Sari la conținut

FJR-ul 1300 nu e motocicleta


George M.
 Share

Postări Recomandate

... au zis unii colegi care simpatizeaza modelul si stiu sa faca o gluma frumoasa.

 

E AVION, le-am raspuns!! Cel putin, noi asa le vedem. Doamne-Doamne, aveam jumatate de tona intre craci, cu bagaje si pasagere, dar nici o serpentina n-a scapat nezgariata de scaritele noastre, pedalele de frana, cricurile centrale, tobele w00t.gif, cand pe-o parte, cand pe alta. :tempted:

 

Aceasta a fost mica noastra tura de anul acesta, dar nu ne-a ajuns, mai ales ca noi obisnuim sa iesim din oras cam de 2 ori pe luna, plecam dimineata si ne intoarcem seara, insa am vrut sa treaca concediul fara sa traversam tara. Si-am brazdat-o pe diagonala. HARTA(click)

 

Asa ca, la jumatatea lunii curente am efectuat un scurt exercitiu de zbor de agrement, desfasurat pe parcursul a 5 zile in spatiul aerian romanesc, efectuat de catre Escadrila 27 Aviație Vânătoare - operează aeronave FJR 1300 A, din Flotila 77 Aeriană - Iasi.

La mansa, Capitan-comandor Stan Ionel (responsabil cu captura foto-video a exercitiului) si Locotenent-comandor Maxim George (responsabil cu navigatia si starea vremii). Ambii pilotand aeronave din generatia intai, respectiv, generatia a doua a fabricantului nipon.

 

Vorbaria multa, saracia omului. Un film si niste imagini vor relata cele 5 zile de zbor.

 

 

post-77812-0-89945100-1437669750_thumb.jpgpost-77812-0-45071900-1437669763_thumb.jpgpost-77812-0-16423100-1437669767_thumb.jpgpost-77812-0-22791800-1437669782_thumb.jpgpost-77812-0-43508900-1437669801_thumb.jpgpost-77812-0-59756200-1437669824_thumb.jpgpost-77812-0-28315800-1437669848_thumb.jpgpost-77812-0-64945700-1437669865_thumb.jpgpost-77812-0-30740000-1437669882_thumb.jpgpost-77812-0-49619700-1437669891_thumb.jpgpost-77812-0-48033000-1437670010_thumb.jpgpost-77812-0-60500900-1437670020_thumb.jpgpost-77812-0-71557100-1437670042_thumb.jpgpost-77812-0-67402600-1437670062_thumb.jpgpost-77812-0-19455200-1437670077_thumb.jpgpost-77812-0-36032700-1437670093_thumb.jpgpost-77812-0-96946100-1437670133_thumb.jpgpost-77812-0-43163400-1437670148_thumb.jpgpost-77812-0-66246500-1437670170_thumb.jpgpost-77812-0-22062500-1437670268_thumb.jpgpost-77812-0-52820500-1437670308_thumb.jpgpost-77812-0-84548000-1437670329_thumb.jpgpost-77812-0-74367900-1437670349_thumb.jpgpost-77812-0-43415800-1437670366_thumb.jpgpost-77812-0-03547400-1437670383_thumb.jpgpost-77812-0-13158500-1437670404_thumb.jpgpost-77812-0-73962000-1437670428_thumb.jpg

Editat de George M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cum te descurci pe virajele mai stranse?

Am mers si eu cu una si pe viraje imi parea lemn, greu de aplecat, teapana, fapt pe care mi l-au confirmat si altii, ciclistica cam lasa de dorit.

Este drept ca poate fi si chestie de obisnuinta, nu m-am dat mult cu ea.

Oricum, mi s-a parut mai mult sport cu valente touring, pretabila pt.drumuri largi si autostrazi. Nu vorbim despre motor/cutie/frane, alea-s la superlativ!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe virajele stranse muncesc mai mult. Deauville-ul curge pe ele parca intr-un mod natural. DV-ul are ciclistica mai buna, dar FJR-ul e mult mai stabila pe curbe (suspensii, masa mai mare). Ciclistica nu e rea la FJR, in nici un caz lemn, dar trebuie sa fac un efort in plus fata de DV. Odata obisnuit, devine normalitate.

In oras bate Honda, in afara bate Yamaha, desi si cu Honda am facut touring, ăhă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, se confirma ca nu m-am inselat, atunci am pus-o pe seama faptului ca nu eram obisnuit cu motocicleta, apoi cand mi-au spus-o si altii am inteles. Cand spun lemn ma refer in mod plastic la faptul ca trebuie sa tragi de ea s-o culci pe alea stranse..

Am observat asta si la un K1200GT care este din clasa FJR-ului, vaca mea se apleaca odata ce gandesc, cu ala trebuia sa te lupti..

Oricum, sa te bucuri de ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa, frumoase poze (unde-i parcat t34u?)... un motor care imi place, era cat pe ce sa-mi iau unu, dar n-a fost sa fie... nu imi pare rau, dar admir in continuare uzina din Iwata! nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ascult ATB si ma uit la filmare. Merci! Frumos mod sa-mi incep dimineata, mai ales cu gandul ca de azi intr-o saptamana imi fac bagajele

 

Daca e proaspata achizitie, sa te bucuri de ea. Si eu ma gandeam la una, cand mi-am luat FZS-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa, frumoase poze (unde-i parcat t34u?)... un motor care imi place, era cat pe ce sa-mi iau unu, dar n-a fost sa fie... nu imi pare rau, dar admir in continuare uzina din Iwata! nRock!

Frumoasa calatoria. Frumos motorul. Felicitari.

 

P.S.

T34 - Arsenal Park Orastie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a fost pe Transalpina? O fac si eu duminica, in ce stare e? Stiu ca la un moment dat o inchisesera ca era rupta...

 

Vad ca e si pe site-ul CNADNR:

 

DN 67C (Ranca (GJ) - Obarsia Lotrului (VL)) 34+800-59+800 RANCA (GJ)-OBARSIA LOTRULUI (VL) lucrari modernizare drum Inchiderea sectorului de drum este semnalizata corespunzator (indicatoare fig. F6 - drum inchis sunt montate in urmatoarele pozitii kilometrice : km 34+500 - Ranca/GJ ; km 59+800 - intersectie cu DN 7A km 82+385 Obarsia Lotrului/VL ; km 61+160 - intersectie cu DN 7A km 81+025 Obarsia Lotrului/VL) . Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpina se prezinta ca in filmulet. E ok de mers intre Obarsia Lotrului - Ranca - Novaci. Asfaltul bun, au pus marcaje de semnalizare provizorii, galbene. Din loc in loc (rar de tot) mai apare cate un indicator rutier, stalpi pentru viitoarele indicatoare. Nu sunt parapeti. La un moment dat (la altitudine mai mare), apar intre O. Lotrului si Ranca niste rupturi in asfalt, unde lipseste cate o sectiune de 2-3 metri din carosabil. Trebuie avut grija, ca una sau doua sunt in curba, si e macadam in loc de asfalt.

Urcand dinspre O. Lotrului catre Ranca, unele curbe sunt decorate cu niste beton curs din cifaron si intarit pe asfalt, chiar pe trasa ideala, moartea pasiunii.

Coborand de la Ranca inspre Novaci, asfaltul are cam multe balegi de la vite si multe pete de pişat, de am crezut initial ca sunt pete de ulei. Insa ar fi fost culmea ca in fiecare curba sa fie 1-2-3 pete de ulei cat o minge de fotbal si scurse la vale. Acuma TA este accesibila oricarui tip de motocicleta, cel putin pe sectorul de drum specificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam fain pentru review-ul detaliat! :cheers:

 

Merg si eu prima oara pe TA si am emotii pt ca e drum de la noi, tara unde autostrazile se prabusesc... am facut Stelvio si Grossglockner x2 anul trecut si nu mi-am pus probleme din astea. :D

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca FJRul nu e motocicleta avea dreptate. E o supermotocicleta :laugh: E grea, dar cand e de mers, merge. Nu e ideala pe ace de par(o sa fac sala pe Stelvio, asta este), dar pe restul curbelor trebuie sa am grija ca imi mananca marginea cizmelor. Dar nu se compara cu nimica pe ce am fost(intr-o maniera pozitiva).

 

Foarte frumoasa tura, va invidiez putin ca nu am timp sa bag si cate o tura de 2-3-4 zile prin tara.

 

Cat despre Transalpina, Obarsia Lotrului - Sebes este in lucru. Din cate stiu se asfalteaza intre Sugag si Oasa, unde erau cele mai multe probleme(podete neasfaltate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos! Sa va fie de bine plimbarea.

 

In rest, ce sa spun... cel putin unul din voi nu a facut armata :lol: (ca sa nu spun amandoi)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mache, Baza 95 Aeriana Bacau iti spune ceva?

 

Imi spune ... dar ala nu e salut :laugh: Anyway, asteptam urmatoarele "zboruri" ...

 

PS: cat de mult face saua aia? (la una e cusomizata, la una nu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aa, tu zici cand calaream noi TAB-ul ala. : ))

 

Saua mea e stock, a capitanului e modificata. Is faine amandoua, a lui e mai inalta acolo unde vine nada curului si stai mai bine la demaraje. Asta ar fi singurul plus din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteles. FJR-ul figureaza pe lista de cumparaturi (pentru un viitor tourer) si imi fac socoteli. Studiem, citim, analizam ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...