Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce spune George mai sus se poate traduce prin: studiu, timp, bani si multa PASIUNE!! Iar, toate acestea costa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu tot respectul ,dar sincer nu am inteles ce vrei sa spui..😃

 

Cum George nu intelegi? Superbecul spune ca in afara se interfata mai ai nevoie de "cucu" , adica pasarea cuc ! Ea face transferul de date, pe limba cucului. Saracutul de superbeculeț, de cele mai multe ori nici el nu stie ce spune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum George nu intelegi? Superbecul spune ca in afara se interfata mai ai nevoie de "cucu" , adica pasarea cuc ! Ea face transferul de date, pe limba cucului. Saracutul de superbeculeț, de cele mai multe ori nici el nu stie ce spune!

cand te prinzi cum se leaga un cap scara sa-mi trimiti si mie o scrisoare electronica, pana atunci inchide internetu ca tot nu intelegi nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te iei degeaba de dedant. Spre deosebire de tine, cel putin pe forum, stie prea multe. De aia esti si ironic, ti ai dat si tu seama becule. Nu vreau nici sa supar pe nimeni, nici sa laud..tu esti plin de scheme :)))

Acuma se pricep toti fermierii la mecanica? Tu parca erai tractorist,nu?

 

De ce vorbesti despre motoare? Lasa oamenii care se pricep s-o faca, mai invatam si noi cate ceva.

 

Ia vezi, reusesti sa te abtii si sa nu-mi raspunzi? Daca ai dificultati de comprehensie cu vreun cuvant, spune-mi totusi, si-ti traduc!

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de intrebare cmd. ce sa fac...am masurat arborele cotit si nu are uzura deloc... acum urmeaza sa gasesc un bloc motor cu carter bun si sa incep sa il asamblez. evident sa schimb tot ce trebuie schimbat.

Bafta in continuare!

Daca nu te superi ,poti sa-mi spui cum ai masurat vibrokenul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca Sharky cara blocul motor cu geamantanul prin tren. Nu e o rautate, dar ca sa asamblezi un motor de asemenea complexitate , iti trebuie si niste experienta, scule. Totusi, experienta e cea mai importanta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca sunt mai putin motocilisti si mai multe profesoare gestante de limba romana avand in vedere vehementa cu care ati tratat o simpla greseala de tastare. EX: ''cucu".

 

Sa revin la subiect am postat mai jos un link "cucu" un kit de modificare optiunilor dintr-un ecu oem.

 

http://www.revzilla.com/motorcycle/flash-tune-data-link-ecu-flashing-kit-yamaha-r6-r1-super-tenere

 

Pentru cei care din lene nu vor deschide link-ul aveti descrierea mai jos a optiunilor ce pot fi modificate fara a schimba harta: Flash Tune allows control over the following:

  • Remove ECU restrictions
  • Engine braking adjustments
  • High load fuel maps (with PC3 and PC5 map importing)
  • Low load (cruising) fuel maps
  • Fuel injector proportioning
  • Ignition timing
  • Immobilizer function
  • Cooling fan temps
  • Rev-limiter control
  • Remove top speed limiter
  • ECU based quick-shifting with additional quick-shifting hardware (sold separately)
  • Speedometer calibrations

Ps: Nu am timp sa il caut pe ala 200$ dar plecand de la link-ul de mai sus il gasiti.

"cucu"

Editat de jhn05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat de YCC-T mapping.


» Post actualizat in 17 Jan 2016 19:32

pt jhn05. imi pare rau ca te-am dezamagit. Cer 150 euro ca sa resoftez un ECU, Lui Square, cu care sint amic de mai multi ani de zile, ii resoftez un ECU cu 150ron doar pt ai anula functia de Imobiliser, adica sa poate pornii motorul cu o cheie fara necodata, restul parametrilor raminind stock. Tu spui ca ai gasit interfata de resoftare cu 200 euro. Foarte bine, eu nu sint in stare s-o gasesc. Daca in schimb ai mers pe site-ul FT ECU si ai gasit oferta 200$, aceea se refera doar la o simpla resoftare, adica trimiti ECU-ul in State pe banii tai (minim 20$ transport in USA) , ei ti-l resofteaza si ti-l trimit inapoi in RO. Transportul mai costa ceva dolari din USA spre RO. Ajungi la 250$ afacerea. Eu cer 150euro. Daca-ti iei interfata cu 390$, ai posibilitatea sa scrii doar un ECU, pt fiecare ECU in plus trebuie sa achiti separat inca 100$. Daca erai hotarit sa faci resoftarea, o faceai pina acum, nu conteaza unde.Parerea mea e ca nu ai fost atent, sau nu ai citit toti termenii fiecarui serviciu oferit de FT ECU. La mine, cine plateste resoftarea, are rescrierea de nspe ori gratuita, daca se afla in afara Bucurestiului, plateste doar curierul. Daca-ilocalnic, plateste 0 lei. La cei ce au cumparat motocicleta cu ECU resoftat deja de mine, am cerut 100ron pt alte modificari personalizate ale noului proprietar.

 

Revenind la subiectul acestui topic, stiu ca omul a fost dejja in Buc si a luat carterul de la Olteanu (Florin Calin).


» Post actualizat in 17 Jan 2016 19:37

In afara de pretul de 390$ pt interfata, mai platesti 30 $ pt transport, ajungi la 420$ pt ca sa scrii un singur ECU. Daca va combinati 3 prieteni, costul ajunge la 620$ pt 3 ECU-uri. Tot mai ieftin este la mine.


» Post actualizat in 17 Jan 2016 19:40

https://ftecu.com/shop/category/06-07-r6/ , https://ftecu.com/shop/06-07-yamaha-r6-mail-in-ecu-flashing-service/ .

Just complete the following steps

STEP 1: Place your order below.

STEP 2: Remove your ECU, complete your RELEASE FORM
If you are purchasing a custom flash please make sure to complete the custom flash section.
The release form may be included in your package or emailed tosales@ftecu.com.

STEP 3: Receive, install, and enjoy your reflashed ECU. Total turnaround time is typically 6-7 business days.

Am pus eu link-ul, tu spui ca nu ai timp. Mie mi a luat fix 1 minut .


» Post actualizat in 17 Jan 2016 19:46

Acum am cercetat, costul transportului USA-RO este de 72$. Enjoy.


» Post actualizat in 17 Jan 2016 19:47

 

Cart Items Quantity Item Price Item Total 06-07 Yamaha R6 Mail In ECU Flashing ServiceStandard Slip-On ExhaustStandard Slip-On, Y-PipeStandard Full ExhaustCustom Flashing Service (+$150.00) Remove $200.00 $200.00
Enter Country and Postal Code:
CanadaUSAUS Armed ForcesUS TerritoriesUnited KingdomAfghanistanÅland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntigua and BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBangladeshBarbadosBahamasBahrainBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia and HerzegovinaBotswanaBrazilBritish Indian Ocean TerritoryBritish Virgin IslandsBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCape VerdeCayman IslandsCentral African RepublicChadChileChinaChristmas IslandCocos (Keeling) IslandsColombiaComorosCongo-BrazzavilleCongo-KinshasaCook IslandsCosta RicaCôte d'IvoireCroatiaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEast TimorEcuadorEl SalvadorEgyptEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland IslandsFaroe IslandsFederated States of MicronesiaFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench Southern LandsGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard and McDonald IslandsHondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIraqIrelandIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMoldovaMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNepalNetherlandsNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern Mariana IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarRéunionRomaniaRussiaRwandaSaint BarthélemySaint HelenaSaint Kitts and NevisSaint LuciaSaint MartinSaint Pierre and MiquelonSaint VincentSamoaSan MarinoSão Tomé and PríncipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSint MaartenSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth GeorgiaSouth KoreaSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard and Jan MayenSwedenSwazilandSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTogoTokelauTongaTrinidad and TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited Arab EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVatican CityVietnamVenezuelaWallis and FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabweCuraçao
Enter Promotional Code:
Subtotal $200.00 Estimated Shipping $72.24 Tax $0.00 Total $272.24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Chiar o sa dau 200$ si va scot protectiile,modific temperatura,actvat quickshifter,etc(astea sunt optiunile de diagnoza) si o sa va mint si eu ca resoftez si pun harti si ca am dat 1500$ pe kit (cel mai ieftin ) si nu o sa cer mai mult de 100ron doar ca sa stric pretul.

 

Da atat e pretul pt. toti merg pe aceeasi teapa....stiu un idiot care a dat 300ero pe teapa asta si a plecat fericit :)))

H4xoreee, unde erai. Matrix frate, stai asa ca a gasit baiatu pe unde se baga discheta cu Mortal Kombat :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

tin sa va spun ca am reusit si am facut motorul. :) am facut vreo 200km,inca e in rodaj,merge impecabil,nu ma asteptam sa-mi iasa treaba asa bine,chiar aveam dubii mari(bani,timp,sperante,experienta 0) dar am reusit. am primit multe indrumari si sfaturi de la olteanu,tot de la el am cumparat blocul motor si ce am mai avut nevoie,intr-adevar un om serios si de incredere.nu as recomanda nimanui sa se implice in asa ceva daca nu are cunostinte superioare de baza in domeniul tehnic,motivatie foarte mare,este un motor complex cu multe detalii de finete si secrete pe care putini le stiu,eu am fost la limita,era cat pe ce sa-l vand.evident dupa experienta si banii investiti daca nu il reuseam cu siguranta ma imbolnaveam :)) de aceea nu sfatuiesc ca si incepator sa-ti bagi nasul decat doar daca ai cunostinte solide,ai pe cineva care a facut motoare de genul si stie secretele vitale si e dispus sa ti le spuna,esti foarte motivat, rabdator si increzator in tine! nu reuseam fara forum-ul asta,multumesc frumos celor care m-au incurajat! a contat foarte mult! asfalt uscat si toate cele bune ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sharky.... pana la urma unde crezi ca a fost problema ? la ei ca au luat-o pe bani putini si au pus-o la vanzare pe bani mai multi sau la tine (avand in vedere cunostintele tale vaste in mecanica) pentru ca nu le-ai cerut test de compresie ? intreb pentru ca si eu vreau sa iau o mobra de la ei dar eu oricum nu am pretentii pentru ca mobra respectiva este de prin 1998 mai exact un gsx-r de 600 ... este veche rau dar din poze arata bine... pretul fiind unde la 1500 de euro... ca prima motocicleta m-as multumi cu ea sa imi fac damblalele un sezon doua... stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut costi. clar la mine,trebuia neaparat un test de compresie,dar fiind primul motor,m-am grabit...oricum un r6 din 2010 bun,depaseste lejer 6000. vezi ca partea mecanica e mai importanta ca partea estetica.chiar nu ti-as recomanda sa iei de la iei,nu-s seriosi. din punctul meu de vedere nici nu ar trebui sa vanda motociclete,cred ca li s-ar potri mai bine un stand de cartofi si ceapa in piata.nu te sfatuiesc sa cumperi de la ei,o sa-ti zica ca iti dau si garantie dar nu au motociclete bune,toata lumea s-a plans de ei.pe mine reconditionarea motocicletei m-a ajuns mult peste 1500 euro. daca crezi ca e vreo sansa sa gasesti ceva bun la ei te inseli amarnic,bani cheltuiti,vise irosite.ei sunt intermediari,deci motorul ala valoreaza undeva la cel mult 600-700 :) nu arunca banii degeaba,bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti va multumesc pentru reply-uri... voi da un search sa vad ce spune lumea despre cei de la motomus... daca nu gasesc nimic voi face un topic... ms inca odata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Ce ti s-a parut asa de complicat la motorul de R6 ? Sa scoti cutia din carterul tau si sa o pui in "noul" carter ? N-are niciun arbore de echilibraj, distributia e ca oricare alta. Inteleg sa fie mai greu pentru unul care nu a desfacut in viata lui un motor, dar spuneai ca esti mecanic, exista masini cu motoare mult mai complicate, cum ar fi 3.0 TDI

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...