Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salutare , ma gandeam sa imi cobor scaritele pentru ca stau cu genunchii prea flexati...si la drum e jenant imi amortesc picioarele rau....a mai facut cineva asa ceva vre un sistem ceva home made? de cumparat sunt scarite reglabile dar sunt ft scumpe...idei? Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Si mie mi s-a intamplat faza cu amortitul, mai ales cand am franat odata se blocase piciorul pe frana Incearca cu anti-carcel + un gel pt. muschi (la alegere ca fac cam aceeasi chestie), la inot la mine au facut minuni. Scarite un pic modificate (lasate in jos) am avut la kawa, dar nu ma impacam cu ele. Doar ce luasem mobra si m-am impiedicat in ele, sa ma vars nu alta, au un unghi ciudat cand tii piciorul pe ele si le rabatam involuntar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Si mie mi s-a intamplat faza cu amortitul, mai ales cand am franat odata se blocase piciorul pe frana Incearca cu anti-carcel + un gel pt. muschi (la alegere ca fac cam aceeasi chestie), la inot la mine au facut minuni. Scarite un pic modificate (lasate in jos) am avut la kawa, dar nu ma impacam cu ele. Doar ce luasem mobra si m-am impiedicat in ele, sa ma vars nu alta, au un unghi ciudat cand tii piciorul pe ele si le rabatam involuntar. pai ce anume te impiedica la ele ? eu am incercat faza cu burete in sha...degeaba stateam si sus si era incomod...m-am gandit sa prelungesc in jos cumva scaritele cu tot cu suport nu doar scarita propriu zisa pentru ca apoi e aiurea la comenzi...cum erau la tine modificate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi. nu cred ca abordez eu atat de tare curbele in cat sa dau cu scaritele de asfalt plus ca sunt destul de sus si se retrag daca ajung la asfalt....nu as vrea sa le cobor ft mult 2-3 cm cred ca sunt de ajuns nu stiu ce sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Garantat o sa cazi. De ce vrei sa fie din vina ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Garantat o sa cazi. De ce vrei sa fie din vina ta? )) intleg , acum stau si ma gandesc cam la ce inaltime fata de sol ar trebuii sa fie scaritele ca sa nu dai cu ele de jos pe viraj ? eu de la sol pana la scarita am fix 38 cm cu motoreta dreapta , cine ma poate ajuta cu niste masuratori la mobra lui sa facem un pic de diferenta , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salutare , ma gandeam sa imi cobor scaritele pentru ca stau cu genunchii prea flexati...si la drum e jenant imi amortesc picioarele rau....a mai facut cineva asa ceva vre un sistem ceva home made? de cumparat sunt scarite reglabile dar sunt ft scumpe...idei? Respecte Se poate face si artizanal insa trebuie avut mare grija cu lucrarea sa fie una de calitate. Ceva de gen: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 phpXWiIPj_16.jpg Se poate face si artizanal insa trebuie avut mare grija cu lucrarea sa fie una de calitate. Ceva de gen: ideea e ca eu nu vreau asa ci cu tot suportul mai jos , ia gandestete cum mai ai tu pozitia la comanda ( schimbator , frana ) daca e asa scarita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 eu de la sol pana la scarita am fix 38 cm cu motoreta dreapta O data cu modificarea, pentru a compensa micsorarea distantei de la scarita la sol, poti ridica un pic motoreta din amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 O data cu modificarea, pentru a compensa micsorarea distantei de la scarita la sol, poti ridica un pic motoreta din amortizoare. da dar nu as vrea sa umblu la ciclistica motoretei ,,,e ok asa singurul inconvenient pozitia ...ma gandeam intrun timp sa inalt codita din cadru dar nici acolo parca nu as umbla plus ca nu or sa mai vina carenele ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) phpXWiIPj_16.jpg Ceva de genul erau. Cum articulatia este spre spate si scarita in jos, in pozitia stand, fugeau spre spate scaritele cu tot cu picior. Poate sunt eu mai ciudat, Cosmin am inteles ca se simtea bine cu ele... da dar nu as vrea sa umblu la ciclistica motoretei ciclistica o strici umbland la amortizoare, codita, sei, etc. Nu din scarite ideea e ca eu nu vreau asa ci cu tot suportul mai jos , ia gandestete cum mai ai tu pozitia la comanda ( schimbator , frana ) daca e asa scarita ? sunt reglabile, nu e asta problema. Editat Aprilie 17, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 ideea e ca eu nu vreau asa ci cu tot suportul mai jos , ia gandestete cum mai ai tu pozitia la comanda ( schimbator , frana ) daca e asa scarita ? Am inteles, pentru tot ansamblul se foloseste ceva de genul asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fafane Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Asta este unul dintre motivele pentru care modelul de motoreta se cumpara avand in vedere si conformatia pilotului... Daca ai 2 metri si iti cumperi un SS nu te mira de ce iti dai cu genunchii in gura.... Sa nu iti para rau mai tarziu ca te-ai apucat sa improvizezi in speranta ca esti mai destept decat fabricantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 FootpegBrackets5.jpg Am inteles, pentru tot ansamblul se foloseste ceva de genul asta ... da da da ceva de genul vreau si eu. buna idee » Post actualizat in 17 Apr 2015 11:06 Asta este unul dintre motivele pentru care modelul de motoreta se cumpara avand in vedere si conformatia pilotului... Daca ai 2 metri si iti cumperi un SS nu te mira de ce iti dai cu genunchii in gura.... Sa nu iti para rau mai tarziu ca te-ai apucat sa improvizezi in speranta ca esti mai destept decat fabricantul... da stiu , insa nu am avut multe obtiuni pentru moto eu avand categoria a2 e singura 4L care se incadreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Placa aia ti-o poti face la cineva care se pricepe. Important este ca materialul sa fie unul rezistet, sa nu cedeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Placa aia ti-o poti face la cineva care se pricepe. Important este ca materialul sa fie unul rezistet, sa nu cedeze. da o fac la munca , avem un strungar acolo sau mai cunosc un strungar particular . acum sa vad cum vine prinderea la mine... » Post actualizat in 17 Apr 2015 11:26 Placa aia ti-o poti face la cineva care se pricepe. Important este ca materialul sa fie unul rezistet, sa nu cedeze. cam asa e la mine cred ca se poate face ceva de genu ca acolo....oricum pe dreapta nu pot sa ma las ft mult ca am toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 http://www.ebay.com/itm/360-Adjustable-Riser-Front-Foot-Pegs-For-Honda-CBR500R-13-/301590211230?hash=item46382d6a9e&vxp=mtr Nu-mi par a fi chiar o avere, fata de ce se poate intampla daca te apuci de impovizatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 ...sau iti iei o motocicleta confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi. Cesar are dreptate, cand vei mai progresa vei incepe sa inclini motoreta mai mult si nu iti vei da seama decat atunci cand vei atinge cu scarita de asfalt. nu cred ca abordez eu atat de tare curbele in cat sa dau cu scaritele de asfalt plus ca sunt destul de sus si se retrag daca ajung la asfalt....nu as vrea sa le cobor ft mult 2-3 cm cred ca sunt de ajuns nu stiu ce sa spun Sa nu te lasi pacalit de ideea asta, mai ales ca tu vrei sa le cobori. O scarita care atinge asfaltul inseamna un punct de franare in afara suprafetei de contact dintre roti si asfalt. Nu vei sti daca vei cadea sau nu din cauza asta. E mai bine sa eviti situatiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Pe viraje o sa atingi cu ele de asfalt si o sa cazi. Nu neaparat... totul e sa nu intri in panica si sa tii trasa initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) Eu nu am mai auzit asa ceva pana acum, toti vor sa fie cat mai sus, schimba scaritele cu unele race, monteaza 'rise-re' ... Lasa-le asa ! Dupa cateva plimbari te vei re/ obisnui cu pozitia. Editat Aprilie 17, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Sau le dai mai in spate, nu neaparat mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 nu cazi daca atingi usor cu ele asfaltul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Gheonea Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 asa ceva? am vazut la cineva insa e doar pentru rest, tot trebuie sa folosesti scarita cand franezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.