Cap0ne Posted May 27, 2020 Share Posted May 27, 2020 Ce cuminte lumea paci Ce va mai face fetele ? Io bagat azi revizia de 11K, montat tot felu de buloane pe ea ca sa fie, coafat frumos, ca de iesire din carantina. Mai tre sa o incalt si e gata de rupt muntii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted June 2, 2020 Author Share Posted June 2, 2020 Hai salut! Ce ai mai montat? Eu in afara ca ma mai duc din cand in cand pe la garaj s-o salut, absolut nimic. Nici bateria n-am montat-o inca. Probabil o sa urmeze un anunt de vanzare, in ultimii doi am am facut sub 150 km... pur si simplu nu mai e timp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted June 2, 2020 Share Posted June 2, 2020 De montat nimic extraordinar. I-am pus slidere pe unde se putea (furca, scarite pilot si pasager), o priza pe ghidon ca nu aveam decat una improvizata pe sub sa, un tank bag micut de tinut intre picioare... dastea Am dat comanda de gume (Wild fata e07 spate) si le astept acu ca sa ies la o turica mai lunga. Ma tot uitam si la scuturi, dar cred ca pana la urma il las pasta stock si nu mai imi bat capul. Nu fac nimic extrem ca sa am pe bune nevoie de unu mai tzapan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea... Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m :)) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos si m-a tinut pana acasa. Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrwwwhite Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? [emoji4] Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea... Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m ) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos [emoji3] si m-a tinut pana acasa. Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala... CPC PN LCD17005 + LCD22005Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie.Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Inteleg ca e o buba cunoscuta si nu's primul patit Multam fain man ! Ma pun pe comandat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrwwwhite Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Inteleg ca e o buba cunoscuta si nu's primul patit [emoji3] Multam fain man ! Ma pun pe comandat. Cu plăcere!Mda, mai ales dacă te apuci și rabatezi rezervorul in sus (serice la pompa, amortizor etc) și nu deconectezi conectorul. Face poc imediat și dacă e nou nouț. Al tău nah, a văzut ceva ani la viața lui și plasticu i plastic.Cu partea de metal cu filtru adaugi încă un nivel de filtrare înainte de injector și face treaba, am găsit urme de jeg acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visi Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Salut, Sunt fericit nou posesor de 690, am ajuns pe la 4000km, tocmai ce m-am prins cum se folosesc butoanele de traction control, sa zic asa. Are cineva o pedala de frana in plus ? De asemena m-ar ajuta o parere de la cei mai experimentaiti cu 690, curge ulei pe la axul de la schimbator, nu foarte mult. Cei de la dementor au zis ca asa e normal, ca mai curge la KTM :)).Prima poza e facuta ieri, iar a doua azi dupa ce am curatat si mers cam 200 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 pai schimbi semeringul ala ca nu e mare filozofie, o faci la urmatorul schimb de ulei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cozmino Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 Sa o stapanesti sanatos! Nu, nu e normal sa curga ulei pe acolo. O fi normal la 690/husky 701, in acceptiunea lor, unde la 1 din 3 motorete curge ulei. Sa ai nervii tari, dupa ce schimbi simeringul, ptr ca e posibil sa curga din nou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danok Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 (edited) Mi se pare treaba de garanție la 4000 km. Nu e normal raspunsul lor, mai ales ca ai quickshifter deci nu se pune problema de “abuzat” schimbătorul . Edited July 25, 2020 by danok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JilaveanuCosti Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ma interesează și pe mine modelul acesta de la KTM ( mai mult enduro decât turing ) . Unde as putea face un test drive in apropierea județului Alba ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 (edited) Salut! Scot la vanzare motocicleta... Pur si simplu nu mai merg cu ea si sta in garaj degeaba, anul asta inca n-am scos-o din garaj. Ktm 690 Enduro R, 2012. Am cumparat-o la 3200 km, momentan are 8690 km. Pret 6200 negociabil. - Sea de la Seatconcepts Usa, varianta mai inalta (o am si pe cea originala) - https://seatconcepts.com/products/ktm-2008-16-690-smc-enduro-r-tall?rq=yr_2012~mk_ktm~md_690-enduro-r - Evacuare LeoVince - Amortizor de ghidon Scotts Usa (cu tot cu inaltator de ghidon) - Suport de bagaje touratech - https://shop.touratech.com/pannier-rack-ktm-690-enduro-enduro-r-2017.html - Suport roll bag touratech- https://shop.touratech.com/luggage-rack-aluminium-for-ktm-690-enduro-enduro-r-2017.html - Scut metalic motor (il am si pe cel stock din plastic, nou nout) - Parbriz touring ktm https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/ktm-76508065000-1 - Handguards aluminiu Cycra - https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/cycra-handguards - Oglinzi adventure Usa - https://www.doubletakemirror.com/build?bike=43 - Manete reglabile FP Racing - Bec cu led Cyclops Usa - Scaritele au fost coborate si lungite (am si setul original) - Protectie disc de frana spate Touratech, pompa de frana spate, protectie pinion Touratech, protectii metal radiator, protectie furca ktm - Manere incalzite Poate fi vazuta in Botosani. Am uitat, am filtru de aer de spuma si hartile Evo1 de la Jon (multumesc mult pentru tot) Edited September 3, 2020 by gabyshor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cozmino Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 @Gabi - are abs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 Nu, nu, fara abs. In 2012 nu aveau abs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 (edited) La 29.06.2020 la 15:46, mrwwwhite a spus: CPC PN LCD17005 + LCD22005 Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie. Bafta! filtrul încape si la modelele 2008-2011. Încape in mufa de plastic, cel putin 2010. Se deformează dar incape si isi face treaba Edited September 6, 2020 by yuk corectare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 Las si io asta aci, poate e de ajutor https://www.welikebikes.be/KTM690Wiki/index.php?title=690_Hall_of_Wisdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 1 oră în urmă, Cap0ne a spus: Las si io asta aci, poate e de ajutor https://www.welikebikes.be/KTM690Wiki/index.php?title=690_Hall_of_Wisdom Foarte fain sintetizata informatia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Mai baieti, aveti idee daca merita pus pe ghidon butonu ala magic de schimbat hartile ? Chiar face ceva, de ex daca o pui pe low traction ? Sau tot in patinat ambreiaju si gadilat acceleratia sta toata baza ? La switch-ul de sub sa imi e foarte incomod de umblat cand intru in off (ar trebui sa dau jos tankbagu and stuff...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrwwwhite Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Mai baieti, aveti idee daca merita pus pe ghidon butonu ala magic de schimbat hartile ? Chiar face ceva, de ex daca o pui pe low traction ? Sau tot in patinat ambreiaju si gadilat acceleratia sta toata baza ? [emoji4] La switch-ul de sub sa imi e foarte incomod de umblat cand intru in off (ar trebui sa dau jos tankbagu and stuff...)Nu, pt. ca deja ai o harta destul de progresiva dacă mi aduc bine aminte ca ti am pus (și nu ai mai umblat la ea). As zice ca un pinion de 14 sau foaie mai mare ajuta mult in condiții d astea mai tehnice sa nu mai freci ambreiajul. Merita încercat. Eu merg cu 15x50 ca idee și stock e 15x45. Cu 15x50 tot am top speed pe la 165 deci încă merge pe asfalt dar nu pt touring.Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cozmino Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Stiu ca nu e locul potrivit, insa caut un 690 cu sau fara abs, nu mai am pretentii. Sau 701 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Acum 15 ore, mrwwwhite a spus: Nu, pt. ca deja ai o harta destul de progresiva dacă mi aduc bine aminte ca ti am pus (și nu ai mai umblat la ea). As zice ca un pinion de 14 sau foaie mai mare ajuta mult in condiții d astea mai tehnice sa nu mai freci ambreiajul. Merita încercat. Eu merg cu 15x50 ca idee și stock e 15x45. Cu 15x50 tot am top speed pe la 165 deci încă merge pe asfalt dar nu pt touring. Bafta! Multam Dap, inca am harta pusa de tine si e super oke in 90% din timp. Ma gandeam la momentele alea cand trebuie sa patinez parca excesiv ambreiajul ori ca sa nu rup aderenta, ori ca sa nu mearga in suturi ca e subturata. Dar cred ca ai dreptate, tinand cont ca viteza de croaziera oricum e in plaja 100-115 km/h, cred ca ar fi o idee sa umblu nitel la rapoarte. PS - ca idee totusi, sa imi lamuresc io in cap, daca schimb vreodata din switch pe alta harta, la revenirea in pozitia initiala ramane cea urcata de tine, nu ? Cozmine, hai mai bine sa iti dau GS-ul, ca sta saracu si aduna praf in garaj. Nu e asa mare diferenta :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrwwwhite Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Multam [emoji4] Dap, inca am harta pusa de tine si e super oke in 90% din timp. Ma gandeam la momentele alea cand trebuie sa patinez parca excesiv ambreiajul ori ca sa nu rup aderenta, ori ca sa nu mearga in suturi ca e subturata. Dar cred ca ai dreptate, tinand cont ca viteza de croaziera oricum e in plaja 100-115 km/h, cred ca ar fi o idee sa umblu nitel la rapoarte. PS - ca idee totusi, sa imi lamuresc io in cap, daca schimb vreodata din switch pe alta harta, la revenirea in pozitia initiala ramane cea urcata de tine, nu ? Cozmine, hai mai bine sa iti dau GS-ul, ca sta saracu si aduna praf in garaj. Nu e asa mare diferenta ) Nu ai treaba. Harta urcată rămâne urcată. Ce schimbi de la buton e comportamentul accelerației. Poți sa încerci poziția soft ca poate am lăsat o așa cum era. Adică pe 1. Cred ca pe 2 am pus “carb style” adică cât deschizi atât deschide și clapeta și pe 3-9 este harta progresiva pe care teoretic ai rămas.Cu rapoartele e simplu. Comanzi un pinion de 14 care intra fără modificări, doar cu ajustarea lanțului (iar la distanțieri ai doua poziții care sunt exact gândite pt asta). 14x45 = 15x48 deci o sa fie cam la fix dacă nu vrei sa mergi cu 150 pe autostrada și faci mult Off. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Gata, am proiect de iarna Merci! Pe langa asta, as vrea sa pun si niste proiectoare. Cat mai compacte, cu montare undeva sus pe furca, langa far, cam ca cele din poza (dar ideal ar fi mai compacte decat acelea). Ma intereseaza sa obtin un plus de range +oleaca de umplere a zonelor neatinse de far lumina farului mai ales pe curbe. Aveti idee de asa ceva care sa poata fi luat din Europa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted November 28, 2020 Share Posted November 28, 2020 (edited) La 03.09.2020 la 15:02, cozmino a spus: @Gabi - are abs? 2012 are 690 cc și instalatia electrica de la 654cc fara abs Edited November 28, 2020 by yuk gramatica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.