b374 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 (editat) ideea era ca nu functioneaza deloc atunci cand cobori sub o anumita viteza, nu au destule informatii pentru o decizie si fallback-ul e circuit deschis din ce stiu eu cam toate merg o data activate chiar daca scazi viteza sub limita... incearca sa te dai sanie la vale cu un enduro touring cu abs... o sa te dai cu abs - care poa sa fie bine sau nu... Editat August 21, 2015 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 din ce stiu eu cam toate merg o data activate chiar daca scazi viteza sub limita... incearca sa te dai sanie la vale cu un enduro touring cu abs... o sa te dai cu abs - care poa sa fie bine sau nu... nu pot sa zic ca am facut vreodata coborari sub 10 km/h pe tarana ca sa testez asta, nu parea o idee buna pe o chestie de 200 de kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 nu pot sa zic ca am facut vreodata coborari sub 10 km/h pe tarana ca sa testez asta, nu parea o idee buna pe o chestie de 200 de kg Am fost saptamina trecuta pe linga Rosia Montana pe munte (poate reusesc sa pun pozele ca inca nu am apucat) si crede-ma ca lucra la viteza foarte mica. Lucru care chiar m-a ajutat. Si m-a surpins, eu avind experienta cu auto unde la viteza mica ABS-ul nu lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 spre deosebire de toti care se dezic de manevre idioate si care pozeaza in motociclisti experimentati si calculati,eu recunosc ca am cazut mai prosteste decat asta din clip era uscat, cred ca aveam 30 la ora, si pe strada goala am piscat frana si am picat (ghidonu nu era bracat deloc). De ce? nu stiu, n-aveam chiar ultimele opinci drept gume, n-am bruscat frana (si chiar daca o faceam, la viteza aia n-avea voie sa se blocheze si sa alunece, pe uscat). Ideea e ca pe 2 roti de multe ori se intampla cacaturi penibile, uneori din vina noastra uneori dintr-un cumul de factori....... E trist doar ca multi au o aura de experti ,probabil sunt genul ala care se bat in piept cu nr de kilometri sau faptul ca n-au avut vreodata accident. Le-as sugera sa fie mai putin aroganti, ca niciodata nu se stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 eu am picat si mai stupid decat tine, cand lucram curier pe scuter acum 6-7 ani, cea mai stupida : m-am asigurat ca era strada goala (ca idee trecuse si o masina din aia de spala pe jos inainte) aveam vreo 30 asa, si am zis ia sa accelerez si sa probez o frana de urgenta in caz ca imi iese vreun caine/masina in fata, si ghici ce am facut, am accelerat pana pe la 45-50 si am bruscat ambele frane, iti imaginezi ca am picat mai rapid decat colegu acolo. am mai avut in perioada aia alta tranta din vina mea, eram pe 2 si am vrut sa depasesc o masina pe banda 1, doar ca prostu de mine nu a vazut un bartai autobuzu parcat in statie, la fel, frane bruscate si imprastiat pe jos, in rest am mai luat cateva trante din cauza altora, care mi-au iesit in fata. si pe scuter mi-am luat toate trantele, am bagat la cap, iar acum pe moto nu am nici una la activ. btw, am prins azi ceva pe gopro, astazi nu mai dau delete, le descarc, am trecut inclusiv prin zona cu pricina a lu OP. aroganta sau nearoganta eu va invit sa aveti grija maxima de pielea voastra orice ar insemna asta, mers incet etc. mai ales pe ploaie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 (editat) Articolul din codul rutier unde este definita devansarea, te rog. Si daca s-ar putea fara jigniri, ar fi mult mai bine. Multumesc http://www.scoalarutiera.ro/intrebari-posibile-drpciv-categoria-b/1035/este-corecta-manevra-de-devansare-pe-autostrada-a-unui-autovehicul-pe-banda-dreapta-a-acestuia Editat August 21, 2015 de xsGhost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 ce e trist tare pt voi este ca nu aveti habar de lege si singurul argument intr-o disputa pe marginea legislatiei rutiere este un quote sau vreun printscreen copiat de pe alte topicuri de pe forum aici PENIBILILOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrcosmin Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 ce e trist tare pt voi este ca nu aveti habar de lege si singurul argument intr-o disputa pe marginea legislatiei rutiere este un quote sau vreun printscreen copiat de pe alte topicuri de pe forum aici PENIBILILOR Stai jos, ai nota 4! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 ce e trist tare pt voi este ca nu aveti habar de lege si singurul argument intr-o disputa pe marginea legislatiei rutiere este un quote sau vreun printscreen copiat de pe alte topicuri de pe forum aici PENIBILILOR Doamne!.. Nu-mi vine sa cred. Inca unul care crede ca devansarea e un mit, Cum gherla va legati voi sireturile, oamenilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrcosmin Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 ce e trist tare pt voi este ca nu aveti habar de lege si singurul argument intr-o disputa pe marginea legislatiei rutiere este un quote sau vreun printscreen copiat de pe alte topicuri de pe forum aici PENIBILILOR Vezi articolul 45, aliniatul 4. http://www.codulrutier.ro/codul_rutier_reguli_de_circulatie_2.php (4) Nu constituie depasire, în sensul alin.(1), situatia în care un vehicul circula mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circula pe alta banda în acelasi sens de circulatie. Nu exista termenul devansare in codul rutier, deoarece lexical vorbind a devansa este sinonim cu a depasi. Insa "comunitatea" persoanelor cu permis de conducere foloseste acest termen pentru a descrie fix situatia de la aliniatul 4. Eu am intalnit acest termen incepand cu scoala de soferi de acu 10 ani cand instructorul de la legislatie a explicat ce inseamna sa depasesti. Sunt curios ce nu intelegem noi, astia de folosim "devansare". Colegul care a facut accidentul mergea pe banda 1, pe langa masinile parcate neregulamentar. In afara de faptul ca e periculos si nerecomandabil sa faca asta, dpdv legal nu a gresit cu nimic. Si-a pastrat banda, a mers drept, nu e vorba de vreo depasire. De ce si cum a cazut se explica foarte simplu printr-o lipsa de experienta. Si aici nu ma refer la mii de km. Degeaba ai 50000 de km facuti cu motorul pe uscat, ca pe 2 km prin ploaie si cu asfalt alunecos tot nu ai experienta si nu stii cum sa reactionezi cand blochezi roata din scurt. Ce-i drept dupa niste multi km ar trebui sa stii sa folosesti mai bine conduita preventiva (da, stiu, nici asta nu e prevazuta in codul rutier ). Asfalt uscat, cat mai curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Victor Letinu Postat August 22, 2015 Autor Share Postat August 22, 2015 LOL cum mah sa cazi asa si sa pui si filmul pe internet? sterge-l ia-ti ceva cu cel putin 3 roti si vinde motocicleta Asa cum am spus in topic eu am cerut sfaturi si am primit. Daca tu nuai citit sau nu ai fost atent la ce am scris nu inteleg de ce te bagi aiurea ca chilotii in c*r. Imi pare rau pentru tine amice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Asa cum am spus in topic eu am cerut sfaturi si am primit. Daca tu nuai citit sau nu ai fost atent la ce am scris nu inteleg de ce te bagi aiurea ca chilotii in c*r. Imi pare rau pentru tine amice! Tu cel putin ai avut curajul sa ne arati acel film, sa ceri sfaturi si ai recunoscut unde ai gresit, ai inteles pana la urma care e vina ta...care e a lui si ce sa faci pe viitor...Lasa-l in plata Domnului...Uite ce spune Saw... si bine spune... ! Omul de se baga in seama e doar inca un chibit : CHÍBIȚ, chibiți, s. m. Cel care asistă la jocul de cărți al altora, privind fără să joace el însuși. Își număra, ca un maniac ce este, cele cîteva sute de lei pe care are să le dea acuși-acuși... pentru ca să se vaiete apoi... la toți chibiții din spate. C. PETRESCU, S. 108. Un chibiț Ce-ți stă-n coastă la un joc de bacara. TOPÎRCEANU, M. 11. » Post actualizat in 22 Aug 2015 08:55 Si vreau sa mai iti spun ceva...zic eu important. Datorita masinii aceleia oprita chiar pe trecerea de pietoni (zici unii pacalici ca nu conteaza masinile sau masina care te-a sicanat) nu ai procedat bine venind chiar pe langa ea spre trecere pe ce a mai ramas din banda 1. Mai bine era daca exact la momentul inceperii acestei filmari, treceai pe banda 2 caci te indepartai de acea zona din fata masini pe trecere (periculoasa pentru tine, caci nu vedeai deloc ce e in botul masinii acolo). Si de iti sarea un copil in fata erai vinovat clar, nu aveai ce sa mai faci! Vezi tu...aici e ca la sah, trebuie sa anticipezi traficul si sa alegi ceea ce e mai bine pentru tine..cea mai putin riscanta varianta. » Post actualizat in 22 Aug 2015 08:59 La momentul inceperii filmarii te duceai mult pe banda 2... chiar pe extremitatea ei stanga, cu rabdare pana treceai intersectia. Apoi te baga iinapoi pe banda 1, dar riscant la portierele masinilor parcate pe banda 1 acolo deja erau la bordura parcate in lungul sensului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 (editat) Igzact! În acea zonă, precum şi în altele, cu o configurație similară, abordez următoarea atitudine: Reduc viteza (trecere pietoni cu vizibilitate redusă, intersecție cu posibilitatea apariției unui autovehicul din stânga, care trece prin şirul de maşini de pe contrasens), înscrierea pe banda 2 (există posibilitate ca maşina din față să se hotărască-n ultimul moment să vireze dreapta, aşa, just for fun). "Devansarea" ulterioară, pe restul de bandă1- funcție de o grămadă de alți factori (viteza colosnei, atitudinea maşinii din față, analizată în perioada anterioară, plus, plus, plus) Totul în zeci de ani, multiplu de 100k Km. Oricum mi se reproşează că merg cu maşina parca-ş fi pe motor Editat August 22, 2015 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.