Jump to content

Recommended Posts

salut!

se vorbeste de ceva vreme de ktm 690 enduro r, dar n-am vazut sa fie un topic (si am cautat temeinic). se vorbeste pe unde se apuca, dar nu e un loc unde sa fie prezentat modelul.

incep eu...

in toamna mi-am luat si eu ktm 690 enduro. visez la el de ceva vreme si in sfarsit l-am luat.

venit cu el de la alba iulia pe roti pana acasa (putin peste 400km) si s-a comportat exemplar. suspensia era setata pe hard si a fost destul de obositor drumul pana acasa si abia dupa cateva zile am observat.

toba leo vince, hand guards cycra, suport bagaje si diferite protectii de la touratech.

deocamdata montat mansoane incalzite si schimbat guma spate care era varza (am pus tot tkc80).

 

11926432_1114106075286025_84233747616328

Link to post
Share on other sites
  • Replies 359
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Care ti-ai luat 690 Enduro 2019? Ne-am salutat in Jilava! Felicitari! 

Vad ca tot la Ktm te trage sufletu. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe podiumuri!

Felicitari man ! PS - vrem si "noi" poza aia cu muntii in fundal mare, pt wallpaper :))

Posted Images

Frumos,sa ai grija de el si fără evenimente neplăcute!

 

mersi.

 

ii astept si pe ceilalti posesori sa posteze macar cate o fotografie cu vacuta.

a mea e model 2012, luata la 3200 km.

 

la noi a fost foarte cald asa ca am profitat si am schimbat uleiul si filtrele.

e o operatiune usoara si foarte rapida.

manualu zice ca se schimba uleiul si filtrele odata la 10.000 km (sau un an), dar mi se pare prea mult. voi schimba la 5k sau un an.

am 2100 km facuti cu uleiul asta, dar s-a facut un an si am zis ca e mai bine sa schimb.

 

manualu e destul de explicit, dar totusi...

 

Link to post
Share on other sites

la noi a fost foarte cald asa ca am profitat si am schimbat uleiul si filtrele.

e o operatiune usoara si foarte rapida.

manualu zice ca se schimba uleiul si filtrele odata la 10.000 km (sau un an), dar mi se pare prea mult. voi schimba la 5k sau un an.

am 2100 km facuti cu uleiul asta, dar s-a facut un an si am zis ca e mai bine sa schimb.

 

Mi se pare si mie f mult la 10k de schimbat, mai ales daca mergi in off. Pe sosea poate ar fi ok. Tot la 5-6 mii schimb si eu. Bine, anul asta aproape nici nu am scos-o din garaj... rusinica, timpul liber bata-l vina...

Schimbatul uleiului mi se pare o idee mai complicat decat la mobrele "normale", dar nu e chiar inginerie. Eu cred ca astept primvara pana sa ii fac reviziile, sa ii schimb gumele etc.

 

In rest, o mobra polivalenta f reusita. Desi mai greuta decat un offroader pursange, e f ok pe off (nu foarte hard) pt un calaret ceva mai marisor. Eu l-am ales pt ca drumul pana pe coclau voiam sa il parcurg calare :)

Nu e cel mai comod pe asfalt la drum intins (nu ma vad facand mai mult de 4-500 km/zi cu el), dar este decent la viteze de croaziera 90-110 kmph asa.

Trebuie sa il accesorizez si eu olecuta. Am in plan pt el risere de ghidon, parbriz, scut motor, protectii radiator, un suport pe spate pt bagaje (sau genti laterale), extensie talpa cric si niste mansoane incalzite.

Ma gandeam si la un al 2lea set de roti, de supermoto, pt oras and stuff.

 

In rest gaz, gume, companie buna si trasee faine sa fie :)

 

post-40715-0-25569400-1450954621_thumb.jpg

post-40715-0-73967900-1450954621_thumb.jpg

post-40715-0-66528100-1450954622_thumb.jpg

post-40715-0-20996100-1450954623_thumb.jpg

post-40715-0-66699900-1450954623_thumb.jpg

post-40715-0-15440600-1450954624_thumb.jpg

post-40715-0-78333700-1450954624_thumb.jpg

post-40715-0-36725600-1450954625_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

 

Faină. Dar nu-i stă bine așa curată :)

 

Cam cât costă o chestie din-asta?

 

e prima ei baie la mine.

 

ca bani, in functie de an, km, dotari, dar destul de scumpe. arunca un ochi pe mobile si-ti faci o idee...

Link to post
Share on other sites

Capone nu-s prea stradale gumele alea pt off road?

Sunt niste metzeler sahara 3. Sunt cam 50/50 off si strada. Decente in off daca le stii limitele si nu te bagi kamikaze. Si NU noroiae din alea mari :D

De obicei fac dus-intors 3-400 km pe asfalt pana la coclau. Daca ii pun niste TKC-uri sau ceva de genul cred ca le-as schimba dupa fiecare 3 ture...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

mi-a venit si noua sea de la seat concepts. am luat varianta "tall" si pentru mine e numai buna, dar tre sa fii destul de inalt sa nu-ti puna probleme.

am luat-o completa cu tot cu "pan" sa pot schimba in caz ca nu e ok ceva.

nu e cazu insa, e lucrata super. e mult mai comoda decat originalul, putin mai lata in spate, cu material aderent deasupra si carbon pe laterale...

 

12901100_1254748974555067_46800588055901

Link to post
Share on other sites

Ce autonomie ai pe sosea?

 

am facut consumul cand am adus-o acasa. 430 km, a iesit 3.9l la suta. mers usurel, ca era drumu lung...

rezervoru e de 12l.

de-atunci n-am mai facut consumu. nici n-am mai avut drumuri lungi pe asfalt. daca e mai mult de mers iau bmw-ul ca e mai comod.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

am iesit ieri pe coclauri. e drept ca a cam plouat zilele astea, dar totusi, asa clei n-am prins niciodata. am avut noroi de 10 cm pe bocanci numa cat m-am chinuit sa intrc motoru...

 

 

13221195_1283993368297294_5631501733459813235084_1283993418297289_9075376959831313173232_1283993361630628_92146368651951

Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare, mobra e din aia cu ABS?

Daca da cum merge treaba cu ABS-ul? am auzit ca tre sa-i pui un usb stick ceva ca sa poti merge cu spatele decuplat si fata on, e adevarat, sau e doar decuplabil pe ambele roti?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

am iesit ieri pe coclauri. e drept ca a cam plouat zilele astea, dar totusi, asa clei n-am prins niciodata. am avut noroi de 10 cm pe bocanci numa cat m-am chinuit sa intrc motoru...

 

Bro, tu muti switch-ul de sub sha pe "1" cand ai de'a face cu chestii alunecoase ? Sau ca si mine, iti e lene ? :D Nu am testat niciodata si n-am idee daca se simt diferente.

Link to post
Share on other sites

Bro, tu muti switch-ul de sub sha pe "1" cand ai de'a face cu chestii alunecoase ? Sau ca si mine, iti e lene ? :D Nu am testat niciodata si n-am idee daca se simt diferente.

 

zici de schimbat harta?

» Post actualizat in 10 Jun 2016 16:09

eu am switch-ul pe ghidon si e mai simplu de schimbat.

http://www.ktmtwins.com/ktm-76039974000-51539974100-2

 

e un comutator cu doua pozitii. cand l-am luat era pe poz. 2 (mai soft, din ce a zis omu de la care am luat-o). dupa aprox o saptamana am zis sa vad si eu ce naiba face cealalta harta. am oprit pe marginea drumului, in afara orasului, comutat pe poz. 1 si plecat. a fost pe o roata instant, panica maxima, dau a doua, accelerez, iar pe o roata, la fel si cu a treia. am oprit imediat, comutat inapoi pe pozitia 2 si mi-am bagat picioarele. nu m-am dat pe o roata decat o singura data, si aia involuntar, asa ca nu mi-a placut senzatia.

dupa ce m-am mai obisnuit cu ea, am comutat pe 1 si sta acolo de ceva vreme. pe strada trebuie sa fiu atent sa nu plec mai repede de la semafor sau sa nu accelerez mai tare la plecarile de pe loc, ca sa nu fac acrobatii involuntare.

 

io zic sa testezi si celelalte harti. acu depinde si ce ai tu instalat pe ea, dar la mine se simte diferenta mare.

Link to post
Share on other sites

este destul de fun. inca ma obisnuiesc cu ea. nu-s mare specialist pe off si motoru e inalt asa ca m-a mai luat prin surprindere de cateva ori.

am 1.96 si inca n-am gasit pozitia perfecta pentru stat in picioare. am inaltatoare de ghidon de la sw motech si o sa incerc sa cobor si scaritele. ca si comparatie, am si un 1150 gsa cu inaltatoare de ghidon si scarite coborate si pozitia e superba in offroad. stau f bine in picioare si as merge o zi intreaga. la ktm sunt departe de asta, dar mai testam, incercam...

Link to post
Share on other sites

La mine este sub sha, un switch cu 10 pozitii. Dar ma uitam la asta ca sa il mut si eu pe ghidon

http://www.ebay.com/itm/Trail-Tech-Handlebar-Ignition-Map-Kill-Switch-Orange-KTM-690-Enduro-Duke-SMC-/361450173828?hash=item54281bf584:m:meEsVb4w5Xj9nNRLRh7fXww&vxp=mtr

Desi parca nu-mi vine sa dau 80$ tinand cont ca il folosesc cam niciodata :)

 

Din ce stiu hartile sunt cam asa (la mine, probabil si la tine la baza e cam la fel).

0 - benzina proasta (daca te trezesti prin fundul Africii)

1 - low power/torque. Pt situatii noroioase/alunecoase

2 - fun mode, raw power, ala de dat pe o roata :D

3 - normal mode, fara limitari de putere

4>9 Cam ca 3, nush daca sunt diferente. Posibil sa poti incarca harti custom pe ele, nu sunt sigur.

Link to post
Share on other sites

in mod normal, cand schimbi toba, trebuie sa pui alta harta.

se pot incarca harti, clar. la dementor faceau asta. mai greu pe la mine prin zona...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...