Sari la conținut

S-a speriat?


on-x
 Share

Postări Recomandate

Am vazut asta la stiri... ce ziceti? S-a speriat sau nu a abordat corect virajul?

 

http://stirileprotv.ro/stiri/bizar/momentul-in-care-un-motociclist-s-a-izbit-de-un-camion-filmat-chiar-de-camera-montata-pe-casca-video.html

 

Parerea mea este ca s-a speriat atunci cand camionul intra in raza vizuala se vede cum incepe sa actioneze frana...

 

A scapat dar nu ii e usor...

Editat de on-x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe de alta parte de la inceput cam calca contrasensul la curbele de dreapta sa largeasca cat mai mult raza. cred ca a intrat in ritmul asta si la aparitia camionului s-a panicat, combinat cu point fixation. fara sa ma uit pe bord, viteza nu mi s-a parut sa fie factor decisiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exceptand faptul ca probabil nu stie sa mearga pe moto adecvat stilului pe care si-l doreste si exceptand prostie etc etc......mana dreapta ramane in gaz in timp ce calca frana fata (de unde si "voblajul"), combinat cu pozitie proasta, trasa proasta si "sperietura".

Stima!

Editat de Vpacuraru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de curba cu pricina se vede pe video cum apasa frana...pentru ca nu are vizibilitate si nu stie ce vine din fata... eu zic ca s-a panicat cand a vazut camionu si nu a mai stiut ce sa faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza scade inainte de viraj , de la 55 pana la 43 si inainte de impact creste iar la 49 . Nu scade brusc de la xx la yy lucru care ma face sa cred ca nu a folosit decat frana de motor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa vad si eu ........ nu mai avea controlul motocicletei cind venea tirul.

 

Pe dreaqu! Nu vedeti ca intra in volblaj exact inainte de camion?! A luat ceva denivelari si n-a mai avut aderenta calumea pe fata => n-a mai putut tine trasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu cu Vpacuraru. Omu-i pamant de flori la cum merge si singur pe drumul care nu-l incape. Tipul cu camionul si-a tinut banda corect din ce mi se pare mie.

La al doilea clip nu inteleg cum po' sa te duci atza intr-o masina pe care e clar c-o ai in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru un incepator/motociclist cu vechime 40-55 mile/h cand nu stie sa faca counter-steering, cand nu stie ca atunci cand franezi motocicleta nu se mai poate culca sa iei virajul la fel cum se culca fara frana, cand nu stie ca atunci cand actionezi frana ferm motocicleta are tendinta sa se indrepte, cand nu stie ca daca rateaza trasa trebuie sa incline motocicleta mult mai mult si multe multe altele care nu pot fi cuprinse intr-o conversatie de genul acesta, poate deveni o viteza fatala.

Solutia mea pentru mine la vremea respectiva a fost sa nu ma dau zmeu ca stiu sa merg pe curbe si doua saptamani sa ma inchid intr-o curte sau pe un segment de drum prestabilit sa ma dau intr-o roata ca asa e jmecherie, ci sa las capu jos si urechile ciulite la cursurile de "pilotaj"(teorie si practica) si multe nopti de adormit pe Twist of the wrist, care pentru mine au insemnat si inseamna foarte mult!

Asa ca nu imi ramane decat sa multumesc SLH Constanta ca mi-a anulat sau diminuat sansa sa fiu cel din video!

Editat de Vpacuraru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit cand mergeam mult mai tare decat trebuia in zone cu curbe unde nu se vede sa ma trezesc ca am gafat si am iesit prea nult pe exterior sau upps!!! vine din fata...

o fi noroc o fi skill... am reusit sa nu ma infig frontal inca in nimic.

de tremurat izmenele mi-au trenurat de cateva ori... si cine sustine ca nu se "sperie" cad realizeaza ca a gafat ... eu unu' nu cred. este normal.

si aici intervine un fel de noroc, sa apuci sa ai experienta "sperieturii".

adica in momentul in care esti cu morcovul infipt bine... sa poti sa reactionezi corect, sa mai poti compila date, sa nu te blochezi.

un fel de imunizare la senzatie desi senzatia va ramane. ma refer la momentul ala de :eek:

la viteza de 80 - 85 la ora cat avea tipul ala plus spatiul care era suficient ar fi trebuit sa o poata "scoate" din viraj in ultima secunda spre dreapta.

am impresia ca a franat mult prea tare pe fata si frana l-a tinut pe trasa.

in general e bine sa franezi inainte de curba si pe toata curba sa fii pe gaz constant.

eu unu incerc sa evit sa pun frana in curba.

frana pe vraj, targhet fixation, probabil nu extrem de multa experienta... brrr, urat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.youtub......

 

Acesta este video-ul complet :)

 

Drumul nu este foarte lat, din cauza asta nu sunt doua sensuri despartite de marcaj, care ar fi fost o referinta pentru traiectoria de urmat. Si cum pana atunci probabil nu s-a mai intalnit cu alte camionae, s-a speriat, a fixat camionul cu privirea si a sarit pe frana in loc sa incerce sa il ocoleasca. Nu stiu cum as fi reactionat in locul lui.

 

 

Asta a fost urat :( https://www.youtube....

E vechi clipul, dar accidentul asta are alta cauza. Motociclistul care avea camera a intrat prea tare in viraj si din cate am citit pe net, celalalt care a incercat sa ii faca semne(ii da flash-uri inainte de impact) a murit la spital sau in drum spre spital.

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cat de cat funny cele de pe Mulholland . Sunt multe si fara victime .

, etc . . .
» Post actualizat in 26 Jun 2015 11:47


» Post actualizat in 26 Jun 2015 11:47

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru un incepator/motociclist cu vechime 40-55 mile/h cand nu stie sa faca counter-steering, cand nu stie ca atunci cand franezi motocicleta nu se mai poate culca sa iei virajul la fel cum se culca fara frana, cand nu stie ca atunci cand actionezi frana ferm motocicleta are tendinta sa se indrepte, cand nu stie ca daca rateaza trasa trebuie sa incline motocicleta mult mai mult si multe multe altele care nu pot fi cuprinse intr-o conversatie de genul acesta, poate deveni o viteza fatala.

Solutia mea pentru mine la vremea respectiva a fost sa nu ma dau zmeu ca stiu sa merg pe curbe si doua saptamani sa ma inchid intr-o curte sau pe un segment de drum prestabilit sa ma dau intr-o roata ca asa e jmecherie, ci sa las capu jos si urechile ciulite la cursurile de "pilotaj"(teorie si practica) si multe nopti de adormit pe Twist of the wrist, care pentru mine au insemnat si inseamna foarte mult!

Asa ca nu imi ramane decat sa multumesc SLH Constanta ca mi-a anulat sau diminuat sansa sa fiu cel din video!

bine punctat, cand mi-am luat moto de 900 prima oara inloc sa iau curbele treptat intram ca idiotul chiar cu asa zisa mica viteza cum zic unii de 80/90 km/h, doar ca in cazul meu am avut mult norooc...In cazul asta din start frana spate poate fi decisiva, nu cred ca este motociclist care nu a fost in situatia de a cadea din cauza ca a pus frana spate si motocicleta s-a indreptat bineinteles...

 

Asta poate fi una dintre variante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de des practic (nu doar incerc) si intotdeauna frana spate putin apasata stabilizeaza traiectoria motocicletei inclinate si iti da curaj sa o inclini mai mult, daca e cazul, vizibil in special pe acele de par de pe serpentine, in nici un caz nu indreapta/ridica motocicleta.

Frana fata e alta poveste.

Daca prin indreptat nu s a intentionat sa se inteleaga ridicat, my bad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...