sebyteo Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Salut, Cum schimb filtrul de ulei fara sa schimb si uleiul? Pentru un CBR 600 F3. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Dai jos uleiul, schimbi filtrul, pui uleiul ala imbacsit si plin de impuritati, cu vascozitate scazuta si care dauneaza motorului inapoi, completezi cu ulei pana la semn, si gata! Ai facut o treaba ROMANEASCA. » Post actualizat in 26 Sep 2015 06:48P.S. cand mi-am luat motorul acum 3 luni curgea ulei pe langa garnitura de la filtru, asta ca sa nu spui ca nu inteleg situatia. Si da, uleiul era inca bun. Insa nu m-a lasat inima sa torn ulei folosit inapoi in motor. Cumpara ulei nou (chiar daca nu este de top) si fa o treaba ca lumea! pacat de motorul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Pur si simplu, il demontezi pe cel vechi si-l montezi pe cel nou, nu vei pierde mult ulei.........dar de ce ai face asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 De obicei lumea vrea pe dos, sa schimbe uleiul fara sa schimbe si filtrul. Varianta astalalta o aud pentru prima oara. Ideea banuiesc ca e sa mai cureti uleiul vechi cu un filtru nou care costa mult mai putin decat uleiul pentru un schimb. Ca idee nu mi se pare rea, dar chiar crezi ca o sa mai mergi mult pana da nasolia afara? In primavara oricum o sa trebuiasca sa schimbi uleiul, asta ca sa nu-ti bati joc de mobra, deci nu cred ca e vreo smecherie sa schimbi filtrul acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 26, 2015 Autor Share Postat Septembrie 26, 2015 Pur si simplu, il demontezi pe cel vechi si-l montezi pe cel nou, nu vei pierde mult ulei.........dar de ce ai face asta? merci curge ulei pe la garnitura filtrului si nu e programata schimbarea uleiului acum, si da, inca este ok uleiul. ca sa mai merg cu ea, in prima faza as incerca doar sa schimb filtrul, daca nu se poate, schimb cu totul uleiul. nu as pune inapoi uleiul care s-ar scurge pe cadru/esapament intr-un vas dubios multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Daca nu pierzi mult mergi asa si verfici mai des uleiul , oricum vine iarna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 26, 2015 Autor Share Postat Septembrie 26, 2015 Daca nu pierzi mult mergi asa si verfici mai des uleiul , oricum vine iarna . mai e o luna jumate. la pornirea la rece scuipa o balta de o palma de ulei, apoi se opreste, mai da din cand in cand. mai iese fum de ulei ars cand stau la semafor, e fun. am mai completat, insa raman fara rezerve de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 mai e o luna jumate. la pornirea la rece scuipa o balta de o palma de ulei, apoi se opreste, mai da din cand in cand. Pai in ritmul asta pierzi mai mult decat daca ai face un schimb de ulei cu filtru cu tot , un bidon de 4l repsol 10w40 cu tot cu filtru e 150 lei , rezolvi problema . mai iese fum de ulei ars cand stau la semafor, e fun. am mai completat, insa raman fara rezerve de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 26, 2015 Autor Share Postat Septembrie 26, 2015 mai e o luna jumate. la pornirea la rece scuipa o balta de o palma de ulei, apoi se opreste, mai da din cand in cand. Pai in ritmul asta pierzi mai mult decat daca ai face un schimb de ulei cu filtru cu tot , un bidon de 4l repsol 10w40 cu tot cu filtru e 150 lei , rezolvi problema . mai iese fum de ulei ars cand stau la semafor, e fun. am mai completat, insa raman fara rezerve de ulei pai deia vreau sa-l rezolv, dar tre sa iei toate rezolvarile in calcul, daca merge doar filtrul, ura, daca nu, cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Cu asa ceva nu e de joaca , daca se accentueaza pierderea in mers si ramai fara ulei te apuci sa cauti alta mobra pentru 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 26, 2015 Autor Share Postat Septembrie 26, 2015 Cu asa ceva nu e de joaca , daca se accentueaza pierderea in mers si ramai fara ulei te apuci sa cauti alta mobra pentru 150 lei. stiu jakk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 merci curge ulei pe la garnitura filtrului si nu e programata schimbarea uleiului acum, si da, inca este ok uleiul. ca sa mai merg cu ea, in prima faza as incerca doar sa schimb filtrul, daca nu se poate, schimb cu totul uleiul. nu as pune inapoi uleiul care s-ar scurge pe cadru/esapament intr-un vas dubios multumesc pentru raspuns. Ai incercat sa mai strangi putin filtrul? Poate se rezolva asa pana faci schimbul de ulei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 (editat) Poti scoate bateria de pe ea (daca este cu acid), benzina din rezervor si culca-o cu filtrul in sus. Editat Septembrie 26, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Poti scoate bateria de pe ea (daca este cu acid), benzina din rezervor si culca-o cu filtrul in sus. Ba, tu crezi ca mobra aia-i Pegas?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Pai da, nu are doua roti? Eu si masina am dat-o pe o parte ca s-o terosonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Pe-o parte da, si eu am culcat mobra ca sa-i schimb ambreiajul pentru ca l-am prajit exact dupa ce schimbasem uleiul. Dar cu roatele-n sus chiar nu merge, mai ales la vitezane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ba da Kollar...cred ca mai am eu niste poze ) GSXR SRAD care nu e chiar usor...ridicat de bot pe o banca in parc Daca ai 2-3 prieteni de nadejde se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Pur si simplu, il demontezi pe cel vechi si-l montezi pe cel nou, nu vei pierde mult ulei.........dar de ce ai face asta? nu! va curge... 2 posibilitati... 1. scos ulei cu pompa de ulei (erau la lidl ceva pompe cu 75 de ron, nu am cumparat... om prost ce sunt...) (desi nu cred ca ai putea scoate tot uleiul cu asemenea pompa din motor) 2. pe o rampa cu roata de fata in sus... dar te misti repejor. eventual pe o rampa de urcat masinile ca se se poata umbla pe burta lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ati baut toti dupa vlad58? Filtru e deasupra baii vietii de ulei . o sa curga fix cat ar curge la un schimb normal ... Gizas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 28, 2015 Autor Share Postat Septembrie 28, 2015 Poti scoate bateria de pe ea (daca este cu acid), benzina din rezervor si culca-o cu filtrul in sus. )) am facut asta de multe ori la bicicleta, am culcat-o cu rotile-n sus ) pe care, apropo, mi-au furat-o zilele trecute, daca vedeti o bicicleta furata zilele astea, e a mea. dr taberei a devenit prea furacios. n-am mai intrat demult, multe sfaturi, multumesc, o sa cumpar filtru nou si o sa cercetez problema. Pana atunci, daca mai aveti pareri/sfaturi practice, va rog. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 28, 2015 Autor Share Postat Septembrie 28, 2015 la a mea filtrul de ulei e foarte jos, nu stiu cum e la tine. este jos, insa pare usor desupra baiii de ulei : e posibil sa mearga » Post actualizat in 28 Sep 2015 14:15 este jos, insa pare usor desupra baiii de ulei : e posibil sa mearga zic c-o sa mearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 (editat) Ati baut toti dupa vlad58? Filtru e deasupra baii vietii de ulei . o sa curga fix cat ar curge la un schimb normal ... Gizas Da si la mine la fel e dar te-a luat gura pe dinainte ca sa dai la gioale, la a mea cand am schimbat uleiul inaintea filtrului (de ametit ce sun) am culcat-o pe dreapta si ca atare cand am scos filtrul nu s-a scurs pe mobra nicio picatura de ulei. Altfel tot uleiul de acolo mi s-ar fi prelins pe frumusete de motocicleta. Altadata gandeste-te inainte sa borasti ceva. si uleiul o sa curga in camlera de ardere printre segmenti , genial. In primul rand daca nu e boxer sau V intors nu ajunge pana la piston si nu in cele din urma daca iti patrunde ulei in cel mult 5 min cat dureaza operatia poti sa faci pipi pe motor. Editat Septembrie 28, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Cum deja s-a mentionat, cel mai simplu e sa folosesti un recipient curat, rezistent la ulei cald cand il dai jos (deci sa nu fie pet). Eu in trusa mobrei am un dispozitiv ce se pune sub busonul de scurgere pentru a evita scurgerea pe galerii. Seamana cu o bucata de teava rectangulara taiata in sectiune, Se poate confectiona dintr-o cutie doza de redbull, sau de bere (desi e cam mare). Eu acum vreo doi ani schimbasem uleiul si dupa vreo cateva sute de km imi curgea ulei pe la capacul de ambreiaj. Daca insistam sa strang suruburile le-as fi stricat. Am scurs uleiul intr-un vas curat, am schimbat garnitura, montat capacul si am pus uleiul la loc. La mine era nou uleiul, sub 500 Km, full sintetic. Cred ca si la service ar proceda la fel, daca nu ceri sa ti-l schimbe. Cand schimbi filtrul oricum trebuie sa mai completezi macar 100 ml in functie de filtru si deci trebuie sa ai ulei. Tu stii cat ai facut cu el si poti vedea cum arata, ca sa decizi daca-l schimbi sau nu. Cand montezi noul filtru, unge-i oringul cu putin ulei si sterge bine zona de infiletare si etansare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 eu cand schimb filtru fac un willie si pun un negru dibaci sa schimbe repede filtru ca sa nu-mi curga nici o picatura de ulei pe evacuare acum folosesc sinistrati, sunt mai la indemana iar negrii dibaci sunt pe cale de disparitie, na ,nu toti scapa Da si la mine la fel e dar te-a luat gura pe dinainte ca sa dai la gioale, la a mea cand am schimbat uleiul inaintea filtrului (de ametit ce sun) am culcat-o pe dreapta si ca atare cand am scos filtrul nu s-a scurs pe mobra nicio picatura de ulei. Altfel tot uleiul de acolo mi s-ar fi prelins pe frumusete de motocicleta. Altadata gandeste-te inainte sa borasti ceva. In primul rand daca nu e boxer sau V intors nu ajunge pana la piston si nu in cele din urma daca iti patrunde ulei in cel mult 5 min cat dureaza operatia poti sa faci pipi pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 (editat) eu cand schimb filtru fac un willie si pun un negru dibaci sa schimbe repede filtru ca sa nu-mi curga nici o picatura de ulei pe evacuare Avantajul tau, cu un chopper cam greu sa faci wheelie Editat Septembrie 28, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.