Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

apropos de scut... maine sau poimaine primesc scutul R/G. Cum impachetati sculele sau cum este cu apa care intra in cutia de scule?

Acum 9 ore, Cap0ne a spus:

Multam, cam asa stiam si eu. Doar ca asta nu se prinde pe sistemul normal (cu acele "picioruse/pini"), ci se prinde din ce am vazut cu niste "ghiare" de un ax de dedesubt. Si imi era teama ca acest ax sa nu fie diferit sau pozitionat altfel la modelele 15+

Screenshot dintr-un video

skid.JPG

AX1472-1.png

arhitectura motorului si a cadrului este identica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu scutul insa nu am experienta cu ambalatulul sculelor ptr el. De asta am zis o punga, cu zip lock.  Scutul meu e deja crapat, dupa o iesire pe Baiului...

In schimb, BMW-ul Xmoto care nici macar nu are scut, nu are nici pe dracu in afara vopselei sarite de pe blocul motor, desi a vazut  mai mult off decat 690-ul. Insa eu merg ca baba pe off, deci nu sunt vreo referinta.

Editat de cozmino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem pe advrider un scut asemanator, cu loc de scule in fata. Imi pare misto ideea, dar parca e prea multa fieratanie :)

Incerc sa mentin mobra cat mai slim posibil, de asta m-am si orientat catre scutul de il dadusem mai sus. In plus protejeaza direct pompa frana si articulatia. Cred ca dau comanda de el in iarna asta si, daca nu s-o potrivi, il ajustez io cumva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, cozmino a spus:

Poti folosi o punga, zip lock, de la ikea. eu am trusa de scule, cilindrica, prinsa pe interiorul rackului de bagaje. nu intra nici un fel de apa :)

 

Vibratiile motorului se transmit la scut, astfel ca muchiile sculelor care ating peretii interiori din compartimentul de scule vor gauri punga foarte usor.  Zic asta pentru ca eu am de ceva timp scutul de la Rade si desi am impachetat sculele destul de bine intr-o carpa, aceasta tot a fost gaurita.  Poate eventual sa incerce  sa bage sculele in  punga, apoi infasurate intr-o carpa, insa din cauza ca spatiul este destul de limitat, e cam greu sa nu se intample ceea ce am scris mai sus.

 

Acum 9 ore, Cap0ne a spus:

Vazusem pe advrider un scut asemanator, cu loc de scule in fata. Imi pare misto ideea, dar parca e prea multa fieratanie :)

Incerc sa mentin mobra cat mai slim posibil, de asta m-am si orientat catre scutul de il dadusem mai sus. In plus protejeaza direct pompa frana si articulatia. Cred ca dau comanda de el in iarna asta si, daca nu s-o potrivi, il ajustez io cumva :D

Pe langa compartimentul de scule, un alt avantaj al scutului de la Rade,  este ca protejeaza destul de bine schimbatorul de viteze si pedala de frana spate, in cazul in care dai mobra pe jos. Stiu ca citisem de cazuri in care in urma unor cazaturi, capatul pedalei de frana a spart capacul de ambreiaj, asa ca poate e un lucru de luat in calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, vis-a-vis a spus:

Acolo se depune tot jegul din lume... Până ajungi la scule trebuie să dai jos "tencuiala" apoi lucrezi jegos pe mâini. Bleah!

ce prosti, cehii astia! 🤪...

IMG_20191114_194013.jpg

cul

1573753963496476790304755020765.jpg

Editat de yuk
gramatica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.11.2019 la 8:57, yuk a spus:

cam asa 🤪

IMG_20191114_081806.jpg

IMG_20191114_081821.jpg

 

Exista cineva care face asa ceva plus multe alte lucrari din aluminiu, otel, inox, titan, etc... in Bucuresti, aviz Capone :) 

 

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821/

 

Recomand!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.11.2019 la 15:24, misionaru a spus:

Exista cineva care face asa ceva plus multe alte lucrari din aluminiu, otel, inox, titan, etc... in Bucuresti, aviz Capone :) 

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821/

Recomand!

 

Multam de info, i-am dat un mesaj :D

 

Yuk, arata bine scutul pe mobra. nu pare asa voluminos cum parea initial. Cam ce greutate are ?

 

Si sa mai coloram nitel topicul :)

Podul cu flori_FB.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu l-am cantarit. E usor, zic eu. Sta mai bine pe cricul de garaj. Desi are un fel de garnitura, intra apa la spalatorie. 

Ca fapt divers, am reusit sa scot de la prima incercare si sa si bag la loc camera, in vestitul E09 (simplu)🤘. Am dat bine cu sapun.

IMG-20191118-WA0003.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Leviere ca acelea rosii am luat si eu la recomandarea unui coleg forumist. 

Buzetti? C. mic? 

Eu le-am donat dupa prima folosire. 😀

Cele de 25 cm raman cea mai buna optiune pt mine.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, _Raul_ a spus:

Leviere ca acelea rosii am luat si eu la recomandarea unui coleg forumist. 

Buzetti? C. mic? 

Eu am făcut și o roată de mașină cu ele. Treaba e cum calcă cauciucul pe centrul jantei. Altfel tragi de el ca de câine mort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.11.2019 la 14:07, _Raul_ a spus:

Leviere ca acelea rosii am luat si eu la recomandarea unui coleg forumist. 

Buzetti? C. mic? 

Eu le-am donat dupa prima folosire. 😀

Cele de 25 cm raman cea mai buna optiune pt mine.

cel mare este periculos la ciupit camera. Cele mici le-am folosit prima dată si au fost o surpriză plăcută.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Ce cuminte lumea paci :D Ce va mai face fetele ?

Io bagat azi revizia de 11K, montat tot felu de buloane pe ea ca sa fie, coafat frumos, ca de iesire din carantina.

Mai tre sa o incalt si e gata de rupt muntii :D

100683042_1738901749583480_2034075517585457152_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut! Ce ai mai montat? Eu in afara ca ma mai duc din cand in cand pe la garaj s-o salut, absolut nimic. Nici bateria n-am montat-o inca. Probabil o sa urmeze un anunt de vanzare, in ultimii doi am am facut sub 150 km... pur si simplu nu mai e timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De montat nimic extraordinar. I-am pus slidere pe unde se putea (furca, scarite pilot si pasager), o priza pe ghidon ca nu aveam decat una improvizata pe sub sa, un tank bag micut de tinut intre picioare... dastea :)

Am dat comanda de gume (Wild fata e07 spate) si le astept acu ca sa ies la o turica mai lunga.

Ma tot uitam si la scuturi, dar cred ca pana la urma il las pasta stock si nu mai imi bat capul. Nu fac nimic extrem ca sa am pe bune nevoie de unu mai tzapan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? :)

Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea...

Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m :)) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos :D si m-a tinut pana acasa.

Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala...

IMG_8202.jpg

IMG_8200.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? [emoji4]
Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea...
Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m :)) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos [emoji3] si m-a tinut pana acasa.
Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala...
IMG_8202.thumb.jpg.4529b3e9de7731cc848595df89ffe0b6.jpg
IMG_8200.thumb.jpg.1eb9001152e1a6cd54a33413d6455f56.jpg

CPC PN LCD17005 + LCD22005

Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie.

Bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...