Sari la conținut

Indicator treapta


Postări Recomandate

As vrea sa-mi montez indicator de treapta si dupa un scurt research am gasit asta http://www.healtech-electronics.com/products/gipro/ acum nu prea am gasit mari diferente intre ele in afara de pret ca toate fac acelasi lucru.. si-a pus cineva gipro ? si inca o treaba.. unde se gasesc la noi ?

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa-mi montez indicator de treapta si dupa un scurt research am gasit asta http://www.healtech-electronics.com/products/gipro/ acum nu prea am gasit mari diferente intre ele in afara de pret ca toate fac acelasi lucru.. si-a pus cineva gipro ? si inca o treaba.. unde se gasesc la noi ?

Nu fac toate aceleasi lucruri!

De ex cele pentru anumite tipuri de suzuki au si functia de TRE.

Se poate comanda direct de la Healtech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint de mai multe feluri, al meu este legat doar la ecu si iti arata treapta numai cind eliberezi ambreajul (o porcarie). Am inteles ca-s altele si mai ieftine cu un fel de magneti pusi in zona schimbatorului care iti da treapta reala indiferent daca ploua sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac toate aceleasi lucruri!

De ex cele pentru anumite tipuri de suzuki au si functia de TRE.

Se poate comanda direct de la Healtech.

ATRE insemnand modificarea (micsorarea) avansului la aprindere in treptele 1-4 dand astfel un plus de ...zvac?

Desigur ca aceasta functie poate fi activata si dezactivata.

 

Sint de mai multe feluri, al meu este legat doar la ecu si iti arata treapta numai cind eliberezi ambreajul (o porcarie). Am inteles ca-s altele si mai ieftine cu un fel de magneti pusi in zona schimbatorului care iti da treapta reala indiferent daca ploua sau nu.

Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun.

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum dupa un an arata treapta cind vrea el ..... costul 500 ron aruncati pe geam , manopera nici nu o stiu.


» Post actualizat in 17 Jun 2015 07:45

Vorbesc de porcaria mea.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATRE insemnand modificarea (micsorarea) avansului la aprindere in treptele 1-4 dand astfel un plus de ...zvac?

Desigur ca aceasta functie poate fi activata si dezactivata.

 

Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun.

Majoritatea moto de capacitate si putere mare au avansul la aprindere micsorat sa nu livreze puterea totala pe primele trepte de viteza.

Acel TRE simuleaza o treapta superioara de viteza cu un avans mai mare,de regila 4 sau 5 asa ca moto este mai "vioaie.

Totul suna bine,dar este si ceva gresit aici.

Atunci cand moto este in treptele inferioare viteza aerului care intra in ramair este mica..dar tu ai benzina pentru o viteza de 200 Km/h.. ceea ce duce la un amestec foarte foarte bogat..si neeficient.

Solutia este resoftare unde se pot scrie alte valori de avans pe fiecare treapta/cilindru/viteza sa fir corelat cu ceea ce trebuie.In felul acesta poti beneficia de tot ce poate acel motor fara sa-l soliciti.Se poate duce si la extrem..dar fiabilitatea scade proportional cu nivelul de stres al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta de la Healtech dupa parerea mea este cel mai bun.

 

Hai ca m-ai scos in curte, nici nu stiam ce porcarie de "firma" aveam:

» Post actualizat in 17 Jun 2015 09:03

.

post-72328-0-64074900-1434531800_thumb.jpg

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai scos in curte, nici nu stiam ce porcarie de "firma" aveam:

» Post actualizat in 17 Jun 2015 09:03

.

ti l-a instalat cineva cu cleme repide? asa a facut si al meu in primavara dupa 3 ani de functionare fara repros.

 

am cositorit toate conexiunile ne-mufabile si merge iarasi perfect.

 

alea cu magneti sunt o porcarie , daca-i dai o singura data "a 7-a" le-ai bagat in ceata, daca nu ti-a intrat in viteza din prima iar ...

 

suportul la healtech e extraordinar, sau era acum cativa ani, contacteaza-i inainte sa te enervezi, dar mai intai vezi cum sunt conectate firele si de-oxideaza mufele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca indicatorul nu are mufa de conectare pt bord si nu ai bord electronic eu zic sa o lasi moale, exact cum spune superbec , te chinuiu vreo 2 zile asta in cazul in care ai o experienta in cablaraie si lipituri iar magnetii sunt slabi, trebuie lipiti si asezati meticulos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea cu magneti sunt o porcarie , daca-i dai o singura data "a 7-a" le-ai bagat in ceata, daca nu ti-a intrat in viteza din prima iar ...

 

Se pare ca si alea cu magneti au hibele lor - ar trebui un hibrid .... in care ecu sa corecteze magnetul.

 

Indicatorul a fost instalat o data cu un recall la mobra - nu stiu metoda folosita.

 

@losttheaven ....... probabil.

» Post actualizat in 17 Jun 2015 11:20

Dar revenind la indicatoarele pe ecu (care merg bine), pe mine ma ajuta doar sa nu-i mai dau a-VII-a degeaba, ca in rest nu-i vad nici o utilitate. Adica cu alte cuvinte, daca as avea o mobra mai mare- n-as simti nevoia de indicator.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca-s cam nefolositoare astea..

Motorul tre sa-l simti, nu sa te uiti sa vezi in ce treapta esti.

Acuma, daca dai 7 din greseala...n-are nimic, nu? :D

(zise unul care are indicator de treapta stock - cred ca mai util era indicator de nivel benzina..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu este valabil (din punctul meu de vedere) la mobre mari, unde a-VII-a o vede la saptamina - dar la "junioare" din pacate se intimpla mai des, si in mintea mea era ca trag mai putin de ambreaj.


» Post actualizat in 17 Jun 2015 11:53

Altfel spus, m-ar fi ajutat mult mai mult un indicator care sa-mi arate treapta inainte de a da drumul la ambreaj -- ca daca i-am dat drumul ..... deja stiu daca am gresit ceva cu raportul viteza/treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta fac, iti arata treapta inainte de a elibera ambreiajul, imediat ce ai trecut in alta treapta de viteza, bine, asta daca nu schimbi fara ambreiaj...


» Post actualizat in 17 Jun 2015 12:06

Ce moto are treapta a 7-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste indicatoare de la Healtech se potrivesc cel mai bine la motocicletele care au GPS (Gear position senzor), parca asa-i spune. Se desfac mufele si se inseriaza indicatorul prin mufele pe care le are si totul merge struna. Te poti duce in toate vitezele cu motocicleta pe cric sau pe loc, cu motorul pornit sau nu...

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfirsit ...... am vorbit de indicator, ideea este ca trebuie sa fie un pic atent la ce cumpara sau ce poate sa cumpere. Daca are de ales ca mine un indicator care arata trapta dupa ce lasa ambreajul ... sfatul meu este sa nu ia, daca mobra ii permite unul care arata trapta si cu ambreajul tras ... este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cam 3 mari categorii de indicatoare de treapta aftermarket:

- cele cu magneti care se pot monta pe orice motocicleta; dpdv electric sunt foarte simplu de montat cu interventii minime in instalatia mobrei; nu au treaba cu maneta de ambreiaj, indica treapta chiar daca ai ambreiajul tras. ; problema cea mai mare apare atunci cand nu-ti intra in viteza din prima, atunci se poate da peste cap dar isi revine singur dupa o trecere prin neutru; daca produsul e proiectat cel putin decent nu ar trebui sa aiba probleme atunci cand incerci sa bagi a 7-a sau cand incerci sa dai a-1-a cand esti deja in a-1-a.

-cele care citesc turatia si viteza iar apoi calculeaza treapta de viteza; astea se pot monta doar pe motocicletele cu senzor de viteza electronic si nu vor indica corect treapta atunci cand ai ambreiajul tras(chiar si partial) orice le-ai face

- cele care se pot monta doar pe motociclete care au din fabrica senzor de treapta de viteza( dar care nu au si indicator); astea-s cele mai ok dar merg doar pe anumite motociclete de generatie recenta.

 

Referitor la utilitatea device-ului, normal ca se poate merge ok si fara, dar e mai bine sa-l ai, poate cel mai puternic argument ar fi prezenta lui pe motocicletele de motogp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...