Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se mai vad ca inainte?

Par un pic cam strambe...

Nu ai si placa pentru top case central pe care sa prinzi semnalele?

La mine asa am rezolvat treaba

 

Au un unghi de 30 grade fata de cum trebuiau sa fie. Nu se vad ca si frontal, insa se vad. Plus ca nu prea ma intereseaza ce e in spatele meu, atata timp cat eu sunt cel care depaseste si degajeaza... La semafor, cine este fix in spate, vede perfect. Problema este la cel vreo 2 benzi mai in stanga sau mai in dreapta... dar respectivul nu prea mai are treaba cu mine, ca are banda lui.

 

Topcase-ul nu-l suport la nici-o motocicleta. Apoi kitul Givi vine cu niste adaptoare care duc tare in spate semnalizatoarele... si mi se par ca niste coarne de melc, numa ca in sensul opus :)). Horror si varianta asta!

 

Vroiam ceva care sa dea bine si cu cutiile, si fara... Asta e varianta mea ;)

 

Repet: nu e fabrica, da-si face treaba

» Post actualizat in 29 Mar 2015 13:03

post-70685-0-29435700-1427634061_thumb.jpg post-70685-0-37859700-1427634071_thumb.jpg

 

post-70685-0-97930300-1427634064_thumb.jpg post-70685-0-34712400-1427634068_thumb.jpg

 

post-70685-0-82117500-1427634073_thumb.jpg post-70685-0-59387300-1427634076_thumb.jpg

 

si un film cu semnalizarile (stiu, imi trebuie releu pt led, cumpar...) si farurile

 

https://www.dropbox.com/s/q8cycqkq71zg7m8/M4H04645.MP4?dl=0#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au un unghi de 30 grade fata de cum trebuiau sa fie. Nu se vad ca si frontal, insa se vad. Plus ca nu prea ma intereseaza ce e in spatele meu, atata timp cat eu sunt cel care depaseste si degajeaza... La semafor, cine este fix in spate, vede perfect. Problema este la cel vreo 2 benzi mai in stanga sau mai in dreapta... dar respectivul nu prea mai are treaba cu mine, ca are banda lui.

 

Topcase-ul nu-l suport la nici-o motocicleta. Apoi kitul Givi vine cu niste adaptoare care duc tare in spate semnalizatoarele... si mi se par ca niste coarne de melc, numa ca in sensul opus :)). Horror si varianta asta!

 

Vroiam ceva care sa dea bine si cu cutiile, si fara... Asta e varianta mea ;)

 

Repet: nu e fabrica, da-si face treaba

» Post actualizat in 29 Mar 2015 13:03

attachicon.gifDSC04647.JPG attachicon.gifDSC04653.JPG

 

attachicon.gifDSC04651.JPG attachicon.gifDSC04652.JPG

 

attachicon.gifDSC04656.JPG attachicon.gifDSC04657.JPG

 

si un film cu semnalizarile (stiu, imi trebuie releu pt led, cumpar...) si farurile

 

https://www.dropbox.com/s/q8cycqkq71zg7m8/M4H04645.MP4?dl=0#

Acum ca tot a venit caldura,o omenesti cu un cauciuc spate?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ieri m-am apucat de furca... dar nu am mai postat, ca aveam draci, nu vor deloc sa iasa cuzinetii, aceeasi poveste ca si la rulmentul ala blocat.

Am reusit sa tai/rup unul... acum sunt la al 2lea, sa vedem diseara tot la taiat tre sa-l iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

navix ala e ghidonul original?

 

da, e ghidonul original.

 

Navix, unde ai luat semnalele ?

 

de aici

 

Nu uita de releu.

 

Eu nu am stiut si acum il astept si pe-ala :P

Editat de navix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 520 EXC! Am crezut ca este pompa de ulei! Nu a fost pompa de ulei, a fost ambreiajul hidraulic! L-am golit de tot! :)) A durat doar o ora sa ii fac bleeding complet, e ceva mai naspa decat la frane!

 

Pentru cine intereseaza merge umplut fara probleme cu ulei mineral, ceea ce recomanda Magura, sau mai la indemana ulei de furca SAE 5 sau maxim 10. Lichid de frana in ambreiajul hidraulic se pune numai in ambreiajele Brembo!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca tot a venit caldura,o omenesti cu un cauciuc spate? :P

 

categoric. Da inca mai sta in garaj caci kitul ala de suporti laterali de la givi presupun ca acum se fabrica... Iar coada va astepta demontata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine intereseaza merge umplut fara probleme cu ulei mineral, ceea ce recomanda Magura, sau mai la indemana ulei de furca SAE 5 sau maxim 10. Lichid de frana in ambreiajul hidraulic se pune numai in ambreiajele Brembo!

 

inseamna ca am ambreiaj Brembo? Intr-adevar, Honda mai echipeaza mobrele cu frane de la Brembo, mai ales alea incropite in Italia, dar ambreiaje?

post-9738-0-13425700-1427697488_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca am ambreiaj Brembo? Intr-adevar, Honda mai echipeaza mobrele cu frane de la Brembo, mai ales alea incropite in Italia, dar ambreiaje?

 

KTM pune pe motoarele sale ambreiaje de la Magura sau Brembo. Este posibil sa ai ambreiajul de la Brembo!

Sa pui ulei mineral in ambreiaj ce suporta lichid de frana este Ok, nu vor fi probleme atata timp cat vascozitatea este sub SAE 5! Este nasol daca se procedeaza invers, din cauza faptului ca lichidul de frana este coroziv si higroscopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta mentionam ceva posturi mai sus... ca nu mi-a zis nimeni cand mi-am luat led-urile :))

 

l-am comandat, trebe sa vina pe joi-vineri


» Post actualizat in 30 Mar 2015 08:10

Ai pus si releu la semnale?

Seamana cu un pomisor mic de craciun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai asta mentionam ceva posturi mai sus... ca nu mi-a zis nimeni cand mi-am luat led-urile :))

 

l-am comandat, trebe sa vina pe joi-vineri

» Post actualizat in 30 Mar 2015 08:10

My bad atunci:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ieri m-am apucat de furca... dar nu am mai postat, ca aveam draci, nu vor deloc sa iasa cuzinetii, aceeasi poveste ca si la rulmentul ala blocat.

Am reusit sa tai/rup unul... acum sunt la al 2lea, sa vedem diseara tot la taiat tre sa-l iau.

Incalzeste bratul de aluminiu, ar trebui sa iasa usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM pune pe motoarele sale ambreiaje de la Magura sau Brembo. Este posibil sa ai ambreiajul de la Brembo!

Sa pui ulei mineral in ambreiaj ce suporta lichid de frana este Ok, nu vor fi probleme atata timp cat vascozitatea este sub SAE 5! Este nasol daca se procedeaza invers, din cauza faptului ca lichidul de frana este coroziv si higroscopic.

Sa fie mineral pentru motociclete sau merge si pentru masini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incalzeste bratul de aluminiu, ar trebui sa iasa usor.

 

Am incercat deja... nu iese. Cuzinetii de furca la asta mica intra f stransi pe jamba, practic taietura din cuzinet se inchide complet si intra fest. Intra f greu... si ies si mai greu.

Solutia e ori o presa mai speciala (nu cu gheare, ca nu prea are de ce sa apuce, trebuie din aia care se extinde, rotunda), ceea ce nu am si nici nu stiu cine ar avea si cum as putea sa ajung la un "cineva" care ar avea... ori taiat cu mini freza, cum am facut si cu primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat deja... nu iese. Cuzinetii de furca la asta mica intra f stransi pe jamba, practic taietura din cuzinet se inchide complet si intra fest. Intra f greu... si ies si mai greu.

Solutia e ori o presa mai speciala (nu cu gheare, ca nu prea are de ce sa apuce, trebuie din aia care se extinde, rotunda), ceea ce nu am si nici nu stiu cine ar avea si cum as putea sa ajung la un "cineva" care ar avea... ori taiat cu mini freza, cum am facut si cu primul.

e normal sa intre greu cuzinetii, nu ai ce sa faci acolo cu minifreza, o sa strici ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa intre greu cuzinetii, nu ai ce sa faci acolo cu minifreza, o sa strici ceva ...

 

pai si cu ce atunci? nu am timpul necesar sa umblu din service in service, ca sa gasesc un extractor care sa functioneze pe cuzinetul asta.

primul taiat a iesit... recunosc ca am mai dat si pe langa putin, dar nimic grav, nu afecteaza cu nimic functionarea amortizorului zona pe care am atins-o, e scaunul simeringului de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si cu ce atunci? nu am timpul necesar sa umblu din service in service, ca sa gasesc un extractor care sa functioneze pe cuzinetul asta.

primul taiat a iesit... recunosc ca am mai dat si pe langa putin, dar nimic grav, nu afecteaza cu nimic functionarea amortizorului zona pe care am atins-o, e scaunul simeringului de ulei.

pune o poza ca nu inteleg ce zici aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...