Sari la conținut

zongshen 150 cross


Postări Recomandate

Salut, as vrea sa cumpar o motocicleta cross pentru plimbari prin padure, drumuri forestiere. Am gasit zongshen 150 cross la pretul de 3700 lei in magazin noua nouta, credeti ca ar fi o alegere buna sau sa caut in banii astia un second ?

Am gasit si un clip cu motocicleta.

Editat de Essential
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza.

 

A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza.

 

A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent.

Si aici unde-i sfatul tau? ....

Intamplarea face ca stiu cativa amici cu asemenea utilaje (tot alfabetul chinezesc), inclusiv ATV-uri la 399 de euro, si la 2000 + / - de km, schimba setul in ele. Avand in vedere ca majoritatea sunt asa, chiar si noi, cred ca sfatul meu e foarte pertinent. Si asta fara ironie.

Data viitoara, daca nu ai un sfat pentru subiectul topicului, abtine-te si nu arunca cu noroi in altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E:

Review mai detaliat aici:

http://www.chinariders.net/showthread.php?t=10143

 

@alecscosmi Avand in vedere ca nu ti-ai urcat vreodata poponeata pe saua unuia si vorbesti din auzite, as da tonul ala certaret mai jos. Fara ironie.

Data viitoare, daca ai de gand sa vorbesti din auzite, pune un spoiler mare "O SA GRAIESC DIN ANUS, NU LUATI DE BUNE CE SPUN" si poate oamenii or sa inteleaga ca dai din taste doar ca sa dai din taste.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zongshen 125-30 de 6 ani, am facut 30k ( anul trecut nu am circulat cu ea ca mi-am luat una de 400), sunt foarte multumit, cadru si tablaraia sunt vopsite electrostatic, amortizoarele (ale mele cel putin ) sunt showa, motorul este licenta CG (gasesti orice). Plasticaraiele nu s-au copt, nu s-au crapat sau decolorat. Zongsenul este foarte cunoscuta in afara, la noi era cam scumpa si cred ca numeri pe degete mobrele produse de ei care circula. Stiu sigur ca sunt doar doua exemplare ca a mea. Daca esti din Bucuresti si vrei sa vezi cum s-a pastrat motorul meu si cum suna as putea sa te ajut (nu ti-l vand sa nu se interpreteze). Vezi ca era si varianta cross de 200cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vorbesc din auzite, vorbesc din vazute, dar... Nu mai conteaza.

Lasand la o parte userul de mai sus, mai strange ceva banuti si ia-ti un Yamaha XT 125 x (nestiind bugetul tau maxim).

Parerea mea e ca nu ar merita banii astia nici nou.

Parerea mea, fiind ceruta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zongshen, Lifan şi Loncin sunt diferite ca preţ şi calitate de hulitele FB şi RB şi sunt prezente şi pe piaţa USA.

Desigur fiabilitatea este inferioară mobrelor japo care de fapt conţin de mai mulţi ani majoritatea elementelor componente made in China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tara noastra circula destule chinezarii pe strazi, insa aici nu vorbim de motoare care merg in maxim 4000 ture, bibilite de posesori de 10 ori pe zi. Vorbim de enduro, adica ceva cam asa:

 

Ca si pret, un ghidon de 28 care sa reziste la cazaturile alea e 4-500 lei. Cauciucul spate vreo 300, cauciucul fata vreo 200, kitul de lant vreo 600 lei, hand-guard-urile vreo 500 lei, si, incet-incet, ajungem la valoarea de 3700 lei numai din consumabile.

In aceste conditii, cine sa mai creada ca chinezul a pus otel si fier bun intr-o parnaie ce se vinde cu pretul cu care, la alte modele, nu poti sa-ti iei decat consumabile? Aia e o gramada de fier mort, ce se indoaie la prima cazatura.

 

Parerea mea: daca ceva e prea ieftin ca sa fie adevarat, de obicei e teapa. Si eu unul nu as risca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii de mai sus au mers cel putin 2 ani pe modelul respectiv si iti dau sfaturi in cunostinta de cauza.

 

A, stai, sunt doi tipi de pe forum care scuipa pareri preconcepute fara sa-si fi suit vreodata poponeata in saua motorului pe care vrei sa-l cumperi. Asculta de sfatul lor, e foarte pertinent.

 

asa e , cum zici tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbari in padure, forestiere => sanse mai mici sa se strice in primul an decat un altul mai vechi luat in aceeasi bani, SH.

 

Pana una-alta, eu astept sa se intoarca mony din grecia, turcia cu scuterul de 125cc chinezesc, huatian parca. Am auzit ca a facut vreo 1500km si nu s-a stricat. Si cica se si intoarce pe el, nu il lasa pe acolo... Iti dai seama?! Si stati linistiti ca mai sunt oameni care au avut panarame chinezesti si culmea ca au avut si prieteni care au avut panarame chinezesti :P

 

@alex si vargoneti: cat au costat mobrele voastre si sa nu imi ziceti ca nu ati mai bagat un ban in ele de cand le-ati luat?

 

@gascoine: e vorba de o firma de prin buzau probabil...

 

/index.php?/topic/726497-tura-de-o-saptamana-ultra-low-budget/

 

Concluzia:

 

Ai bani de chinezarie, ia chinezarie noua. Poate mai strangi un surub, mai spargi o carena (ca nu au plasticele asa bune toate), mai schimbi o valva de roata, nimicuri de genul. Ai bani in plus, cat sa acoperi un eventual defect mai costisitor si o revizie insemnata, iei un SH mai de 'firma' si te bucuri de putere mai mare, (poate) fiabilitate, robustete, etc. daca nu, te consolezi ca te poti distra si cu chinezariile...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce nu o chinezarie SH? Nu ar fi si mai ieftin? Sau nu exista chinezarii SH?

Sunt prea bune si posesorii nu le vand, deci nu exista :crack:

 

Si acum raspunsul: pt. ca la forja si la batut joc de motor, nu rezista la fel ca o japoneza. Din motiv de calitate a materialelor pieselor componente: un japonez mai rezista si cateva mii cu un ulei uzat, pe cand un chinez, daca uiti de ulei, e posibil sa fuchi motorul in 2 timpi si 3 miscari. Stiu cazuri de abuzuri atat la moto (si chinezi, dar si japonezi, cu diverse deznodaminte), cat si la auto (diverse marci low-budget vs mid-budget).

chinezariile alea eu am vazut ca sunt de unica folosinta

Orice troaca e de folosinta functie de cum ai grija de ea. Da, e riscul mai mare ca un chinez sa crape la forja sustinuta, decat o troaca mai rasarita. Tot aud de multe cazuri de motoare crapate, cum ca ar cadea de pe ele diverse, dar in afara de calitate dubioasa la plastice si cele mai sus enumerate, + un surub bulit din fabrica, rezolvat usor cu o filiera+tarod gaura, nu am intalnit. E drept, nu le-am tinut prea mult pe ale mele, dar nu din cauza ca nu mi-au placut sau nu mergeau cum trebuie, dar nu se mai potriveau cu planurile mele la momentele respective, insa cativa din prietenii mei au scutere de 50cc de ani buni. Unii au pus kituri de 70-80cc, altul avea de 150 si i-a pus de 180 parca, cu leji cu rahaturi schimbate pe ele si ale naibii inca merg. Cireasa de pe coliva e un tigan cu o dubiosenie de vreo 80cc de o baraie de ma scoate din sarite... si asta de vreo 2-3 ani de zile... ma rog sa i se strice sa nu il mai aud si jegul ala nimic...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru toate mesajele voastre, tin sa mentionez ca pana acum am avut un scuter aprilia de 125 cu roti pe 16. Am umblat cu el prin paduri si munti pana l-am omorat. Chinezaria asta care vreau sa o iau are garda inalta si mi-ar fi foarte usor sa merg cu el, oricum cata experienta si cat skill am, sigur poate si chinezaria. Cand o sa fiu mai sigur pe mine, o sa imi cumpar o Honda, am auzit ca alea nu se strica veci.;)

Eu nu ma pricep sa verific mecanic toate pocnitorile de 125 cc vechi de 20 de ani asa ca prefer sa ii dau o incercare chinezariei. Am sa revin cu detalii. Va multunesc pentru mesaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa imi cumpar o Honda, am auzit ca alea nu se strica veci. ;)

 

alai tata :))) sa vezi ce creste inima in posesori de Honda :crack:

 

 

propun sa punem pe prima pagina a forumului timp de o luna ca si un slogan/citat

cum procedam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unii care ziceau ca se dau sfaturi aiurea... of, of.

 

Repet, mai bine ia-ti ceva second dar calitativ, decat nou si de rahat. Asta daca nu vrei sa-ti crape chiuloasa in varf de deal.

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unii care ziceau ca se dau sfaturi aiurea... of, of.

 

Repet, mai bine ia-ti ceva second dar calitativ, decat nou si de rahat. Asta daca nu vrei sa-ti crape chiuloasa in varf de deal.

Si cine-i garanteaza chestia asta, niciun mecanic din lume, vad ca esti relativ nou pe forum, ai sezizat cate tepe s-au luat? Ce de bani s-au investit pentru niste second-uri "calitative". Presupunand ca-i crapa chiulasa in varf de deal (asta chiar e o presupunere) ai idee cat costa una pentru ea? Ca reper pe mine m-a costa setul motor 365 lei ca s-o trec de la 125 la 150, cat crezi ca il costa la una cu staif. Pentru ca s-a spus ca astea sunt motoare de 4000 de ture, eu dupa rodaj, cand am mers cumintel cu 50/ora pret de 1000km si pe urma crescuta treptat pana la 1500km, din blana n-am scos-o adica 9000-10000 ture. Apropo vad ca ai R6 in semnatura, TNG spunea intr-un topic ca la 20k se face un RK, pentru mine asta nu inseamna fiabilitate.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cine-i garanteaza chestia asta, niciun mecanic din lume, vad ca esti relativ nou pe forum, ai sezizat cate tepe s-au luat? Ce de bani s-au investit pentru niste second-uri "calitative". Presupunand ca-i crapa chiulasa in varf de deal (asta chiar e o presupunere) ai idee cat costa una pentru ea? Ca reper pe mine m-a costa setul motor 365 lei ca s-o trec de la 125 la 150, cat crezi ca il costa la una cu staif. Pentru ca s-a spus ca astea sunt motoare de 4000 de ture, eu dupa rodaj, cand am mers cumintel cu 50/ora pret de 1000km si pe urma crescuta treptat pana la 1500km, din blana n-am scos-o adica 9000-10000 ture. Apropo vad ca ai R6 in semnatura, TNG spunea intr-un topic ca la 20k se face un RK, pentru mine asta nu inseamna fiabilitate.

Asa e, ai dreptate. Toti mecanicii sunt incompetenti in sfaturi, asadar, rectific:

Lasa dracu Yamaha/Honda/marcile consacrate, si ia-ti chinezarii ca macar sunt noi, si daca iti crapa motorul macar e in garantie. Daca o fi si aia. Ca vorba aia:

Nu vorbim de calitatea materialelor/ aliajelor, vorbim de cat de bine arata si de faptul ca e nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cat e tipul dispus sa dea pe o mobra si dupa vezi ce gasesti in limita a 1000 euro SH (nu doar in categoria aia, ca sa nu zici ca sunt rau, ci in general). Si ca sa fiu chiar rau acum... sa aiba si acte :rusinica:Iar pe langa mia aia de euro, sa fii sigur ca mai pui cel putin un 100 pt. o revizie serioasa, daca nu mai mult.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...