George M. Postat Iulie 27, 2015 Autor Share Postat Iulie 27, 2015 Daca vrei sa testezi un FJR aproape de tine, este unul la Roman, il vinde un amic. http://olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-abs-an-2004-ID3gzZl.html#e43a1a002c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 il stiu. nu e in plan anul asta. oricum, sper sa iau unul dupa 2006. dar inca strang informatii. merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Felicitări pentru tura , film și muzica ! Editat Iulie 28, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 28, 2015 Autor Share Postat Iulie 28, 2015 Multumim, Robert! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Intrebare de baraj.De ce nu ai luat in considerare si stu 1300,mai ales ca ai inca un touring de la honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 28, 2015 Autor Share Postat Iulie 28, 2015 Ba l-am luat in considerare, am avut in vedere ST1300, GTR1400 si FJR1300. Mi-am dorit un tourer cu veleitati sportive (sau sportiva cu caracter de tourer??) si, dintre cele 3 modele, am putut testa doar FJR-ul. Dar test asa cum trebuie facut, mi l-a lasat camaradul meu bun timp de un w-end, timp in care am plecat vreo 500 de km la munte, singur. Atunci mi-am dat seama ca este o motocicleta care mi se potriveste si care imi place foarte mult, cu plusurile si minusurile ei, ca oricare alta. Dupa test, am citit recenzii si pareri, m-am uitat la filmulete comparative si le-am luat prin eliminare. Plusurile care imi plac la ST: confort mai bun, protectie la vant mai buna, cel mai mare rezervor din gama, ciclistica foarte buna. Minusurile pe care nu le-am putut accepta: aspect in general invechit, puterea si cuplul mai mici ca la FJR, la aceeasi cilindree (117 CP/ 117 Nm, fata de 145 CP/ 134 Nm). GTR1400 are un mare minus la sistemul de franare CBS. Valva de proportie nu e reglata cum trebuie si, la franare pe curba, inclinat, se comporta ciudat (se spune prin review-uri). Ce am condus pana acuma cu CBS, Deauville 700 si FJR, se comporta foarte natural in franarea pe curbe. » Post actualizat in 28 Jul 2015 21:30Aa, si un mare minus la ST, furca fara nici un fel de reglaj. La FJR e full ajustabila, si la GTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Singura remarca e ca ST-ul nu e sport touring. e doar touring! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 29, 2015 Admin Share Postat Iulie 29, 2015 Absolut corect! Eu as fi ales GTR-ul, arata absolut senzational mobra aia! Dar daca ai avut posibilitatea sa o testezi pe asta sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Absolut corect! Eu as fi ales GTR-ul, arata absolut senzational mobra aia! Dar daca ai avut posibilitatea sa o testezi pe asta sa te bucuri de ea! Un minus la GTR fata de FJR e ca mananca anvelopa de pe spate intr-un mare fel. Stiu, la cat costa o balena din asta, ce e un cauciuc? Dar nici sa arunci bani pe anvelope care tin sub 10000km nu e o afacere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Frumoasa aeronava (chiar nu merge termenul generic de mobra), sa o satapanesti sanatos! Faina tura si pozele in formatie. Asfalt uscat, cer senin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 29, 2015 Autor Share Postat Iulie 29, 2015 sub 10000km Serios? Asfalt uscat, cer senin! Multumim!! Vii la M.A.N.? Stiu ca aveai in plan sa vezi Raraul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) Transraraul e inca in plan. Pentru MAN ar fi o operatiune blitzkrieg intrucat nu pot sa vin de joi/vineri (zile de concediu duse), deci putin probabil sa ajung Editat Iulie 30, 2015 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Serios? Da, si eu am ramas surprins. E o combinatie ciudata intre mai multe caracteristici ce tin de ciclistica. Poti sa cauti pe net sa vezi ca multa lume se plange si nu stie ce gume sa cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Un minus la GTR fata de FJR e ca mananca anvelopa de pe spate intr-un mare fel. Stiu, la cat costa o balena din asta, ce e un cauciuc? Dar nici sa arunci bani pe anvelope care tin sub 10000km nu e o afacere... Bine ca aflu si eu de aici cate ceva despre motorul meu. Ba ca mananca pneul spate, ba ca franeaza aiurea in curbe. Cam suna ca proverbul cu strugurii acri. In primul rand, la GTR eu nu calc niciodata frana spate, franeaza ea automat cat trebuie si franele sunt ireprosabile. Cat despre cauciuc, cu 2 persoane si bagaje (peste 550 kg toata instalatia), am mers cu lemnele alea de Bridgestone BT021 13000 km. Cu Michelin Pilot Road se merge lejer spre 20000 km, daca vrei sa le duci pina ajungi la semnul de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Bine ca aflu si eu de aici cate ceva despre motorul meu. Ba ca mananca pneul spate, ba ca franeaza aiurea in curbe. Cam suna ca proverbul cu strugurii acri. In primul rand, la GTR eu nu calc niciodata frana spate, franeaza ea automat cat trebuie si franele sunt ireprosabile. Cat despre cauciuc, cu 2 persoane si bagaje (peste 550 kg toata instalatia), am mers cu lemnele alea de Bridgestone BT021 13000 km. Cu Michelin Pilot Road se merge lejer spre 20000 km, daca vrei sa le duci pina ajungi la semnul de uzura. Inca sunt acri strugurii, dar in curand se coc Lasand gluma la o parte, treaba cu cauciucul e citita la americani. Ei au testat treaba si ziceau ca fata de FJR si ST1300, consuma acelasi tip de guma mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Inca sunt acri strugurii, dar in curand se coc Lasand gluma la o parte, treaba cu cauciucul e citita la americani. Ei au testat treaba si ziceau ca fata de FJR si ST1300, consuma acelasi tip de guma mai repede. Daca zic americanii, jos palaria! Pe de alta parte, nemtii schimba cauciucurile la 6000 ... 8000 km, indiferent de gradul de uzura, ceea ce ar fi ideal, daca n-ar costa atat. Noi fiind in Romania, privitor la ce stie sa faca GTR, cred ca am una din cele mai avizate pareri (mai ales ca suntem posesori mai putini decat degetele de la 2 maini) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 (editat) George M "GTR1400 are un mare minus la sistemul de franare CBS. Valva de proportie nu e reglata cum trebuie si, la franare pe curba, inclinat, se comporta ciudat (se spune prin review-uri). Ce am condus pana acuma cu CBS, Deauville 700 si FJR, se comporta foarte natural in franarea pe curbe." Nu are absolut nici o legatura cu realitatea. Franarea pe viraje( ceea ce nu recomand nimanui, ideal este sa te joci cu frana inainte de viraj, insa toata lumea greseste) este exemplara deoarece franeaza prin sistemul K-ACT(Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology). Ceea ce stie sistemul asta sa faca explica mai bine WIkipedia: "From launch the 1400GTR had the option of an anti-lock braking system (ABS). In 2010, Kawasaki added KTRC, a traction control system, and replaced the previous ABS systems with K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), an improved system with power-assisted brake force redistribution.[7]K-ACT is also a combined braking system in which both the front and rear brakes are applied in differing amounts depending on whether the front brake lever or rear brake pedal is used. The rider is able to select, using a handlebar switch, the amount of front brake force applied when the rear brake pedal is used.[8] The traction control uses the ABS sensors to detect when the front and rear wheel speeds differ—reducing rear wheel speed by telling the engine management system to reduce power output." Faza cu cauciucul spate iarasi e un basm, am mers cu PR3 pe spate peste 20000 km in conditiile in care majoritatea turelor au fost cu pasager si bagaje, asta a fost recordul, acum il schimb undeva intre 16 si 18.000km Eu cred ca daca reuseai sa faci un test cu GTR inainte sa iei FJR nu mai cumparai altceva decat Kawa. Editat August 1, 2015 de road_runner 1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2015 Admin Share Postat August 1, 2015 Si eu m-am mirat, nu am facut test dar cine a pilotat-o mi-a spus ca franele sunt senzationale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 1, 2015 Autor Share Postat August 1, 2015 (editat) Bine ca aflu si eu de aici cate ceva despre motorul meu. Ba ca mananca pneul spate, ba ca franeaza aiurea in curbe. Cam suna ca proverbul cu strugurii acri. In primul rand, la GTR eu nu calc niciodata frana spate, franeaza ea automat cat trebuie si franele sunt ireprosabile. Cat despre cauciuc, cu 2 persoane si bagaje (peste 550 kg toata instalatia), am mers cu lemnele alea de Bridgestone BT021 13000 km. Cu Michelin Pilot Road se merge lejer spre 20000 km, daca vrei sa le duci pina ajungi la semnul de uzura. George M "GTR1400 are un mare minus la sistemul de franare CBS. Valva de proportie nu e reglata cum trebuie si, la franare pe curba, inclinat, se comporta ciudat (se spune prin review-uri). Ce am condus pana acuma cu CBS, Deauville 700 si FJR, se comporta foarte natural in franarea pe curbe." Nu are absolut nici o legatura cu realitatea. Franarea pe viraje( ceea ce nu recomand nimanui, ideal este sa te joci cu frana inainte de viraj, insa toata lumea greseste) este exemplara deoarece franeaza prin sistemul K-ACT(Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology). Ceea ce stie sistemul asta sa faca explica mai bine WIkipedia: "From launch the 1400GTR had the option of an anti-lock braking system (ABS). In 2010, Kawasaki added KTRC, a traction control system, and replaced the previous ABS systems with K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), an improved system with power-assisted brake force redistribution.[7]K-ACT is also a combined braking system in which both the front and rear brakes are applied in differing amounts depending on whether the front brake lever or rear brake pedal is used. The rider is able to select, using a handlebar switch, the amount of front brake force applied when the rear brake pedal is used.[8] The traction control uses the ABS sensors to detect when the front and rear wheel speeds differ—reducing rear wheel speed by telling the engine management system to reduce power output." Faza cu cauciucul spate iarasi e un basm, am mers cu PR3 pe spate peste 20000 km in conditiile in care majoritatea turelor au fost cu pasager si bagaje, asta a fost recordul, acum il schimb undeva intre 16 si 18.000km Eu cred ca daca reuseai sa faci un test cu GTR inainte sa iei FJR nu mai cumparai altceva decat Kawa. Salutare dragi colegi, azi pe traseu ne-am intersectat cu un GTR. Nu are rost sa ne contrazicem ca Yamaha bate Kawa, care bate Honda, care bate Nepra. Toate sunt bune, insa nu toate sunt ideale pentru anumiti utilizatori, pentru ca intervine subiectivitatea noastra. 1. Pentru mine FJR a castigat pentru ca am putut testa modelul si am constatat ca mi se potriveste perfect. 2. Nu cumpar o motocicleta care costa 7000 de euro fara test in prealabil, fie ea Kawa, BMW sau HD. 3. Ceea ce am spus despre franarea GTR-ului am specificat ca este o parere din review-uri si ca nu-mi apartine. 4. Franarea este posibila in curba pentru cei experimentati si in anumite conditii. Pentru cei si mai experimentati, cica nu ar fi necesara franarea in curba, deoarece ei stiu sa-si aleaga toti parametrii. Dar si aici este o virgula: depinde ce stil de mers ai, sportiv? touring? oras? tastatura?... 5. Eu am putut sa spun minusurile FJR-ului meu, in timp ce GTR-urile voastre au doar plusuri. 6. Si FJR are frane foarte bune. Mult, mult mai bune ca Deauville, desi ambele sunt Nissin dual brakes. 7. Nu eu spun ca GTR franeaza NU prost, ci ciudat. Ci baietii astia care au testat ST, FJR si GTR Cer senin! » Post actualizat in 02 Aug 2015 09:02 pe restul curbelor trebuie sa am grija ca imi mananca marginea cizmelor. Adevar va zic voua: Editat August 1, 2015 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Adevar va zic voua: 20150801185549.jpg Dreptul sau stangul?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 Dreptul. Stangul inca mai duce. » Post actualizat in 04 Aug 2015 15:50Cam asa sta FJR-ul pe curbe. Capitanul ma filma. https://www.facebook.com/stan.ionel.94/videos/1034224419944913/?pnref=story » Post actualizat in 10 Aug 2015 19:05Deja topicul a devenit din TA-TF in Motocicleta mea. Am sa rog mutarea lui in sectiunea potrivita. Mestecanisul, intorcandu-ne de la MAN. A treia oara anul acesta, superb de fiecare data, chiar si cu urma de ulei/ motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksididi Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Aici Capitanul!!!! Nu voi comenta cat este de bun FJR-ul in comparatie cu alte motociclete, nu are rost, ar fi o blasfemie la adresa sa. Voi incerca totusi, pe cat posibil, sa va incant cu poze si filmari din misiunile Escadrilei 27, Flotila 77 Iași. Asfalt uscat! Locotenente, pregateste arsenalul pentru urmatoarea misiune, 1700 Km in trei zile (Iasi-Dunavatul de Jos-Siriu-Brasov-Rucar-Curtea de Arges-Fagaras-Sf. Gheorghe-Toplita-Tg. Neamt-Iasi) Pana atunci, vizionare placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Pe genul ala de curbe e racheta. Acum 2 saptamani am zgariat pentru prima data scaritele cu pasager si bagaje(full) pe Piatra Craiului(aia la granita judetele CJ/BH). In schimb, aici, m-au muncit mai mult cele 500kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Nu am nici un dubiu ca motocicleta e "avion", felicitari pentru achizitie cu ocazia asta. Cunosc senzatia de invincibilitate pe care ti-o da o mobra bine aseazata pe drum...putere, frane si tot ce mai vrei. Exista insa si un revers pe care nu va doresc sa-l cunoasteti, dar tre' sa fiti constienti de el. Mai ales de dragul pasagerei, trebuie sa-ti reamintesti constant ca drumul e plin de surprize neplacute. Indiferent ca ai 38794561379 de kilometri experienta la ghidon, indiferent ca mobra fac si drege, pastreaza-ti o marja sanatoasa de siguranta. Lucrurile pot s-o ia la vale mai repede decat iti poti inchipui, cu atat mai mult pe strazile din Romania. Da-i in gusa cat vrei dar fara pasagera si doar pe unde esti sigur ca n-ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 20, 2015 Autor Share Postat August 20, 2015 Multumim, Cnairda, pentru reminder. Avem noroc si de pasagere carora le place pe curbe si stiu sa "mearga". Vlad, cand facem un survol impreuna toti trei? De exemplu, in perioada 28-29-30 noi o sa fim prin tara: un bors de peste la Dunavatu de Jos, un lacul Siriu, un Rucar-Bran, un Transfagarasan, poate reusim sa ne lipim daca ai timp si chef. Hai sa ne intalnim si pe facebook: https://www.facebook.com/george.m.maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.