Sylver_dj Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Un scuter de 150 cmc nu are nici un motiv sa fie limitat. Asa cred si eu dar totusi 105 la ora cu unu de 150 ii cam putin nu crezi??? Inseamna ca e ceva acolo... Oricum intentionez sa il bag in service...sa deslusesc misterul... In rest asfalt uscat, si sa ne auzim cu bine... multumesc tuturor pt ajutor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Un scuter de 150 cmc nu are nici un motiv sa fie limitat. cum sa nu aiba motiv sa fie limitat ? probabil ciclistica, franele nu fac fata la viteza mai mare... apropo... si hayabusa este limitata la 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat? Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Asa cum va anuntam in posturile trecute am scris pe site-ul aprilia intrebamdu-i cum se delimiteaza modelul meu de scuter. dar dupa cum ma si asteptam mi-au raspuns ca aceste informatii le pot oferi doar dealerii lor autorizati din tara ta natala. Si cum cei de la United Motors nu ofera aceste informatii ca doar nu-s prosti ca ar pierde multi clienti mai priceputi la mecanica cred ca raman cu el limitat. Nu ma bag in el pana nu am informatia certa despre delimitare. Bafta multa la tot! Si totusi e incredibil ca nimeni nu a mai delimitat un model similar cu al meu... so daca e cineva il rog sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kallatis Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Am o chinezarie, BT50QT-16, Baotian sau Huatian, chiar nu conteaza. Saiba la variator nu este, fir roz la cdi nu este (defapt lipseste acel fir), l-am reglat sa primeasca mai multa benzina, si totusi nu vrea sa mearga decat cu maxim 45km/h. Nu mai am nici o idee, rodajul e facut.....ar putea fi un cdi limitat, nush. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Esti praf! Si de ce mama ciorilor sa faci un motor mare si puternic daca nu esti in stare sa faci si frane corespunzatoare? Idee mai stupida nu am auzit, hayabusa nu e limitata si trece de 300. mdeeeee nu doar hayabusa este limitata ci toate motocicletele(Japoneze), si nu la 300 ci la 299km/h. In 2002, in urma unei conventii nescrise, sa impus producatorilor japonezi de motociclete sa limiteze toate motoarele produse in continuare la 299 km/h. aceasta s-a intamplat din motive de sigurantza (nu prea vad eu sigurantza nici daca limitezi la 299.... never mind). astfel motocicletele Japoneze sunt limitate electronic la 299km/h si detinatorul recordului de viteza (stock) este MV Agusta, deoarece moatoarele europene au ramas fara acest limitator. Apropo de Hayabusa ce trece de 300: sau e produsa pina in 2002 sau este schimbat ECU ramanand astfel fara limita P.S. de ce va place asa mult sa va jignitzi unul pe altul??? are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat? Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat! Este pe injectie? sau C-tech? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 @ kallatis http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread2772.html http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=8617 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Saiba la variator nu este, fir roz la cdi nu este (defapt lipseste acel fir), cine poate sa povesteasca ce e cu acel ,,celebru fir roz'' la CDI? ce trebuie sa faci cu el?sa-l elimini de tot?sa atasezi de el ceva piese?cum se delimiteaza ,cand e vorba de acel fir roz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 celebrul fir roz (care la baotianul meu bt50qt-9 e roz doar vreo 10 cm langa cdi dupa care e negru) reprezinta o limitare a cdi-ului in sensul ca nu permite urcarea in turatii. de exemplu sa zicem ca limitat cdi permite urcarea pana la 7000 ture(sa zicem 55 km/h).Daca acest fir se taie atunci cdi nu mai primeste informatie de la sistemul de aprindere si motorul urca in turatii pana la 8000 ture de exemplu. valorile pe care le-am dat eu sunt un simplu exemplu ca sa intelegi fenomenul nu trebuie sa le iei ca atare. deci daca tai acel fir castigi turatie si automat viteza. In ceea ce priveste benzina pozitia optima a acelei sigurante pe cuiul de dozaj(cuiul pontou) este cea din mijloc.Eliminati orice garnitura de cauciuc de pe cuiul de dozaj.Pe oricare alta pozitie motorul sau nu are benzina suficienta sau merge innecat. Daca scuterul are peste 8000 km schimba cureaua de distributie ca din pacate se inmoaie. La al meu tb sa schimb cureaua ca e terminata deja maxim 70km/h imediat dupa delimitare mergeam cu 80km/h(cu sau fara insotitor). Atentie : nu aruncati piesele care va raman dupa delimitari pentru ca sigur o sa mai aveti nevoie de ele la un eventual I.T.P. Bafta si pentru alte intrebari despre baotiane pm sau ym ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 mdeeeee nu doar hayabusa este limitata ci toate motocicletele(Japoneze), si nu la 300 ci la 299km/h. In 2002, in urma unei conventii nescrise, sa impus producatorilor japonezi de motociclete sa limiteze toate motoarele produse in continuare la 299 km/h. aceasta s-a intamplat din motive de sigurantza (nu prea vad eu sigurantza nici daca limitezi la 299.... never mind). astfel motocicletele Japoneze sunt limitate electronic la 299km/h si detinatorul recordului de viteza (stock) este MV Agusta, deoarece moatoarele europene au ramas fara acest limitator. Apropo de Hayabusa ce trece de 300: sau e produsa pina in 2002 sau este schimbat ECU ramanand astfel fara limita P.S. de ce va place asa mult sa va jignitzi unul pe altul??? Este pe injectie? sau C-tech? are motorul pe injectie! Quote ma poti ajuta cu vreo informatie te rog?un site ceva.... orice!Merci mult! daca vrei iti dau id-ul meu sa vb mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 are motorul pe injectie! Quote ma poti ajuta cu vreo informatie te rog?un site ceva.... orice!Merci mult! daca vrei iti dau id-ul meu sa vb mai mult! din fericire am avut ocazia sa lucrez intr-un showroom PEUGEOT, si pot sa iti spun ca daca e pe injectie... it's toooo bad pe langa variatorul limitat, ar trebui sa mai aiba si sonda lamda in toba, si reciclarea gazelor, si limita in ECU... crede-ma e greu sa scapi de limita pe acest scooter, sau mergi la un service unde au un calculator care poate fi conectat la ECU tau sau .... cumperi tu un cablu special de la Peugeot, un Game Boy Advanced ceva software si incerci sa faci singur... nu cred ca merita (cablul +spft costa la vreo 200 Euro, si nindendo ink vreo 50). pe alta parte... you never know... poate greshesk eu si alta e "buba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 wow... cred k raman cu el asa... toba nu cred k e limitata....oricum... cred k raman cu el asa...nu stiu.. da am avut o ondoiala cand l-am luat... si uite k s-a adeverit.... in fine merci mult! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihneaRatte Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat? Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat! am eu jet force. cu "SHAIBA" scoasa prindea 85 in vale 83 in drept si 80 oricand. acuma ceva s-a intamplat ca blana merge 75 si dupa mult timp ajunge in 80. filtrul de aer imbaxit si toba stoc sunt de vina... sper ca numai atat. baga un mihnea.ratte pe mess Editat Iunie 18, 2008 de MihneaRatte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 am eu jet force. cu "SHAIBA" scoasa prindea 85 in vale 83 in drept si 80 oricand. acuma ceva s-a intamplat ca blana merge 75 si dupa mult timp ajunge in 80. filtrul de aer imbaxit si toba stoc sunt de vina... sper ca numai atat.baga un mihnea.ratte pe mess cred k e si cureaua de transmisie e pe duca,s-a slabit, poate d'aia ti s-a redus viteza... te-am bagat pe mess! id-ul meu e numele care il am si aici adica andrey_090! te astept sa mai dicscutam!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu69 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 MULTAM FAIN , ANDU WASUP , DE LAMURIRI ,DECI SE INLATURA ACEL FIR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 daca vrei sa imatriculezi un scuter trebuie neaparat sa fie limitat la 45? pentru k eu vreau sa il inmatriculez pe tot judetul si am inteles k se face exact k la masina, se fac tot felul de teste. E adevarat? trb sa fie limitat la 45? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Pai daca vrei sa-l inmatriculezi la politie insemna ca are peste 50 cmc si atunci nu are sens limitarea. Daca doar il inregistrezi la primarie , trebuie sa aiba carte de identitate a vehiculului de la RAR si inspectie tehnica periodica. Cum le obtii pe astea e treaba ta. poy are 50 cmc! ... mda... nasol...oricum el prinde 55km/h, asta ar fi o problema in ce consta inmatricularea? asa l-am cumparat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 nu are nici o treaba limitarea cu inmatricularea. acum cica nu se mai fac numere la politie pentru astea de 50. dar eu mi-am facut numar la politie si cand era legea cu numaru la primarie. si ca exemplu , a2a zi s-a dus un prieten de-al meu la politie cu toate actele necesare si nu a vrut sa-i dea numar .. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 acum o ora m-am uitat la variator si nu avea nici o ,,saiba'' pe axul acela! dar din pacate tot nu urca, ramane blocat nu se intampla cum e in schita de aici: http://www.flexistentialist.org/blog/archi...e-transmissions din ce cauza nu urca? sunt rolele prea grele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 acum o ora m-am uitat la variator si nu avea nici o ,,saiba'' pe axul acela! dar din pacate tot nu urca, ramane blocat nu se intampla cum e in schita de aici:http://www.flexistentialist.org/blog/archi...e-transmissions din ce cauza nu urca? sunt rolele prea grele? daca poti, fa cateva poze ku variatorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_090 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 daca poti, fa cateva poze ku variatorul tau. o sa fac...dar cred k le pun saptamana cealalta, pe luni, ptr k l-am ansamblat la loc si nu prea am timp k sunt plecat zilele astea...!oricum merci mult! vb luni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 pana la urma...faza cu delimitarea din cdi e adevarata?adica a taiat careva vreun fir si s`a dus mai mult?ca nu ii gasesc limitarea unui scuter si cred ca asta ar fi ultima solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 o sa fac...dar cred k le pun saptamana cealalta, pe luni, ptr k l-am ansamblat la loc si nu prea am timp k sunt plecat zilele astea...!oricum merci mult! vb luni! N-ai de ce sa faci poze...e clar ca ai role grele...schimba-le cu altele mai usoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick4moto Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Am si eu o Honda Bali de 49cc si mai mult de 60km/h nu se duce precizez ca e in 2t!Ma poate ajuta cineva va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Pai rolele grele sunt pt o viteza mai mare, de ce sa le schimbe? Andrei, n-am inteles exact ce vrei? Viteza sau acceleratie mai buna? Te-ai uitat in carburator? E posibil sa ai si acolo limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.