ubik007 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Buna colegi, Cum am scos mobra veche la vanzare , ma doare sufletu dar nu se preteaza la CE vreau Sa fac vara asta, ma gandesc sa imi iau un adventure. Alegerea in general ar fi intre cele 3 modele din titlu. As dori ceva sfaturi de la cunoscatori in ale adventure . Excursia propusa este turul peninsulei scandinave cu pasager. F 650 gs am avut. E ok m-am impacat bine cu ea dar pitina putere. Capo am citit despre ea dar nu cunosc pe nimeni sa aiba . Gs 1150 citit si mers cu una vreo 30 km dar nu destul sa imi fac o parere obiectiva. Orice sfaturi/pareri sa ma ajute in decizie sunt apreciate. P.s. Buget 3500 - 3700 euro Mercic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Vei merge preponderent pe drumuri asfaltate. Uita te la un Varadero 1000 (injectie, din 2003 incoace) sau un V Strom 1000, te incadrezi in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pentru 2 persoane si bagaje f650 e cam depasit.Parerea mea Pentru touring ar fi mai potrivit gsu pentru ca are cardan.Sa nu mai zic ca la capitolul fiabilitate e peste caponord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Sau un TDM 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Sau un TDM 900 Sau asa.La banii astia il gasesti intr-o stare foarte buna si cu accesorii. Dintre cele enumerate mai sus,asta sta cel mai bine la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Alegerea in general ar fi intre cele 3 modele din titlu. Dintre cele trei, pentru touring si mai ales si cu pasager, fara discutie R1150GS. Ideal ar fi sa nu-l iei fara ABS. Nu stiu insa cat de usor gasesti unul bun la banii aia. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Dintre cele trei, pentru touring si mai ales si cu pasager, fara discutie R1150GS. Ideal ar fi sa nu-l iei fara ABS. Nu stiu insa cat de usor gasesti unul bun la banii aia. Succes! Salut ! Scuze de offtopic .. Nu prea scriu pe forum , dar citesc saptamanal ce se mai intampla pe aici . Am o nelamurire ... Cu ce te ajuta abs-ul ala pe roata fata , ca pe spate e chiar degeaba , eu unul folosesc spatele doar in oras. Tin sa precizez ca nu am blocat niciodata roata fata si am avut ceva situatii limita. Chiar e un asa mare avantaj abs-ul asta pe motor ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Cu toate ca imi place foarte mult F650GS este, in opinia mea, prea slab pt a merge cu pasager pe el. Nu am mers pe nici una din celelalte 2 deci nu iti pot da un sfat competent. Insa cum probabil s-a mai spus pe aici, cel mai bine e ca pasagerul de pe un motor adventure ar fi sa devina raider pe propria motoreta. » Post actualizat in 08 Jan 2015 10:26Salut ! Scuze de offtopic .. Nu prea scriu pe forum , dar citesc saptamanal ce se mai intampla pe aici . Am o nelamurire ... Cu ce te ajuta abs-ul ala pe roata fata , ca pe spate e chiar degeaba , eu unul folosesc spatele doar in oras. Tin sa precizez ca nu am blocat niciodata roata fata si am avut ceva situatii limita. Chiar e un asa mare avantaj abs-ul asta pe motor ?! Poate ar trebui sa iti faci o revizie la sistemul de frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Salut ! Scuze de offtopic .. Nu prea scriu pe forum , dar citesc saptamanal ce se mai intampla pe aici . Am o nelamurire ... Cu ce te ajuta abs-ul ala pe roata fata , ca pe spate e chiar degeaba , eu unul folosesc spatele doar in oras. Tin sa precizez ca nu am blocat niciodata roata fata si am avut ceva situatii limita. Chiar e un asa mare avantaj abs-ul asta pe motor ?! Cand ai o mobra mare pe care pui pasager si bagaje te ajuta absu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Am avut F650 GS si unul dintre motivele pentru care l-am dat a fost ca nu se preteaza pentru mersul in 2. Inclusiv la ture scurte de 300-400 de km. Eu in locul tau as taia F650 GS de pe lista. Desi este un motor foarte fain, comod si econom, daca pui 2 persoane in ecuatie deja da cu virgula. Daca ai pus 1150 GS in lista, te-ai putea uita si la 1100 GS. Ma gandesc ca nu ai bugete diferite pentru motoare si sincer nu vad cum gasesti un 1150 GS in mintile lui la pret de F650 GS. Si ai grija la 1150 GS cu servo-frana. Gasesti mult material inclusiv aici pe forum referitor la subiectul asta. Si ia cu ABS. Daca mergi cu pasager si bagaje il consider un plus la capitolul siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubik007 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2015 Merci mult pentru toate sfaturile colegi. No love for the Capo In principal si eu bateam spre 1150 . Capo pare mai exotica si cu probleme dar in general am vazut review-uri pozitive. Honda iese din discutie ( am eu o pasarica pe creier) . Totusi sa zicem ca la buget in caz extrem se mai adauga catiba euroi. Nu de alta dar parca si ktm 950 adv e de bagat in seama din cate am citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Da. Vroiam sa zic si eu de 950 Adv si te poti baga mai serios pe forestiere si noroaie. Dar din cate stiu eu nu are ABS. Editat Ianuarie 8, 2015 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 e clar ce vrei, asfalt + pasager + implicit bagaje. tdm sau v-strom scrie pe tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Vstrom si cu ABS sa fie .E a doua cu ABS si nu as mai lua fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Subiectiv sau nu (am Caponord de aproape 10 ani), te indemn sa alegi Aprilia. F650 gafaie cand e vorba de pasager, bagaje si o viteza ceva mai mare de croaziera, iar 1150 cred ca are un pret nejustificat de mare. La ceea ce inseamna confort pt tine si pasager Capo nu este cu nimic mai jos ca si 1150. In ceea ce priveste bugetul de care dispui, nu cred sa fie vreo problema sa gasesti un Caponord bine intretinut si cu ceva imbunatatiri pe el. Bafta in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubik007 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2015 @ Mircea - sa zicem ca subsemnatul intr-un moment de nebubie alege si cumpara un capo. Si se botaraste sa faca o vizita acasa ( la Tulcea ) si vrea sa faca o mica escapada in delta pe coclauri. Ce zici se preteaza? Si alta intrebare la capo. Problemele electrice si de coroziune sunt chiar asa ecagerate cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 @ Mircea - sa zicem ca subsemnatul intr-un moment de nebubie alege si cumpara un capo. Si se botaraste sa faca o vizita acasa ( la Tulcea ) si vrea sa faca o mica escapada in delta pe coclauri. Ce zici se preteaza? Si alta intrebare la capo. Problemele electrice si de coroziune sunt chiar asa ecagerate cum se prezinta? Pt chestia cu coclaurii si pt ca am vazut ca ai adaugat pe lista ta : go KTM al the wayyyyyyyyyyyy 950 sau si mai bine 990 daca ai banii si la 990 exista si optiunea ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 @ Mircea - sa zicem ca subsemnatul intr-un moment de nebubie alege si cumpara un capo. Si se botaraste sa faca o vizita acasa ( la Tulcea ) si vrea sa faca o mica escapada in delta pe coclauri. Ce zici se preteaza? Si alta intrebare la capo. Problemele electrice si de coroziune sunt chiar asa ecagerate cum se prezinta? Salutari, In mod sigur Caponordul nu este facut pentru drumuri forestiere, poate doar un usor macadam. E greu si trebuie ceva inaltime muschi si experienta sa-l controlezi, mai ales la viteze mici (daca este sa facem o comparatie, totusi este mai usor ca Varadero 1000 cu vreo 20 kg). In ceea ce priveste "coclauri in delta" nu pot sa-ti spun pt ca nu stiu ce inseamna asta...nu am fost niciodata in zona. Probleme electrice: din fabrica incarcarea nu este cea mai stralucita, (se rezolva, schimband releul de incarcare cu un mosfet) dar uite ca eu pana acum nu am avut probleme si nu cred sa fiu eu exceptia de la regula. Coroziune: nu stiu la ce te referi, daca poti sa fi mai exact poate reusesc sa-ti raspund. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 F650 cum ti-a spus toata lumea si dupa cum sigur stii si tu -nu fac deloc casa buna cu pasager si bagaje. Monocilindrele sunt motociclete pentru rider si bagaje, dpmdv. Ca fost posesor de 1100 RT consider Bmw'urile la fel de exotice si proaste calitativ ca toate marcile europene. 1150 are atatea bug-uri de fabrica incat trebuie sa bagi intre 300 si 800 de euro intr-o revizie totala pentru a pleca linistit la drum. Drept ca odata facuta aceasta revizie nu te mai doare capul undeva intre 30 si 50k de km. Bmw-ul boxer este o model f subiectiv. Ori esti maniac, ori nu vrei sa mai auzi ever de el. Are un cuplu superb si o manevrabilitate de vis. Sta prost la putere si viteza. Cel mai robust/fiabil boxer. A corectat bug-uri de la 1100 si este mai solid construit decat 1200-le. Caponord are un motor incredibil de fiabil. Duce mult si bine. Are niste bug-uri pe la electrica dar gasesti usor info pe site-urile de posesori despre cum sa le repari definitiv si ieftin. Din pacate, nu este populara in Ro si sta prost rau la capitolul revanzare. Modelul Capo Rally are f multe extrase faine din fabrica, dar nu se gasesc peste tot. Daca vrei motociclete comune (piese si know how disponibil lejer in Ro) si bune ai de ales intre Tdm si Varadero. Daca as cumpara pentru mine as lua Tdm 900 Abs si Varadero injectie cu Dual Cbs. Vara carburatie este gurmanda rau la benzina, in ciuda parerilor unor posesori de peste 40 de ani care merg cu 2 in v de 1000 cu 90 kmh la drum intins. Vstrom 1000 este nervos si funny, dar nu este asa raspandit in Ro si are si el niste buguri electrice. Reparabile. Vezi topicul posesorilor si topicurile comparative intre el si Vara. User-ul @rul le-a avut pe amandoua si a scris niste posturi f interesante. Despre Ktm 950/990 nu stiu f multe dar, personal, as opta pentru injectia si noutatea unui 990. Tragand linie: Tdm 900 abs sau Varadero 1000 injectie si dual cbs. » Post actualizat in 08 Jan 2015 13:34 Vstrom are abs doar la 650. Modelele mai vechi, nu ultimul. Este un motor cam la limita cu 2 oameni si bagaje. Chiar daca s-a scos tot ce ae putea din cei 650 cmc (in sensul bun), tot 650 raman. Putini adica. Daca tu + pasagerul aveti peste 150 kg, va fi usor chinuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Tdmu de 900 e strict de sosea. Pe restu le mai bagi si pe drumuri mai proastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Omul a zis ca nu vrea s-auda de Honda, asa ca mai raman TDM sau V-strom. Sau 1100/50 GS, pentru cine da banii pe asa ceva Cel mai important: mobra (mai ales aia cu care pleci la drumuri de 2 - 3 - 15 saptamani) sa fie fiabila. Urasc sa ma lase fieru' in drum, cu un litru de benzina l-am rezolvat daca e pe-asa. A doilea lucru important: gandeste-te clar pentru ce-o iei. Vrei enduro, lasa mobrele mari deoparte fiindca te alegi cu hernie si oricum o sa ti se ia s-o tot ridici din cine stie ce baltoace cu apele curgand de pe tine si cu 1000 de tantari tabacindu-te Si eu cand mi-am luat Varadero am bagat-o prin balti si nisip, am testat noroaie si derapaje pe iarba etc...concluzia? Orice mobra e specializata la ceva anume; a mea-i pentru drumuri lungi pe asfalt. La fel ca toate celelalte din clasa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubik007 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2015 Foarte multe sfaturi bune. Va multumesc . Cam singura problema la tdm si la varadero pt mine este une pe fond psihic cred... Nu reusesc sa ma vad pe ele... In schimb cu ktm/bmw e o problema cu bugetul . La capo intradevar rally raid e rara. Hmm decizii decizii. E grele bre. @ Mircea - cu coroziunea se zi ea pe forumuri ex advrider ca ar rugini pe la conexiuni, nipple, finisaje , rupt furtune. Si coclauri in delta = pamant si nisip flat track . Scuze de greseli de scris dar scriu de pe tel si touch screen-ul nu e cel mai bun prieten al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Daca nu ai bani de 1200gs atunci mai bine 1100gs decit 1150.dupa o revizie completa la tibi de la mototehnica cu precizarea ca vrei sa faci asa tura cred ca cel mai indicat.ia in calcul consumabilele de care ai nevoie in atitia km cum ar lantul (intins ,curatat,gresat,schimbat) etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 eu vad altfel problema, imi iau motor pt "media' a ce fac eu cu el. nu vad de ce sa-mi iau un 990 adv, sau un 1200, daca eu 50% din timp stau pe off, 20% comuting, si 30 touring ... la fel nu vad de ce sa-mi iau un 650 gs daca eu vreau sa fac mai mult touring cu pasager ... eu unul am facut alegerea motorului strict dupa "media" activitatilor mele moto, si nu ma deranjeaza ca scot untul din el pe touring si pe offroad, daca astea sunt doar exceptii, pt ca media e comuting, ca exemplu. ce ar fi daca mi-as lua un 1200 doar ca sa ma duc o data pe an intr-o aventura si tot anul sa ma chinui cu el prin oras sau pe un forestier ocazional? deci umilul meu sfat e sa-ti iei un motor care sa indeplineasca cerintele principale ale activitatii moto a fiecaruia, si nu unul pt o anumita activitate, asta daca nu-ti permiti sa-ti iei un motor pt fiecare activitate in parte, enduro/turing.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubik007 Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2015 Bagat la cap andriu. Asta era si ideea. Comutting nu fac. In general plimbari de cel putin 2 zile cu napasta zi asta can la 2 weekend-uri. Ca idee am acum u. Dragstar 650 care pt mine sa pretat foarte bine ca si 2up tourer. Dar pt iesit din tara vreau altceva ca na .. E bagaje multe. Dar sfaturile intra bine la cap si int-un sfarsit oi lua eu o decizie. @ andrei - de ce mai bine 1100 in loc de 1150. Din citite e mai fiabil motoru de 1150 . Sau poate e alt motiv? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.