sarpee Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Am fost de curand sa fac revizia(ulei+filtre) si am intrebat daca este nevoie sa fac o curatare si sincronizare de carburatoare, mecanicul de acolo mi-a spus ca trebuie facuta periodic treaba asta, pentru ca sunt mizerii in benzina, rezervoarele sunt vechi..etc. Ideea este ca nu am absolut nici o problema la pornire sau in mers, merge normal nu se ineaca porneste imediat. Este neaparata nevoie sa fac asta sau a zis-o sa mai scoata niste bani de la mine? Si care ar fi "simptomele" in cazul in care as avea nevoie sa fac curatarea si sincronizarea carburatoarelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Exact ce ti-a spus gsxrider, dar e bine de facut macar la 2 ani, mai reduci si din consum nu cu mult dar e ceva.Ai trecut in manual mobrei tale la ce interval se face operatiunea. Nu stiu daca modelul tau are filtru benzina, banuiesc ca da.Daca nu cumpara unul si asa o mai lungesti cu curatatul si sincronizatul. Eu le curat si le sincronizez de plictiseala mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 azi mi s-a facut operatiunea asta a ambulanta moto. recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 @pacaliciossu Ai apă în benzină! Încearcă să scoți tot din rezervor, să cureți carburatorul şi filtru benzină şi dă-i bice după aia. Exact aceleaşi simtome pe aveam pe un burgman, aşa le-am rezolvat. Baftă! tu stii si numerele castigatoare la loto de luna viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Omul a spus ce a patit el....ramane la aprecierea mea daca il iau in consideratie sau nu ....de aia este forum...hai sa nu fim rai....aflu de la el ceva de la tine ceva si apoi iau o decizie.....tine de noi cum cernem informatia........Cat i-mi iese daca-ti dau numerele ai auzit de pisica lu Schrodinger? acelasi principiu se poate aplica si la carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 superbec ar fi cazul sa-ti revizuiesti atitudinea pe forum. nu demult si pe mine m-ai jignit fara motiv. si niciun moderator nu vede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Oare cand va invata romanul ca problemele tehnice se verifica si remediaza la SERVICE si nu pe forum? "Motocicleta intretinuta maniacal" (in fata blocului, cu cheia de bicicleta si cu smartphone-ul alaturi pe motociclism.ro) Exista si exceptii: oameni care consulta manualul, au scule, dispozitive, cunostinte, abilitati. Editat Martie 18, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Forumul , mai ales partea tehnica e pentru intrebari si raspunsuri, daca voi aberati cu voiosie nu ajutati pe nimeni Exemplele cu "am avut eu apa in benzina la un scuter acum 3 ani " nu sunt relevante !!!! da se poate sa aiba apa in benzina dar probabilitatea este destul de mica, se poate sa aiba muste in carburator, sau mazga de 2 degete sau membrana vacumatica rupta sau sa fi umblat vre-un injiner electronist prin el . Aveti atasate, carburator cu ALGE !!! si carburator cu MUSTE !!! tu ai fi zis ca aveau apa in benzina ca la scuterul tau, eu doar am incercat sa fac colegul sa inteleaga ca nu poti sa-ti dai cu parerea pana nu deschizi cutia cu maimute !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Si care ar fi "simptomele" in cazul in care as avea nevoie sa fac curatarea si sincronizarea carburatoarelor ? Cel mai simplu de verificat si o poate face oricine: cu motorul in neutru, pe loc, deschizi gazul repede. Nu-i nevoie sa o turezi pana la linia rosie. Urmaresti daca agregatul se tureaza usor, fara sa "balbaie" in ture joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Sa intervin si eu ca musca in lapte........ Sincronizare presupune cel putin 2 carburatoare. In cazul meu ......este doar un carburator, probabil cu 2 camere ...deci ar insemna doar curatare sau reglare. Daca incerc sa merg constant la 3000 de ture, da in nas ca si cum nu ar avea gazolina,,,,peste nu am probleme...adica la 3500 sau 4000 pot sa merg constant indiferent de treapta....problema apare doar la 3000 de ture. Intrebare : .....este problema de carburatie sau ma uit la altceva...adica cum faceti voi sincronizare trebuie sa ma duc si eu la un reglaj anume sau este altceva... ( mentionez ca nu am umblat niciodata la carburatie- mobra : xf 650 ) Conform manualului carburatoarele tale se sincronizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Dupa ce prostii am gasit si eu prin carburatoare ... si eu sunt de parere ca trebuie cel putin verificat. Fie desfaci capacele la plutitoare (verifici si nivelul daca tot faci asta) si vezi cat de mare e mizeria, fie pe la membrane (verifici membranele sa fie intregi) .. ai gasit mizerie, dai totul jos si cureti. Daca gasesti curat, amani operatiunea pentru sezonul urmator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 De vreo doua saptamani am scos si eu motorul de la iernat si am constatat ca se tureaza mai greu ca de obicei...cel putin pana in 5000-6000 de ture(mai sus nu imi dau seama) simt ca se tureaza cam lent,adica trebe sa bag mana in gaz parca mai tare ca de obicei ca sa urce bine in ture...mentionez ca am motorul de la profil de vreo 3 ani si nu am facut niciodata sincronizare si curatare de carburatoare(cine stie si inainte sa o iau eu de cand nu au mai fost facute)..oare poate fi din aceasta cauza?Cam cat ar costa in medie toata treaba asta la un service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Martie 24, 2015 Autor Share Postat Martie 24, 2015 Nu stiu in cluj, dar in bucuresti cam 180-200lei(curatat/sincronizat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) De vreo doua saptamani am scos si eu motorul de la iernat si am constatat ca se tureaza mai greu ca de obicei...cel putin pana in 5000-6000 de ture(mai sus nu imi dau seama) simt ca se tureaza cam lent,adica trebe sa bag mana in gaz parca mai tare ca de obicei ca sa urce bine in ture...mentionez ca am motorul de la profil de vreo 3 ani si nu am facut niciodata sincronizare si curatare de carburatoare(cine stie si inainte sa o iau eu de cand nu au mai fost facute)..oare poate fi din aceasta cauza?Cam cat ar costa in medie toata treaba asta la un service? Pune benzina fresh pentru inceput si vezi pe urma. E bine sa faci o curatare si sincronizare mai ales dupa atata timp, la mine dupa 4ani erau foarte putin desincronizate. Editat Martie 24, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Am facut plinul cand am scos motorul cu benzina de 98...inainte mai aveam putina in rezervor, deci aproape toata din rezervor e benzina fresh...o sa ma interesez la ceva service daca de acolo e problema.. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Pune benzina fresh pentru inceput si vezi pe urma. Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89). Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului. Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere. Benzina mi-a dat-o deoarece acum e pe diesel Editat Martie 24, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89). Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului. Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere. Benzina mi-a dat-o deoarece acum e pe diesel Depinde ce mobret ai, la al meu wakasaki se simte imediat daca este benzina proasta.Primavara cu benzina veche din tomna nu merge tocmai rotund, dupa primul plin fresh a fost altceva.De asemenea am bagat de la Aral si s-a simtit cat de prosta era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ultrasunete Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89). Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului. Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere. Benzina proasta nu avea de ce sa fie, mai ales ca era cu plumb. Editat Martie 24, 2015 de Ultrasunete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Benzina proasta nu avea de ce sa fie, mai ales ca era cu plumb. A iesit poate un mix bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 eu doar am incercat sa fac colegul sa inteleaga ca nu poti sa-ti dai cu parerea pana nu deschizi cutia cu maimute !!! corect 100% ca se poate cateodata sa se mai intuiasca anumite probleme pe baza simptomelor... da. DAR pana nu deschizi pacientul sa vezi... mizerii, plutitoare sparte cu benzina-n ele, cuie pontou care nu mai inchid, mizerie, membrane ciupite... etc... ramanem la discutii filosofice cu si despre carburatoare. Mecanicul nu este un om rau care vrea sa te lase fara bani... este un om calificat care in cazul sincronizarii iti salveaza bani scazand consumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs! » Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56???????????????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Curge uneori benzina pe furtunul de drenaj al carburatorului din dreapta. Prima data am observat atunci cand i-am schimbat bujiile, la inceputul lui august, pentru ca nu mai pornea, dupa ce am lasat-o cam o luna nepornita, cu husa pe ea, cam in soare. Inainte sa-i schimb bujiile, a pornit doar intr-unul, apoi n-a mai pornit deloc. I-am pus bujiile noi, am facut o greseala ca nu le-am verificat/facut distanta, dar a pornit. Atunci a curs putin insa, cateva picaturi. Astazi am fost cu ea la serviciu, ca de obicei. Cand sa plec, pata mare de benzina sub ea. Curgea tot pe acolo, dar mai tare. A pornit destul de greu, cu soclul tras, mai intai intr-unul apoi, abia, abia, a pornit si celalalt. Si dimineata tot cam greoi mi s-a parut ca a pornit. Am ajuns cu ea acasa, am parcat-o in aceeasi pozitie ca de obicei, vad ca nu mai curge. Surubul de drenaj e strans, l-am verificat prima data cand a curs. E vorba de Kawasaki El250, motorul de pe Ninja 250, cu aceeasi carburatie. De ce curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 (editat) cuiul pontou varza/blocat/oxidat/mizerii al blocheaza si-ti da peste nivel si curge pe langa..sau am patit,ramane blocat pe inchis.....din pacate degeaba ne dam cu parerea,trebuiesc demontate Editat Septembrie 9, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 asa am crezut si eu insa m-am cam razgandit cand am vazut pe youtube cateva filmulete despre curatarea acestui tip de carburatoare. M-am uitat cu atentie si nu exista nici un canal de refulare, care sa ocoleasca surubul obturator. Da ,trebuiesc desfacute si curatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.