce pozitie a fost pusa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact cum a fost si inainte cand am dus-o la garaj,adica cu sageata injos,e bine?am vazut ca azi dupa ce am fost cu ea nu a mai curs!

Posibil sa se fi uscat membrana din interiorul robinetului.

Teoretic tre sa aibe un furtunas care creaza vacum si cum a stat degeaba o perioada de timp...

Daca acum iti merge bine,nu e stres.Drum intins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs!

» Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56

 

????????????????????????????????????????????????

cuiul poantou probabil are varf de cauciuc , dar daca si-a revenit este ok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat sa reglez supapele la scuter ca sa nu zic ca l-am uitat. Treaba de 30 de min. Nu am mai gasit lerele, asa ca am abandonat, ma intorc maine daca am timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pauza de tigare din complexul proces de a monta roata spate la viroguta... :P Am pus roata pe pozitie, montat axul, reglat lantul, acum ma apuc sa caut in manual cuplul de strangere pt ax.

Ce viata cu mobra usoara... 145 kg plina, am ridicat-o de spate cu o mana, ca sa scot capra de sub bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pauza de tigare din complexul proces de a monta roata spate la viroguta... :P Am pus roata pe pozitie, montat axul, reglat lantul, acum ma apuc sa caut in manual cuplul de strangere pt ax.

Ce viata cu mobra usoara... 145 kg plina, am ridicat-o de spate cu o mana, ca sa scot capra de sub bascula.

Cu treaba asta ma-i dat pe spate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu treaba asta ma-i dat pe spate :D

 

Si pe mine, m-am dat singur :)) Am zis sa fac "ca la carte"... bai nene, dar japonezu' nu e intreg la cap, 104 Nm nu e ok. L-am strans pe la 90, mi-a fost frica sa trag mai mult.

Da, stiu,, "stie japonezu' mai bine" bla, bla... prefer sa nu mai insist ca stramb bascula.

Am montat final roata spate, totusi ma deranjeaza ceva... se aude un pacanit cand invart de roata, din zona foii spate. La fiecare 8-10 zale face un zgomot, sa fie de la lant? Ca fara el nu se aude nimic si pare aliniat bine. Pacanitul asta il auzeam si anul trecut, dar l-am pus pe seama rulmentilor... acum sunt toti noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine, m-am dat singur :)) Am zis sa fac "ca la carte"... bai nene, dar japonezu' nu e intreg la cap, 104 Nm nu e ok. L-am strans pe la 90, mi-a fost frica sa trag mai mult.

Da, stiu,, "stie japonezu' mai bine" bla, bla... prefer sa nu mai insist ca stramb bascula.

Am montat final roata spate, totusi ma deranjeaza ceva... se aude un pacanit cand invart de roata, din zona foii spate. La fiecare 8-10 zale face un zgomot, sa fie de la lant? Ca fara el nu se aude nimic si pare aliniat bine. Pacanitul asta il auzeam si anul trecut, dar l-am pus pe seama rulmentilor... acum sunt toti noi.

40kgf la o cheie cu brat de 25cm nu mi se pare exagerat. Pacanitul ala iti vine de la cuplajele dintre foaie si roata, si a mea, la aia de125, pacanea la fel, i-am mai adaugat niscaiva adaosuri (banda izolatoare) si pacanitul a incetat, a aparut din nou cand s-au mai stroflocit alea.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs!

» Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56

????????????????????????????????????????????????

daca vorbim de furtunul de drenaj(cel negru) care coboara din cutia filtrului de aer,este normal;din ciclul "asa face toate".toate dar absolut toate kle-urile ,indiferent de an de fabricatie,"buiesc" pe acolo...chiar se recomanda sa mai strangi extremitatea furtunului pt a-l goli

daca te referi la furtunul galben ce pleaca din bateria de carburatoare,atunci este foarte probabil sa ti fi ramas un cui deschis;daca nu mai curge este ok

 

exact cum a fost si inainte cand am dus-o la garaj,adica cu sageata injos,e bine?am vazut ca azi dupa ce am fost cu ea nu a mai curs!

pozitiile robinetului sunt urmatoarele:

1-cu sageata spre stanga,spre roata fata-ON;in momentul in care ramai fara benzina comuti in pozitia 2

2-sageata spre dreapta(roata spate) -REZ-rezerva ceea ce se traduce prin 3litri benzina in rezervor

3-cu sageata in jos este PRI,cadere libera;practic va trage toata benzina din rezervor (nu recomand aceasta pozitie),fara sa stii in niciun moment cata benzina mai ai.

-dupa fiecare alimentare,orientezi robinetul in pozitia 1

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este vorba despre acel furtun negru care pleaca din cutia filtrului de aer,multumesc pentru invataturi nu am stiut asta cu robinetu,peste rezervor pe parti am lipite niste folii verzi asa am cumparat-o si de asta nu se vede nimik cum ar fi trebuit sa fie robinetu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remus si Sebring, prefereatele mele in materie de tobaraie :)

 

Eu am terminat treaba, am pornit scutericiul, mere bine(adica...na, la fel mergea si inainte parca porneste o idee mai lejer), acum imi bag nasul si in carburici un pic, montat intr-un final si bateria pe verzitura si asteptam in pana mea CALDURA!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la viroaga... i-am montat carburatorul, pompa de benzina si robinetul la loc si acum am spalat filtrul de aer... care s-a dezmembrat :)) "Capacul" e lipit din fabrica si s-a dezlipit de tot. Ocazie buna sa vad daca adezivul luat ieri de la lidl e bun pe burete.

Dupa ziua de ieri, cand m-am ofticat grav ca am 2 mobre si ma uit la ele, m-am mobilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ziua de ieri, cand m-am ofticat grav ca am 2 mobre si ma uit la ele, m-am mobilizat.

Pai de aia mica probabil nu iti mai arde :) Dar cu aialalta ce pazesti? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de aia mica probabil nu iti mai arde :) Dar cu aialalta ce pazesti? :D

 

Imi arde si de asta mica... sunt 50/50 daca o pastrez sau nu. Cel mai probabil o sa o pun la vanzare la un pret mare (pt piata) si o sa raman cu ea :D

Vaca asteapta prostia aia de plastic, a intarziat piesa, probabil marti-miercuri ajunge.

Asa ca acum ma ocup de viroguta. Mica, mica dar m-a dus saracuta 6000 km... si cu consum minuscul.

Si ca sa nu fie postarea aiurea... intre timp i-am mai schimbat niste suruburi ruginite.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la viroaga... i-am montat carburatorul, pompa de benzina si robinetul la loc si acum am spalat filtrul de aer... care s-a dezmembrat :)) "Capacul" e lipit din fabrica si s-a dezlipit de tot. Ocazie buna sa vad daca adezivul luat ieri de la lidl e bun pe burete.

Dupa ziua de ieri, cand m-am ofticat grav ca am 2 mobre si ma uit la ele, m-am mobilizat.

Sunt curios cat de bucurosi sunt vecinii ca acum o sa aiba doua mobre la intrare. Cei mai fericiti o sa fie cateii din cartier ca s-au inmultit numarul de roti .

 

Imi arde si de asta mica... sunt 50/50 daca o pastrez sau nu.

 

Ti-am mai zis daca incepi sa mergi cu Milka n-o sa-ti mai arda de Maria, e diferenta prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...