gabyshor Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 salut! se vorbeste de ceva vreme de ktm 690 enduro r, dar n-am vazut sa fie un topic (si am cautat temeinic). se vorbeste pe unde se apuca, dar nu e un loc unde sa fie prezentat modelul. incep eu... in toamna mi-am luat si eu ktm 690 enduro. visez la el de ceva vreme si in sfarsit l-am luat. venit cu el de la alba iulia pe roti pana acasa (putin peste 400km) si s-a comportat exemplar. suspensia era setata pe hard si a fost destul de obositor drumul pana acasa si abia dupa cateva zile am observat. toba leo vince, hand guards cycra, suport bagaje si diferite protectii de la touratech. deocamdata montat mansoane incalzite si schimbat guma spate care era varza (am pus tot tkc80). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Frumos,sa ai grija de el si fără evenimente neplăcute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 23, 2015 Autor Share Postat Decembrie 23, 2015 Frumos,sa ai grija de el si fără evenimente neplăcute! mersi. ii astept si pe ceilalti posesori sa posteze macar cate o fotografie cu vacuta. a mea e model 2012, luata la 3200 km. la noi a fost foarte cald asa ca am profitat si am schimbat uleiul si filtrele. e o operatiune usoara si foarte rapida. manualu zice ca se schimba uleiul si filtrele odata la 10.000 km (sau un an), dar mi se pare prea mult. voi schimba la 5k sau un an. am 2100 km facuti cu uleiul asta, dar s-a facut un an si am zis ca e mai bine sa schimb. manualu e destul de explicit, dar totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Fain motor, astept sa te vad cu el offroad, pe varful varfului muntelui. TKC80 se mananca f.repede pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 la noi a fost foarte cald asa ca am profitat si am schimbat uleiul si filtrele. e o operatiune usoara si foarte rapida. manualu zice ca se schimba uleiul si filtrele odata la 10.000 km (sau un an), dar mi se pare prea mult. voi schimba la 5k sau un an. am 2100 km facuti cu uleiul asta, dar s-a facut un an si am zis ca e mai bine sa schimb. Mi se pare si mie f mult la 10k de schimbat, mai ales daca mergi in off. Pe sosea poate ar fi ok. Tot la 5-6 mii schimb si eu. Bine, anul asta aproape nici nu am scos-o din garaj... rusinica, timpul liber bata-l vina... Schimbatul uleiului mi se pare o idee mai complicat decat la mobrele "normale", dar nu e chiar inginerie. Eu cred ca astept primvara pana sa ii fac reviziile, sa ii schimb gumele etc. In rest, o mobra polivalenta f reusita. Desi mai greuta decat un offroader pursange, e f ok pe off (nu foarte hard) pt un calaret ceva mai marisor. Eu l-am ales pt ca drumul pana pe coclau voiam sa il parcurg calare Nu e cel mai comod pe asfalt la drum intins (nu ma vad facand mai mult de 4-500 km/zi cu el), dar este decent la viteze de croaziera 90-110 kmph asa. Trebuie sa il accesorizez si eu olecuta. Am in plan pt el risere de ghidon, parbriz, scut motor, protectii radiator, un suport pe spate pt bagaje (sau genti laterale), extensie talpa cric si niste mansoane incalzite. Ma gandeam si la un al 2lea set de roti, de supermoto, pt oras and stuff. In rest gaz, gume, companie buna si trasee faine sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 Faină. Dar nu-i stă bine așa curată Cam cât costă o chestie din-asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Capone nu-s prea stradale gumele alea pt off road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 25, 2015 Autor Share Postat Decembrie 25, 2015 Faină. Dar nu-i stă bine așa curată Cam cât costă o chestie din-asta? e prima ei baie la mine. ca bani, in functie de an, km, dotari, dar destul de scumpe. arunca un ochi pe mobile si-ti faci o idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Capone nu-s prea stradale gumele alea pt off road? Sunt niste metzeler sahara 3. Sunt cam 50/50 off si strada. Decente in off daca le stii limitele si nu te bagi kamikaze. Si NU noroiae din alea mari De obicei fac dus-intors 3-400 km pe asfalt pana la coclau. Daca ii pun niste TKC-uri sau ceva de genul cred ca le-as schimba dupa fiecare 3 ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 aici a fost atat de cald ca n-am avut nici unde sa ma noroiesc... craciun fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 7, 2016 Autor Share Postat Aprilie 7, 2016 mi-a venit si noua sea de la seat concepts. am luat varianta "tall" si pentru mine e numai buna, dar tre sa fii destul de inalt sa nu-ti puna probleme. am luat-o completa cu tot cu "pan" sa pot schimba in caz ca nu e ok ceva. nu e cazu insa, e lucrata super. e mult mai comoda decat originalul, putin mai lata in spate, cu material aderent deasupra si carbon pe laterale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Ce autonomie ai pe sosea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 8, 2016 Autor Share Postat Aprilie 8, 2016 Ce autonomie ai pe sosea? am facut consumul cand am adus-o acasa. 430 km, a iesit 3.9l la suta. mers usurel, ca era drumu lung... rezervoru e de 12l. de-atunci n-am mai facut consumu. nici n-am mai avut drumuri lungi pe asfalt. daca e mai mult de mers iau bmw-ul ca e mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 15, 2016 Autor Share Postat Mai 15, 2016 am iesit ieri pe coclauri. e drept ca a cam plouat zilele astea, dar totusi, asa clei n-am prins niciodata. am avut noroi de 10 cm pe bocanci numa cat m-am chinuit sa intrc motoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 sounds lots of fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Am si eu o intrebare, mobra e din aia cu ABS? Daca da cum merge treaba cu ABS-ul? am auzit ca tre sa-i pui un usb stick ceva ca sa poti merge cu spatele decuplat si fata on, e adevarat, sau e doar decuplabil pe ambele roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 29, 2016 Autor Share Postat Mai 29, 2016 nu e cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 am iesit ieri pe coclauri. e drept ca a cam plouat zilele astea, dar totusi, asa clei n-am prins niciodata. am avut noroi de 10 cm pe bocanci numa cat m-am chinuit sa intrc motoru... Bro, tu muti switch-ul de sub sha pe "1" cand ai de'a face cu chestii alunecoase ? Sau ca si mine, iti e lene ? Nu am testat niciodata si n-am idee daca se simt diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 10, 2016 Autor Share Postat Iunie 10, 2016 Bro, tu muti switch-ul de sub sha pe "1" cand ai de'a face cu chestii alunecoase ? Sau ca si mine, iti e lene ? Nu am testat niciodata si n-am idee daca se simt diferente. zici de schimbat harta? » Post actualizat in 10 Jun 2016 16:09 eu am switch-ul pe ghidon si e mai simplu de schimbat. http://www.ktmtwins.com/ktm-76039974000-51539974100-2 e un comutator cu doua pozitii. cand l-am luat era pe poz. 2 (mai soft, din ce a zis omu de la care am luat-o). dupa aprox o saptamana am zis sa vad si eu ce naiba face cealalta harta. am oprit pe marginea drumului, in afara orasului, comutat pe poz. 1 si plecat. a fost pe o roata instant, panica maxima, dau a doua, accelerez, iar pe o roata, la fel si cu a treia. am oprit imediat, comutat inapoi pe pozitia 2 si mi-am bagat picioarele. nu m-am dat pe o roata decat o singura data, si aia involuntar, asa ca nu mi-a placut senzatia. dupa ce m-am mai obisnuit cu ea, am comutat pe 1 si sta acolo de ceva vreme. pe strada trebuie sa fiu atent sa nu plec mai repede de la semafor sau sa nu accelerez mai tare la plecarile de pe loc, ca sa nu fac acrobatii involuntare. io zic sa testezi si celelalte harti. acu depinde si ce ai tu instalat pe ea, dar la mine se simte diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 poz1 sounds like fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 10, 2016 Autor Share Postat Iunie 10, 2016 este destul de fun. inca ma obisnuiesc cu ea. nu-s mare specialist pe off si motoru e inalt asa ca m-a mai luat prin surprindere de cateva ori. am 1.96 si inca n-am gasit pozitia perfecta pentru stat in picioare. am inaltatoare de ghidon de la sw motech si o sa incerc sa cobor si scaritele. ca si comparatie, am si un 1150 gsa cu inaltatoare de ghidon si scarite coborate si pozitia e superba in offroad. stau f bine in picioare si as merge o zi intreaga. la ktm sunt departe de asta, dar mai testam, incercam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 La mine este sub sha, un switch cu 10 pozitii. Dar ma uitam la asta ca sa il mut si eu pe ghidon http://www.ebay.com/itm/Trail-Tech-Handlebar-Ignition-Map-Kill-Switch-Orange-KTM-690-Enduro-Duke-SMC-/361450173828?hash=item54281bf584:m:meEsVb4w5Xj9nNRLRh7fXww&vxp=mtr Desi parca nu-mi vine sa dau 80$ tinand cont ca il folosesc cam niciodata Din ce stiu hartile sunt cam asa (la mine, probabil si la tine la baza e cam la fel). 0 - benzina proasta (daca te trezesti prin fundul Africii) 1 - low power/torque. Pt situatii noroioase/alunecoase 2 - fun mode, raw power, ala de dat pe o roata 3 - normal mode, fara limitari de putere 4>9 Cam ca 3, nush daca sunt diferente. Posibil sa poti incarca harti custom pe ele, nu sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 10, 2016 Autor Share Postat Iunie 10, 2016 in mod normal, cand schimbi toba, trebuie sa pui alta harta. se pot incarca harti, clar. la dementor faceau asta. mai greu pe la mine prin zona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Sau TuneEcu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 11, 2016 Autor Share Postat Iunie 11, 2016 si tuneecu, doar sa stii ce faci acolo. eu nu ma pricep... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.