Essential Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Salut, as vrea sa cumpar o motocicleta cross pentru plimbari prin padure, drumuri forestiere. Am gasit zongshen 150 cross la pretul de 3700 lei in magazin noua nouta, credeti ca ar fi o alegere buna sau sa caut in banii astia un second ? Am gasit si un clip cu motocicleta. Editat Mai 18, 2015 de Essential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 o trompeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 o trompeta +1. Cauta ceva second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza. A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza. A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent. Si aici unde-i sfatul tau? .... Intamplarea face ca stiu cativa amici cu asemenea utilaje (tot alfabetul chinezesc), inclusiv ATV-uri la 399 de euro, si la 2000 + / - de km, schimba setul in ele. Avand in vedere ca majoritatea sunt asa, chiar si noi, cred ca sfatul meu e foarte pertinent. Si asta fara ironie. Data viitoara, daca nu ai un sfat pentru subiectul topicului, abtine-te si nu arunca cu noroi in altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) L.E: Review mai detaliat aici: http://www.chinariders.net/showthread.php?t=10143 @alecscosmi Avand in vedere ca nu ti-ai urcat vreodata poponeata pe saua unuia si vorbesti din auzite, as da tonul ala certaret mai jos. Fara ironie. Data viitoare, daca ai de gand sa vorbesti din auzite, pune un spoiler mare "O SA GRAIESC DIN ANUS, NU LUATI DE BUNE CE SPUN" si poate oamenii or sa inteleaga ca dai din taste doar ca sa dai din taste. Editat Mai 18, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Eu am zongshen 125-30 de 6 ani, am facut 30k ( anul trecut nu am circulat cu ea ca mi-am luat una de 400), sunt foarte multumit, cadru si tablaraia sunt vopsite electrostatic, amortizoarele (ale mele cel putin ) sunt showa, motorul este licenta CG (gasesti orice). Plasticaraiele nu s-au copt, nu s-au crapat sau decolorat. Zongsenul este foarte cunoscuta in afara, la noi era cam scumpa si cred ca numeri pe degete mobrele produse de ei care circula. Stiu sigur ca sunt doar doua exemplare ca a mea. Daca esti din Bucuresti si vrei sa vezi cum s-a pastrat motorul meu si cum suna as putea sa te ajut (nu ti-l vand sa nu se interpreteze). Vezi ca era si varianta cross de 200cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Nu vorbesc din auzite, vorbesc din vazute, dar... Nu mai conteaza. Lasand la o parte userul de mai sus, mai strange ceva banuti si ia-ti un Yamaha XT 125 x (nestiind bugetul tau maxim). Parerea mea e ca nu ar merita banii astia nici nou. Parerea mea, fiind ceruta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 @Essential, in ce magazin ai vazut motoreta Zongshen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Zongshen, Lifan şi Loncin sunt diferite ca preţ şi calitate de hulitele FB şi RB şi sunt prezente şi pe piaţa USA. Desigur fiabilitatea este inferioară mobrelor japo care de fapt conţin de mai mulţi ani majoritatea elementelor componente made in China. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 In tara noastra circula destule chinezarii pe strazi, insa aici nu vorbim de motoare care merg in maxim 4000 ture, bibilite de posesori de 10 ori pe zi. Vorbim de enduro, adica ceva cam asa: Ca si pret, un ghidon de 28 care sa reziste la cazaturile alea e 4-500 lei. Cauciucul spate vreo 300, cauciucul fata vreo 200, kitul de lant vreo 600 lei, hand-guard-urile vreo 500 lei, si, incet-incet, ajungem la valoarea de 3700 lei numai din consumabile. In aceste conditii, cine sa mai creada ca chinezul a pus otel si fier bun intr-o parnaie ce se vinde cu pretul cu care, la alte modele, nu poti sa-ti iei decat consumabile? Aia e o gramada de fier mort, ce se indoaie la prima cazatura. Parerea mea: daca ceva e prea ieftin ca sa fie adevarat, de obicei e teapa. Si eu unul nu as risca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza. A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent. asa e , cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Plimbari in padure, forestiere => sanse mai mici sa se strice in primul an decat un altul mai vechi luat in aceeasi bani, SH. Pana una-alta, eu astept sa se intoarca mony din grecia, turcia cu scuterul de 125cc chinezesc, huatian parca. Am auzit ca a facut vreo 1500km si nu s-a stricat. Si cica se si intoarce pe el, nu il lasa pe acolo... Iti dai seama?! Si stati linistiti ca mai sunt oameni care au avut panarame chinezesti si culmea ca au avut si prieteni care au avut panarame chinezesti @alex si vargoneti: cat au costat mobrele voastre si sa nu imi ziceti ca nu ati mai bagat un ban in ele de cand le-ati luat? @gascoine: e vorba de o firma de prin buzau probabil... /index.php?/topic/726497-tura-de-o-saptamana-ultra-low-budget/ Concluzia: Ai bani de chinezarie, ia chinezarie noua. Poate mai strangi un surub, mai spargi o carena (ca nu au plasticele asa bune toate), mai schimbi o valva de roata, nimicuri de genul. Ai bani in plus, cat sa acoperi un eventual defect mai costisitor si o revizie insemnata, iei un SH mai de 'firma' si te bucuri de putere mai mare, (poate) fiabilitate, robustete, etc. daca nu, te consolezi ca te poti distra si cu chinezariile... Editat Mai 18, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Dar de ce nu o chinezarie SH? Nu ar fi si mai ieftin? Sau nu exista chinezarii SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 chinezariile alea eu am vazut ca sunt de unica folosinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Dar de ce nu o chinezarie SH? Nu ar fi si mai ieftin? Sau nu exista chinezarii SH? Sunt prea bune si posesorii nu le vand, deci nu exista Si acum raspunsul: pt. ca la forja si la batut joc de motor, nu rezista la fel ca o japoneza. Din motiv de calitate a materialelor pieselor componente: un japonez mai rezista si cateva mii cu un ulei uzat, pe cand un chinez, daca uiti de ulei, e posibil sa fuchi motorul in 2 timpi si 3 miscari. Stiu cazuri de abuzuri atat la moto (si chinezi, dar si japonezi, cu diverse deznodaminte), cat si la auto (diverse marci low-budget vs mid-budget). chinezariile alea eu am vazut ca sunt de unica folosinta Orice troaca e de folosinta functie de cum ai grija de ea. Da, e riscul mai mare ca un chinez sa crape la forja sustinuta, decat o troaca mai rasarita. Tot aud de multe cazuri de motoare crapate, cum ca ar cadea de pe ele diverse, dar in afara de calitate dubioasa la plastice si cele mai sus enumerate, + un surub bulit din fabrica, rezolvat usor cu o filiera+tarod gaura, nu am intalnit. E drept, nu le-am tinut prea mult pe ale mele, dar nu din cauza ca nu mi-au placut sau nu mergeau cum trebuie, dar nu se mai potriveau cu planurile mele la momentele respective, insa cativa din prietenii mei au scutere de 50cc de ani buni. Unii au pus kituri de 70-80cc, altul avea de 150 si i-a pus de 180 parca, cu leji cu rahaturi schimbate pe ele si ale naibii inca merg. Cireasa de pe coliva e un tigan cu o dubiosenie de vreo 80cc de o baraie de ma scoate din sarite... si asta de vreo 2-3 ani de zile... ma rog sa i se strice sa nu il mai aud si jegul ala nimic... Editat Mai 18, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essential Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 Multumesc pentru toate mesajele voastre, tin sa mentionez ca pana acum am avut un scuter aprilia de 125 cu roti pe 16. Am umblat cu el prin paduri si munti pana l-am omorat. Chinezaria asta care vreau sa o iau are garda inalta si mi-ar fi foarte usor sa merg cu el, oricum cata experienta si cat skill am, sigur poate si chinezaria. Cand o sa fiu mai sigur pe mine, o sa imi cumpar o Honda, am auzit ca alea nu se strica veci. Eu nu ma pricep sa verific mecanic toate pocnitorile de 125 cc vechi de 20 de ani asa ca prefer sa ii dau o incercare chinezariei. Am sa revin cu detalii. Va multunesc pentru mesaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 o sa imi cumpar o Honda, am auzit ca alea nu se strica veci. sper ca erai ironic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essential Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 Iti dai seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 o sa imi cumpar o Honda, am auzit ca alea nu se strica veci. alai tata )) sa vezi ce creste inima in posesori de Honda propun sa punem pe prima pagina a forumului timp de o luna ca si un slogan/citat cum procedam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Si unii care ziceau ca se dau sfaturi aiurea... of, of. Repet, mai bine ia-ti ceva second dar calitativ, decat nou si de rahat. Asta daca nu vrei sa-ti crape chiuloasa in varf de deal. Editat Mai 18, 2015 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Si unii care ziceau ca se dau sfaturi aiurea... of, of. Repet, mai bine ia-ti ceva second dar calitativ, decat nou si de rahat. Asta daca nu vrei sa-ti crape chiuloasa in varf de deal. Si cine-i garanteaza chestia asta, niciun mecanic din lume, vad ca esti relativ nou pe forum, ai sezizat cate tepe s-au luat? Ce de bani s-au investit pentru niste second-uri "calitative". Presupunand ca-i crapa chiulasa in varf de deal (asta chiar e o presupunere) ai idee cat costa una pentru ea? Ca reper pe mine m-a costa setul motor 365 lei ca s-o trec de la 125 la 150, cat crezi ca il costa la una cu staif. Pentru ca s-a spus ca astea sunt motoare de 4000 de ture, eu dupa rodaj, cand am mers cumintel cu 50/ora pret de 1000km si pe urma crescuta treptat pana la 1500km, din blana n-am scos-o adica 9000-10000 ture. Apropo vad ca ai R6 in semnatura, TNG spunea intr-un topic ca la 20k se face un RK, pentru mine asta nu inseamna fiabilitate. Editat Mai 18, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Si cine-i garanteaza chestia asta, niciun mecanic din lume, vad ca esti relativ nou pe forum, ai sezizat cate tepe s-au luat? Ce de bani s-au investit pentru niste second-uri "calitative". Presupunand ca-i crapa chiulasa in varf de deal (asta chiar e o presupunere) ai idee cat costa una pentru ea? Ca reper pe mine m-a costa setul motor 365 lei ca s-o trec de la 125 la 150, cat crezi ca il costa la una cu staif. Pentru ca s-a spus ca astea sunt motoare de 4000 de ture, eu dupa rodaj, cand am mers cumintel cu 50/ora pret de 1000km si pe urma crescuta treptat pana la 1500km, din blana n-am scos-o adica 9000-10000 ture. Apropo vad ca ai R6 in semnatura, TNG spunea intr-un topic ca la 20k se face un RK, pentru mine asta nu inseamna fiabilitate. Asa e, ai dreptate. Toti mecanicii sunt incompetenti in sfaturi, asadar, rectific: Lasa dracu Yamaha/Honda/marcile consacrate, si ia-ti chinezarii ca macar sunt noi, si daca iti crapa motorul macar e in garantie. Daca o fi si aia. Ca vorba aia: Nu vorbim de calitatea materialelor/ aliajelor, vorbim de cat de bine arata si de faptul ca e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Vezi cat e tipul dispus sa dea pe o mobra si dupa vezi ce gasesti in limita a 1000 euro SH (nu doar in categoria aia, ca sa nu zici ca sunt rau, ci in general). Si ca sa fiu chiar rau acum... sa aiba si acte :rusinica:Iar pe langa mia aia de euro, sa fii sigur ca mai pui cel putin un 100 pt. o revizie serioasa, daca nu mai mult. Editat Mai 19, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Essential Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 Eu as fi cel mai fericit sa imi pot permite o moto dedicata pentru treburile astea, dar din pacate chiar si banii astia sunt la limita posibilitatilor mele, vorba lui moromete ...daca n-am..n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.