Moldo_09 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Salut! Sper ca am postat unde trebuie, daca nu poate muta cineva topicul. Fratele meu tocmai a vandut un cb 500 si vrea alta motocicleta. Nu stie pe care din cele trei sa le aleaga sau care ar fi mai potrivita pentru el. Nu face multi km pe an, il intereseaza mai mult pozitia, gabaritul motocicletei ( are 1.90m si aproape 100kg) si sa fie cat mai ieftin de intretinut si cat mai rezistenta (ca si mecanica)! Daca a incercat cineva din voi aceste motociclete l-as ruga sa imi spuna o parere si un sfat. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Dupa 2 ani de FZ6... plusuri: *98HP default, cu o toba sport treci la 100(habar nu am daca da sau nu, asa umbla vorba, ideea este ca diferenta la Leo Vince cu, sau fara silencere, se simte bine de tot). *consuma decent, iar rezervorul are capacitate ok. *are cric central(avantaj pentru mentenanta, fara a mai fi necesara achizitionarea unui stander) *se comporta decent la drum *blanda cu incepatorii -poti face ceva touring si cu pasager(a), fara sa divorteze dupa *nu arata rau *e yamaha minusuri: *seaua ar putea fi inlocuita cu o bordura de-a lui Videanu...nu vei simti diferenta. La drum lung iti face arsice posteriorul. Dupa 2007(cred) au inlocuit-o cu una mai acatarii..dar tot tare -eu le am pe amandoua. *ca sa ajungi la baterie trebuie sa demontezi complet rezervorul(la naked culiseaza fara probleme...la mine, datorita semicarenarii, nu se poate). *la varianta semicarenata ai doua faruri, dar doar unul functioneaza pe scurta. Celalalt, desi are bec H4(doua faze), are legata doar faza lunga. Asa ca trebuie putina manufactura sa ii faci un circuit separat pentru cealalta faza scurta. Nu e greu, un releu de "dacie" si bunavointa. Am auzit si de baieti care au legat direct cealalta faza la cea existenta, dar, parerea mea este ca risca sa prajeasca comutatorul. *cam atat la minusuri. Editat Februarie 22, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 FZ6 e cea mai mare/comoda, z750 un pic sub fz6 iar gsr e pentru pitici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Pot sa te azut cu GSR-ul ca informatie. Il am din 2007 de la 0Km, acuma e undeva la 65K (asta datorita motoarelor care au fost/sunt in paralel) si nu a cedat nimica. Inafara da revizie si consumabile la timp nu am bagat bani.Fata de CB iti dai seama ca este altceva, dar toate trei amintite de tine mai sus sunt altceva..Ciclistica de bun simt spre buna si un pic chiar mai mult, frane pe masura, pozitia (eu sunt un pic sub fratele tau ca ianltime dar mai usor ) este ok, cam ca orice naked cel putin japonez. Fac si drumuri de 600 km dintr-o bucata (nu autostrada) si nu sunt rupt cand ma dau jos.Pe autostrada e plictiseala mare si trebuie sa te pui pe rezervor la viteza (undeva in jur de 130..) nu am parbriz.Se simte la aerodinamica cand ii pun coburile.. dar e aceiasi poveste la toate nakedurile.FZ6 e iara de bine din ce stiu, de Kava nu cunosc.Bafta! Daca mai ai nevoie de info zi ca te ajut cu ce pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Da-i search ca amai fost un topic tot aici la motorete de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Am mers pe FZ6 10 000 de km. Nu i-am gasit neajunsuri pana acum. Saua este cam tare dar este suportabila primii 300km. Am una de vanzare, putem discuta la pret: /index.php?/topic/721426-yamaha-fz6-fazer-2005/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Și eu pot spune despre GSR ca sunt foarte mulțumit. Am 1.87 și 105kg deci nicidecum pitic și totuși nu simt nevoia de ceva mai înalt. Dezavantajele sunt cele clasice la un naked, dar acum depinde la ce o folosești. Altfel, chestie de gust, îmi place cum arata și asta foarte mult. De restul nu pot spune nimic pentru ca nu m-am suit pe nici una. Trebuie să adaug ca înainte am avut numai 3 motoare, la vremea lor bune, dar producții vechi așa că trecerea la Suzuki gsr a fost senzațională, implicit nu sunt un etalon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Și eu pot spune despre GSR ca sunt foarte mulțumit. Am 1.87 și 105kg deci nicidecum pitic și totuși nu simt nevoia de ceva mai înalt. am vazut si un baiat de 2m + foarte multumit de hornetul lui asta nu inseamna ca ii este potrivita. probabil e prima motocicleta pe care ai mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Nu e prima, dar nici nu am avut cine știe ce motoare. Nu poți spune ca GSR-ul este pentru femei așa cum am mai auzit sau pentru pitici. Una peste alta, eu atunci când aleg, o fac ținând cont de mai multe aspecte: dacă mi-o permit ca și preț, vizual - trebuie să îmi placă și puțin cu inima. Acum ai și tu dreptate,s-ar putea să arat ca ursul pe tricicleta, dar îmi place și chiar aș fi vrut să fi putut face o comparație cu celelalte modele implicate, dar am spus ca nu am cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Daca ziceti ca e ca un urs pe bicicleta pe un gsr, oare cum dadea pe cb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Va rog sa nu mai radeti de Cb, este hondita mea acum. Spor la achiziționarea motocicletei Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Așa e, cum s-a simțit pe cb? Lasă că prima mea motocicleta a fost un Minsk de 125 prin '94. Noroc că eram mai slim, altfel acum as fi părut circar pe ea. Și era ursul pe tricicleta, nu bicicleta. Ontopic: am studiat pe net și celelalte modele, frumoase, n-am ce zice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Parerea mea este ca cel mai "dracos" arata Kawa... dar nu m-am dat cu ea, nu stiu ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Despre FZ6, vorbe de lauda. Al meu ma surprinde si acum cat e de sprinten cand am nevoie, fiabil, intr`adevar putin incomoda saua, dar overall ca moto, pentru mine e exact ceea ce cautam. Sport/Tourer, consum decent, look atractiv, pozitie comoda de condus. Bafta in alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eu am mers pe fz6 fazer si personal nu mi-a placut. Ce m-a deranjat cel mai tare e ca zvacneste la aceleratie on/off, nu trage absolut deloc pana in 8-9.000 (asta comparativ cu gsr 600 care e aceeasi clasa) iar ciclistica mi s-a parut slabuta. Ce mi-a placut era protectia la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 De ce nu iei in considerare TDM-ul? La inaltimea/gabaritul asta, eu asta as recomanda. Bafta la alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Eu am mers pe fz6 fazer si personal nu mi-a placut. Ce m-a deranjat cel mai tare e ca zvacneste la aceleratie on/off, nu trage absolut deloc pana in 8-9.000 (asta comparativ cu gsr 600 care e aceeasi clasa) iar ciclistica mi s-a parut slabuta. Ce mi-a placut era protectia la vant. Mai depinde si cu ce te-ai dat. Eu nu am sesizat problemele astea la exemplarul meu. Nu zvacneste deloc, e foarte liniara, trage ok pana la 8000, dupa care, intr-adevar se transforma in altceva. Dar asta este cunoscut si mentionat si pe site-urile de specialitate. E adevarat ca am si ceva tobe mai aerisite, care poate ii permit un "zvac" mai ok. Poate ca esti tu obisnuit cu ceva vitezana, sau un V, care iti ofera altfel de senzatii de la turatii mici. Mie mi s-a parut ca trage mai mult decat decent si nu m-a pus in inferioritate niciodata la drum, indiferent ce mobre aveau ceilalti. Dar, bineinteles ca omul are nevoie de pareri impartite, pentru a-i fi mai usor sa ia o decizie. Oricum o va lua functie de ce ii va placea pe moment. Indiferent de sfaturi, pareri, etc. Asta e clar. Editat Februarie 23, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 Va multumesc pentru sfaturi si pareri. Ideea de gabarit mare a fost adusa in discutie cu gandul la confort. Nu vrea enduro touring sau alte chestii - strict una din astea trei. Am avut un r6 pe care a facut el un drum de 300 km si a zis ca nu isi ia vitezana in viata lui. Vrea un naked ca i-a placut cb-ul. Acum am un gsxr 1000 pe care l-a condus si el. Nu e problema de putere prea mare. Un 600 ii e suficient. Pe el il intereseaza consumul si pozitia mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Eu am mers pe fz6 fazer si personal nu mi-a placut. Ce m-a deranjat cel mai tare e ca zvacneste la aceleratie on/off, nu trage absolut deloc pana in 8-9.000 (asta comparativ cu gsr 600 care e aceeasi clasa) iar ciclistica mi s-a parut slabuta. Ce mi-a placut era protectia la vant. Acea zvacnire de care pomenesti am simtit-o cand am mers pe GSR. N-am intalnit-o insa pe FZ6. Asta am simtit eu. N-am testat foarte mult GSR-ul , dar si FZ6-le trage f bine pana la 8-9000. Dupa 10k , asa cum zice si colegul mai sus, e alta mobra. Nu stiu daca si la GSR e la fel. Testul l-am facut in oras, mers cuminte. Pe el il intereseaza consumul si pozitia mai mult. Cel mai bun consum si cea mai buna pozitie de condus o are FZ6 cred eu. Z n-am apucat sa conduc , dar cred ca are consum mult mai mare avand motor de 7 juma. Iar pozitia de condus este cam aplecata asemanatoare cu cea de pe sportive. GSR-ul consuma putin mai mult comparativ cu yamaha , iar pozitia este asemanatoare. Cand imi cautam mobra acum ceva vreme tot astea 3 erau in discutie.. Am ales yamaha si nu regret. Editat Februarie 23, 2015 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eu din astea 3, am ales Hornetul ) OnTopic: GSR-ul sigur e mai comod decat Kawa, iar cu rezervorul ala mare pare o motocicleta cu gabarit. De FZ 6 nu zic nimic, ca nu-mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Toate sunt alegeri bune. GSR-ul nu l-am avut sub poponeata inca asa ca nu pot da idei despre el. Z-ul e cam undepowered pentru un al doilea motor. Mie mi s-a parut mai mult a motor de fata. Am vazut cateva cu belele la releul de incarcare. Ciclistica e OK-ish pentru greutatea ei. Frane decente, pozitie OK, relativ comod (devine enervant la peste 120 pe ora lipsa parbrizului). Model relativ comun, deci piese destule. FZ6-le ar fi alegerea mea (subiectiva) din modelele listate de tine. E fasnet, putere decenta, manevrabil in oras, pozitie OK la drumuri lungi (mai ales pe S, parbrizul e mana curata pe autostrada). Frane OK, trebuie ingrijite cam des, tinde sa haleasca placutele. La partea de minusuri e saua tare (eu am facut una custom la moto_dan pentru vreo 300 de RON cu tot cu transport in Bucale). Mai e si ambreiajul care e cam tare si tinde sa se intareasca si mai rau dupa ploi/umezeala. Motorul in sine e ingrijorator de fiabil, daca e intretinut cum trebuie. In 3 ani de folosinta am avut un bec ars si un cablu de ambreaj schimbat. Rest consumabile si benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Motorul in sine e ingrijorator de fiabil, daca e intretinut cum trebuie. In 3 ani de folosinta am avut un bec ars si un cablu de ambreaj schimbat. Rest consumabile si benzina. Adica daca-i faci revizia la timp. Altceva nu ai ce intretine la el. Franele nu le vad mancatoare de placute si totusi le mai folosesc din cand in cand... Nu am schimbat absolut nimic la mobra in 10k km ca nu am avut motive! Revizii, benzina si timp de plimbare... Motorul in sine e ingrijorator de fiabil... Aici sunt cu totul de acord ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Daca te intereseaza consumul la gsr sta cam asa: 5/5.5 - Afara daca mergi lejer si tragi si un pic de ea, daca ai pasager si bagaje e la fel, cel mai putin in regim touring cred ca a fost 4.8. Daca trag tare de el afara consuma 6 sau 6 si un pic si in oras depinde de ce cum cat cand, dar ca idee sigur 7 spre 8. Daca meri ok fac plinu afara la 300Km.Daca esti pe autostrada si ii dai blana si o ti asa nu te mai intereseaza consumul, dar sa ai in calcul o benzinarie destul de aproape de tine.Acceleraia e constanta in putere, cam cap coada. Da acolo cand ajungi la turatia cand ai caii maximi se intinde mai repede.Pe mototcicleta asemanatoare (Hornet injectie) pana la 8000 ture cam asa merge ceva de genu meh si dupa explodeaza, cam am intalnit pentru prima data asta mi s-a parut ca e ca la masina diesel care are turbo, mere asa ok si cand intra turbo trage tare.Fiabilitatea este in functie de intretinere, asta daca nu este vorba de un motor care din fabricatie este cu multe bube si tot trebuie sa bagi piese permanent. Dar cum ziceam mai devreme in topic, la 65K am bagat doar consumabile la timp. Mint! s-a ars faza lunga si a trebuit sa schimb becul... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.