Sari la conținut

Accident Livada-Iclod jud Cluj motociclist decedat


Miru
 Share

Postări Recomandate

Motociclist decedat, circulatia blocata vreo 2 ore. Din cate am inteles un sofer cu o duba a iesit dint-run depozit aflat chiar pe marginea drumului fara sa se asigure. Motociclistul care venea dinspre Cluj spre Gherla a fost acrosat de duba si proiectat intr-un tir cave venea de pe contrasens. Motociclistul din pacate nu a supravietuit

 

L.E. http://someseanul.ro/accident-mortal-la-livada-un-motociclist-din-fizesu-gherlii-si-a-gasit-sfarsitul-sub-rotile-unui-tir-fotovideo/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=accident-mortal-la-livada-un-motociclist-din-fizesu-gherlii-si-a-gasit-#

Editat de Miru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai dati-i drumul...

viteza, gume, carnet, frane, etc, gasiti orice scuza posibila...

soferitei din iad care da cu spatele-n drum... drum proprietate personala...

ce cauta satanistul ala pe acolo...

 

tocmai comentam cu nevasta ca nu a mai fost un accident grav de o vreme...

 

daca venea tiru... pe pariu ca nu-l acrosa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai dati-i drumul...

viteza, gume, carnet, frane, etc, gasiti orice scuza posibila...

soferitei din iad care da cu spatele-n drum... drum proprietate personala...

ce cauta satanistul ala pe acolo...

 

tocmai comentam cu nevasta ca nu a mai fost un accident grav de o vreme...

 

daca venea tiru... pe pariu ca nu-l acrosa?

Editat de pantera2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu să-l ierte.

Dar am înțeles eu bine?

21 de ani și R1?

Nu ai cum sa fii cat de cât copt la minte pana în 25-27 de ani minim...

Îmi pare rău de băiat.

Trebuia sa fii mers un pic mai încet la intrarea satului poate scăpa de tot sau pica mai frumos un pic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

hai dati-i drumul...

viteza, gume, carnet, frane, etc, gasiti orice scuza posibila...

soferitei din iad care da cu spatele-n drum... drum proprietate personala...

ce cauta satanistul ala pe acolo...

 

tocmai comentam cu nevasta ca nu a mai fost un accident grav de o vreme...

 

daca venea tiru... pe pariu ca nu-l acrosa?

l-eai inchis gura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu să-l ierte.

Dar am înțeles eu bine?

21 de ani și R1?

Nu ai cum sa fii cat de cât copt la minte pana în 25-27 de ani minim...

Îmi pare rău de băiat.

Trebuia sa fii mers un pic mai încet la intrarea satului poate scăpa de tot sau pica mai frumos un pic...

Ai dreptate bo$$. De la fix 25 iti creste nivelu' la maturitate, la gandire, la tot.

Pana atunci esti un agarici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tiristul (ala cu tricou cu bere pe el... ma mir ca a iesit 0) sustinea ca baiatul a avut viteza...

motocicleta nu arata groaznic... transporterul nu e nici el sifonat cinestie ce...

acum e evident ca nu avea 50...

 

un pic aiurea la manevre de genul scos cu*ul in drum cu duba...

sunt cazuri in care nu ai de ales...

dar zau mai ales cand stii ca faci asa ceva, te uiti de 100 de ori mai atent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau pui pe unul sa se uite pt tine...

 

sunt cazuri in care nu ai de ales...

dar zau mai ales cand stii ca faci asa ceva, te uiti de 100 de ori mai atent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai dati-i drumul...

viteza, gume, carnet, frane, etc, gasiti orice scuza posibila...

soferitei din iad care da cu spatele-n drum... drum proprietate personala...

ce cauta satanistul ala pe acolo...

 

tocmai comentam cu nevasta ca nu a mai fost un accident grav de o vreme...

 

daca venea tiru... pe pariu ca nu-l acrosa?

 

Apropo de gume, am eu vedenii ori guma spate e tocita pana la panza pe centru?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de gume, am eu vedenii ori guma spate e tocita pana la panza pe centru?...

este, oricum la viteza se franeaza cu fata...

presupun ca nu blochiaza nimeni spatele la 90 plus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este, oricum la viteza se franeaza cu fata...

presupun ca nu blochiaza nimeni spatele la 90 plus...

Posibil sa fii blocat si spatele la cum arata guma, lipsa de experienta si un motor f puternic si-au spus cuvantul.E un trend la tinerii bikeri: r1+20ani= love.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Posturile tale de la inceput erau mult mai intelepte. Eu te-am apreciat foarte mult. Nu stiu ce s-a intamplat . Acum ai un discurs de spargator de seminte. Nu te mai recunosc.

 

Riderul poate avea o sansa daca ar fi anticipat mai bine traficul. Ma gandesc ca o duba care da cu spatele nu se misca atat de repede incat sa te ia prin surprindere.

Evident, vina o poarta soferul / soferita dubei. Corect ar fi fost sa puna pe cineva in spate ca sa se asigure. Dar in practica am intalnit o gramada se situatii similare. Daca soferul unei dube, camion, autobuz etc trebuie sa dea cu spatele, pai da cu spatele. Nu mai sta sa caute om care sa-l ghideze si sa il asigure. Se bazeaza pe faptul ca ii observa ceilalti in trafic pentru ca ei nu pot vedea nimic.

 

Pacat de baiat. RIP

 

Soferul TIRului nu cred ca poate fi invinuit de nimic. Pe asfalt se vad urme sanatoase de frana. Cred ca omul a facut tot ce a putut.

Tricoul n-are nicio legatura. Oameni ca el poarta orice tricou pe care il primesc gratis. Nu-i intereseaza pe ei mesajele de marketing. Daca ar fi primit tricou cu jos Iliescu sau sus Iliescu pe ala l-ar fi purtat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posturile tale de la inceput erau mult mai intelepte. Eu te-am apreciat foarte mult. Nu stiu ce s-a intamplat . Acum ai un discurs de spargator de seminte. Nu te mai recunosc.

probabil m-am acrit.

am niste ani de evitat tot dce inseamna genii la covrig...

vad zilnic si vb zilnic cu o garla de motociclisti... majoritatea stiu sa se dea. per medie sunt mult mai calificati decat soferii...

oricum un motociclist e mai expus deci oricat de tare ar forta e mai ... atent oricum.

 

mai nou ma dau si cu conserva... frate! apoi pe moto ma lasa-n pace, ca merg mai tare ca ei...

da intr-o sardiniera de 60 de cai la aproape o tona... cat de tare sa mergi? wtf?

sa vezi pressing... lolll pai daca vrei da-i... depaseste, riscati gatul, eu fac asta zilnic.

eu nu fac pressing, nu stau in spate si ma c*c pe mine... eu ma duc si ciao tata.

pentru o caruta 50 in oras este decent, ok si o viteza la care te descurci in caz ceva... ajunge.

Riderul poate avea o sansa daca ar fi anticipat mai bine traficul. Ma gandesc ca o duba care da cu spatele nu se misca atat de repede incat sa te ia prin surprindere.

mah, se poate.

patit.

frnata fata tare, blocat spate, scart, ambreaj, ture, clacson... nici un stres... tipu a continuat manevra si a incercat sa plece linisteanu mai departe. ... pai stai ca nu e tocmai ok, discutam un pic inatai...

Evident, vina o poarta soferul / soferita dubei. Corect ar fi fost sa puna pe cineva in spate ca sa se asigure. Dar in practica am intalnit o gramada se situatii similare. Daca soferul unei dube, camion, autobuz etc trebuie sa dea cu spatele, pai da cu spatele. Nu mai sta sa caute om care sa-l ghideze si sa il asigure. Se bazeaza pe faptul ca ii observa ceilalti in trafic pentru ca ei nu pot vedea nimic.

corect, doar nu o fi ala prost sa se infiga in camion... buna filosofie...

Soferul TIRului nu cred ca poate fi invinuit de nimic. Pe asfalt se vad urme sanatoase de frana. Cred ca omul a facut tot ce a putut.

corect.

Tricoul n-are nicio legatura. Oameni ca el poarta orice tricou pe care il primesc gratis. Nu-i intereseaza pe ei mesajele de marketing. Daca ar fi primit tricou cu jos Iliescu sau sus Iliescu pe ala l-ar fi purtat.

aici e poveste mai lunga... am eu ceva personal de impartit cu alcoolul.

si eu port tricouri gratis... da cu alte chestii...

 

 

 

nu e musai ca pustiul sa nu fi fost in stare sa se dea ci R1.

clar ca R1 nu e scula ideala pentru romania... evident.

clar ca guma spate a vazut prea mult burn...

 

insa repet nu cred ca avea chiar asa de mare viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180HP, 21 ani, guma tocita pana la panza, "chickenstripes" de peste 2 degete...

 

No (more) comments!

 

E chiar al 2-lea decedat pe R1 numai luna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam ca in urma cu ceva timp ca am dat scuterul cativa metri pt a le satisface curiozitatea la doi colegi f tinerei si drept rezultat alaltaieri si-au si luat permisele pt A. Asta era alaltaieri. Ieri ma roaga unul din ei sa merg cu el sa-mi dau cu parerea despre un motor pe care l-a gasit de vanzare.Ce motor credeti ,R1. Si dai cu ,mai florine nu este bun asta pt tine ,ca asa si pe dincolo,nimic ,chitit pe ala.Cand i-a mai spus si vanzatorul ca fuge cu 270 era turbat.Pana la urma l-am pacalit ca am vazut eu ca are sasiul stramb. Ce o fi facut azi noapte , pt ca azi dimineata la prima ora era la serv calare pe un motor Yamaha fazer 600.Parca este un pic mai bine dar nu chiar.De ce i-or incanta asa mult supersportivele pe toti incepatorii ,nu pot sa inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce i-or incanta asa mult supersportivele pe toti incepatorii ,nu pot sa inteleg.

pai...

ce sa faca el cu numai 60 - 80 de cai?

R1 are 180 de cai...mai mult, mai bun.

in plus... sportiva egal fete. impresioneaza...

de cate ori nu am auzit... cand oi imbatrani si eu imi iau chopper. daca apuci, fra. si se supara...

 

in plus nu se difuzeaza la teleu alte chestii...

lumea vede moto gp...

 

ce sa le zic? si le zic tot timpul...

pe unde eu merg cu 80 - 90 el isi rupe mainile si coloana la 50...

eu car jumate din motorul lui... in coburi...

eu stau comod, sa lata si lunga, pasagera mea la fel. si sprijinita de topcase...

da eu nu am 180 de cai...

in plus ma duc oriunde aproape... nu doar pe asfalt.

o depasire? se face, masina trebuie sa fie ceva intradevar sa nu pot...

cu peste 140 constant... merg si eu dar rar... in genere 140 e top sped si cam ajunge...

peste 140 mai ating pentru cateva secunde cand e cazul sau amorteste inteligenta de placere...

etc...

 

fiecare face ce vrea pana la urma...

insa 150 de cai plus... o sa te impinga la prostii sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...

ce sa faca el cu numai 60 - 80 de cai?

R1 are 180 de cai...mai mult, mai bun.

in plus... sportiva egal fete. impresioneaza...

de cate ori nu am auzit... cand oi imbatrani si eu imi iau chopper. daca apuci, fra. si se supara...

 

in plus nu se difuzeaza la teleu alte chestii...

lumea vede moto gp...

 

ce sa le zic? si le zic tot timpul...

pe unde eu merg cu 80 - 90 el isi rupe mainile si coloana la 50...

eu car jumate din motorul lui... in coburi...

eu stau comod, sa lata si lunga, pasagera mea la fel. si sprijinita de topcase...

da eu nu am 180 de cai...

in plus ma duc oriunde aproape... nu doar pe asfalt.

o depasire? se face, masina trebuie sa fie ceva intradevar sa nu pot...

cu peste 140 constant... merg si eu dar rar... in genere 140 e top sped si cam ajunge...

peste 140 mai ating pentru cateva secunde cand e cazul sau amorteste inteligenta de placere...

etc...

 

fiecare face ce vrea pana la urma...

insa 150 de cai plus... o sa te impinga la prostii sigur.

 

foarte adevarat ce ai spus, dar ai uitat un amanunt. E vorba de ce are fiecare in cap.

 

Nu motocicleta ne omoara. Noi singuri o facem, daca nu suntem atenti si avem in cap tot felul de prostii.

Yamaha R1 este o motocicleta foarte bine construita. Problema e ce faci cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. duba e lovita IN SPATE. Asta va simplifica mult stabilirea vinovatului in accident.

2. in momentul acrosajului duba nu mai era in dreptul podetului de pe care a iesit. Asta inseamna: dat cu spatele si virat dreapta, oprit, bagat in treapta intai, pornit si parcurs cativa metri. Toate manevrele astea nu se fac instantaneu. Teoretic ar fi fost atat suficient timp cat si spatiu pentru evitare cu atat mai mult cu cat duba a ramas pe acostament si dupa urmele de frana nici TIR-ul nu circula taman pe mijlocul drumului.

3. Desi n-au legatura directa cu accidentul, atat starea gumei spate (cu placere Jagi ;) ), faptul ca motociclistul era cam la limita legalitatii pentru a conduce un R1 cat si faptul ca tocmai se ducea sa-si dea bacul (da, la 21 de ani) ma fac sa cred ca nu era taman genul de om care conduce rational.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa s-a mai dus un erou.

 

Bucurestiul e plin de eroi pe vitezane, unele mai noi,altele mai vechi. Vorba cuiva de mai sus,daca am introduce undeva in lege obligativitatea ca " pilotul" sa "conduca" singur,fara pasager(a) minim un an dupa obtinerea permisului,ar mai inmuia un pic dorinta unora de a agata tonomate de bts.

 

Legat de accident, atata timp cat facem campanii de avertizare a soferilor,dar nu facem nimic in vederea scăderii numarului de bombe pe 2 roti,o sa tot ploua cu "rip" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...