rommel Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Salutare!....De vreo 5 ani merg cu tancul din semnatura...si nu am de gand sa renunt niciodata la el, asta e o alta discutie, dar zilele trecute am stat "la rece" pe un exemplar frumos de honda X11. Desi sunt chopper-ist si asa voi ramane cu rusine spun ca nu imi mai venea sa ma dau jos de pe ea. nu vreau sa imi imaginez ce as simti la o tura cu acest naked de 136 de caluti, varianta stock. Ideea pentru care am deschis acest topic este ca as vrea sa citesc pareri de la posesori sau care au avut ocazia sa calareasca un naravas de asta. Desi ca si motocicleta sport sunt atras de pasarea de 1100 care e sora-sa mai mare, ma simt mai bine pe una de asta si modul cum arata desi pe forumurile din afara e cam criticata mi se pare cel putin interesant . are un look mai robust si inspira stabilitate si putere. Mai cred ca in oras se comporta mai bine decat un 1100xx in sensul ca nu se incinge prea tare fiind necarenata Oricum sunt la stadiul de documentare si pe forum nu am gasit prea multe despre ea inafara de faptul ca sunt doua la vanzare. Ok, mai stiu ca are acelasi sistem de frane ca pe blackbird si ca e foarte prompt. Mi s-a pus pata tare pe una din asta sa o folosesc mai mult pe oras dar unde intr-un viitor sper eu nu prea indepartat, asa ca va rog cine are experienta pe asa ceva lasati pe aici cateva impresii vis-a-vis de mentenanta, plusuri / minusuri, ciclistica, cam tot ce stiti... Toate bune la toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Nu stiu cum este x11 dar treaba asta cu supra incalzitul in oras cred ca este o problema tipica Honda,in decursul anilor am avut 929,954,1100xx...la absolut toate aveam temperaturi ridicate la mersul prin oras,ajunge temperatura si la 107,iar electroventilatorul practic munceste non stop,la xx am montat inca un ventilator care reuseste sa scada temperatura motorului si sunt aproape multumit. In rest motorul este tun,spun asta deoarece si pe 1100xx am acelasi motor ca pe x11,nu cred ca ai cum sa distrugi motorul asta,in plus nu stiu cate motociclete au motoare cu arbori balansieri,vibratia aproape ca nu exista,cutia schimba cel mai frumos si silentios ditre toate motoarele cu care am mers si am mers cu o gramada..eu nu sunt multumit de raportul CP/greutate pe care il face Honda,in rest nu am ce sa-i reprosez,pentru anul lor de fabricatie are cea mai buna ciclistica, cele mai bune si precise frane,pozitia de mers este confortabila. Personal consider x11 si motoarele ne carenate inutile,daca vrei sa mergi in oras iti iei un maxiscuter si este mai practic decat orice motor,iar in afara te bate vantul de te indoaie la viteza..dar fiecare om cu gustul si placerea lui. Bafta iti doresc in alegerea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Faza cu incalzitu in oras e valabila cam la toate vitezanele de capaciatate mare. La triumph e cam aceeasi treaba,chiar daca are 2 radiatoare destul de maricele:unu de apa si unul de ulei.Daca e uleiu bun in ea merge fara problema si la 110 grade. Mai conteaza si unde e montata sonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Niciun naked mare nu este util în oras. Spun asta din experiență proprie. Deci dacă te gândești să-ți iei așa ceva ca să-l plimbi doar în mediu urban, sunt multe alte opțiuni mai bune.Apoi, depinde cu ce compari (și mă gandesc aici la Intruder-ul de 1500), dar un dulap de vreo 250kg nu e chiar "secsi", chiar și cu puterea aia între craci. Sunt naked-uri mai ușoare și mai puternice pe piață, și nu-s cu mult mai scumpe.Honda a încercat ceva nou cu mobra asta, dar faptul că nu s-a prea cumpărat și au oprit producția după 4 ani spune ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Față de vl-ul de 1500 e ușor. ...nu se compară iar eu merg fără probleme cu tancul meu in oraș. .. ideea ptr care îmi place este că x11 este un pic mai mult față de un hornet sau bandit pe care nu cred că m-as simți bine ptr că. ..ciudat sau nu , m-am obișnuit cu un motor greu și îmi și place să il simt greu iar cele două naked-uri medii ar fi prea ușoare. ....Alte idei ptr un naked de oraș care să nu îmi lase senzația că merg cu bicicleta? Editat Februarie 23, 2015 de rommel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 ....Alte idei ptr un naked de oraș care să nu îmi lase senzația că merg cu bicicleta? Suzuki Bandit 1200, Yamaha FZS1000 Fazer, Honda Hornet 900, Kawasaki Z1000, Suzuki SV1000 N, Triumph Speed Triple 955i, Ducati Monster, Suzuki GSX, Yamaha XJR, Kawasaki ZRX. Cam toate astea sunt in bugetul de Honda X11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 ....Alte idei ptr un naked de oraș care să nu îmi lase senzația că merg cu bicicleta? Nu gasesti unul mai interesant decat x11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 ....Alte idei ptr un naked de oraș care să nu îmi lase senzația că merg cu bicicleta? Yamaha MT-01 (245kg la gol) Yamaha BT1100 Bulldog (230kg la gol) BMW R 1150 R (220kg la gol) BMW K 1200 R (237kg la gol) Moto Guzzi Griso (227kg la gol) Honda CB1300 (249kg la gol) ...Lista poate continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Yamaha MT-01 (245kg la gol) Yamaha BT1100 Bulldog (230kg la gol) BMW R 1150 R (220kg la gol) BMW K 1200 R (237kg la gol) Moto Guzzi Griso (227kg la gol) Honda CB1300 (249kg la gol) ...Lista poate continua. Uita de Bulldog, arata bine dar care C.P. cat un GPZ de 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Uita de Bulldog, arata bine dar care C.P. cat un GPZ de 500. Așa e. E printre cele mai underpowered motorete. Dar dacă te iei după putere, nici MT-01 nu-i mult mai bine: 88-89 de căluți la aproape 250kg... la gol. Omul a zis că vrea motoreta grea, și acolo vrei în primul rând cuplu, și de jos. Zic și eu. Plus că-i ieftin rău Bulldog-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 90 cai la 250 kile?....cam prea subțire mai ales ptr o motocicleta care se vrea vioaie. ..fjr- ul numai naked nu e iar celelalte nu stiu cum sunt ca și înălțime. ..la 172 cm și 85 kile genul sportiv ... cum sunt eu » Post actualizat in 23 Feb 2015 15:10 90 cai la 250 kile?....cam prea subțire mai ales ptr o motocicleta care se vrea vioaie. ..fjr- ul numai naked nu e iar celelalte nu stiu cum sunt ca și înălțime. ..la 172 cm și 85 kile genul sportiv ... cum sunt eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Omu zicea de XJR, nu de fjr. Ca design, X11 pare o manea pe langa XJR-ul de 1300. Chestie de gust, e drept. Nici X11-le nu e urat deloc, dar XJR-ul mi se pare poate cea mai frumoasa motocicleta din cate gasim astazi pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) 90 cai la 250 kile?....cam prea subțire mai ales ptr o motocicleta care se vrea vioaie. ..fjr- ul numai naked nu e iar celelalte nu stiu cum sunt ca și înălțime. ..la 172 cm și 85 kile genul sportiv ... cum sunt eu » Post actualizat in 23 Feb 2015 15:10 90 cai la 250 kile?....cam prea subțire mai ales ptr o motocicleta care se vrea vioaie. ..fjr- ul numai naked nu e iar celelalte nu stiu cum sunt ca și înălțime. ..la 172 cm și 85 kile genul sportiv ... cum sunt eu Am spus Yamaha XJR http://www.mcnews.com.au/wp-content/gallery/yamaha-xjr1300-test-2011/Yamaha_XJR1300_RHF.jpg?3d3fcc FJR e altceva » Post actualizat in 23 Feb 2015 15:19 Omu zicea de XJR, nu de fjr. Ca design, X11 pare o manea pe langa XJR-ul de 1300. Chestie de gust, e drept. Nici X11-le nu e urat deloc, dar XJR-ul mi se pare poate cea mai frumoasa motocicleta din cate gasim astazi pe drumuri. Sa nu omitem nici Kawasaki ZRX1200 sau Suzuki GSX1400 Editat Februarie 23, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Omu zicea de XJR, nu de fjr. Ca design, X11 pare o manea pe langa XJR-ul de 1300. Chestie de gust, e drept. Nici X11-le nu e urat deloc, dar XJR-ul mi se pare poate cea mai frumoasa motocicleta din cate gasim astazi pe drumuri. Asa xjru poate sa concureze cu cb 1300 sau zrx1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 .la 172 cm și 85 kile genul sportiv ... cum sunt eu Eu sunt o idee mai inalt si nu am avut probleme cu nici un naked pe care l-am incalecat. Singurul care mi s-a parut cat de cat inalt a fost Triumph Speed Triple 1050 2014. A nu se confunda rigiditatea motocicletei cu inaltimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) De acord cu ultimele posturi, dar suntem off topic. @ Rommel, sigur n-ai avea probleme cu inaltimea seii dupa o scurta perioada de acomodare. Editat Februarie 23, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 @ Rommel, sigur n-ai avea probleme cu inaltimea seii dupa o scurta perioada de acomodare. Da, și eu cred că ceea ce vrei tu vine de la obișnuința mersului pe tanc. Încearca să mergi pe un naked mai mic și mai ușor. O să descoperi altă latură a motociclismului. Dacă-ți place sau nu, vezi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 este in iasi un x11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 23, 2015 Autor Share Postat Februarie 23, 2015 este in iasi un x11 pe ala am stat! » Post actualizat in 23 Feb 2015 21:33 Da, și eu cred că ceea ce vrei tu vine de la obișnuința mersului pe tanc. Încearca să mergi pe un naked mai mic și mai ușor. O să descoperi altă latură a motociclismului. Dacă-ți place sau nu, vezi tu. e cea mai pertinenta explicație» Post actualizat in 23 Feb 2015 21:49 pe ala am stat! » Post actualizat in 23 Feb 2015 21:33 e cea mai pertinenta explicație @metal heart scuze, din viteza am citit FJR....mulțumesc la toți cei care au scris păreri și opinii despre acest subiect. ...nimeni cu experiență mai îndelungată cu x11? ....una peste alta se merită o aroganta cu o amanta din asta ptr oraș și ture scurte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Ai putea sa te uiti si dupa un v-max in materie de naked cu muschi. Plus ca se apropie cu ciclistica de chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Sau un B-king ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Februarie 24, 2015 Autor Share Postat Februarie 24, 2015 Sau un B-king ... e frumos...daca nu ar avea tobele alea ca niste trompete iesite de sub fund....si 1300 totusi e mult pentru ce vreau eu , mai ales ca am una de 1500.....din ce am citit despre v max am inteles ca sunt cam pretentioase si ar avea ceva probleme ...cel putin din ce am vazut pe forum. Referitor la ce spunea un coleg mai sus, doar pentru faptul ca nu au avut acelasi succes ca si cu 1100xx este motivul pentru care Honda nu a mai fabricat?... sau sunt si alte cauze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 inafara de ciclistica de barca, doar rezervorul f mic m-ar opri sa-mi iau. Nu am gasit nicaieri informatii ca ar fi stricacioase vmax-urile, dar daca gasesti, baga niste link-uri sa ma informez si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 V-Max-ul este în primul rând vechi. Oricât de high-end era motocicleta la lansare, a rămas practic neschimbată din '85 până-n '07. Și să fim serioși: în afară de motor în sine (care este foarte șmecher, cel puțin pe hârtie), motocicleta era/este pur și simplu prea scumpă pentru ceea ce oferă.VMAX nu cred că intră în discuție aici, având prețurile exorbitante la care se vinde, până și SH. Referitor la ce spunea un coleg mai sus, doar pentru faptul ca nu au avut acelasi succes ca si cu 1100xx este motivul pentru care Honda nu a mai fabricat?... sau sunt si alte cauze? Lipsa de succes în vânzari a fost principalul motiv pentru care Honda a oprit producția după doar 4 ani - timp în care modelul nu a primit niciun update. Este o motocicletă cu o nișă specifică, pre-existentă (naked-uri mari și grele) și care nu iese în evidență cu nimic în raport cu concurența (în afară eventual de design): nu are nici veleitățile de touring ale unui Bandit 1200S și nici statutul de "cult" construit în timp pe care îl are de exemplu XJR 1300. Iar astea erau principalele sale competitoare de nișă.Asta nu înseamnă că e o motocicletă proastă, ba din contră. Deși are niște neajunsuri (cutie cu 5 rapoarte pe un motor de 1200cc și 140cp?!?), motorul în sine era cam cel mai bun din clasa lui la vremea lansării. Asta nu a fost însă destul pentru a "fura" clienți de la concurență. O motoretă bună pe hârtie, dar cu o lipsă acută de personalitate. Rețetă clasică Honda.Personal, deși mi se pare interesantă, o văd ca fiind pur și simplu inutilă. Prea grea prin oraș, prea grea pentru distracție pe curbe (unde un naked mare ar trebui să se simtă bine), nici touring nu poate face datorită lipsei totale de carenaj. Cuplu are destul (110Nm), dar există V-uri mai ușoare care îți oferă același lucru. Iar cu puterea aia ce faci, dacă la 140-150km/h te zboară vântul de pe ea? Te dai mare cu ea printre prietenii tăi motocicliști în paracare și... cam atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.