Jump to content
Sign in to follow this  
pik

Un motociclist l-a luat la bătaie pe șoferul care l-a aruncat pe

Recommended Posts

Si daca pur si siplu ,imediat dupa statie ,a inceput sa se replieze pe banda unu si a observat masina doar cind a ajuns aproape de linia dintre benzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine i-a facut bikeru,nu cred ca a fost o bataie acolo, a aruncat si el un pumn, eu in schimb spargeam casca de capu lui.

Poate se imparteau daunele egal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa parerea mea, nu prea a franat, sau nu din timp, clar a observat masina, de aia s-a tras spre banda 1, dar n-a crezut ca boul chiar intra, se intampla de astea si pe trotuar ... oricum a fost un norocos, bine ca n-a patit nimic, restul se uita, se rezolva, sper ca soferul sa nu uite-n veci :))))) si eu nu cred ca avea nici macar 55-60 km/h ... dar nici nu pare ca mergea foarte cu grija, o sa mearga de acum :) sper iar soferul ala, si multi altii ca el, atent, neatent, suparat sau in depresie, cu salaru' mic si alte probleme s-o f. pe aia de l-o facut, daca-i moarta si mai interesant ... cu militieni cu tot care acum sunt politisti, vad cum nu-ti acorda prioritate cate un bou sau o vaca la fiecare suta de metri si cand le ceri sa faca ceva, macar sa-l opreasca sa-i spuna sa fie atent, mai ales ca ii si filmeaza cu "radaru", ei iti raspund ca niste pocaiti gay ca doar ce a facut ala ? nimic, nu s-a intamplat nimic ... tu esti problema ca nu te poti stapani, ca nu-i oferi si obrazul celalalt, pe dracu' s-a oripilat opinia publica (legea 63 sau 93 ...) pt. ca unu' a vrut sa "picure" un bou, vai, cata lipsa de civilizatie, aduce cu aia, scuze, te-am vazut dar m-am bagat, n-am vrut sa-ti rup picioarele, scuze ... maine o sa fac la fel ... cati putem face asa ? eu unu, nu mai pot ...

Edited by aoreus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te ridici si ii rupi sfecla la conservar va platiti unul pe altul si va reparati sculele pe banii vostri . Daca stai cuminte jos si astepti salvarea , faci o plimbare pana la urgente si poate ai bafta sa te mangaie o asistenta tanara , focoasa , l-ai rezolvat pe prost de un dosar penal ptr vatamare corporala . Daca mai ai si cateva vanatai si julituri pe caer le acoperi cu un certificat medico-legal ajungi in situatia in care primesti niste bani si nu ii dai .

P.S : in Timisoara daca se poate , nu stati dupa salvare ca la spitalul judetean m-a preluat odata un doctor destul de plictisit si care stie sa puna mana exact acolo unde te doare . . . . :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nu este reactie de om civilizat secolul 21. Fara dar si poate nici cum circula ala cu masina nu are legatura cu civilizatia.

Daca esti om normal si vezi ca te ridici pe picioare prima reactie trebuie sa fie ''ce noroc ca am scapat, cineva acolo sus ma iubeste''

In plus la Politie situatia va fi astfel: boul spune ca nu te-a vazut si la el se numeste ''din culpa'' adica nu a vrut, pe cand tu care ai sarit la bataie ai facut-o intentionat. Nu o sa te creada nimeni ca nu l-ai vazut si cum gesticulai tu din maini s-a intalnit pumnul tau cu moaca lui. Si daca soferul depune plangere mai ai si dosar penal si castiga in orice instanta.

Si ca sa vezi cat de usor poti gresi: acuma vreo 1 saptamana a intrat un domn mai in varsta intr-un sens giratoriu si trebuia sa ma astepte pe mine sa trec. Vazand ca vorbeste la telefon am redus si ce sa vezi - omul nu a oprit. Dupa ce a iesit din giratoriu a oprit pe dreapta si s-a dat jos din masina. Am oprit linga el si l-am intrebat daca chiar nu m-a vazut. Omul a spus: ''Ce vrei domne' nu te-am vazut!''. Moment in care trebuie sa ii sparg fata, nu? Dupa cateva clipe mi-a spus ca tocmai l-a anuntat de la spital ca i-a murit mama. Dupa fata sa transfigurata probabail ca era asa. Sa stzii ca nu si-a cerut scuze, am plecat si l-am lasat cu gandurile lui.

Ei cum era ca mai intai sa ii mut falcile si apoi sa vorbim?

Evident ca omul trebuia sa fie atent, dar sunt situatii cand uite asa se inlatuie evenimentele.

Poti sa stii unde era soferul din Braila cu mintea? Poate era cu copilul mic si se garbea la doctor (dau cu presupusul) sau mai gasiti voi cate si mai cate situatii, care normal ca nici una nu justifica greseala.

Asta trebuie sa fie solutia: cum te ridici sparge-i fata?

Ma rog, fiecare hotareste cum crede de cuviinta.

Si inca ceva Psycho87: incerca sa gandesti invers - tu esti in masina si nu esti atent (tuturor ni s-a intamplat macar o data in viata sa gresim in trafic) si pui un motociclist jos. Ce faci iesi din masina si astepti cuminte sa o incasezi? Si o sa fii multumit pentru ca ai meritat-o?

Reactia nu are a face cu a fi civilizat sau secolul 21. La noi in trafic se aplica regula celui mai tupeist. De cele mai multe ori cand regula implica un conservar si un motociclist cel din urma o cam pateste.

Eu personal la urmatorul accident (invevitabil avand in vedere ca la noi condusul cu atentie e facultativ) cand voi auzi din gura vinovatului sau vinovatei ca nu m-a vazut, in masura in care nu sunt mort, ma ridic si ii sparg fata. Fara nici un regret.

 

Eu cand ma urc pe motocicleta sau la volan imi dedic toata atentia la a conduce. Si fac asta nu pentru ca sunt un sofer prost ci pentru ca imi face placere sa conduc sau sa merg cu motocicleta si vreau sa o pot face pentru o perioada cat mai lunga.

 

Nu ma intereseaza ce probleme are el !!! Din moment ce imi pune mie viata in pericol voi face tot posibilul sa ii schimb si eu putin viata...fie si pentru o perioada scurta.

 

On that note..respect pt bikerul din Braila. Reactii de genul apar si in state mai civilizate gen 'Murica

 

Edited by Psycho87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai inteles corect. Eu m-am exprimat deficitar (ce sa astepti de la un inginer :) )

Doresc sa gasim motivele pentru care la noi o mierlesc de 5 ori mai multi la acelasi numar de accidente decat in Germania. Si ma gandeam ca fiecare sa isi spuna parerea.

Eu am presupus ca ar putea fi lipsa de echipament si viteza prea mare. Tu ai aratat lipsa de echipament si lipsa atentiei. Bineinteles ca pot fi si multe alte cauze.

De cate ori se organizeaza cate un mars de protest, el este sub semnul ''Si motociclistii exista in trafic'' sau ''Atentie la motocilcisti'' etc. Foarte bine

Nu am vazut un mars care sa se cheme ''Eu ma sui pe motocicleta doar cu echipament de protectie'' la care toti motociclistii sa fie echipati de sus pina jos. Stiu ca suna stupid dar statistica nu minte.

Vrem ca ceilalti sa ne fereasca dar in primul rand de noi trebuie sa avem grija chiar noi.

Nu mai scriu ca iar se vor imflama diversi ca sunt plictisitor, stereotip, cliseist etc.

Am spus ce am avut de spus. Am sa fac o traducerea unui studiu despre accidentele moto facut la Austrieci care mi s-a parut interesant. Poate incepatorii gasesc lucruri utile prin el.

 

Ar mai fi foarte interesant de văzut ce tipuri de motociclete sunt implicate în accidente. În Germania şi Austria am văzut preponderent touring-uri, deci bănuiesc că şi în accidente sunt implicate preponderent touring-uri. La noi (e o impresie - n-am nicio bază să susţin asta) am impresia că grosul motocicletelor implicate în accidente sunt SS-uri. Automat asta inseamnă viteză de deplasare mult mai mare.

 

O altă impresie pe care o am (la fel, fără nicio bază reală) e că la ei motocicliştii sunt ceva mai în vârstă decât la noi. Am avut o perioadă de vreo 7-8 ani în care mergeam vara în Germania, în Baden Wurtemberg, la niste cursuri de vară într-o zonă deluroasă. De fiecare dată veneau găşti de 20-30 de motociclisti la gratare si baie in zona respectivă. Vârsta părea sărită binisor de 30 de ani cam la toată lumea. La noi, în schimb, văd o grămadă de motociclisti sub 30, mai ales cu SS-uri. Şi enorm de mulţi care merg cu oglinzile pliate sau fără oglinzi (nu mai vorbim de echipament)

 

Deci... la ei touring + vârsta peste 30, la noi SS + vârsta sub 30. De unde rezultă viteză mai mare şi agresivitate mai mare la ghidon. Nu în sensul luatului la poceală, ci în sensul mersului mai sportiv.

 

Ar mai fi şi starea drumurilor care influenţează viteza şi gravitatea accidentelor. La ei, autostrăzi şi DN-uri cârcă, libere şi bine semnalizate, la noi autostrăzi canci, lucrări şi cratere peste tot, de unde rezultă nervi, lipsă de atenţie, forje anapoda etc. Deci automat viteză mai mare şi lipsă de atenţie în momentul producerii accidentului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On that note..respect pt bikerul din Braila. Reactii de genul apar si in state mai civilizate gen 'Murica

 

Imi pare rau sa-ti spun dar in filmul prezentat de tine soferul a fost cel care a fost agresiv iar colegul motociclistului a ripostat . Spui ca te ridici si ii spargi fata . Ai doua variante : il bati si dupa aia il platesti sau incerci dar iti rupe soferul fasul ptr ca nu scria pe masina ca omul este bazat . Esti major si raspunzi ptr ce faci . Bafta si sper sa nu ajungi in astfel de situatii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ionradoi

Uite cam ce s-a intamplat pe la austrieci (asta am gasit-o mai repede):

Total accidentati: 8518

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ionradoi

Uite cam ce s-a intamplat pe la austrieci (asta am gasit-o mai repede):

Total accidentati: 8518

Sunt inclusi si turistii care viziteaza Austria sau doar localnicii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ion radoi

Uita cam ce s-a intamplat pe la austrieci (asta am gasit-o mai repede)

Total accidentati: 8518

- pe moped: 4.487

- pe moto pina la 35 kW: 1022

- pe moto >35kW: 3099

Total decedati: 89

- pe moped: 13

- pe moto pina la 35 kW: 7

- pe moto peste 35kW: 69

Acuma era bine daca aflam si numarul de motociclete din fiecare categorie. Oricum se vede ca cei cu carnet A2 desi fac accidente destule mor mai putin. Cei mai multi accidentati sunt cu moped-ul dar mor cei mai putini (moped in Austria inseamna max 50 cmc si 45 Km/h) iar cei cu A au cel mai mare procent de decedati.

Am sa caut si pe la nemti cand o sa am un pic de timp. Poate au si mai detaliata statistica, desi ma indoiesc ca intereseaza pe cineva daca era touring, chopper sau SS. Le pun pe categorii de permis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e puţin probabil să le pună pe categorii, deşi atitudinea la ghidon e net diferită între chopper şi SS. Poate doar dacă găseşti vreo statistică făcută de un ONG, pentru că autorităţile mă îndoiesc să facă vreo diferenţă, la fel cum nu fac diferenţa între un GTI de 240 de cai şi un TDI de 90 de aceeaşi capacitate cilindrică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@5129114

Nu specifica daca sunt localnici sau turisti desi ai dreptate ar fi fost foarte interesant.

In schimb o chestie interesanta este ca in 2014 fata de 2013 accidentatii cu A2 ai crescut cu 21% iat cei cu A au scazut cu 6%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@5129114

Nu specifica daca sunt localnici sau turisti desi ai dreptate ar fi fost foarte interesant.

In schimb o chestie interesanta este ca in 2014 fata de 2013 accidentatii cu A2 ai crescut cu 21% iat cei cu A au scazut cu 6%.

Intreb ptr ca Austria are un volum foarte mare de motociclisti in tranzit sau in vizita in perioada concediilor si nu numai .

» Post actualizat in 13 Aug 2015 07:50

O statistica de peste ocean , putin mai detaliata :

http://www.iihs.org/iihs/topics/t/motorcycles/fatalityfacts/motorcycles

» Post actualizat in 13 Aug 2015 07:56

Sau alta lucrare cu date exacte :

http://www.internationaltransportforum.org/pub/pdf/14IrtadReport.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantă statistica americanilor... La sub 1000cc, motocicletele S+SS genereaza 1100 de accidente dintr-un total de 1900, iar touring+sport touring doar 11. Foarte multe choppere in schimb (cam 300)... Dar la ei cultura motociclismului are cu totul alte caracteristici decât în Europa, iar numărul de choppere e mult, mult mai mare. Precizarea de sub grafic însă limpezeşte treaba:

 

Among fatally injured motorcycle drivers in 2013, 72 percent of cruiser or standard motorcycle drivers were 40 or older, as were 90 percent of touring bike drivers. In contrast, 64 percent of off-road bike drivers and 58 percent of fatally injured supersport drivers in 2013 were younger than 30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la ei cultura motociclismului are cu totul alte caracteristici decât în Europa, iar numărul de choppere e mult, mult mai mare. .

 

tu ai vazut ce drumuri/benzi au ei p-acolo? normal ca-s mai multe cruisere, ca se preteaza!

 

Ia mergi tu cu un Harlete Electra glide prin Paris/Roma, sau prin Alpi... nu e imposibil, dar mai greu decat cu un naked de ex, sau ST

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu ai vazut ce drumuri/benzi au ei p-acolo? normal ca-s mai multe cruisere, ca se preteaza!

 

Ia mergi tu cu un Harlete Electra glide prin Paris/Roma, sau prin Alpi... nu e imposibil, dar mai greu decat cu un naked de ex, sau ST

 

Pai n-am zis că ar fi ceva rău în asta. Era doar o constatare.

 

Toată discuţia a pornit de la caracteristicile accidentelor moto în România vs. alte părţi. Presupunerea mea e că prin alte părţi ponderea accidentelor mortale (din totalul accidentelor moto) este mult mai mică datorită vitezei de impact mai mici şi datorită atitudinii diferite în şa. Sau altfel spus, datorită faptului că sunt mai puţine supersporturi şi mai puţini puşti teribilişti şi lipsiţi de experienţă în trafic călare pe ele.

» Post actualizat in 13 Aug 2015 10:42

Iar în statistica aia din SUA se vedea clar că grosul accidentelor mortale sunt cele pe SS, cu "piloţi" sub 30 de ani. Iar cele care au loc pe cruiser/chopper nu se încadrează în cultura moto europeană, pentru că sunt făcute de oameni peste 50 de ani (mult mai rar întâlniţi pe moto în Europa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa toate postarile cu fel de fel de statistici si pareri emise de gugustiuci care zboara in caz de accident,evident moto,nu ating pamantul si trec pe deasupra impactului,am ajuns la concluzia urmatoare:motciclistule din Braila daca treci prin Timisoara da-mi un pm pe privat sa mergem la o bere(stau langa fabrica de bere putem bea o nefiltrata ,bere adevarata)ceilati spor la discutii sterile si sunt tare curios dupa ce veti trece prin asa situiatie cum veti reactiona (nu doresc nimanui).Nu atept raspuns de la nimeni in afara de brailean

Share this post


Link to post
Share on other sites

motociclistul implicat are plingere penala pt loviri si amenintari.

soferul orb are o mare durere in pla de restul lumii.

din pct meu de vedere motoristul a reactionat natural ,firesc as putea spune in cazul de fata.

este ft simplu: dai in mine cu masina daca mai pot sa ma ridic iti mut dintii in ceafa.daca nu vb cu prietenii si dupa ceva timp o sa ti mute ei dintii.in felul asta karma este echilibrata si tu SOFERULE orb o sa incepi sa vezi ca pe sosea circula si altii.

acum o luna un driver din asta orbete a reusit sa mi fisureze o falanga la degetul mare de la picior(aveam cizme Sidi ) si sa-mi sparga capacul alternatorului.asta pt ca a dat cu spatele fara sa se asigure.are 3 oglinzi pe masina si nu a folosit nici una .pt faza asta a mincat bataie ziua in amiaza mare si a platit cu bani stricaciunile provocate.

 

sunt sigur ca data viitoare cind va da cu spatele o sa se asigure temeinic.

punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motociclistul implicat are plingere penala pt loviri si amenintari.

soferul orb are o mare durere in pla de restul lumii.

din pct meu de vedere motoristul a reactionat natural ,firesc as putea spune in cazul de fata.

este ft simplu: dai in mine cu masina daca mai pot sa ma ridic iti mut dintii in ceafa.daca nu vb cu prietenii si dupa ceva timp o sa ti mute ei dintii.in felul asta karma este echilibrata si tu SOFERULE orb o sa incepi sa vezi ca pe sosea circula si altii.

acum o luna un driver din asta orbete a reusit sa mi fisureze o falanga la degetul mare de la picior(aveam cizme Sidi ) si sa-mi sparga capacul alternatorului.asta pt ca a dat cu spatele fara sa se asigure.are 3 oglinzi pe masina si nu a folosit nici una .pt faza asta a mincat bataie ziua in amiaza mare si a platit cu bani stricaciunile provocate.

 

sunt sigur ca data viitoare cind va da cu spatele o sa se asigure temeinic.

punct.

 

banuiesti sau stii sigur ca i s-a facut plangere pentru cafteala ?

chiar si pentru o chestie mai simpla saream la bataie :) . cred ca baiatul asta a reactionat gresit in sensul ca s-a repezit direct. trebuia sa se dea oleaca ranit sa vina ala mai aproape si cand avea distanta si pozitia buna sa ii dea mai bine. dar nah, cand te ia valul nu mai ai timp de planificat suturile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cu ce e diferita atitudinea voastră de cea a tiganilor din Covasna? A... Stiu. Daca omul are pasager, nu bateti si pasagerul. Decât daca are gura mare... Si oricum, nu prea mult. Doar asa, pentru fragezire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad ce ar fi gresit in a depune pangere penala mai ales ca are si filmarea ca dovada . Am senzatia ca motociclistul s-a suprapus cu farurile autobuzului in momentul in care masina incepe manevra . Daca nu esti atent la trafic si arunci doar o privire cu coada ochiului ai toate sansele sa mai aduni ceva motociclete in portbagaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cu ce e diferita atitudinea voastră de cea a tiganilor din Covasna? A... Stiu. Daca omul are pasager, nu bateti si pasagerul. Decât daca are gura mare... Si oricum, nu prea mult. Doar asa, pentru fragezire.

pai... este o mica diferenta.

a fost un pumn, nu injunghere, nepriceputeanu a supravietuit, nu este mort...

a fost unu la unu nu 20 la unu...

soferul chiar este vinovat de ceva, nu a lovit un minor nesupraveghiat pe strada...

etc...

 

 

Am senzatia ca motociclistul s-a suprapus cu farurile autobuzului in momentul in care masina incepe manevra . Daca nu esti atent la trafic si arunci doar o privire cu coada ochiului ai toate sansele sa mai aduni ceva motociclete in portbagaj .

aaaaaaaaa, daca nu esti atent...

deci nu s-a asigurat...

a aruncat asa in scarba nu ochi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe topicul asta s-ar fi discutat despre frane, cauciucuri, pilotaj, viteza si mers preventiv si s-ar fi dat RIP-uri cu floricele daca motociclistul avea putin ghinion.

 

Fecioare neprihanite motocicliste de tastatura ca pe forumul asta mai rar. Culmea e ca-s aceleasi fecioare neprihanite motocicliste la fiecare topic.

Edited by bigFatAss

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai... este o mica diferenta.

a fost un pumn, nu injunghere, nepriceputeanu a supravietuit, nu este mort...

a fost unu la unu nu 20 la unu...

soferul chiar este vinovat de ceva, nu a lovit un minor nesupraveghiat pe strada...

etc...

 

Sunt mai multe diferenţe, nu doar una. Desigur că nu e exact aceeaşi situaţie, dar mentalitatea e aceeași: dacă eu am de suferit din vina altcuiva, înseamnă că sunt îndreptăţit să-mi fac dreptate cu pumnul. Cum ar fi ca la orice accident, ăla care a greşit să ia poceală de la păgubaş? Cum o fi ca mama sau soţia ta să facă un accident oarecare şi să şi-o ia în freză de la păgubaş pe principiul ăsta? Eventual un accident minor, o lovitură din spate la trecerea de pietoni, pentru că ţiganul cu S-ul avea ABS, iar mama ta cu Loganul nu avea... Şi e în culpă. Şi i-a stricat ăluia vopseaua de 2000 de eur. Cum ar fi s-o ia la bătaie?

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:42

din pct meu de vedere motoristul a reactionat natural ,firesc as putea spune in cazul de fata.

este ft simplu: dai in mine cu masina daca mai pot sa ma ridic iti mut dintii in ceafa.daca nu vb cu prietenii si dupa ceva timp o sa ti mute ei dintii.in felul asta karma este echilibrata si tu SOFERULE orb o sa incepi sa vezi ca pe sosea circula si altii.

acum o luna un driver din asta orbete a reusit sa mi fisureze o falanga la degetul mare de la picior(aveam cizme Sidi ) si sa-mi sparga capacul alternatorului.asta pt ca a dat cu spatele fara sa se asigure.are 3 oglinzi pe masina si nu a folosit nici una .pt faza asta a mincat bataie ziua in amiaza mare si a platit cu bani stricaciunile provocate.

sunt sigur ca data viitoare cind va da cu spatele o sa se asigure temeinic.

punct.

 

Din punctul meu de vedere, ţiganul din Covasna a reacţionat natural, firesc, aş putea spune în cazul de la Sânzieni. Este foarte simplu: dai în copilul meu cu motocicleta. Dacă pot, îţi mut dinţii la ceafă. Dacă nu, vorbesc cu prietenii, şi după ceva timp (sau chiar pe loc), o să-ţi mute ei dinţii. În felul ăsta karma este echilibrată, şi tu MOTOCICLISTULE, o să începi să vezi că prin sate circulă şi alţii. Ca să te facem să pricepi asta, o să te călcăm în picioare (eventual o să te omorâm, dar fără intenţie) şi data viitoare când o să treci prin sate, tu şi ceilalţi ca tine, o să ştiţi să mergeţi cu 60 la oră căscând ochii.

 

Şi acum aştept să-mi săriţi cu toţii în cap şi să-mi explicaţi diferenţele dintre cele două cazuri pe care desigur, eu n-o să le văd decât după expunerile voastre ample.

Edited by ionradoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mai multe diferenţe, nu doar una. Desigur că nu e exact aceeaşi situaţie, dar mentalitatea e aceeași: dacă eu am de suferit din vina altcuiva, înseamnă că sunt îndreptăţit să-mi fac dreptate cu pumnul. Cum ar fi ca la orice accident, ăla care a greşit să ia poceală de la păgubaş? Cum o fi ca mama sau soţia ta să facă un accident oarecare şi să şi-o ia în freză de la păgubaş pe principiul ăsta? Eventual un accident minor, o lovitură din spate la trecerea de pietoni, pentru că ţiganul cu S-ul avea ABS, iar mama ta cu Loganul nu avea... Şi e în culpă. Şi i-a stricat ăluia vopseaua de 2000 de eur. Cum ar fi s-o ia la bătaie?

tu vorbesti de cazuri dinastea simplute cu o aripa ainfundata si o zgarietura pe vopsea:). in cazul topicului slaparul de pe SS putea sa moara pentru ca pe soferul masinii l-a durut in pix si nu s-a asigurat calumea. eu zic ca daca ar fi fost mai istet il boxa mai bine pe ala cu masina si ii dadeam dreptate (nu zic ca e legal ci doar ca eu as fi fost de acord sa ii bage vreo cateva in mufa). pe mine m-au lovit mai multi din spate cand eram cu masina. nu am sarit la bataie la nici unul. chiar l-am linistit pe unul care se tinea cu mana de inima dupa ce ma izbise. nu mi-a afectat integritatea corporala iar fierul se repara. nu ma inflamez pentru atata lucru.

probabil o femeie nu as lua la bataie (hai...daca comenteaza aiurea ii dau vreo doua picioare in c.ur :). unele is chiar prea rele de gura ) dar pe ciumpalacii care te dau pe jos si la final iti zice ca iti da asigurarea nu prea am mila. fiecare face ce vrea pe pielea lui. poate nu esti genul care sa sara la bataie...ok. poate te temi sa nu intri la chestii penale pentru bataia aplicata...ok si asa. pe mine cand ma ia flama greu ma mai opresc.

eu m-am tinut sa-l altoiesc pe un taximetrist din bacau dar scaparea lui a fost ca pana nu a dat de o masina de politie nu s-a oprit. faza e ca pe langa capacele pe care planuiam sa i le dau vroiam sa ii umblu si pe la roti, dar n-am fost atat de tupiest sa scot cutitul de fata cu militia :D.

aseara ma duceam spre parcul IOR si pe o straduta unul intorcea o masina si era cat pe ce sa-l dea jos si sa treaca peste unul cu bicicleta. marlanul din masina tot el cu gura mare. daca se dadea jos din masina in mod clar participam la bataie :D.

la cazuri dinastea mi se pare justificata bataia. cand iti pune cineva viata in pericol nu pentru un rezervor infundat sau o jamba stramba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...