sarpee Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) As vrea sa-mi montez indicator de treapta si dupa un scurt research am gasit asta http://www.healtech-electronics.com/products/gipro/ acum nu prea am gasit mari diferente intre ele in afara de pret ca toate fac acelasi lucru.. si-a pus cineva gipro ? si inca o treaba.. unde se gasesc la noi ? Editat Iunie 17, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 La noi nu gasesti. Intr-adevar, fac toate acelasi lucru insa depinde cum o fac, iar acesta o face foarte bine iar instalarea se face foarte facil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 As vrea sa-mi montez indicator de treapta si dupa un scurt research am gasit asta http://www.healtech-electronics.com/products/gipro/ acum nu prea am gasit mari diferente intre ele in afara de pret ca toate fac acelasi lucru.. si-a pus cineva gipro ? si inca o treaba.. unde se gasesc la noi ?Nu fac toate aceleasi lucruri!De ex cele pentru anumite tipuri de suzuki au si functia de TRE. Se poate comanda direct de la Healtech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Sint de mai multe feluri, al meu este legat doar la ecu si iti arata treapta numai cind eliberezi ambreajul (o porcarie). Am inteles ca-s altele si mai ieftine cu un fel de magneti pusi in zona schimbatorului care iti da treapta reala indiferent daca ploua sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Nu fac toate aceleasi lucruri! De ex cele pentru anumite tipuri de suzuki au si functia de TRE. Se poate comanda direct de la Healtech. ATRE insemnand modificarea (micsorarea) avansului la aprindere in treptele 1-4 dand astfel un plus de ...zvac? Desigur ca aceasta functie poate fi activata si dezactivata. Sint de mai multe feluri, al meu este legat doar la ecu si iti arata treapta numai cind eliberezi ambreajul (o porcarie). Am inteles ca-s altele si mai ieftine cu un fel de magneti pusi in zona schimbatorului care iti da treapta reala indiferent daca ploua sau nu. Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun. Editat Iunie 17, 2015 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Acum dupa un an arata treapta cind vrea el ..... costul 500 ron aruncati pe geam , manopera nici nu o stiu. » Post actualizat in 17 Jun 2015 07:45 Vorbesc de porcaria mea. Editat Iunie 17, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 ATRE insemnand modificarea (micsorarea) avansului la aprindere in treptele 1-4 dand astfel un plus de ...zvac? Desigur ca aceasta functie poate fi activata si dezactivata. Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun. Majoritatea moto de capacitate si putere mare au avansul la aprindere micsorat sa nu livreze puterea totala pe primele trepte de viteza.Acel TRE simuleaza o treapta superioara de viteza cu un avans mai mare,de regila 4 sau 5 asa ca moto este mai "vioaie. Totul suna bine,dar este si ceva gresit aici. Atunci cand moto este in treptele inferioare viteza aerului care intra in ramair este mica..dar tu ai benzina pentru o viteza de 200 Km/h.. ceea ce duce la un amestec foarte foarte bogat..si neeficient. Solutia este resoftare unde se pot scrie alte valori de avans pe fiecare treapta/cilindru/viteza sa fir corelat cu ceea ce trebuie.In felul acesta poti beneficia de tot ce poate acel motor fara sa-l soliciti.Se poate duce si la extrem..dar fiabilitatea scade proportional cu nivelul de stres al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 Nu fac toate aceleasi lucruri! De ex cele pentru anumite tipuri de suzuki au si functia de TRE. Se poate comanda direct de la Healtech. Ma gandeam la asta http://www.healtech-electronics.com/products/gpx/ merge pus pe r6 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun. Hai ca m-ai scos in curte, nici nu stiam ce porcarie de "firma" aveam: » Post actualizat in 17 Jun 2015 09:03 . Editat Iunie 17, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Hai ca m-ai scos in curte, nici nu stiam ce porcarie de "firma" aveam: » Post actualizat in 17 Jun 2015 09:03 . ti l-a instalat cineva cu cleme repide? asa a facut si al meu in primavara dupa 3 ani de functionare fara repros. am cositorit toate conexiunile ne-mufabile si merge iarasi perfect. alea cu magneti sunt o porcarie , daca-i dai o singura data "a 7-a" le-ai bagat in ceata, daca nu ti-a intrat in viteza din prima iar ... suportul la healtech e extraordinar, sau era acum cativa ani, contacteaza-i inainte sa te enervezi, dar mai intai vezi cum sunt conectate firele si de-oxideaza mufele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Hai ca m-ai scos in curte, nici nu stiam ce porcarie de "firma" aveam: » Post actualizat in 17 Jun 2015 09:03 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Sunt foarte ok cei de la healtech,si produsele lor. Lucrez de ceva ani cu produsele lor si nu au fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Daca indicatorul nu are mufa de conectare pt bord si nu ai bord electronic eu zic sa o lasi moale, exact cum spune superbec , te chinuiu vreo 2 zile asta in cazul in care ai o experienta in cablaraie si lipituri iar magnetii sunt slabi, trebuie lipiti si asezati meticulos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Recomand si eu gipro. Am modelul x type, l-am instalat eu si merge fara probleme. Am folosit clemele rapide din kit si am pus si banda izolier peste. Nu am taiat firul ca sa bag tub termocontractil. @ Contabil probabil ai un contact imperfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) alea cu magneti sunt o porcarie , daca-i dai o singura data "a 7-a" le-ai bagat in ceata, daca nu ti-a intrat in viteza din prima iar ... Se pare ca si alea cu magneti au hibele lor - ar trebui un hibrid .... in care ecu sa corecteze magnetul. Indicatorul a fost instalat o data cu un recall la mobra - nu stiu metoda folosita. @losttheaven ....... probabil. » Post actualizat in 17 Jun 2015 11:20 Dar revenind la indicatoarele pe ecu (care merg bine), pe mine ma ajuta doar sa nu-i mai dau a-VII-a degeaba, ca in rest nu-i vad nici o utilitate. Adica cu alte cuvinte, daca as avea o mobra mai mare- n-as simti nevoia de indicator. Editat Iunie 17, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 io cred ca-s cam nefolositoare astea.. Motorul tre sa-l simti, nu sa te uiti sa vezi in ce treapta esti. Acuma, daca dai 7 din greseala...n-are nimic, nu? (zise unul care are indicator de treapta stock - cred ca mai util era indicator de nivel benzina..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Ce zici tu este valabil (din punctul meu de vedere) la mobre mari, unde a-VII-a o vede la saptamina - dar la "junioare" din pacate se intimpla mai des, si in mintea mea era ca trag mai putin de ambreaj. » Post actualizat in 17 Jun 2015 11:53Altfel spus, m-ar fi ajutat mult mai mult un indicator care sa-mi arate treapta inainte de a da drumul la ambreaj -- ca daca i-am dat drumul ..... deja stiu daca am gresit ceva cu raportul viteza/treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Pai asta fac, iti arata treapta inainte de a elibera ambreiajul, imediat ce ai trecut in alta treapta de viteza, bine, asta daca nu schimbi fara ambreiaj... » Post actualizat in 17 Jun 2015 12:06Ce moto are treapta a 7-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Nu toate, asta pe care-l am eu iti arata treapta dupa ce ai eliberat ambreajul. A-VII-a - este aia pe care n-o avem dar tot incercam ......... Editat Iunie 17, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Aceste indicatoare de la Healtech se potrivesc cel mai bine la motocicletele care au GPS (Gear position senzor), parca asa-i spune. Se desfac mufele si se inseriaza indicatorul prin mufele pe care le are si totul merge struna. Te poti duce in toate vitezele cu motocicleta pe cric sau pe loc, cu motorul pornit sau nu... Editat Iunie 17, 2015 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 In sfirsit ...... am vorbit de indicator, ideea este ca trebuie sa fie un pic atent la ce cumpara sau ce poate sa cumpere. Daca are de ales ca mine un indicator care arata trapta dupa ce lasa ambreajul ... sfatul meu este sa nu ia, daca mobra ii permite unul care arata trapta si cu ambreajul tras ... este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Sunt cam 3 mari categorii de indicatoare de treapta aftermarket: - cele cu magneti care se pot monta pe orice motocicleta; dpdv electric sunt foarte simplu de montat cu interventii minime in instalatia mobrei; nu au treaba cu maneta de ambreiaj, indica treapta chiar daca ai ambreiajul tras. ; problema cea mai mare apare atunci cand nu-ti intra in viteza din prima, atunci se poate da peste cap dar isi revine singur dupa o trecere prin neutru; daca produsul e proiectat cel putin decent nu ar trebui sa aiba probleme atunci cand incerci sa bagi a 7-a sau cand incerci sa dai a-1-a cand esti deja in a-1-a. -cele care citesc turatia si viteza iar apoi calculeaza treapta de viteza; astea se pot monta doar pe motocicletele cu senzor de viteza electronic si nu vor indica corect treapta atunci cand ai ambreiajul tras(chiar si partial) orice le-ai face - cele care se pot monta doar pe motociclete care au din fabrica senzor de treapta de viteza( dar care nu au si indicator); astea-s cele mai ok dar merg doar pe anumite motociclete de generatie recenta. Referitor la utilitatea device-ului, normal ca se poate merge ok si fara, dar e mai bine sa-l ai, poate cel mai puternic argument ar fi prezenta lui pe motocicletele de motogp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.