Taz Asg Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Bai tata, unde dreaqu ai vazut tu in manualu' de KLE vreo indicatie in legatura cu schimbul de ulei care sa copntina ceva despre modificarea nr de km de schimbat in functie de stilul de mers?! Producatorul iti spune ce sa NU faci cu motorul ala. (gen mers pe rosu, etc) Daca NU faci ce zice el sa NU faci, bagi uleiul recomandat de el si schimbi la KM recomandati de el este perfect. Ca schimbi tu la 6000 sau la 10.000 nu mai conteaza. El cand ti-a spus cele de le ziceam a luat in considerare toate stilurile de mers. (ca de-aia a pus motorasu' ala si pe sport-touring si pe Enduro-touring si pe cruser si pe neked) Alte chestii de intretinere tin de modul de utilizare si de conditii (cum ar fi numarul de km la care trebuie inspectat/curatat filtrul de aer. Motiv pentru care zice si japonezu in carte asa. best post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Nici aia de la gp nu sunt asa de stresati la cat sa schimbe uleiul precum unii bikeri fanatici la care le este frica sa nu bubuie motorul din cauza unui anumit tip de ulei si ca au sarit cu 200km peste schimbul de ulei, iar daca nu bubuie motorul pusca alte piese.Mai toate mobrele sport in manual este dat 6000km acum in cazul meu daca fac 7000(mai rar) in sezon normal ca nu il mai schimb.Daca ai bani se poate schimba in fiecare weekend in modul asta poti testa si toate marcile de ulei.Este clar ca daca mergi doar pe pista il arzi mult mai repede si trebuie schimbat cat mai des, km parcursi nu mai au nici o relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Aproape nimeni nu ia in considerare cite starturi ia cu patinarea puternica a ambreiajului. Rezulta multe zeci de grame de pilitura dizolvata in ulei care actioneaza ca un smirghel fin in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Eu schimb la 2mii. Stii cum suna motoru ? Toarce ca pisica. Si are vreo 65mii km unu din ele... Deci in ritmul asta e clar ca o sa duca 200mii Faci 1,000km pe sezon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 2000 fac an de an..de cele mai multe ori fac 2 schimburi pe an, dar al doilea schimb face doar 1000-1500 km. Deci media pe an era 3000. Anul asta n am atat cu ambele la un loc. In schimb am pe scuter vreo 2 mii deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Deci .... iaurtul citeodata se evapora! nici n-apuci sa sufli in el. Editat Iulie 9, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Fiecare 3mii conform manual. Deci depinde. Aproape nimeni nu ia in considerare cite starturi ia cu patinarea puternica a ambreiajului. Rezulta multe zeci de grame de pilitura dizolvata in ulei care actioneaza ca un smirghel fin in motor. Zeci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Aproape nimeni nu ia in considerare cite starturi ia cu patinarea puternica a ambreiajului. Rezulta multe zeci de grame de pilitura dizolvata in ulei care actioneaza ca un smirghel fin in motor. Si producatorul n-a luat asta in considerare, nu? Nu pentru asta a inventat filtrul de ulei? Sau el s-a gandit numai la plecari on/off? Decat sa schimbi uleiul la jumate din km. dati de producator, nu mai bine schimbi filtrul la fiecare schimb la km indicati? Am auzit tot felul de bezmetici care schimba doar uleiul, de dragul a 20 de lei. Editat Iulie 9, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Fiecare 3mii conform manual. Deci depinde. La 929 sau s1000rr ca nu ma pricep? Din punctul meu de vedere - sa schimbi la mai putin de 75% din cit recomanda producatorul este un fel de ......... (in utilizare normala a mobrei cu toate piliturile ei). Editat Iulie 9, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 eu schimb la 12 de functionare uleiul,si filtrele le schimb o data la doua schimburi,dehh am 2 filtre la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Daca nu ma lamureai tu .... nimeni nu putea, si eu tot pe la ora 12 de functionare fac schimburile de ulei! Cum ar fi al12-lea ceas. Editat Iulie 9, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 e careva care nu schimba ci doar completeaza? :DDDD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Ce inseamna :DDDD? are legatura cu complectatul de ulei, ca noi aci vorbim de schimbul de ulei ..... adica cum ar veni asa "total". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 e careva care nu schimba ci doar completeaza? :DDDD Eu! Cam 1l/1000km... asa ca pana la schimbul "normal de 6000km" eu mai fac de fapt inca doua "totale". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 eu la masinile de sub 1000E si completez cu ulei de la lidl , am omorat un singur golf gti care avea joja rupta si puneam la ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 e careva care nu schimba ci doar completeaza? :DDDD Am avut eu un sezon, acum vreo doi ani, cand bagam cam 1 litru la 1500 km. Faceau baietii de la magazin misto de mine, "A venit KLE-ul in doi timpi". Anul ala am facut vreo 16.000 km fara sa fac schimbul. Chiar n-avea rost. Am segmentat si am revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.